Aborted

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Aborted

Bericht door cataclysm child » ma jan 02, 2006 5:16 pm

vond bij het zoeken niet meteen een Aborted-topic
als er wel één is, mijn excuses dan :)



dus:


Gitarist Thijs 'Tace' De Cloedt en bassist Frederic 'Free' Vanmassenhove verlaten de band wegens persoonlijke redenen.
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » ma jan 02, 2006 6:12 pm

En hier zijn nog geen vervangers voor gevonden ???????. Ik zou ze wel graag zien tijdens Face Your Underground in hof ter lo.

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » ma jan 02, 2006 6:35 pm

Damn, ik hoop ook dat ze gauw vervangers vinden, ondanks dat ik ze toch niet ga zien bij de opkomende tour :(

Verder vind ik hun oudere wer gaver dan het nieuwe, maar dat neemt niet weg dat het nieuwere werk ook erg gaaf is!

Karlijn
Berichten: 3700
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 3:23 pm

Re: Aborted

Bericht door Karlijn » ma jan 02, 2006 6:36 pm

cataclysm child schreef:vond bij het zoeken niet meteen een Aborted-topic
als er wel één is, mijn excuses dan :)



dus:


Gitarist Thijs 'Tace' De Cloedt en bassist Frederic 'Free' Vanmassenhove verlaten de band wegens persoonlijke redenen.
Bron?

Gebruikersavatar
Hecatomb
Berichten: 4791
Lid geworden op: zo jul 25, 2004 11:54 pm
Locatie: Her en der.

Re: Aborted

Bericht door Hecatomb » ma jan 02, 2006 6:39 pm

Hellfire's Dominion schreef:[..]


Bron?
Jan 02 | Happy new year! And some bad & good news as well...
A new year, a new beginning: On those notes we start off the new year, wishing everyone including all our fans the best of luck with their plans and projects for 2006.

Unfortunately we have some unpleasant news to bring as well at this point. Due to personal issues that could not be resolved, Aborted, Tace & Free had to part ways. A cummulation of smaller and bigger problems in the past so and so months has made it virtually impossible to keep cooperating together as a collective unit. Tace & Free are not vanishing, they will remain active in their other projects. People will see Free in his other band "Forced Hate" and Tace in a new band.

On a more positive note, we want to state that absolutely nobody out there should worry about shows getting canceled and so on. The February tour with Cryptopsy, Grave, Dew-Scented a.o., will go on as planned! Stepping in are Seb (Genital Grinder/Balrog) on guitar, Olivia (ex-No Return/Balrog) on bass and Matty (Emeth) on guitar as well since Steph could not commit him self to this tour due to his lady sitting at home pregnant, ready to give birth.

We have already rehearsed our setlist with the new line-up several times and things are working out perfectly. The motivation and "drive" is back in the band, something that was missing since a while ago, and it feels great to be jamming out the tunes with fresh blood incorporated. Throughout the years this band has been struggling with the line-up, having more than a couple of line-up changes. However, Aborted has proven that what doesn't kill you only makes you stronger, and this time it should be no exception.

We also started working on the successor to "The Archaic Abattoir", which is set to be recorded later this year. Again we would like to thank all of those who have supported us, and we're glad you are still doing so. We will see many of you on tour in February!

Cheers,
Aborted

bron www.goremageddon.be, de officiele website dus.
[Voorheen Necrophagist]
[i]That is when it seems, we move in circles day to day.[/i]

Karlijn
Berichten: 3700
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 3:23 pm

Bericht door Karlijn » ma jan 02, 2006 6:45 pm

Jammer, maar wel goed dat de tour gewoon doorgaat en er al een nieuwe line-up is.

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » ma jan 02, 2006 6:48 pm

Aborted, tja...
Ik vind het laatste album totaal niet boeiend. Nadeel van de komende tour zal wel zijn dat ze daar dan juist veel van spelen, helaas.
Geef mij maar Engenering the Dead.

Wel jammer overgens dat die bandleden eruit zijn, was volgens mij toch best een hechte band.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » ma jan 02, 2006 6:58 pm

mijn favorieten blijven Goremaggedon en The Purity of Perversion. verder kijk ik wel weer uit na dat concert met Cryptopsy.
www.last.fm/user/robenroll

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » ma jan 02, 2006 7:09 pm

Was dit ook de reden dat ze verstek lieten gaan op Xmass-fest ?
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Hecatomb
Berichten: 4791
Lid geworden op: zo jul 25, 2004 11:54 pm
Locatie: Her en der.

Bericht door Hecatomb » ma jan 02, 2006 7:10 pm

yowannuzz schreef:Was dit ook de reden dat ze verstek lieten gaan op Xmass-fest ?
Grote kans ja.

Wel erg zonde dat Fre eruit is, overigens.
[Voorheen Necrophagist]
[i]That is when it seems, we move in circles day to day.[/i]

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » ma jan 02, 2006 7:13 pm

is dat die gene met die grote tattoo's?
www.last.fm/user/robenroll

Gebruikersavatar
Hecatomb
Berichten: 4791
Lid geworden op: zo jul 25, 2004 11:54 pm
Locatie: Her en der.

Bericht door Hecatomb » ma jan 02, 2006 7:15 pm

nightwing schreef:is dat die gene met die grote tattoo's?
Ja.
[Voorheen Necrophagist]
[i]That is when it seems, we move in circles day to day.[/i]

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » ma jan 02, 2006 7:16 pm

ah dat is wel jammer, was wel een toffe gitarist.
www.last.fm/user/robenroll

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » ma jan 02, 2006 7:16 pm

fetuskiller schreef:Aborted, tja...
Ik vind het laatste album totaal niet boeiend. Nadeel van de komende tour zal wel zijn dat ze daar dan juist veel van spelen, helaas.
Geef mij maar Engenering the Dead.

Wel jammer overgens dat die bandleden eruit zijn, was volgens mij toch best een hechte band.
Ik vind de nieuwe wel gaaf, alleen de zang vind ik stukken minder. Mijn favo album is denk toch The Purity of Perversion

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma jan 02, 2006 7:17 pm

Ik vind eigenlijk de laatste 2 het gaafst. Ik weet niet, maar de eerste 2 doen het niet zo bij mij.

Misschien wat vaker luisteren.

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » ma jan 02, 2006 7:19 pm

Orklord schreef:Ik vind eigenlijk de laatste 2 het gaafst. Ik weet niet, maar de eerste 2 doen het niet zo bij mij.

Misschien wat vaker luisteren.
Het oudere werk klinkt wat smeriger, en dat staat mij juist erg aan 8)

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » ma jan 02, 2006 7:20 pm

als ik me niet vergis hebben ze al meerdere line-up changes meegemaakt, dus zal wel niet echt een probleem zijn voor een vervanger te vinden. dacht zelfs vorige zomer dat er nog een bandlid de band verlaten had, dus zo hecht ..... :)
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » ma jan 02, 2006 7:52 pm

yowannuzz schreef:Was dit ook de reden dat ze verstek lieten gaan op Xmass-fest ?
Een dag later in Antwerpen hebben ze wel gewoon gespeeld hoorde ik.

Gebruikersavatar
Hecatomb
Berichten: 4791
Lid geworden op: zo jul 25, 2004 11:54 pm
Locatie: Her en der.

Bericht door Hecatomb » ma jan 02, 2006 8:22 pm

nightwing schreef:ah dat is wel jammer, was wel een toffe gitarist.
Bassist...
[Voorheen Necrophagist]
[i]That is when it seems, we move in circles day to day.[/i]

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Bericht door ketter » di jan 03, 2006 12:53 pm

pwnt.

Jammer iig, ik vond de laatste CD puik klinken!

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » di jan 03, 2006 4:31 pm

Nu is Svencho ht enige originele Abortedlid, vaag. In tegenstelling tot de conservatieve zakken hier vond ik The Archaic Abbatoir een zeer sterke plaat, beter zelfs dan Goremageddon, dus ik ben zeer benieuwd of die nieuwe lineup dat weet te toppen.

We shall see.
Makkers staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
graveworm
Berichten: 2529
Lid geworden op: ma jul 25, 2005 10:10 pm

Bericht door graveworm » di jan 03, 2006 4:35 pm

sanguis schreef:[..]


Een dag later in Antwerpen hebben ze wel gewoon gespeeld hoorde ik.
Inderdaad,de dag erna in Hof Ter loo heb ik Aborted gewoon gezien.
Achja,jullie hebben Leng'tche dan weer gehad!

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » di jan 03, 2006 5:28 pm

graveworm schreef:[..]


Inderdaad,de dag erna in Hof Ter loo heb ik Aborted gewoon gezien.
Achja,jullie hebben Leng'tche dan weer gehad!
was inderdaad een leuk bandje, maar ik had toch liever aborted gehad.

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » wo jan 04, 2006 11:35 pm

De laatste Aborted vind ik een regelrechte ramp. Tamme, toegankelijke kutzooi. Nu is toegankelijk niet altijd noodzakelijk bagger maar op deze manier vind ik er werkelijk geen klap aan.
Een band die ooit zulke smulwaardige platen als "The Purity Of Perverion" en Engineering The Dead" heeft uitgepoept tekent in mijn ogen haar doodvonnis door "The Archaic Abbatoir" uit te brengen.

"Goremageddon" ging nog wel maar toch gaat mijn voorkeur qua deze band absoluut uit naar de oudere werken. Toen Aborted nog smerige, ongetemde death maakte.

En ja, soms moet je een bepaald album totaal los kunnen zien van de voorgangers om deze op waarde te kunnen schatten. Maar zelfs los van het voorgaande vind ik er echt geen klap aan.

Ik hoop dat Aborted eens teruggrijpt naar de wortels onder de darmen.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
Hecatomb
Berichten: 4791
Lid geworden op: zo jul 25, 2004 11:54 pm
Locatie: Her en der.

Bericht door Hecatomb » vr jan 06, 2006 6:03 am

Gr. Dracula schreef:toegankelijke
:shock:
[Voorheen Necrophagist]
[i]That is when it seems, we move in circles day to day.[/i]

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » vr jan 06, 2006 9:32 am

Necrophagist schreef:[..]


:shock:

In tegenstelling tot het oudere werk heeft ze wel gelijk vind ik, hoor. Maar dan alleen toegankelijk voor mensen die niet naar death metal luisteren, maar wewl naar andere soorten metal, want voor iemand die klassiek, hip-hop of wat dan ook luisterd is het denk ik niet erg toegankelijk :mrgreen:

Gebruikersavatar
Hecatomb
Berichten: 4791
Lid geworden op: zo jul 25, 2004 11:54 pm
Locatie: Her en der.

Bericht door Hecatomb » vr jan 06, 2006 9:48 am

Darth Vader schreef:[..]



In tegenstelling tot het oudere werk heeft ze wel gelijk vind ik, hoor. Maar dan alleen toegankelijk voor mensen die niet naar death metal luisteren, maar wewl naar andere soorten metal, want voor iemand die klassiek, hip-hop of wat dan ook luisterd is het denk ik niet erg toegankelijk :mrgreen:
Nee okee, binnen de uiterst relatieve perken van het begrip 'death metal' is het niet een van de meest ontoegankelijke platen nee, maar echt toegankelijk vind ik het ook zeker niet.
[Voorheen Necrophagist]
[i]That is when it seems, we move in circles day to day.[/i]

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » vr jan 06, 2006 10:38 am

Ik heb hem maar weer eens opgezet en beluisterd, en The Arcaïn Abbatoir is ook ECHT stukken toegankelijker dan het oude werk. Ik hoor soms ook iets van Illdisposed terug.. Er staan wel wat leuke gitaarsolo's op, en het is zeker geen slechte plaat, maar hij klinkt stukken "schoner" dan de voorgaande albums, en dat vind ik erg zonde. Nee, geef mij maar The Purity of Perversion 8)

Gebruikersavatar
Hecatomb
Berichten: 4791
Lid geworden op: zo jul 25, 2004 11:54 pm
Locatie: Her en der.

Bericht door Hecatomb » vr jan 06, 2006 10:48 am

Darth Vader schreef:Ik heb hem maar weer eens opgezet en beluisterd, en The Arcaïn Abbatoir is ook ECHT stukken toegankelijker dan het oude werk. Ik hoor soms ook iets van Illdisposed terug.. Er staan wel wat leuke gitaarsolo's op, en het is zeker geen slechte plaat, maar hij klinkt stukken "schoner" dan de voorgaande albums, en dat vind ik erg zonde. Nee, geef mij maar The Purity of Perversion 8)
Tja, je blijft natuurlijk altijd van die muffe blekkies houden die een plaat met een degelijke productie meteen toegankelijk vinden :P

Op nr. 5 zitten inderdaad wat guest-vocals van die kerel van Illdisposed, ergens anders op de cd nog van een andere kerel ook, geloof ik, maar dat terzijde.

Als je gaat kijken naar hoe het muzikaal gezien in elkaar steekt, hoe de riffs in elkaar zitten, hoe de drumfills erin gezet zijn (serieus, de drums op The Archaic Abattoir zijn echt ziekelijk), ga je echt steeds dieper en dieper komen in een forse beukende muur van geluid, die mij absoluut perfect bevalt. Muzikaal-technisch gezien is deze schijf in zó veel opzichten zó veel vernuftiger en volwassener dan de voorgangers, en dat is exact wat mij weet aan te spreken. Of het gros van de lui die deze schijf als zijnde 'toegankelijk' bestempeld zo diep door de muziek heenluisterd? Ik betwijfel het.

The Purity of Perversion vind ik overigens een ondergeproduceerde kutplaat. De nummers zijn vast geweldig, maar met dit geluid weiger ik er grondig naar te luisteren. IK ben geen blekkie, verdomme :P
[Voorheen Necrophagist]
[i]That is when it seems, we move in circles day to day.[/i]

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » vr jan 06, 2006 10:53 am

Necrophagist schreef:[..]


Tja, je blijft natuurlijk altijd van die muffe blekkies houden die een plaat met een degelijke productie meteen toegankelijk vinden :P

Op nr. 5 zitten inderdaad wat guest-vocals van die kerel van Illdisposed, ergens anders op de cd nog van een andere kerel ook, geloof ik, maar dat terzijde.

Als je gaat kijken naar hoe het muzikaal gezien in elkaar steekt, hoe de riffs in elkaar zitten, hoe de drumfills erin gezet zijn (serieus, de drums op The Archaic Abattoir zijn echt ziekelijk), ga je echt steeds dieper en dieper komen in een forse beukende muur van geluid, die mij absoluut perfect bevalt. Muzikaal-technisch gezien is deze schijf in zó veel opzichten zó veel vernuftiger en volwassener dan de voorgangers, en dat is exact wat mij weet aan te spreken. Of het gros van de lui die deze schijf als zijnde 'toegankelijk' bestempeld zo diep door de muziek heenluisterd? Ik betwijfel het.

The Purity of Perversion vind ik overigens een ondergeproduceerde kutplaat. De nummers zijn vast geweldig, maar met dit geluid weiger ik er grondig naar te luisteren. IK ben geen blekkie, verdomme :P

Enigste black metal die ik luister is Immortal, dus echt blekkie ben ik niet :P Ik bedoelde ook niet echt dat The Arcaïc helemaal toegankelijk is, maar wel als je het vergelijkt met het oudere werk :wink: En ik zeg ook helemaal niet dat het een slechte plaat is, in tegendeel! Maar ik heb toch liever het smerige geluid van het oudere werk :)

Dat van die zanger van Illdisposed wist ik niet, maar het ging mij vooral om muziekaal :)

Gebruikersavatar
Hecatomb
Berichten: 4791
Lid geworden op: zo jul 25, 2004 11:54 pm
Locatie: Her en der.

Bericht door Hecatomb » vr jan 06, 2006 10:56 am

Darth Vader schreef:[..]



Enigste black metal die ik luister is Immortal, dus echt blekkie ben ik niet :P Ik bedoelde ook niet echt dat The Arcaïc helemaal toegankelijk is, maar wel als je het vergelijkt met het oudere werk :wink: En ik zeg ook helemaal niet dat het een slechte plaat is, in tegendeel! Maar ik heb toch liever het smerige geluid van het oudere werk :)

Dat van die zanger van Illdisposed wist ik niet, maar het ging mij vooral om muziekaal :)
Ik snap dus niet hoe men een cd die klinkt alsof er een forse baal hooi in je speakers zit, waar amper een duidelijke gitaar in te horen is, smerig kan noemen. Maar dat zal iets persoonlijks zijn.
[Voorheen Necrophagist]
[i]That is when it seems, we move in circles day to day.[/i]

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » vr jan 06, 2006 11:38 am

Necrophagist schreef:[..]


Ik snap dus niet hoe men een cd die klinkt alsof er een forse baal hooi in je speakers zit, waar amper een duidelijke gitaar in te horen is, smerig kan noemen. Maar dat zal iets persoonlijks zijn.
Ik heb hem net opgezet, en ik vind die productie helemaal niet zo slecht :? Heb je misschien verkeerde MP3's ofzo? :P Of het is inderdaad zoals je zegt een kwestie van smaak :wink: Zelf denk ik ook het tweede.. :P

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » vr jan 06, 2006 1:11 pm

Necrophagist schreef:[..]


Ik snap dus niet hoe men een cd die klinkt alsof er een forse baal hooi in je speakers zit, waar amper een duidelijke gitaar in te horen is, smerig kan noemen. Maar dat zal iets persoonlijks zijn.
Wees gerust, het kan nog erger.

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » vr jan 06, 2006 1:12 pm

Gr. Dracula schreef:De laatste Aborted vind ik een regelrechte ramp. Tamme, toegankelijke kutzooi. Nu is toegankelijk niet altijd noodzakelijk bagger maar op deze manier vind ik er werkelijk geen klap aan.
Een band die ooit zulke smulwaardige platen als "The Purity Of Perverion" en Engineering The Dead" heeft uitgepoept tekent in mijn ogen haar doodvonnis door "The Archaic Abbatoir" uit te brengen.

"Goremageddon" ging nog wel maar toch gaat mijn voorkeur qua deze band absoluut uit naar de oudere werken. Toen Aborted nog smerige, ongetemde death maakte.

En ja, soms moet je een bepaald album totaal los kunnen zien van de voorgangers om deze op waarde te kunnen schatten. Maar zelfs los van het voorgaande vind ik er echt geen klap aan.

Ik hoop dat Aborted eens teruggrijpt naar de wortels onder de darmen.
Misschien moet je een keer die beerput in je oren laten legen.
Makkers staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Bericht door ketter » vr jan 06, 2006 1:26 pm

iscariah schreef:[..]
Wees gerust, het kan nog erger.
....zei de expert. :mrgreen:

Gebruikersavatar
Uberneedee
Berichten: 152
Lid geworden op: vr jun 24, 2005 2:06 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Uberneedee » vr jan 06, 2006 3:58 pm

Ik hoop ook dat hun volgende album weer in de stijl van The Purity of Perversion (die overigens lang niet zo'n slechte productie heeft als er beweerd wordt, ik hoor er nog duidelijke gitaarriffs in terug :P ) en Engineering the Dead zal zijn, maar ik las ooit in een interview met Aborted dat ze erg tevreden waren met de stijl van hun nieuwste album... :(
Hopelijk dat de nieuwe gitarist en bassist een goede invloed hebben op hun stijl?

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » vr jan 06, 2006 5:28 pm

Rascul schreef:[..]


Misschien moet je een keer die beerput in je oren laten legen.
Misschien moet jij de metal maar eens definitief afschaffen.

Ontdanks dat Aborted met hun laatste schijf behoorlijk wat technische hoogstandjes ( Necro, ik heb er degelijk aandachtig naar geluisterd) heeft afgeleverd blijf ik het troep vinden. Om het bovenstaande relaas van mijn hand.

Dat jij tegenwoordig slechts het neusje van de zalm wilt hebben ( deze wederom discutabel) en daarmee een verfijnde smaak aan het dachlicht wilt blootstellen heeft geen betrekking op mijn oorse beerput. Smaken blijven smaken.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
Hecatomb
Berichten: 4791
Lid geworden op: zo jul 25, 2004 11:54 pm
Locatie: Her en der.

Bericht door Hecatomb » vr jan 06, 2006 5:59 pm

Gr. Dracula schreef:[..]

...heeft geen betrekking op mijn oorse beerput. Smaken blijven smaken.
Hij zit er wel dus, die beerput?


Hoe smaakt ie?
[Voorheen Necrophagist]
[i]That is when it seems, we move in circles day to day.[/i]

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » za jan 07, 2006 3:50 am

mja toegankelijk of niet .... de laatste van Opeth is ook veel toegankelijker, maar prima plaat. Net zoals The Archaic Abattoir, geen enkel nummer dat me verveelt ofzo
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » za jan 07, 2006 9:23 am

Het gaat niet om toegankelijk of niet, want voor een beetje luisteraar en liefhebber is zo'n beetje elk album toegankelijk. Het gaat erom dat een band als Aborted op den duur een paar fratsen heeft uitgehaald waar niet iedereen van houdt.
Zoals ik.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » za jan 07, 2006 12:15 pm

Ik krijg vanmiddag The Archaic Abattoir in huis. overgenomen voor 5 euro van een maat van me, die hem dubbel had.
Ben toch eens benieuwd, want ik heb er best goeie dingen over gehoord, en live vond ik die nummers zeker niet slecht.

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » do aug 31, 2006 9:32 am

Afbeelding

De dvd is klaar! Ik heb net de korte teaser bekeken en ik weet niet of het voor die teaser is gedaan maar die beelden zijn wel erg snel gemonteerd allemaal, daarnaast kan je in die krappe minuut ook al horen dat de snaredrum erg zacht staat. Desondanks ben ik wel benieuwd naar dit ding, dat wel.

De teaser:

http://vids.myspace.com/index.cfm?fusea ... =929617772
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

StraightHate
Berichten: 4263
Lid geworden op: vr feb 14, 2003 10:18 pm
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Bericht door StraightHate » do aug 31, 2006 11:55 am

Ik ga die DVD sowieso aanschaffen. Ik ben erg benieuwd.

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » do aug 31, 2006 11:59 am

Gave bende ja.Moet ik wel even zien die dvd. En wat zijn ze live toch geniaal ook!
www.last.fm/user/robenroll

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » di feb 06, 2007 9:10 pm

Unholy shiiiiiiiiiit wat is dat nieuwe album een meesterwerkje geworden. Mensen die The Archaic Abattoir te toegankelijk vonden die moeten deze nieuwe waarschijnlijk ook gewoon links laten liggen. Aborted klinkt hier namelijk nog melodieuser, nog catchier en nog diverser. Maar hoe je het ook wendt of keert, Aborted klinkt ook nog steeds ultra extreem. Alles aan deze plaat is ontworpen om je botten te versplinteren. Flitsende blastbeats (afkomstig van dezelfde meneer die de geitenvellen bij Psycroptic lieflijk betast), genadeloos rollende bass-drums en ultra heavy breakdowns.

Ik vind het allemaal geweldig kan ik u melden.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Anskar
Berichten: 305
Lid geworden op: di jan 02, 2007 4:54 pm
Locatie: Temse

Bericht door Anskar » wo feb 07, 2007 2:40 pm

Het is een zalige schijf geworden! Voorbije week heb ik hem 5 keer gespeelf ofzo en hij wordt beter bij elke luisterbeurt.

the_dying
Berichten: 1545
Lid geworden op: do dec 26, 2002 1:13 am
Locatie: MXCII

Bericht door the_dying » wo feb 07, 2007 6:40 pm

De nieuwe cd is toch rete bruter en technischer dan alle voorgangers man!
http://addergebroed.wordpress.com - http//www.facebook.com/Hemelbestormer

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » vr okt 05, 2007 1:50 am

Aborted is blijkbaar al begonnen aan de opvolger van Slaughter & Apparatus. Het staat onder andere te lezen op www.metalstorm.ee

Goed nieuws, maar S&A is er nog steeds niet in geslaagd me te overtuigen, dus ik hoop dat hun nieuwe me wat beter bevalt.
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Bericht door ketter » vr okt 05, 2007 5:20 pm

Da's ook snel.

Ik vond S&A trouwens tegenvallen. Ik zie AA nog steeds als het hoogtepunt van Aborted.

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » za okt 06, 2007 1:40 am

Aha, iemand met dezelfde mening :D

Nu vond ik hun werk voor The Archaic Abattoir ook wel goed hoor, wat bruter enzo. Maar S&A was echt saai.
Faustian Spirit of the Earth

Plaats reactie