Death Metal V

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » di feb 28, 2006 4:58 pm

Audiophile schreef:Wie gaf mij ook al weer de tip van Nephasth? GENIAAL! Conceived By Inhuman Blood vind ik geniaal. Die cd blijft je om de oren meppen met bruut geluid.
Dat zou ik geweest kunnen zijn :P

Briljant bandje idd.

Oh en Audio: Ga Exhale ook als de sodemieter uitchecken!
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » di feb 28, 2006 7:46 pm

Ik heb weer eens Divine Empire opgezet.. Op dit moment The redemption, en die vind ik, op de solo's na, niet erg bijzonder klinken, maar dat bedoel ik niet eens negatief. Ik heb net ook nog Nostradamus geluisterd, maar die vind ik stukken minder, vooral omdat er wat meer black metal invloeden in de muziek zitten, en persoonlijk houd ik niet zo van black en blackened death (op een paar uitzonderingen na).

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » di feb 28, 2006 7:48 pm

fetuskiller schreef:[..]


Dat zou ik geweest kunnen zijn :P

Briljant bandje idd.

Oh en Audio: Ga Exhale ook als de sodemieter uitchecken!
Ja ik ken het, persoonlijk aangeraden door de bassist van van Crimson Moonlight, stelletje excuusblekkies... :lol:
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
Geheim_502
Berichten: 1291
Lid geworden op: di dec 06, 2005 11:57 am
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Geheim_502 » di feb 28, 2006 8:17 pm

Gister effe Vomit Remnants opgezet. Heerlijke brute Death Metal. Gaven ook een puike show afgelopen Death Fest te Rotterdam.
FACTA NON VERBA

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » di feb 28, 2006 8:25 pm

Geheim_502 schreef:Gister effe Vomit Remnants opgezet. Heerlijke brute Death Metal. Gaven ook een puike show afgelopen Death Fest te Rotterdam.
Vomit Remnants is erg gaaf ja. Lekker groovy, en toch erg strak..

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo mar 01, 2006 7:39 pm

Ik ga even in de herhaling vallen maar ik heb deze dag veel nieuwe muziek zitten luisteren en ben nogal enthousiast over een aantal zaken.

Death metal CD's waar men de komende tijd niet onderuit kan:
Drawn and quartered - Hail infernal darkness
Deze band klinkt als een dreigende onweersstorm. Gitzwart, langzaam naderbij rollend en zorgend voor een ongemakkelijk gevoel. Maar al gauw barst de storm in z'n volle furie uit. Met donderend geweld maakt Drawn and quartered zich meester van je huis/kamer/hoofd.
Fans van Incatation en Immolation moeten dit gaan ervaren.

Molested - Blod draum
In de eerste instantie lijkt dit gewoon lekkere, snelle death metal. Maar als je goed luistert dan merk je al snel dat deze noren zorgen voor een constante onderhuidse spanning. Doormiddel van rollende drums, vreemdsoortige solo's en prachtige riffs banen de heren van Molested zich een weg onder je huid en omhoog via je ruggegraat. Luister bijvoorbeeld eens naar het nummer The Hate From Miasma Storms. Als dat je niet wegblaast dan weet ik het niet meer.

The Deviant - Ravenous deathworship
Death metal die sterk beinvloed is door black metal. Of misschien andersom. Gemene en ijskoude riffs kliefen je speakers doormidden. Een smerige growl zuigt alle licht uit de kamer en Slayer achtige riffs pompen de adrenaline door je lichaam. Deze band is zowel agressief als duister.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Maarten_Hc
Berichten: 5257
Lid geworden op: di dec 16, 2003 4:03 pm

Bericht door Maarten_Hc » vr mar 03, 2006 7:02 pm

heeft iemand die nieuwe cd van torture killer al gehoord? ben ik wel benieuwd naar..
We Make You Begging On The Streets Of London!

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » vr mar 03, 2006 7:04 pm

XnegativeX schreef:Ik ga even in de herhaling vallen maar ik heb deze dag veel nieuwe muziek zitten luisteren en ben nogal enthousiast over een aantal zaken.

Death metal CD's waar men de komende tijd niet onderuit kan:
Drawn and quartered - Hail infernal darkness
Deze band klinkt als een dreigende onweersstorm. Gitzwart, langzaam naderbij rollend en zorgend voor een ongemakkelijk gevoel. Maar al gauw barst de storm in z'n volle furie uit. Met donderend geweld maakt Drawn and quartered zich meester van je huis/kamer/hoofd.
Fans van Incatation en Immolation moeten dit gaan ervaren.
klinkt interesant! eens even in de gaten houden deze.
www.last.fm/user/robenroll

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24871
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » vr mar 03, 2006 7:06 pm

XnegativeX schreef:Ik ga even in de herhaling vallen maar ik heb deze dag veel nieuwe muziek zitten luisteren en ben nogal enthousiast over een aantal zaken.

Death metal CD's waar men de komende tijd niet onderuit kan:
Drawn and quartered - Hail infernal darkness
Deze band klinkt als een dreigende onweersstorm. Gitzwart, langzaam naderbij rollend en zorgend voor een ongemakkelijk gevoel. Maar al gauw barst de storm in z'n volle furie uit. Met donderend geweld maakt Drawn and quartered zich meester van je huis/kamer/hoofd.
Fans van Incatation en Immolation moeten dit gaan ervaren.

Molested - Blod draum
In de eerste instantie lijkt dit gewoon lekkere, snelle death metal. Maar als je goed luistert dan merk je al snel dat deze noren zorgen voor een constante onderhuidse spanning. Doormiddel van rollende drums, vreemdsoortige solo's en prachtige riffs banen de heren van Molested zich een weg onder je huid en omhoog via je ruggegraat. Luister bijvoorbeeld eens naar het nummer The Hate From Miasma Storms. Als dat je niet wegblaast dan weet ik het niet meer.

The Deviant - Ravenous deathworship
Death metal die sterk beinvloed is door black metal. Of misschien andersom. Gemene en ijskoude riffs kliefen je speakers doormidden. Een smerige growl zuigt alle licht uit de kamer en Slayer achtige riffs pompen de adrenaline door je lichaam. Deze band is zowel agressief als duister.
drown and quartered is één van mijn favoriete dm-bands van de laatste tien jaar, de ene na de andere kraker wordt moeiteloos uit hun mouw geschud, hier kunnen de no mercy en x-mas kermisbands wat van leren!!

de nieuwe torture killer vind ik leuker dan de laatste drie sfu cd's tezamen, wil liever hen eens op tour zien dan sfu
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Maarten_Hc
Berichten: 5257
Lid geworden op: di dec 16, 2003 4:03 pm

Bericht door Maarten_Hc » vr mar 03, 2006 7:52 pm

die zullen samen wel op tour gaan neem ik aan..
Edit: en aangezien SFU op wacken staat, wie weet..
We Make You Begging On The Streets Of London!

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » vr mar 03, 2006 7:53 pm

Er komt waarschijnlijk een tour aan van Torture Killer, ja. Of dat met Six Feet Under is weet ik niet. Ik geef de X-Mass festivals in ieder geval een goede kans. aangezien SFU daar weer als headliner staat.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24871
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » vr mar 03, 2006 8:35 pm

ik zie barnes echt geen twee sets na elkaar grunten

na een uurtje is hij altijd totaal op
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » vr mar 03, 2006 8:37 pm

Nah, als Torture killer opened heeft ie weer 4 uur om bij te komen... :wink:
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » vr mar 03, 2006 9:29 pm

Is de demo van Black Bleeding al voorbijgekomen? Aardig indrukwekkend voor een demo. Het is het soort intelligente death metal dat zich in je kop nestelt. Hier en daar gebruikt men zelfs blackmetalachtige riffs...Op het eerste gehoor lijkt het redelijk rechtoe rechtaan, maar vlak onderhuids vreet deze death aan je zintuigen. Het neigt wat naar Immolation, maar ook weer naar Rune.... Puike demo.
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » vr mar 03, 2006 10:21 pm

nuberus schreef:Is de demo van Black Bleeding al voorbijgekomen? Aardig indrukwekkend voor een demo. Het is het soort intelligente death metal dat zich in je kop nestelt. Hier en daar gebruikt men zelfs blackmetalachtige riffs...Op het eerste gehoor lijkt het redelijk rechtoe rechtaan, maar vlak onderhuids vreet deze death aan je zintuigen. Het neigt wat naar Immolation, maar ook weer naar Rune.... Puike demo.
Bedoel je Black Bleeding uit België? Moet haast wel.
En dan bedoel je hun laatste ding, The Awakening.

http://www.listen.to/blackbleeding

Ach, het gaat, dat ene nummer op de site. Niet slecht.
Maar misschien ben ik de laatste tijd wel erg veeleisend geworden, daar ik sinds oktober jongstleden meer death metal heb gehoord dan in de vijftien jaar daarvoor. Tegenwoordig moet je wel uit een heel erg brute folterkamer dan wel slachthuis komen, wil je mij overrompelen.

Overigens vraag ik me op basis van die mp3 af waar je vergelijking met Immolation en vooral Rune vandaan haalt. Maar misschien moet je wel de hele demo tot je beschikking hebben om het te horen.
Of misschien moet je wat minder aan de wijn lurken.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » vr mar 03, 2006 11:22 pm

vooral dat laatste, anders gaat het aan je voorbij. De demo vereist sowieso meerdere luisterbeurten om alles tot je te laten komen. En de mp3 is niet het beste medium in dit geval. Het Rune ding komt tot uiting in sommige passages maar wat meer op de achtergrond. De mp3 laat dat niet echt horen en lijkt ook wel wat slomer te klinken dan op cd....en is ook nog ns het minste nummer.

Folterkamers en slachthuizen? Dat is kiddie death man. Inventiviteit en furieusheid mis ik zo vaak in death metal. Er is tonnen meer nodig dan enkel snelheid en getriggerde drums...
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » za mar 04, 2006 9:38 am

nuberus schreef:
Folterkamers en slachthuizen? Dat is kiddie death man. Inventiviteit en furieusheid mis ik zo vaak in death metal. Er is tonnen meer nodig dan enkel snelheid en getriggerde drums...
Je snapt toch wel wat ik bedoel met goede death? Exact jouw laatste woorden.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
Krijst
Berichten: 5164
Lid geworden op: di jan 18, 2005 6:17 pm

Bericht door Krijst » za mar 04, 2006 9:53 am

Een vraagje. Ik kom hier bijna nooit in dit topic omdat ik DM stom vindt.
Maar nu ben ik een beetje in de ban geraakt van Cryptopsy. Ik wil nu meer. Maar dan wel iets wat daar sterk op lijkt, geen 'gewone' DM. Wat moet ik nu eens gaan luisteren?
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » za mar 04, 2006 9:57 am

Plaag schreef:[..]


Je snapt toch wel wat ik bedoel met goede death? Exact jouw laatste woorden.
Ja, maar even ten overvloede.
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » za mar 04, 2006 9:58 am

Krijst schreef:Een vraagje. Ik kom hier bijna nooit in dit topic omdat ik DM stom vindt.
Maar nu ben ik een beetje in de ban geraakt van Cryptopsy. Ik wil nu meer. Maar dan wel iets wat daar sterk op lijkt, geen 'gewone' DM. Wat moet ik nu eens gaan luisteren?
Rune, Portal, maar zeker ook wel Immolation. En check het label Willowtip. Daar zitten toch wel aardig wat "afwijkende" death metal bands.
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » za mar 04, 2006 10:01 am

Krijst schreef:Een vraagje. Ik kom hier bijna nooit in dit topic omdat ik DM stom vindt.
Maar nu ben ik een beetje in de ban geraakt van Cryptopsy. Ik wil nu meer. Maar dan wel iets wat daar sterk op lijkt, geen 'gewone' DM. Wat moet ik nu eens gaan luisteren?
Er is geen muziek die daar sterk op lijkt, maar je vroeg laatst nog naar Portal. Verder zou ik een paar albums van Immolation checken: Close To A World Below en Unholy Cult. En wellicht ben je te porren voor Death vanaf het album Human en Testimony of the Ancients van Pestilence.
Maar: niks lijkt op Cryptopsy, in muzikaal opzicht.
Wat maakt dat je Cryptopsy zo goed vindt?
Heb je naar meer albums geluisterd dan alleen Once Was Not?
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » za mar 04, 2006 10:02 am

Dat is nou wel weer humor Plaag. My thoughts exactly. Al vind ik Cryptopsy dan weer wat minder te pruimen. Maar dat is a matter of acquired taste.
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » za mar 04, 2006 10:04 am

nuberus schreef:Dat is nou wel weer humor Plaag. My thoughts exactly. Al vind ik Cryptopsy dan weer wat minder te pruimen. Maar dat is a matter of acquired taste.
Sinds wanneer vind jij Cryptopsy minder te pruimen?
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » za mar 04, 2006 10:05 am

Krijst? Jij bent een Cephalic Carnage fan. Echt.
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » za mar 04, 2006 10:06 am

Plaag schreef:[..]


Sinds wanneer vind jij Cryptopsy minder te pruimen?
Gewoon, ik vind het wel een geestige band, maar toch heeft het me nooit helemaal kunnen pakken.
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » za mar 04, 2006 10:09 am

Plaag schreef:[..]


Er is geen muziek die daar sterk op lijkt, maar je vroeg laatst nog naar Portal. Verder zou ik een paar albums van Immolation checken: Close To A World Below en Unholy Cult. En wellicht ben je te porren voor Death vanaf het album Human en Testimony of the Ancients van Pestilence.
Maar: niks lijkt op Cryptopsy, in muzikaal opzicht.
Wat maakt dat je Cryptopsy zo goed vindt?
Heb je naar meer albums geluisterd dan alleen Once Was Not?
Crowpath? Of de horlogemaker. Die kan er ook wat van.
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
Krijst
Berichten: 5164
Lid geworden op: di jan 18, 2005 6:17 pm

Bericht door Krijst » za mar 04, 2006 10:53 am

Plaag schreef:[..]


Er is geen muziek die daar sterk op lijkt, maar je vroeg laatst nog naar Portal. Verder zou ik een paar albums van Immolation checken: Close To A World Below en Unholy Cult. En wellicht ben je te porren voor Death vanaf het album Human en Testimony of the Ancients van Pestilence.
Maar: niks lijkt op Cryptopsy, in muzikaal opzicht.
Wat maakt dat je Cryptopsy zo goed vindt?
Heb je naar meer albums geluisterd dan alleen Once Was Not?
De afwisseling in snelheid, de dingetjes tussendoor, diversheid in stemgebruik en de stem op zich, en al met al klinkt het gewoon wat gestoord, gepliep hier gepingel daar, heel eventjes inhouden en dan er weer vol tegenaan en de nummers zijn goed uit elkaar te halen en hebben een begin en een eind. En dat alles vind ik prettig.

ik ga eens kijken wat ik met jullie (Plaag en Nuberus) kan. Immolation heb ik wel eens gehoord, maar heeft me blijkbaar niet veel gedaan. ik zal het nog eens proberen.
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]

Gebruikersavatar
Krijst
Berichten: 5164
Lid geworden op: di jan 18, 2005 6:17 pm

Bericht door Krijst » za mar 04, 2006 10:54 am

nuberus schreef:Krijst? Jij bent een Cephalic Carnage fan. Echt.
Het zal toch niet?
Daar maar eens achteraan dan. Fan zijn zonder de muziek te kennen is wat gek.
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » za mar 04, 2006 10:54 am

Krijst schreef:[..]


De afwisseling in snelheid, de dingetjes tussendoor, diversheid in stemgebruik en de stem op zich, en al met al klinkt het gewoon wat gestoord, gepliep hier gepingel daar, heel eventjes inhouden en dan er weer vol tegenaan en de nummers zijn goed uit elkaar te halen en hebben een begin en een eind. En dat alles vind ik prettig.
Isle Of Man!
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » za mar 04, 2006 10:55 am

Gr. Dracula schreef:[..]


Isle Of Man!
Dat is toch hardcore? hihi
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » za mar 04, 2006 10:57 am

En PsyOpus.

Dat is niet zo death metal als Cryptopsy maar heeft wel alles wat je net noemt en prefereert.

Verder is Psycroptic wellicht ook wel de moeite warad voor je. Zowel de eerste 2 als de laatste schijf. En Capharnaum.

En een bom met geld.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » za mar 04, 2006 10:58 am

nuberus schreef:[..]


Dat is toch hardcore? hihi
Sukkel.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » za mar 04, 2006 11:06 am

Krijst schreef:[..]


Het zal toch niet?
Daar maar eens achteraan dan. Fan zijn zonder de muziek te kennen is wat gek.
Cephalic Carnage is het niet, denk ik. Dat is jou niet duister genoeg. Jij luistert naar je dingen met een blekkie oor. Maar als je dan toch naar Cephalic Carnage gaat luisteren, raad ik je Exploiting Dysfunction aan.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » za mar 04, 2006 11:06 am

Isle of sukkels. Ik zal 't ns opzoeken.
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
Krijst
Berichten: 5164
Lid geworden op: di jan 18, 2005 6:17 pm

Bericht door Krijst » za mar 04, 2006 11:11 am

Volgens mij kan ik voorlopig vooruit.
Dat wordt de komende tijd bonen eten.
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]

Gebruikersavatar
Sargatanas
Berichten: 5257
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 4:26 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Sargatanas » za mar 04, 2006 11:13 am

Ik zeg Luciferion.
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » za mar 04, 2006 11:14 am

Plaag schreef:[..]


Cephalic Carnage is het niet, denk ik. Dat is jou niet duister genoeg. Jij luistert naar je dingen met een blekkie oor. Maar als je dan toch naar Cephalic Carnage gaat luisteren, raad ik je Exploiting Dysfunction aan.
Halls of Amenti of Disembowelment. Ja, daar zie ik Krijst ook wel voor aan.
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
Oblivion
Berichten: 4832
Lid geworden op: za feb 14, 2004 12:55 pm
Locatie: Arnhem; samen met je moeder
Contacteer:

Bericht door Oblivion » za mar 04, 2006 11:38 am

Krijst schreef:Een vraagje. Ik kom hier bijna nooit in dit topic omdat ik DM stom vindt.
Maar nu ben ik een beetje in de ban geraakt van Cryptopsy. Ik wil nu meer. Maar dan wel iets wat daar sterk op lijkt, geen 'gewone' DM. Wat moet ik nu eens gaan luisteren?
Ik ben ook al een hele tijd in de ban van Cryptopsy, 1 van mn favoriete DM-bands (en dan vooral Whisper Supremacy en And Then You´ll Beg) Ik vind dat loze gepingel en gefreak tussendoor ook echt vet 8)

Maar ik raad dan ook echt Cephalic Carnage aan en ook echt Nocturnus (vooral The Key)

En heel misschien nog zul je Dillinger Escape Plan (Calculating Infinity & Irony is a Dead Scene) goed vinden door het loze gepingel tussendoor maar dat weet ik niet zeker.
"Poep, Zweet en Tranen"

[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » za mar 04, 2006 12:29 pm

Ik zeg: Necrophagist. (Eerste cd)
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22193
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » za mar 04, 2006 12:33 pm

Juist ja. Als je houdt van de herrie van Cryptopsy is er een grote kans dat je het van hot naar her geros van Necrophagist ook wel kan waarderen.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » za mar 04, 2006 12:38 pm

Nou jah. Cryptopsy is toch wel iets extremer qua gefreak en breaks dan Necrophagist vind ik.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11740
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » za mar 04, 2006 12:47 pm

PsyOpus, Psycroptic, Cryptopsy, ik kan eigelijk wel begrijpen waarom sommige mensen niets van metal snappen.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19688
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » za mar 04, 2006 12:49 pm

Het is meteen een goeie test. Als ze het niet uit kunnen spreken, hoeven ze ook geen moeite te doen om het te luisteren. De muziek zullen ze toch nooit begrijpen.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » za mar 04, 2006 12:59 pm

Er komt weer een vette tour aan in september!

Blitzkrieg 4

VADER
ILLDIPOSED
SEVERE TORTURE
...
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
SatanicA
Berichten: 1565
Lid geworden op: zo mei 09, 2004 2:31 am
Locatie: 033-ZUID
Contacteer:

Bericht door SatanicA » za mar 04, 2006 1:02 pm

Ik hoor veel Cryptosy voorbij komen..
Probeer dan ook eens naar Prejudice en Thorazine te luisteren..
Ook wel vet..
LIFE SUCKS!! AND THEN YOU DIE !!

Gebruikersavatar
SatanicA
Berichten: 1565
Lid geworden op: zo mei 09, 2004 2:31 am
Locatie: 033-ZUID
Contacteer:

Bericht door SatanicA » za mar 04, 2006 1:02 pm

fetuskiller schreef:Er komt weer een vette tour aan in september!

Blitzkrieg 4

VADER
ILLDIPOSED
SEVERE TORTURE
...
:shock: GAAF
LIFE SUCKS!! AND THEN YOU DIE !!

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24871
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za mar 04, 2006 1:13 pm

Oblivion schreef:[..]


Ik ben ook al een hele tijd in de ban van Cryptopsy, 1 van mn favoriete DM-bands (en dan vooral Whisper Supremacy en And Then You´ll Beg) Ik vind dat loze gepingel en gefreak tussendoor ook echt vet 8)

Maar ik raad dan ook echt Cephalic Carnage aan en ook echt Nocturnus (vooral The Key)

En heel misschien nog zul je Dillinger Escape Plan (Calculating Infinity & Irony is a Dead Scene) goed vinden door het loze gepingel tussendoor maar dat weet ik niet zeker.
the key van nocturnus is naast 'Human' mijn favoriete DM plaat aller tijden

geniaal science fiction sfeertje, de opvolger van dat album was tegenover dat superdebuut eigenlijk gewoon waardeloos
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Oblivion
Berichten: 4832
Lid geworden op: za feb 14, 2004 12:55 pm
Locatie: Arnhem; samen met je moeder
Contacteer:

Bericht door Oblivion » za mar 04, 2006 1:18 pm

Ook 1 van mijn favoriete DM-platen, die solo´s tussendoor zijn echt machtig, niet zomaar over een riffje een solo maar vaak gewoon onverwachts tussendoor, heel vet !!

maar is dat Thresholds dan zo slecht, of is t bij The Key vergeleken gewoon minder ??
"Poep, Zweet en Tranen"

[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » za mar 04, 2006 2:08 pm

nuberus schreef:[..]


Crowpath? Of de horlogemaker. Die kan er ook wat van.
Watchmaker zuigt paarsdooraderde negersnikkels. Verder hebben jij en plaag gelijk.
Makkers staakt uw wild geraas

Sander
Berichten: 9054
Lid geworden op: di dec 18, 2001 11:26 pm
Locatie: Vlissingen
Contacteer:

Bericht door Sander » za mar 04, 2006 2:45 pm

Oblivion schreef:Ook 1 van mijn favoriete DM-platen, die solo´s tussendoor zijn echt machtig, niet zomaar over een riffje een solo maar vaak gewoon onverwachts tussendoor, heel vet !!

maar is dat Thresholds dan zo slecht, of is t bij The Key vergeleken gewoon minder ??
Geen slecht album hoor, totaal niet. Alleen zijn ze naar mijn mening de balans tussen Death Metal en de sci-fi geluiden een beetje kwijtgeraakt.

Gesloten