Geniale Final Countdown cover!
-
- Contacteer:
-
-
ik weet niet. Ik krijg een beetje het gevoel alsof iemand het gewoon expres zo heeft gedaan of het geluid pas later heeft ingespeeld. De fouten die gemaakt worden in het keyboard gedeelte zijn nogal veel van hetzelfde en het is wel zo'n gemakkelijk stuk dat het me sterk lijkt dat je daar zoveel fouten in maakt als je het een paar keer hebt geoefend.Fear_Of_The_Dark schreef:Hoewel ik de eerste keer in m'n broek piste van het lachen, zit ik nu te twijfelen of ik nou moet lachen of gewoon diep in huilen moet uitbarsten. Het is gewoon bedroevend dat er mensen zijn die zo amuzikaal als die gasten zijn, en het zelf waarschijnlijk niet eens doorhebben.
- Der Schreckliche
- Contacteer:
Op 3 februari wordt je op je wenken bediend!Mr.Antikrist schreef:Dadelijk blijken het jeugdopnames van de echte Europe te zijn![]()
(offtopic) Beter, ben jij de gitarist van Double Diamond?Het wordt tijd dat jullie weer eens in de Jonosh spelen! Double Diamond heerst ten top!

http://www.myspace.com/fireforcemetal
The world is full of kings and queens, who blind your eyes - then steal your dreams...it's heaven and hell!
The world is full of kings and queens, who blind your eyes - then steal your dreams...it's heaven and hell!
- Mr.Antikrist