"Taller In More Ways" - Sugababes

Voor alle andere bands
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » ma okt 10, 2005 5:54 pm

Fusion schreef:@Tymon: de Suikermeisje raken met net zo diep als Sting, en ik vind de composities *niet* onderdoen. De instrumentbeheersing natuurlijk wel, maar daar gaat t bij de dames ook niet om.
Nou, dan weet ik het fundamentele verschil tussen mijn en jouw perceptie wel :P Ik zie de Sugababes namelijk nog geen Seven Days, Englishman In New York (beste Sting nummer ooit!!!!!!) of Fragile schrijven. Verder discussiëren heeft dan ook weinig zin.

Buiten beschouwing gelaten dat ze weinig zelf schrijven natuurlijk.
Makkers staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » ma okt 10, 2005 5:55 pm

Tymon schreef:[..]


Dat het jou net zo diep raakt daar kan ik natuurlijk niet over oordelen, dat kan. Maar ik kan me heel moeilijk voorstellen dat de composities net zo creatief, diep, vernieuwend, veelzijdig enz zijn als die van Sting. For the record: Sting staat HEEL hoog aangeschreven bij mij, vandaar ;)
En zo denk ik er ook over
Makkers staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » ma okt 10, 2005 5:58 pm

Mendel schreef::D Ik krijg flashbacks van een R&B-topic, in het verre verleden
Inderdaad ja :lol:
Mendel schreef:Geef mij maar Dido, Jewel, Portishead..
Dido, Jewel en Portishead vind ik lang niet zo goed als Sugababes. Oke, Portishead, is uiteraard wel ontzettend goed, maar productie-technisch gezien is t minder interessant.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » ma okt 10, 2005 6:02 pm

Rascul schreef:Nou, dan weet ik het fundamentele verschil tussen mijn en jouw perceptie wel :P
Weer een beetje gekalmeerd zie ik?
Rascul schreef:Ik zie de Sugababes namelijk nog geen Seven Days, Englishman In New York (beste Sting nummer ooit!!!!!!) of Fragile schrijven.
Nogmaals, ik denk in alle eerlijkheid dat jij (misschien wel als drummert zijnde) de kennis van componeren en arrangeren ontbreekt om dat analytisch en objectief te beoordelen (en niet naar je smaak te luistern). Maar goed.
Rascul schreef:Buiten beschouwing gelaten dat ze weinig zelf schrijven natuurlijk.
En maakt dat uit? Ze schrijven wel degeljik mee, zijn relatief maar weinig popzangeressen die dat wel doen.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » ma okt 10, 2005 6:02 pm

PJ Harvey doet mij dan weer meer, of aan een hele andere kant, Joss Stone (hoewel die meer vanwege haar stem dan vanwege de composities)...
Makkers staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » ma okt 10, 2005 6:03 pm

Oh ja, Dido is misschien wel t meest oninteressante en lauwe wat ik ken uit dit decenium.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » ma okt 10, 2005 6:03 pm

the true Thorko schreef:Ik wist wel dat we hier uit gingen komen... kan dat andere grietje mooi filmen! :mrgreen:
En af en toe meehelpen als de andere 2 t toch niet helemaal redden, vooruit.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » ma okt 10, 2005 6:05 pm

Fusion schreef:[..]
En af en toe meehelpen als de andere 2 t toch niet helemaal redden, vooruit.
8)
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » ma okt 10, 2005 6:07 pm

Goed nieuws voor de Sugababes haters hier: ik vind dit laatste album toch beduidend minder dan de 3 daarvoor, er staan een paar fantastische nummers op, maar helaas net te veel wat 'album fillers'. Ach, je kunt niet alles hebben...
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » ma okt 10, 2005 6:08 pm

Fusion schreef:[..]
Nogmaals, ik denk in alle eerlijkheid dat jij (misschien wel als drummert zijnde) de kennis van componeren en arrangeren ontbreekt om dat analytisch en objectief te beoordelen (en niet naar je smaak te luistern). Maar goed.
En dat is dus een fundamentele misvatting. Ik schrijf al jaren zelf stukken (voornamelijk voor bigband en jazzbezetting, maar nu ook ska en da's evengoed popmuziek) en ik weet heel goed wat het belang is van een goed in elkaar stekend nummer met kop, staart en pakkende melodieën. Op dat punt zitten de Sugababes zeker goed in elkaar. Dat betwist ik nergens. Er zijn echter zoveel bandjes die op die manier goed in elkaar zitten, zelfs Frans Bauer verdient die kwalificatie wel. Het feit dat ze soms wat meer buiten het R&B stramien hangen is dan ook weer een pluspunt, maar wat mij betreft heeft een goede compositie zoveel meer in zich dan dat.

Men dient zich bijvoorbeeld af te vragen: waarom zijn de nummers van The Doors, hoewel technisch simpel, zoveel beter dan bijvoorbeeld die van Coldplay? Waarom heeft "Roxanne" meer eeuwigheidswaarde dan "Oops I Did It Again"? Het is wat mij betreft niet echt onder woorden te brengen ("diepgang" komt misschien een beetje in de buurt), maar vertaalt zich bij mij wel in een gevoel, het idee dat er dieper over nagedacht is dan alleen maar "hoe verkoopt dit zo veel mogelijk".

Maar zoals ik al zei, dat is natuurlijk niet woordelijk uit te leggen.
Makkers staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » ma okt 10, 2005 6:08 pm

Fusion schreef:Goed nieuws voor de Sugababes haters hier: ik vind dit laatste album toch beduidend minder dan de 3 daarvoor, er staan een paar fantastische nummers op, maar helaas net te veel wat 'album fillers'. Ach, je kunt niet alles hebben...
Oke, om mij het even goed te laten inprenten: als ik 1 nummer van de Sugababes zou moeten luisteren, wat zou dat dan moeten zijn?
Makkers staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » ma okt 10, 2005 6:11 pm

Rascul schreef:Het is wat mij betreft niet echt onder woorden te brengen ("diepgang" komt misschien een beetje in de buurt), maar vertaalt zich bij mij wel in een gevoel, het idee dat er dieper over nagedacht is dan alleen maar "hoe verkoopt dit zo veel mogelijk"
Ik denk dat je nu (ook met de andere dingen die je zegt in deze post, maar die ik ivm bandwith maar ff niet quote ;)) eigenlijk precies aangeeft wat ik vermoed, dat t om t gevoel (lees: SMAAK!!!) gaat!

Ik ga even nadenken welk nummer je zou moeten luisteren. wacht ff
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Thaumaturgy
Berichten: 3676
Lid geworden op: ma apr 29, 2002 2:22 pm

Bericht door Thaumaturgy » ma okt 10, 2005 6:14 pm

Fusion schreef:Goed nieuws voor de Sugababes haters hier: ik vind dit laatste album toch beduidend minder dan de 3 daarvoor, er staan een paar fantastische nummers op, maar helaas net te veel wat 'album fillers'. Ach, je kunt niet alles hebben...
Ik vind het eigenlijk steeds beter worden. Met name it ain't easy is ongelovelijk gaaf.

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » ma okt 10, 2005 6:17 pm

Oke, Rascul, ik waardeer je moeite iig. Ik hou t even op "Three" (hun 1 na laatste album), want de andere heb ik niet hier.

Qua 'sound engineering' zou ik je "Whatever Makes You Happy" aandraden. Llet op de overstuurde stem (te mooi voor woorden, mooiste die ik ooit heb gehoord!), op t gebruik van de filters (ge-ni-aal!), hoe op een gegeven moment de 3 zangpartijen (met daarnaast nog de harmonien) over elkaar heen lopen, en hoe de synth patches klinken.

Qua composite en arrangement zou ik "Sometimes" en "Too Lost In You" willen aanraden. Vertel mij maar dat dat GEEN perfecte popsongs zijn, en vertel mij maar dat je daar van afhoort dat de $$$ tekens in de ogen van de dames en procucers stonden, en er GEEN emotie van afdruipt.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

The Chosen
Berichten: 4342
Lid geworden op: zo nov 14, 2004 1:55 pm
Locatie: Hilversum

Bericht door The Chosen » ma okt 10, 2005 6:24 pm

Het non-metal bands gedeelte is nog nooit zo actief geweest :D

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » ma okt 10, 2005 6:30 pm

Fusion schreef:Oke, Rascul, ik waardeer je moeite iig. Ik hou t even op "Three" (hun 1 na laatste album), want de andere heb ik niet hier.

Qua 'sound engineering' zou ik je "Whatever Makes You Happy" aandraden. Llet op de overstuurde stem (te mooi voor woorden, mooiste die ik ooit heb gehoord!), op t gebruik van de filters (ge-ni-aal!), hoe op een gegeven moment de 3 zangpartijen (met daarnaast nog de harmonien) over elkaar heen lopen, en hoe de synth patches klinken.

Qua composite en arrangement zou ik "Sometimes" en "Too Lost In You" willen aanraden. Vertel mij maar dat dat GEEN perfecte popsongs zijn, en vertel mij maar dat je daar van afhoort dat de $$$ tekens in de ogen van de dames en procucers stonden, en er GEEN emotie van afdruipt.
Ik denk dat ik een beetje begin te vatten wat je er zo enorm goed aan vind. Mind you, "vind" moet hier met dikke letters geschreven worden, want ook als ik even mijn antipathie voor dit soort muziek uitschakel (dat kan) hoor ik nog steeds een gelikt popnummertje met makkelijk weghapbare zangeressen. "Whatever" vind ik van de drie nog de beste, inderdaad vanwege de sterk gestructureerde harmonieën (danku, producer!) en de funky zanglijnen in de coupletten. Too Lost In You heeft een refrein wat mij persoonlijk niet heel veel doet, maar waar ik mij bij voor kan stellen dat je er kippevel van krijgt. Dat is dus een goede kwalificatie (emotie is tenslotte wat r&B/pop, of muziek algemeen, zou moeten oproepen?), hoewel er meer nummers zijn waarbij ik me dat kan voorstellen.

Afgaande op bovenstaande vind ik het twee vrij sterke (zeker in vergelijking met crap als Melissa Etheridge, of zoiets) popsongs, vrij duidelijk beinvloed door Michael Jackson, zijn zus, Tina Turner en een horde soulzangeressen. Niet iets unieks, persoonlijk kan ik er vrij weinig emotie bij voelen, maar duidelijk goed voor een vette hit. Dan komt echter "Sometimes" en gaan mijn oren dicht. Echt, wat een afgrijselijke synthersizer-semiballad is dat zeg! Tel de meest walgelijke soulballads op bij de foutste jaren '80 pop die de wereld ooit gekend heeft, trek hier de wortel uit en men heeft "Sometimes"! Het zal vast barsten van de emotie, maar het is zo gruwelijk gelikt en kwelerig dat ik er niet goed van wordt. Echt. Dat zal heel erg subjectief zijn, maar het is mij echt nauwelijks mogelijk om hier objectief naar te luisteren. Er zullen ook vast dezelfde kwalificaties als voor bovenstaande nummers op van toepassing zijn, maar ik begrijp werkelijk niet wat een mens hier aan kan vinden. Breezersletjeszwijmeltroep.

Hmm, ik moet me ook niet gaan opwinden, maar de conclusie mag luiden dat ook met objectieve (of, bij 2/3 objectieve) oren ik niet kan horen waarom dit nou op hetzelfde niveau als Stevie Wonder en Sting geschaard moet worden.
Makkers staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
Zorya
Berichten: 2850
Lid geworden op: wo feb 23, 2005 5:14 pm

Bericht door Zorya » ma okt 10, 2005 6:33 pm

Vroeger hadden ze wel wat leuke liedjes. Dat 'Overload' was wel geinig, toen die rode dr nog bijzat.

Toen die Heidi erbij kwam vind ik het een beetje naar Atomic Kitten-niveau gestegen.
From their torment springs its delight.

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » ma okt 10, 2005 6:42 pm

Zorya schreef:Vroeger hadden ze wel wat leuke liedjes. Dat 'Overload' was wel geinig, toen die rode dr nog bijzat.

Toen die Heidi erbij kwam vind ik het een beetje naar Atomic Kitten-niveau gestegen.
Die rooie of die blonde... 't is mij om het even... :mrgreen:
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Chucknorris
Berichten: 2314
Lid geworden op: za apr 16, 2005 1:37 pm
Locatie: WELL Favoriete standje:1t/m69

Bericht door Chucknorris » ma okt 10, 2005 6:42 pm

Maar Heidi is wel een geile slet!

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Bericht door Hieronimus » ma okt 10, 2005 6:44 pm

...en we weten allemaal dat het dáárom gaat in de pop-industrie. :)
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
Zorya
Berichten: 2850
Lid geworden op: wo feb 23, 2005 5:14 pm

Bericht door Zorya » ma okt 10, 2005 6:46 pm

Ach al die vrouwmensen uit boybands (ja, zo noem ik dat) zijn enigszins smakelijk met al die rotzooi die ze iedere dag op de smoel gesmeerd krijgen.

Als ik in een minirokje zoetsappige liedjes over de liefde zou zingen, een borstvergroting zou nemen, en een plamuurlaag over me heen zou smeren, zou ik ook vast heel hip zijn en in de top 40 staan.

Nee, ok, serieus: Een van de betere popgroepjes van deze tijd, en nog vind ik het vrij waardeloos.
From their torment springs its delight.

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » ma okt 10, 2005 6:46 pm

Hieronimus schreef:...en we weten allemaal dat het dáárom gaat in de pop-industrie. :)
...en nog immer rollen de gasten van Arcturus de toerbus uit... :mrgreen:
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Chucknorris
Berichten: 2314
Lid geworden op: za apr 16, 2005 1:37 pm
Locatie: WELL Favoriete standje:1t/m69

Bericht door Chucknorris » ma okt 10, 2005 6:47 pm

the true Thorko schreef:[..]

...en nog immer rollen de gasten van Arcturus de toerbus uit... :mrgreen:
:mrgreen:

Gebruikersavatar
Metalmatje
Berichten: 501
Lid geworden op: vr mar 19, 2004 1:26 pm
Locatie: Kerkdriel

Bericht door Metalmatje » ma okt 10, 2005 6:47 pm

Nu je het toch over het nummer 'Overload' hebt. Ik raad jullie maar met name Fusion aan om eens het volgende te proberen.

Luister eerst naar 'White Rabbit' van Jefferson Airplane. Vervolgens zet je 'Overload' van de Sugababes aan. Let daarbij met name op de baslijn. Het nummer van de Sugababes gaat welliswaar een stukje sneller maar het lijkt me toch een zeer treffende gelijkenis, zeker ook kwa sound.

Ik ken Sugababes niet zo heel erg goed maar 'Overload' is een nummer wat toch wel zeer geniaal in mekaar zit. De goeie opbouw en die quasi-verveelde zang maken het helemaal af.

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » ma okt 10, 2005 7:19 pm

the true Thorko schreef:[..]

Die rooie of die blonde... 't is mij om het even... :mrgreen:
:lol:
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » ma okt 10, 2005 7:21 pm

Zorya schreef:Als ik in een minirokje zoetsappige liedjes over de liefde zou zingen, een borstvergroting zou nemen, en een plamuurlaag over me heen zou smeren, zou ik ook vast heel hip zijn en in de top 40 staan.
mn email adres: fusion_maakt_ook_van_jou_een_popstar@yahoo.com, en daar je volgens mij nog geen 18 bent, laat ik de opmerking over de plamuurlaag achterwege :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Fusion op ma okt 10, 2005 7:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » ma okt 10, 2005 7:23 pm

@Rascul: ik waardeer je moeite (echt!), en ik hoop dat je alle details hebt gehoord, ik verbaas me over je mening over nummer 3, maa goed, laten we de discussie sluiten hierbij.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » ma okt 10, 2005 8:19 pm

Hun demo blijft onovertroffen en heb altijd zo'n dubbel gevoel bij de Sugababes.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » ma okt 10, 2005 8:20 pm

ruben somewhere online schreef:Hun demo blijft onovertroffen en heb altijd zo'n dubbel gevoel bij de Sugababes.
kut muziek, maar geile wijven? :silly:
It's the end of time

Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » ma okt 10, 2005 8:22 pm

Vooral Heidi, goed postuur.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » ma okt 10, 2005 9:13 pm

welke is heidi?

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma okt 10, 2005 9:15 pm

de blanke
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Tymon
Berichten: 824
Lid geworden op: do jan 22, 2004 11:37 am
Locatie: Rhenen
Contacteer:

Bericht door Tymon » ma okt 10, 2005 10:50 pm

Ik heb het album nu 1 keer geluisterd. Het zijn duidelijke hitjes. Met de productie is zeker niets mis, is zelfs erg goed gedaan.

Maar toch is de functie van deze muziek om geld te verdienen. Compositorisch zijn het duidelijk muzikale cliche's (schema's / melodieen / beats). Zeker niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld Sting naar mijn mening.

Het grootste niet-muzikale verschil is dat deze muziek naar mijn gevoel geen "eerlijke muziek" is. Dit is niet geschreven uit liefde of om iets naar de buitenwereld over te brengen of een statement duidelijk te maken, maar puur voor tha $$$. Jammergenoeg is dit zo duidelijk dat ik er niet lekker naar kan luisteren. Ja tuurlijk heeft die producer het naar die omstandigheden zo goed mogelijk gedaan, dat is ook niet mijn punt.

Verder is het muzikaal verre van interessant, dit is niet per se een pre voor mij maar het betekent wel dat de muziek verder veel in huis moet hebben om dit te compenseren (lees: Michael Jackson, Sting, veel Pharrel Williams producties), iets wat deze muziek dus niet heeft voor mij.

Maar goed, ik hoor zeker wat leuke koortjes en melodietjes hier en daar maar dat is in deze context helaas niet voldoende voor mij om er dagelijks naar te luisteren en ervan te kunnen genieten.

Dus pech Omar hahaha ;)
[img]http://www.exivious.net/banner/banner.gif[/img]

Gebruikersavatar
Procrustus
Berichten: 1246
Lid geworden op: wo jul 27, 2005 7:04 pm
Locatie: Breda

Bericht door Procrustus » di okt 11, 2005 12:14 am

the true Thorko schreef:[..]

...en nog immer rollen de gasten van Arcturus de toerbus uit... :mrgreen:
Rollen die gasten zo langzaam dan, dat ze daar al sinds gisteren mee bezig waren?

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » di okt 11, 2005 12:17 am

Procrustus schreef:[..]


Rollen die gasten zo langzaam dan, dat ze daar al sinds gisteren mee bezig waren?
Hehehe... Hun manager moet ze nog steeds ondersteunen... ;)
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » di okt 11, 2005 9:54 am

@Tymon: ik denk ook dat jij om mn liefde voor de Sugababes te begrijpen je naar nummers van "Three" (hun vorige CD) moet luistern. Check nummers als "Whatever Makes You Happy" maar eens, heb jij ooit zo'n sound gehoord in pop? Of check "Too Lost In You" maar eens, of ieder willekeurig nummer van dat album! Op de laastste bestaat t producersteam ook uit Amerikanen en dat hoor je duidelijk, veel meer gericht op de commercie ja.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » di okt 11, 2005 10:50 pm

Tssss.... zijn we opeens uitgeluld over de Suikermeisjes? :( :P
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » di okt 11, 2005 10:53 pm

Afbeelding
Misschien moeten we de pubertjes maar weer uit hun tentjes lokken... :mrgreen:
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » wo okt 12, 2005 3:44 pm

Kanker, dat rokje is bijna even breed als die riem! Niet dat daar wat mis mee is, in tegendeel zelfs.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » wo okt 12, 2005 3:45 pm

Fusion schreef:Ik geef eerljik toe dat ik van A-Ha eigenlijk alleen maar de hitsingles ken :oops:, en die vind ik echt zoooo irritant.
Aha (woordgrap), dan raad ik jou eens aan om de nummers Scoundrel Days, Soft rain of April, Forever not years en Minor Earth Mayor Sky te luisteren, benieuwd wat je daarvan vind
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » vr okt 14, 2005 11:27 pm

the true Thorko schreef:Afbeelding
Misschien moeten we de pubertjes maar weer uit hun tentjes lokken... :mrgreen:
Nu ja, het heeft 1 overeenkomst met The Sugababes: het is net zo bagger!
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Gebruikersavatar
thomaster87
Berichten: 1867
Lid geworden op: wo jan 19, 2005 7:16 pm
Locatie: Huissen
Contacteer:

Bericht door thomaster87 » zo okt 16, 2005 8:14 pm

Rebellion666 schreef:[..]


Nu ja, het heeft 1 overeenkomst met The Sugababes: het is net zo bagger!
Als ik mag kiezen, dan mag toch Christina even langs komen
...en het geld hebben we lekker toch gehad!

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » zo okt 16, 2005 9:22 pm

Rebellion666 schreef:[..]


Nu ja, het heeft 1 overeenkomst met The Sugababes: het is net zo bagger!
Met 'uit de tent lokken' had ik toch wel een iets originelere reply verwacht... stereotype meeloper...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Chucknorris
Berichten: 2314
Lid geworden op: za apr 16, 2005 1:37 pm
Locatie: WELL Favoriete standje:1t/m69

Bericht door Chucknorris » zo okt 16, 2005 10:04 pm

thomaster87 schreef:[..]


Als ik mag kiezen, dan mag toch Christina even langs komen
argh... dat wijf is de vleesgeboren tsjernobylramp !

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » zo okt 16, 2005 10:06 pm

Chucknorris schreef:[..]


argh... dat wijf is de vleesgeboren tsjernobylramp !
Maar zingen kan ze!!!
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Chucknorris
Berichten: 2314
Lid geworden op: za apr 16, 2005 1:37 pm
Locatie: WELL Favoriete standje:1t/m69

Bericht door Chucknorris » zo okt 16, 2005 10:07 pm

doe mij maar Heidi!


+ liquid scarlet al gehoord? Erased heeft vandaag nog zitten bedelen voor de rest van t album ;)

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » zo okt 16, 2005 10:10 pm

Christina zingt echt *veel* beter dan Heidi, maar goed. Ik had Liquid Scarlet al gelijk gechecked en vond t erg kut. Maar ik ga t nu nog een keer luisteren, soms kan t kwartje later vallen. Monumentje geduld.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Chucknorris
Berichten: 2314
Lid geworden op: za apr 16, 2005 1:37 pm
Locatie: WELL Favoriete standje:1t/m69

Bericht door Chucknorris » zo okt 16, 2005 10:12 pm

wel duidelijk het 2e album / EP gechecked?

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » zo okt 16, 2005 10:15 pm

"Killer Couple Strikes Again" is t enige wat ik kan klikkerdieklikken. Vind t een soort slap 2005 aftreksel van oude Genesis (wat ik dan wel weer heel erg goed vind). Sorry. En jazz hoor ik er NIET in!
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Chucknorris
Berichten: 2314
Lid geworden op: za apr 16, 2005 1:37 pm
Locatie: WELL Favoriete standje:1t/m69

Bericht door Chucknorris » zo okt 16, 2005 10:17 pm

klopt. dat nummer staat ver uit verband van het album!

Plaats reactie