Grindcore
Oké tijdschema:
JP & the Shakers 16:30 – 17:00
Grindustry 17:10 – 17:40
Sylvester Staline 17:50 – 18:20
Wojczech 18:30 – 19:00
Mindflair 19:10 – 19:40
Magrudergrind 19:50 – 20:20
G.S.R 20:30 – 21:00
Catheter 21:10 – 21:40
Birdflesh 21:50 – 22:30
T.F.D. 22:40 – 23:20
General Surgery 23:30 - …….
JP & the Shakers 16:30 – 17:00
Grindustry 17:10 – 17:40
Sylvester Staline 17:50 – 18:20
Wojczech 18:30 – 19:00
Mindflair 19:10 – 19:40
Magrudergrind 19:50 – 20:20
G.S.R 20:30 – 21:00
Catheter 21:10 – 21:40
Birdflesh 21:50 – 22:30
T.F.D. 22:40 – 23:20
General Surgery 23:30 - …….
Last call for faith or progress.
Last call for life.
Nowhere to run or hide.
...When science fails.
Last call for life.
Nowhere to run or hide.
...When science fails.
-
-
- fetuskiller
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
Even een tip voor mensen die houden van Terrorizer achtige death/grind en die ook hun "lokale" scene willen steunen:
Wishyouweredead komt uit de omgeving van Roosendaal en herbergt o.a. de drummer van Hatred. Ze hebben ongeveer een maandje geleden hun demo genaamd Commence extirpation uitgebracht en die klinkt op z'n minst gezegd veelbelovend. No nonsense rammen op de Terrorizer/Jigsore terror manier.
http://www.wishyouweredead.nl
Wishyouweredead komt uit de omgeving van Roosendaal en herbergt o.a. de drummer van Hatred. Ze hebben ongeveer een maandje geleden hun demo genaamd Commence extirpation uitgebracht en die klinkt op z'n minst gezegd veelbelovend. No nonsense rammen op de Terrorizer/Jigsore terror manier.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- XnegativeX
- Contacteer:
Dat optreden was inderdaad vet! Persoonlijk vind ik ze live ook beter dan op hun demo. Hopelijk komen ze op hun aankomende full-length beter tot hun recht (hoewel de demo ook al niet mis is).
Hun site bestaat inderdaad alleen uit een front-page jammer genoeg
.
Ik kan ook nergens een site vinden met sample MP3's ofzo.
Hun site bestaat inderdaad alleen uit een front-page jammer genoeg

Ik kan ook nergens een site vinden met sample MP3's ofzo.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- fetuskiller
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- Terrorizer
- fetuskiller
- Contacteer:
Scum! Heerlijk schijfke idd.Terrorizer schreef:Vanmiddag Napalm Death-Scum weer is aangezet. Die blijft echt super! Alleen blijf ik toch Terrorizer-World Downfall beter vinden.
Ik heb vandaag Sayyasina leren kennen... Zweeds bandje met leden van Birdflesh, General Surgery en Nasum. Briljante Grindcore met veel Old school invloeden.
- fetuskiller
- Contacteer:
Ik had er een jaar geleden nog nooit van gehoord, maar een maat van me kende hun muziek.fetuskiller schreef:[..]
Briljant!
Erg gave band.
Toen afgelopen jaar bij het Face your underground waren in het Hof ter lo in antwerpen, speelde zij daar ook en antendeerde die maat van mij dat ik ze toch eens moest gaan bekijkem.
Het was echt waar een geweldig optreden. Door hun ben ik dus eigenlijk grind steeds meer gaan waarderen.
- fetuskiller
- Contacteer:
Dan moet je bands als Exhumed, Impaled en Engorged ook maar gaan luisteren... Als je die nog niet kent tenminste.sanguis schreef:[..]
Ik had er een jaar geleden nog nooit van gehoord, maar een maat van me kende hun muziek.
Toen afgelopen jaar bij het Face your underground waren in het Hof ter lo in antwerpen, speelde zij daar ook en antendeerde die maat van mij dat ik ze toch eens moest gaan bekijkem.
Het was echt waar een geweldig optreden. Door hun ben ik dus eigenlijk grind steeds meer gaan waarderen.
exhumed speelde geloof ik een paar edities geleden toch op no mercy/x-mass, toen vond ik ze wel gaaf.fetuskiller schreef:[..]
Dan moet je bands als Exhumed, Impaled en Engorged ook maar gaan luisteren... Als je die nog niet kent tenminste.
Napalm death zag ik de laaste keer in 013 en was er niet zo van onder de indruk moet ik eerlijk bekennen.
Valt eigenlijk Mortician onder Grindcore, die heb ik 2 weken geleden nog gezien en vond ze erg gaaf, heb er toen ook maar een cdtje van aangeschaft (alleen volgens de kenners nou weer net de verkeerde, domain of death)
- fetuskiller
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
Kan gebeuren. De scheidingslijn is ook redelijk vaag.
Maar als je een paar echte grind albums hebt geluisterd dan hoor je het verschil wel.
Maar als je een paar echte grind albums hebt geluisterd dan hoor je het verschil wel.
Laatst gewijzigd door XnegativeX op do nov 17, 2005 4:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- XnegativeX
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
Whisyouweredead speelt Volgende week (25-11) In bar American te Middelburg als support act van Kutschurft...XnegativeX schreef:Even een tip voor mensen die houden van Terrorizer achtige death/grind en die ook hun "lokale" scene willen steunen:
nee ok, ik ben al een stuk wijzer want rotten sound speelde namelijk ook op Face your underground met Haemorhage, en tussen die 2 bands heb ik wel degelijk verschil gehoord.XnegativeX schreef:Niet nodig...
Check voor echte grind de bands Nasum, Gadget en Rotten sound.
Dan ben je al een heel eind op weg.
- Terrorizer
- XnegativeX
- Contacteer:
- Terrorizer
- XnegativeX
- Contacteer:
- Terrorizer
- Terrorizer
- arnibes
- Contacteer:
Het is een openbaar forumTerrorizer schreef:[..]
Bemoei je er dan niet meeJij bent meer van de Power-metal enzo toch?

En ja, hoe gayer hoe beter

- fetuskiller
- Contacteer:
Destructor schreef:Terrorizer, Napalm Death, Carcass en Brutal Truth zijn de beste grindcore bands. grindcore stamt af van punk, Napalm Death's eerste demo "Punk is a rotting corpse" was ook gewoon een punk album. Verder heeft grindcore dezelfde stijl teksten als punk, linkse politieke visies.

WE SPIT ON THOSE WHO CHOOSE TO POSE,WE THRASH WITH ALL THE REST
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik ben het bijna helemaal met dat verhaal eens.
Alleen is Carcass geen grindcore maar de eerste gore-grind band.
Carcass heeft namelijk weinig tot geen raakvlakken met punk en ook geen maatschappijkritische teksten.
Alleen is Carcass geen grindcore maar de eerste gore-grind band.
Carcass heeft namelijk weinig tot geen raakvlakken met punk en ook geen maatschappijkritische teksten.
- Terrorizer
Ik weet niet of jullie de space van Terrorizer al kende:
http://www.myspace.com/terrorizergrindcore
Ik had um nog niet gezien. Er staat ook weer wat op over dat nieuwe album. Vraag me af of het er komt.
Maar op Displeased staat een 7''EP live van Terrorizer, ik heb nog niet ergens zien staan dat ze een Live EP hebben, weet iemand of deze EP dan nep is?
Ik had um nog niet gezien. Er staat ook weer wat op over dat nieuwe album. Vraag me af of het er komt.
Maar op Displeased staat een 7''EP live van Terrorizer, ik heb nog niet ergens zien staan dat ze een Live EP hebben, weet iemand of deze EP dan nep is?
warschijnlijk een bootlegTerrorizer schreef:Ik weet niet of jullie de space van Terrorizer al kende:
ah , my good old trustworthy beer , my love for you will never die
Wiping my ass and finding no shit on the toilet paper is equal to a flawless victory in Mortal kombat.
Wiping my ass and finding no shit on the toilet paper is equal to a flawless victory in Mortal kombat.
-