"Taller In More Ways" - Sugababes

Voor alle andere bands
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » zo okt 09, 2005 2:47 pm

Knevelaer schreef:Of is dit gewoon een beetje een trendje? 'Fusion vindt het gaaf, dus moet het wel gaaf zijn!'
Ik zal dit maar negeren.
Knevelaer schreef:Kan ieamdn mij argumenten geven waarom dit tot de betere pop hoort? Want ik heb deze band dus altijd vreselijk geworden, terwijl ik toch ook wel into de mainstream muziek ben.
Je kan moeilijk ontkennen (behalve als je Rascul heet) dat het grotendeels perfecte popliedjes zijn, die echt PERFET geproduceerd zijn, waar binnen t kader van t standaard poparrangement ruimte wordt gecreeerd om (soms, niet in alle songs nee) ontzettend veel details te verwerken, voeg daarbij t karakteristieke stemgeluid van de dames, en hun talent om qua vocale harmonien precies de spijker op zn kop te slaan, en je hebt mijns inziens genoeg redenen.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » zo okt 09, 2005 3:00 pm

Fusion schreef:[..]
Je kan moeilijk ontkennen (behalve als je Rascul heet) dat het grotendeels perfecte popliedjes zijn, die echt PERFET geproduceerd zijn, waar binnen t kader van t standaard poparrangement ruimte wordt gecreeerd om (soms, niet in alle songs nee) ontzettend veel details te verwerken, voeg daarbij t karakteristieke stemgeluid van de dames, en hun talent om qua vocale harmonien precies de spijker op zn kop te slaan, en je hebt mijns inziens genoeg redenen.
:lol: :lol: :lol:
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » zo okt 09, 2005 3:09 pm

Rebellion666 schreef:[..]


:lol: :lol: :lol:
Ijzersterk, echt waar. Toch is t zo, dat jouw oren t niet herkennen, is heel wat anders. Leer eerst open te luisteren (ik kan ook muziek die ik echt VERSCHRIKKELIJK vind waarderen qua arrangement, productie etc), en kom dan maar weer eens met nog n paar van die ijzersterke argumenten van je.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » zo okt 09, 2005 3:23 pm

hahaha, denk om je hart man!

Ik vind de muziek 3x niks en blijf erbij dat het in de hitfabriek geproduceerde niemendalletjes zijn. Jij vind het geweldig. Weet je wat?
Draai jij die CD gewoon grijs, gebruik ik die als onderzetter! :)

Wat mij betreft, einde discussie. 8)
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » zo okt 09, 2005 3:27 pm

Rebellion666 schreef:hahaha, denk om je hart man!
:roll: Ik sta idd echt te schuimbekken hier hoor.
Rebellion666 schreef:Ik vind de muziek 3x niks en blijf erbij dat het in de hitfabriek geproduceerde niemendalletjes zijn.
Hitfabriek? Ja. Niemendalletjes? Nee (op die laatste single na dan).

Ik verbaas me er echt over dat jullie de details, de synthgeluiden, de toegepaste filters, de arrangementen gewoon niet horen (want dat moet dan wel). En dat jullie je smaak laten prevaleren boven je objectieve oordeel.
Rebellion666 schreef:Wat mij betreft, einde discussie. 8)
Eens.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » zo okt 09, 2005 3:31 pm

Sugababes is zo'n meidenbandje waarvan ik nog wel kan begrijpen dat men het beter vind dan de rest, ik kan het zelf op de radio ook nog wel prima aanhoren. Of het voorgeproduceerde prut is? Het zal allemaal wel. Maar je moet toegeven dat ze zich in de nieuw videoclip gigantisch gedragen als hoeren!
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » zo okt 09, 2005 3:33 pm

Kijk, de videoclips en hun image boeien me dan weer voor geen meter. Heb geloof ik zelfs nog nooit een clip van ze gezien. En wat bedoel je precies met 'voorgeproduceerde prut'? :?
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » zo okt 09, 2005 3:40 pm

Fusion schreef:Kijk, de videoclips en hun image boeien me dan weer voor geen meter. Heb geloof ik zelfs nog nooit een clip van ze gezien. En wat bedoel je precies met 'voorgeproduceerde prut'? :?
Oh nee, excuses! Zo bedoelde ik het niet. Ik reageerde alleen maar op die voorgaande discussie. Ik wil zeggen dat het weinig uitmaakt of het uitgestippelde muziek is, zolang je het maar mooi vind om naar te luisteren.

Hmm, da's ook niet helemaal waar. Als het zielloos in elkaar is gezet, dan heb ik daar echt geen respect voor. Maar dat is bij de Sugababes volgens mij niet het geval.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » zo okt 09, 2005 3:41 pm

Rene schreef: Of het voorgeproduceerde prut is?
Ik kan me er wel in vinden eigenlijk! :lolup:
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Gebruikersavatar
Thaumaturgy
Berichten: 3676
Lid geworden op: ma apr 29, 2002 2:22 pm

Bericht door Thaumaturgy » zo okt 09, 2005 3:44 pm

De gave videoclips zijn alleen maar een voordeel!

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » zo okt 09, 2005 3:44 pm

Einde discussie was het toch? ;)
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » zo okt 09, 2005 3:45 pm

Ik zeg niks meer :)
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » zo okt 09, 2005 3:46 pm

Rene schreef:Als het zielloos in elkaar is gezet, dan heb ik daar echt geen respect voor. Maar dat is bij de Sugababes volgens mij niet het geval.
Dat weet ik wel zeker! Je kunt muziek maken uit t hart EN ondertussen de trendgevoeligheid (lees: commerciele potentie) in t vizier houden, Sugababes slaagt daar uitermate in.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » zo okt 09, 2005 3:47 pm

:roll:
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » zo okt 09, 2005 3:51 pm

Rebellion666 schreef::roll:
Je schrijft zeker zelf geen muziek?
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » zo okt 09, 2005 3:56 pm

Fusion schreef:[..]
Je schrijft zeker zelf geen muziek?
Ja hoor, speel al vanaf mijn 13de in hard-rock/metalbands en ben ook achtergrondzanger bij grote evenementen (night of the proms e.d.).

Wat ik allemaal eerder heb gezegd. Over smaak valt niet te twisten. En inderdaad, ik ben geen liefhebber van electronisch gedoe en digitale opnames. Meer de man van het analoge geluid. En dat kom je tegenwoordig barweinig meer tegen. :(
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » zo okt 09, 2005 4:01 pm

Rebellion666 schreef:Ja hoor, speel al vanaf mijn 13de in hard-rock/metalbands en ben ook achtergrondzanger bij grote evenementen (night of the proms e.d.).
Ik bedoelde eigenlijk of je muziek schrijft (van enig niveau), en bedoelde eigenlijk nog specifieker of je popmuziek schrijft, al dan niet in de r&b hoek.
Rebellion666 schreef:Wat ik allemaal eerder heb gezegd. Over smaak valt niet te twisten. En inderdaad, ik ben geen liefhebber van electronisch gedoe en digitale opnames. Meer de man van het analoge geluid. En dat kom je tegenwoordig barweinig meer tegen. :(
Op de Sugababes worden toevallig veel gitaren, basgitaren en drums gebruikt. En ik vind zowel analoog als digitaal te gek, ik luister net zo graag naar volledig digitale drum n bass als een concert van alleen maar tabla-spelers.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Liquid Tension Experiment
Berichten: 72
Lid geworden op: za okt 08, 2005 9:18 pm

Bericht door Liquid Tension Experiment » zo okt 09, 2005 4:21 pm

Pop? Sugababes? wie zijn dat? :lol: :lol:


Kijk geen TMF meer :wink: , is leuk als je 12 bent :P , en als je gewoon maar wat muziekloze deuntjes wil aanhoren.

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » zo okt 09, 2005 4:40 pm

Liquid Tension Experiment schreef:Pop? Sugababes? wie zijn dat? :lol: :lol:


Kijk geen TMF meer :wink: , is leuk als je 12 bent :P , en als je gewoon maar wat muziekloze deuntjes wil aanhoren.
Ja, jammer genoeg hadden wij destijds nog geen internet, dus vond ik die muziek ook leuk... klote mainstream (muziek) adorerende media ...
It's the end of time

Gebruikersavatar
Oblivion
Berichten: 4832
Lid geworden op: za feb 14, 2004 12:55 pm
Locatie: Arnhem; samen met je moeder
Contacteer:

Bericht door Oblivion » zo okt 09, 2005 5:02 pm

Liquid Tension Experiment schreef:Pop? Sugababes? wie zijn dat? :lol: :lol:


Kijk geen TMF meer :wink: , is leuk als je 12 bent :P , en als je gewoon maar wat muziekloze deuntjes wil aanhoren.
wat zijn muziekloze deuntjes :?
"Poep, Zweet en Tranen"

[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]

Gebruikersavatar
Metroid-Mark
Berichten: 105
Lid geworden op: za sep 10, 2005 7:03 pm
Locatie: Hyrule en Bolsward

Bericht door Metroid-Mark » zo okt 09, 2005 5:09 pm

Volgens mij vindt Fusion Dire straits slecht?
:roll: :roll:
Entersandman zegt:
Maar black metal, heeft opzich geen ene hol te maken met satanisme
Entersandman zegt:
hun, zien er hun toekomst, en muziek in

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » zo okt 09, 2005 8:46 pm

Oblivion schreef:[..]


wat zijn muziekloze deuntjes :?
Luister eens naar de top 40 zou ik zeggen
It's the end of time

Gebruikersavatar
Tymon
Berichten: 824
Lid geworden op: do jan 22, 2004 11:37 am
Locatie: Rhenen
Contacteer:

Bericht door Tymon » zo okt 09, 2005 9:27 pm

Tja dit is iets wat menig metalfan niet zal begrijpen (zoals we ook zien). Hoewel ik Sugababes dan niet zo geweldig vind snap ik wel wat er knap is aan goed geschreven popmuziek.

En over productie gesproken, ik kan ook van muziek genieten puur door productie-kwaliteiten. Actually, dit is 9 van de 10 de reden waarom ik metal luister. Niet omdat het zo'n geweldige muziek is want metal is (diezelfde) 9 van de 10 keer de grootste bak rotzooi muzikaal gezien.

Maar goed, back on topic, ik ga dit nieuwe album ff checken.
Laatst gewijzigd door Tymon op zo okt 09, 2005 10:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
[img]http://www.exivious.net/banner/banner.gif[/img]

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » zo okt 09, 2005 10:22 pm

Liquid Tension Experiment schreef:Pop? Sugababes? wie zijn dat? :lol: :lol:


Kijk geen TMF meer :wink: , is leuk als je 12 bent :P , en als je gewoon maar wat muziekloze deuntjes wil aanhoren.
Er komt genoeg prut op TMF voorbij ja. Wat wil je daarmee zeggen?
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » zo okt 09, 2005 10:25 pm

Tymon schreef:Maar goed, back on topic, ik ga dit nieuwe album ff checken.
B sure om mn lijstje met aanraders te checken van dit album.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » zo okt 09, 2005 10:47 pm

Tymon schreef:Tja dit is iets wat menig metalfan niet zal begrijpen (zoals we ook zien). Hoewel ik Sugababes dan niet zo geweldig vind snap ik wel wat er knap is aan goed geschreven popmuziek.

En over productie gesproken, ik kan ook van muziek genieten puur door productie-kwaliteiten. Actually, dit is 9 van de 10 de reden waarom ik metal luister. Niet omdat het zo'n geweldige muziek is want metal is (diezelfde) 9 van de 10 keer de grootste bak rotzooi muzikaal gezien.

Maar goed, back on topic, ik ga dit nieuwe album ff checken.
Tsja, het punt is vooral: wat is knap geschreven popmuziek? Nou krijg ik van Opa Fusion constant het verwijt dat ik geen pop kan waarderen, maar dat vind ik nou echt de grootste onzin. Ik zie gelikte 13-in-een-dozijn R&B echter niet als goed geschreven pop. Dat je er goed op kan dansen en dat het voor de grote massa allemaal lekker weghapt vind ik geen criterium voor goede pop. Zet voor de gein eens de nieuwe Stevie Wonder (A Time To Love) op, en hoor het contrast van een echte artiest met de typische producer-sound van de Sugababes.

En ja, ik heb het echt geluisterd. En nee, ik vind het nog steeds helemaal niets.
Makkers staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » zo okt 09, 2005 10:49 pm

Rascul schreef:Tsja, het punt is vooral: wat is knap geschreven popmuziek?
De Sugababes, maar ook idd Stevie Wonder ("Songs In The Key Of Life"!), Michael Jackson, Tears For Fears, Sting, Beyonce, noem maar op. Dat jij niet hoort hoe goed de Sugababes in elkaar zitten, dat zelfs Trevor Horn er respect voor, hebt, ach...
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » zo okt 09, 2005 10:53 pm

Fusion schreef:[..]
De Sugababes, maar ook idd Stevie Wonder ("Songs In The Key Of Life"!), Michael Jackson, Tears For Fears, Sting, Beyonce, noem maar op. Dat jij niet hoort hoe goed de Sugababes in elkaar zitten, dat zelfs Trevor Horn er respect voor, hebt, ach...
Het feit dat Trevor Horn het wat vind is voor mij geen indicator. Sowieso is de zogenaamde autoriteit van een ander dat niet. Ik zeg ook niet dat de Sugababes niet goed in elkaar zitten. Het is een zeer geslepen formule die er aan ten grondslag ligt, en het feit dat ze mateloos populair zijn weerspiegelt dat natuurlijk. Edoch, wat mij betreft (ik zeg het te vaak) dient popmuziek meer te zijn dan een goed in elkaar stekend liedje wat even blijft hangen. Inventiviteit, echte creativiteit, vernieuwingsdrang, daaraan herken je mijns inziens een goede popmuzikant. Het lef om risico's te nemen ipv constant de makkelijke weg te kiezen. Die elementen vind ik bij Stevie Wonder, Michael Jackson (in zijn goeie tijdperk), Sting, noem de iconen maar op, wel terug en bij de Sugababes niet.
Makkers staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
Tymon
Berichten: 824
Lid geworden op: do jan 22, 2004 11:37 am
Locatie: Rhenen
Contacteer:

Bericht door Tymon » zo okt 09, 2005 10:59 pm

Rascul schreef:[..]


Tsja, het punt is vooral: wat is knap geschreven popmuziek? Nou krijg ik van Opa Fusion constant het verwijt dat ik geen pop kan waarderen, maar dat vind ik nou echt de grootste onzin. Ik zie gelikte 13-in-een-dozijn R&B echter niet als goed geschreven pop. Dat je er goed op kan dansen en dat het voor de grote massa allemaal lekker weghapt vind ik geen criterium voor goede pop. Zet voor de gein eens de nieuwe Stevie Wonder (A Time To Love) op, en hoor het contrast van een echte artiest met de typische producer-sound van de Sugababes.

En ja, ik heb het echt geluisterd. En nee, ik vind het nog steeds helemaal niets.
Mijn post was ook niet aan jou persoonlijk gericht, want ik ben het voor een groot deel met je eens. Ik kan er ook slecht tegen als het "weer zo'n 13 in een dozijn" liedje is, totaal niet vernieuwend en creatief maar puur op een werkende-formule gebaseerd.

Ik zeg niet dat ik dat ook vind van de nieuwe Sugababes want ik heb het nog niet geluisterd. Maar Fusion, om Sting en de Sugababes in 1 zin te noemen vind ik heel erg gewaagd!
[img]http://www.exivious.net/banner/banner.gif[/img]

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » zo okt 09, 2005 11:04 pm

@Tymon: de Suikermeisje raken met net zo diep als Sting, en ik vind de composities *niet* onderdoen. De instrumentbeheersing natuurlijk wel, maar daar gaat t bij de dames ook niet om.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » zo okt 09, 2005 11:06 pm

Tymon schreef:[..]


Ik zeg niet dat ik dat ook vind van de nieuwe Sugababes want ik heb het nog niet geluisterd. Maar Fusion, om Sting en de Sugababes in 1 zin te noemen vind ik heel erg gewaagd!
Hebben die niet ooit nog eens een duetje uitgebracht, Sting en Sugababes ?
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » zo okt 09, 2005 11:12 pm

Yep, althans ze mochten Sting's "Shape Of My Heart" samplen, geslaagd resultaat. Kon ook niet mis gaan met zo'n mooie basis.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » zo okt 09, 2005 11:15 pm

Dus zo gewaagd blijkt dat in 1 zin noemen van Sting en Sugababes nog niet te zijn...
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » zo okt 09, 2005 11:16 pm

;)
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » zo okt 09, 2005 11:20 pm

Wat ik die trutjes echter niet vergeef is dat ze Are friends electric van Gary Numan verknipt hebben... maar als ze dat persoonlijk bij me goed willen komen maken (en dan heb ik het vooral over die blonde) dan is het best mogelijk dat ik het door de vingers zie. :D
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Tymon
Berichten: 824
Lid geworden op: do jan 22, 2004 11:37 am
Locatie: Rhenen
Contacteer:

Bericht door Tymon » zo okt 09, 2005 11:26 pm

yowannuzz schreef:Dus zo gewaagd blijkt dat in 1 zin noemen van Sting en Sugababes nog niet te zijn...
Hohoho... dat Sting op zo'n manier probeert als ouder wordende man nog enigzins hip over te komen heeft niets met zijn muziek te maken.
[img]http://www.exivious.net/banner/banner.gif[/img]

Gebruikersavatar
Tymon
Berichten: 824
Lid geworden op: do jan 22, 2004 11:37 am
Locatie: Rhenen
Contacteer:

Bericht door Tymon » zo okt 09, 2005 11:29 pm

Fusion schreef:@Tymon: de Suikermeisje raken met net zo diep als Sting, en ik vind de composities *niet* onderdoen. De instrumentbeheersing natuurlijk wel, maar daar gaat t bij de dames ook niet om.
Dat het jou net zo diep raakt daar kan ik natuurlijk niet over oordelen, dat kan. Maar ik kan me heel moeilijk voorstellen dat de composities net zo creatief, diep, vernieuwend, veelzijdig enz zijn als die van Sting. For the record: Sting staat HEEL hoog aangeschreven bij mij, vandaar ;)
[img]http://www.exivious.net/banner/banner.gif[/img]

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » zo okt 09, 2005 11:36 pm

Tymon schreef:[..]


Hohoho... dat Sting op zo'n manier probeert als ouder wordende man nog enigzins hip over te komen heeft niets met zijn muziek te maken.
Ging meer over het feit dat de combinatie raar zou zijn.Das dus niet het geval, de betreffende artiesten blijken er zelf niet zo veel moeite mee te hebben.
Ik heb overigens ook diep ontzag voor Sting, met name zijn oude werk en dan vooral dat met the Police.Dit in tegenstelling tot de Sugababes, daar ben ik, op zijn zachtst gezegd, minder van onder de indruk.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » ma okt 10, 2005 9:57 am

the true Thorko schreef:Wat ik die trutjes echter niet vergeef is dat ze Are friends electric van Gary Numan verknipt hebben... maar als ze dat persoonlijk bij me goed willen komen maken (en dan heb ik het vooral over die blonde) dan is het best mogelijk dat ik het door de vingers zie. :D
:roll: Wat een domme opmerking.







Je bedoelt natuurlijk die semi-Aziatische ipv die blonde! :mrgreen:
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » ma okt 10, 2005 9:59 am

Tymon schreef:[..]


Dat het jou net zo diep raakt daar kan ik natuurlijk niet over oordelen, dat kan. Maar ik kan me heel moeilijk voorstellen dat de composities net zo creatief, diep, vernieuwend, veelzijdig enz zijn als die van Sting. For the record: Sting staat HEEL hoog aangeschreven bij mij, vandaar ;)
De composities van Sting zijn wat inventiever, wat minder aan een r&b stramien gebonden, maar de hoeveelheid detail is in beide gevallen verbazingwekkend en beiden raken me echt diep (dat meen ik ja).
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » ma okt 10, 2005 9:59 am

yowannuzz schreef:Ik heb overigens ook diep ontzag voor Sting, met name zijn oude werk en dan vooral dat met the Police.Dit in tegenstelling tot de Sugababes, daar ben ik, op zijn zachtst gezegd, minder van onder de indruk.
Mijn eerste concert ooit, ik was 11: The Police! 8) 8) 8)
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma okt 10, 2005 11:16 am

@Fusion. Wat vind jij van pop-acts als A-ha, Duran Duran en Ultravox?
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » ma okt 10, 2005 12:00 pm

A-Ha vind ik verschrikkelijk, Duran Duran en Ultravox vind ik fantastisch! Ken je ook Arcadia van Simon LeBon? Die ene hit van hun "Election Day" is ook echt te goed voor woorden!
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma okt 10, 2005 2:26 pm

Dat Arcadia is inderdaad best gaaf ja, maar A-Ha verschrikkelijk noemen valt me nu weer van je tegen :P, dat vind ik nu weer een typische band waarvan de songs, hoe catchy en poppy ze ook zijn uitstekend in elkaar zitten.

Maar goed, ik hou niet van de Sugababes, maar ik geef wel toe dat ze verreweg boven het gros van dat soort acts uitsteken (ik noem een atomic kitten bijvoorbeeld)
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » ma okt 10, 2005 3:00 pm

Ik geef eerljik toe dat ik van A-Ha eigenlijk alleen maar de hitsingles ken :oops:, en die vind ik echt zoooo irritant.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Johannes de Dopeste
Berichten: 819
Lid geworden op: do jul 14, 2005 1:08 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door Johannes de Dopeste » ma okt 10, 2005 3:15 pm

Fusion schreef:Yep, althans ze mochten Sting's "Shape Of My Heart" samplen, geslaagd resultaat. Kon ook niet mis gaan met zo'n mooie basis.
Originele is zo veel beter. Vind het niet zo'n geweldige cover van de Sugababes.
[img]http://i72.photobucket.com/albums/i191/jeweett/satans1.gif[/img]

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » ma okt 10, 2005 3:43 pm

Fusion schreef:Je bedoelt natuurlijk die semi-Aziatische ipv die blonde! :mrgreen:
Ik wist wel dat we hier uit gingen komen... kan dat andere grietje mooi filmen! :mrgreen:
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Mendel
Berichten: 3773
Lid geworden op: di dec 30, 2003 9:26 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Mendel » ma okt 10, 2005 4:54 pm

:D Ik krijg flashbacks van een R&B-topic, in het verre verleden

Net dat album gedownload en vluchtig beluisterd. Vind het niet heeel erg boeiend klinken, wel leuk, maar niet veel meer denk ik. Geef mij maar Dido, Jewel, Portishead.. Dat 'soort' pop met vrouwenstem. Ja, Dido bijv. is echt aangenaam luistervoer.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » ma okt 10, 2005 5:01 pm

Godver, wat kan ik depressief worden van Dido, net als Coldplay overigens.

Echt van die drammende, zeurende muziek. En dan metal depressief noemen :s
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » ma okt 10, 2005 5:02 pm

Metalheank schreef:Godver, wat kan ik depressief worden van Dido, net als Coldplay overigens.

Echt van die drammende, zeurende muziek. En dan metal depressief noemen :s
Die muziek is al depressief voordat je er ook maar depressief van wordt...
It's the end of time

Plaats reactie