My Dying Bride
- HellcommandeR
- thomaster87
- Contacteer:
- Ktulu
- Contacteer:
Like gods of the sun is momenteel m'n favoriet. Houdt perfect het midden tussen de oude en de nieuwe MDB.
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
Even een MDB vraagje. Ik heb vroeger een keer een videoclip van de band gezien, maar ik weet bij god niet meer welk nr dat was. Het was wel een gaaf nr, daarom wil ik ook weten welk nr het was/is. Op de 2 laatste albums staat ie iig niet, want die heb ik. Iemand een id? Ze droegen volgens mij allemaal een leren jack en het was een vrij donkere clip. Er zat volgens mij ook nog een vrij agressief stuk in voor MDB-begrippen, maar dat weet ik niet helemaal meer zeker..
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
nietszeggend te zijn
Op de dvd 'For darkest eyes' staan deze 'promotional video's':
-Symphonaire Infernus Et Spera Empyrium
-The thrash of the naked limbs
-The songless bird
-I Am the bloody earth
-The cry of mankind
-For you
De laatste 2 videoclips zijn het professioneelst/het best gefilmpt in vergelijking met de anderen..
Ik vind de clip van For You het mooist. Aaron heeft inderdaad een lange leren jas aan, en je ziet een kerel 'verzuipen' in een badkamer vol water, met een vrouw die toekijkt. Misschien bedoel je die..?
-Symphonaire Infernus Et Spera Empyrium
-The thrash of the naked limbs
-The songless bird
-I Am the bloody earth
-The cry of mankind
-For you
De laatste 2 videoclips zijn het professioneelst/het best gefilmpt in vergelijking met de anderen..
Ik vind de clip van For You het mooist. Aaron heeft inderdaad een lange leren jas aan, en je ziet een kerel 'verzuipen' in een badkamer vol water, met een vrouw die toekijkt. Misschien bedoel je die..?
Nope, alleen maar clean.Amibor schreef:Zou kunnen, zit er een hard grunt/scream stuk in?
Ik denk dat je dan één van de oudere clips bedoeld, ik denk 'The songless bird' dan, die begint met clean en heeft ergens op het einde een agressiever stuk met grunts. Die clip kan ik me zo niet meer voor de geest halen uit mn hoofd..
Zet direkt weer even wat oudere albums op van ze. Heel anders dan hun nieuwere werk, maar op zn eigen manier weer fantastisch.
Mendel schreef:[..]
Nope, alleen maar clean.
Ik denk dat je dan één van de oudere clips bedoeld, ik denk 'The songless bird' dan, die begint met clean en heeft ergens op het einde een agressiever stuk met grunts. Die clip kan ik me zo niet meer voor de geest halen uit mn hoofd..
Zet direkt weer even wat oudere albums op van ze. Heel anders dan hun nieuwere werk, maar op zn eigen manier weer fantastisch.
Ja, de clip deed vrij oud aan, alsof het van de eerste albums was, nog een rauwer geluid ook.
een haiku is een
nietszeggend te zijn
nietszeggend te zijn
Ik ook, die band blijft echt goed boeien.Erynide schreef:34.788%... Complete op het moment.
Ik ben de laatste tijd weer wat meer Mdb gaan luisteren. En het raakt me gewoon nog steeds.
Ja klopt, die oude clips zijn behoorlijk vaag en behoorlijk duisterder dan de rest.Amibor schreef:[..]
Ja, de clip deed vrij oud aan, alsof het van de eerste albums was, nog een rauwer geluid ook.
-
- Contacteer:
Ik vind er niet echt veel aan. Had er een paar albums van maar die heb ik weggegeven aan liefhebbers.
Toch heb ik soms weleens dat als k uitga er een gaaf nummer gedraaid wordt, en dat k dan vraag aan de barman van wie was dat, dat ze MDB zeggen. Erg vreemd.
en @ Symbolic stel je voor in het desbetreffende topic.
Toch heb ik soms weleens dat als k uitga er een gaaf nummer gedraaid wordt, en dat k dan vraag aan de barman van wie was dat, dat ze MDB zeggen. Erg vreemd.
en @ Symbolic stel je voor in het desbetreffende topic.
-
- Contacteer:
Want anders?Symbolic schreef:iscariah schreef:[..]
Haha, je maakt een grapje.![]()
Maar nee, ik heb meer deprimerend spul in men kast staan hoor. My Dying Bride valt nog mee.![]()
Dit is zowat het depressiefste spul in mijn cd-kast.
Wel heel erg mooi. Moet er ook niet te vaak naar luisteren voor m'n eigen gezondheid.
Automutilatie ofzo?
heeft iedereen hier last van.
- MindlessMayo
En het is geeneens doooom dooooooooooooooooooom... als je MDB al depressief vind.Symbolic schreef:[..]
![]()
Dit is zowat het depressiefste spul in mijn cd-kast.
Wel heel erg mooi. Moet er ook niet te vaak naar luisteren voor m'n eigen gezondheid.
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
-
- Contacteer:
Een album waar een nummer als "the cry of mankind" op staat, is noodzakelijkerwijs ook het beste album van de band. Dat kan bijna niet anders.
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]
- This Graveyard Earth
IK! geweldig album, echt hun beste werk ooit.Mendel schreef:lekker album is dat jah; gecombineerd depressief en ziek (die stem) vind ik zelf.
wil wel weten wie er op 34.788%... Complete heeft gestemd.
[url=http://www.sloganizer.net/en/][img]http://www.sloganizer.net/en/style3,Doom.png[/img][/url]
Front tegen Nymphea Aurora!
Front tegen Nymphea Aurora!
ja, best een goede DVD. het enige minpunt, wat ik toch echt best storend vind, is dat de gitaren hier en daar gewoon echt VALS klinken.. dat is echt een afknapper.Kristof schreef:iemand de nieuwe dvd al gezien?
ik ben erg benieuwd, zeker omdat ik bij de twee gefilmde concerten aanwezig was, en ze alle twee geniaal vond
hij is al te bestellen op internet, met wat geluk zie ik hem zaterdag voor eerst
- goddethroned
- thomaster87
- Contacteer:
- Kaleidoscope
- Contacteer:
Toch maar voor 34.788...% Complete gegaan.
Dit album heeft een meer wat vager en ziekere sfeer. Nog een punt waarom dit album m'n favo is is om het nummer The Whore, The Cook And The Mother, Wat ongeveer m'n favoriete nummer van de band is.
Dit album heeft een meer wat vager en ziekere sfeer. Nog een punt waarom dit album m'n favo is is om het nummer The Whore, The Cook And The Mother, Wat ongeveer m'n favoriete nummer van de band is.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v293/cooma/front1hn2.jpg[/img]
- XnegativeX
- Contacteer:
Hey, ik word ook wakker...
Ik heb het laatste album van My dying bride, Songs Of Darkness, Words Of Light, nooit aangeschaft. En ik weet niet meer waarom.
Als je Turn Loose the Swans, The Angel and The Dark River, The Light at the End of the World en The Dreadful Hours al hebt, voegt dat album dan nog wat toe?

Ik heb het laatste album van My dying bride, Songs Of Darkness, Words Of Light, nooit aangeschaft. En ik weet niet meer waarom.
Als je Turn Loose the Swans, The Angel and The Dark River, The Light at the End of the World en The Dreadful Hours al hebt, voegt dat album dan nog wat toe?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
Het is weer ouderwets degelijke kwaliteit, al vind ik net als op The Dreadful Hours, de eerste 2 nummers geweldig en wordt het daarna wat minder.XnegativeX schreef:Hey, ik word ook wakker...![]()
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Last.fm
- thomaster87
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Absoluut, ik vind het de laatste tijd misschien wel het beste album wat ze hebbenXnegativeX schreef:Hey, ik word ook wakker...![]()
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- thomaster87
- Contacteer:
Ik moet het hiermee eens zijn.thomaster87 schreef:[..]
Dat vinden veel mensen. Maar het was mijn kennismaking met de band en er staan gewoon een paar prachtige nummers op. Voor mij is het een van hun beste.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Last.fm
Last.fm
"Anti-Diluvian Chronicles", ja, heb er ook al vaak aan gedacht die te kopen, maar het is er nog niet van gekomen.
Last.fm
Last.fm
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ik vind hun laatste cd met voorsprong hun beste ooitXnegativeX schreef:Hey, ik word ook wakker...![]()
een nummer als catherine blacke live is misschien wel het meest duistere en zieke stukje muziek dat ik ooit hoorde
plus hebben ze op dat album imo hun beste teksten ooit geschreven
mijn tweede favoriet blijft turn loose the swans
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- thomaster87
- Contacteer:
- thomaster87
- Contacteer:
Ik mis gewoon de viool. Juist dat was het vaak dat me in sommige nummers kippenvel bezorgde. Dat kunnen ze nog steeds wel, maar toch mis ik het.Kristof schreef:[..]
ik vind hun laatste cd met voorsprong hun beste ooit
een nummer als catherine blacke live is misschien wel het meest duistere en zieke stukje muziek dat ik ooit hoorde
plus hebben ze op dat album imo hun beste teksten ooit geschreven
mijn tweede favoriet blijft turn loose the swans
...en het geld hebben we lekker toch gehad!
Op Turn Loose the Swans gestemd, luister nog maar weinig MDB, maar als ik wat opzet dan is het dat album of 34.788%. Snap niet waarom mensen dat album zo ontzettend kut vinden trouwens, want zoveel verschilt die imo. niet van de andere albums, alleen dan wat meer electronica.
Vind ze na dat album ook een stuk minder boeiend geworden, ze hebben wel prima nummers geschreven, maar zoals hierboven ergens gezegd wordt, er staan teveel net niet nummers op en het komt op mij een beetje geforceerd over.
Vind ze na dat album ook een stuk minder boeiend geworden, ze hebben wel prima nummers geschreven, maar zoals hierboven ergens gezegd wordt, er staan teveel net niet nummers op en het komt op mij een beetje geforceerd over.