30/10 HALLOWEEN @ the Frontline - 8 bands - 10h of metal
- emillio
- Contacteer:
30/10 HALLOWEEN @ the Frontline - 8 bands - 10h of metal
MUSKETEER OF DEATH presents HALLOWEEN NIGHT:
with on the bill
THE PROPHECY (UK – playing out the true sound of doom armageddon)
INSANITY REIGNS SUPREME (B – ultimate desolate low-tuned dark slow doom)
THURISAZ (B - atmospheric death/black)
DARZAMAT (PL - ambient black/death with a dark and gloomy atmosphere)
TEN-13 (NL – full-bodied emotional wave-core)
GWYLLION(B – progressive got-touched metal with female vocals)
IN-SOMNIS (B - morbid dreary doom metal)
Place to be
The Frontline
Overpoortstraat 37
GENT
with on the bill
THE PROPHECY (UK – playing out the true sound of doom armageddon)
INSANITY REIGNS SUPREME (B – ultimate desolate low-tuned dark slow doom)
THURISAZ (B - atmospheric death/black)
DARZAMAT (PL - ambient black/death with a dark and gloomy atmosphere)
TEN-13 (NL – full-bodied emotional wave-core)
GWYLLION(B – progressive got-touched metal with female vocals)
IN-SOMNIS (B - morbid dreary doom metal)
Place to be
The Frontline
Overpoortstraat 37
GENT
Laatst gewijzigd door emillio op do okt 20, 2005 5:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
www.musketeerofdeath.nl
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
mooi en lang programma
darzamat, daar heb ik zowaar twee cd's van (boxset), maar ik heb geen idee meer hoe dat klinkt, alleen dat ze zangeres hebben
gwyllion heb ik wel eens van gehoord, benieuwd of ze goede zangeres hebben, daar staat en valt alles mee
darzamat, daar heb ik zowaar twee cd's van (boxset), maar ik heb geen idee meer hoe dat klinkt, alleen dat ze zangeres hebben
gwyllion heb ik wel eens van gehoord, benieuwd of ze goede zangeres hebben, daar staat en valt alles mee
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- emillio
- Contacteer:
LAST MINUTE-ADDITION:
the Mexican gothic/metal band THE LEGION OF HETHERIA is added to the bill.
This means there'll be a slight change in the time-schedule, so here the updated info:
14:30 Doors open
15:15 – 15:50 In Somnis (B - www.in-somnis.tk)
16:20 – 17:00 Gwyllion (B - www.gwyllion.be)
17:30 – 18:15 Ten-13 (NL - www.ten-13.com)
18:45 - 19:30 The Legion of Hetheria (MEX - www.hetheria.com)
20:00 – 20:45 Darzamat (PL - www.darzamat.art.pl)
21:15 – 22:00 Thurisaz (B - www.thurisaz.be)
22:30 – 23:30 Insanity Reigns Supreme (B - www.insanecultofdoom.com)
00:00 – 01:15 The Prophecy (UK - www.the-prophecy.net)
Hope to see you all in HALLOWEEN - costumes to make the party complete
the Mexican gothic/metal band THE LEGION OF HETHERIA is added to the bill.
This means there'll be a slight change in the time-schedule, so here the updated info:
14:30 Doors open
15:15 – 15:50 In Somnis (B - www.in-somnis.tk)
16:20 – 17:00 Gwyllion (B - www.gwyllion.be)
17:30 – 18:15 Ten-13 (NL - www.ten-13.com)
18:45 - 19:30 The Legion of Hetheria (MEX - www.hetheria.com)
20:00 – 20:45 Darzamat (PL - www.darzamat.art.pl)
21:15 – 22:00 Thurisaz (B - www.thurisaz.be)
22:30 – 23:30 Insanity Reigns Supreme (B - www.insanecultofdoom.com)
00:00 – 01:15 The Prophecy (UK - www.the-prophecy.net)
Hope to see you all in HALLOWEEN - costumes to make the party complete

www.musketeerofdeath.nl
- KoenM
- Contacteer:
Ten-13
Ijzersterke set wederom. Deze jongens zijn goed aan het groeien. Ze bouwen hun toch al originele stijl uit naar een waar handelsmerk. Niks dan lof ook weer voor dit optreden.
Legion of hetheria
Vrouwenzang. Ik heb maar 1 nummer gezien toen ik terug kwam van de shoarma-tent. Ik hoorde dat dit mensen waren tussen de 16 en 18, wat je absoluut niet zou afleiden uit de kwaliteit. Het zat dus goed in elkaar, maar absoluut niet mijn smaak.
Darzamat
Een soort van death/black metal met een grunter/krijser die zich wel erg Satyr Wongraven waande en een mokkel van een zangeres. Ook was er een keyboardje bij. Kwalitatief wederom wel erg in orde, maar mij kon het maar matig boeien.
Thurisaz
Was voor mij niet de eerste keer en het was weer een erg verzorgd optreden. Normaal gezien ook niet echt mijn stijl, maar het wist me deze avond wel degelijk te bekoren. Die cleane zang is een welkome afwisseling hier en daar.
Insanity reigns supreme
Vernietigend. De sfeer die het optreden van deze band uitademt is met recht occult te noemen. Dat doen maar weinig pretentieuze black metal bands deze doomers na. Erg goede set die een overweldigende indruk heeft achtergelaten.
The Prophecy
Het optreden was goed, maar ik vind het jammer dat ze een gitarist minder hebben en dat ze tegenwoordig veel snellere nummers hebben dan dat er op hun album staan. Ik begon ook wel aardig vermoeid te raken.
De eerste twee bands In Somnis en Gwyllion heb ik niet gezien omdat we nog lagen uit te garen van de avond in Sas van Gent ervoor.
Ijzersterke set wederom. Deze jongens zijn goed aan het groeien. Ze bouwen hun toch al originele stijl uit naar een waar handelsmerk. Niks dan lof ook weer voor dit optreden.
Legion of hetheria
Vrouwenzang. Ik heb maar 1 nummer gezien toen ik terug kwam van de shoarma-tent. Ik hoorde dat dit mensen waren tussen de 16 en 18, wat je absoluut niet zou afleiden uit de kwaliteit. Het zat dus goed in elkaar, maar absoluut niet mijn smaak.
Darzamat
Een soort van death/black metal met een grunter/krijser die zich wel erg Satyr Wongraven waande en een mokkel van een zangeres. Ook was er een keyboardje bij. Kwalitatief wederom wel erg in orde, maar mij kon het maar matig boeien.
Thurisaz
Was voor mij niet de eerste keer en het was weer een erg verzorgd optreden. Normaal gezien ook niet echt mijn stijl, maar het wist me deze avond wel degelijk te bekoren. Die cleane zang is een welkome afwisseling hier en daar.
Insanity reigns supreme
Vernietigend. De sfeer die het optreden van deze band uitademt is met recht occult te noemen. Dat doen maar weinig pretentieuze black metal bands deze doomers na. Erg goede set die een overweldigende indruk heeft achtergelaten.
The Prophecy
Het optreden was goed, maar ik vind het jammer dat ze een gitarist minder hebben en dat ze tegenwoordig veel snellere nummers hebben dan dat er op hun album staan. Ik begon ook wel aardig vermoeid te raken.
De eerste twee bands In Somnis en Gwyllion heb ik niet gezien omdat we nog lagen uit te garen van de avond in Sas van Gent ervoor.