Bon Jovi geeft 25 mei ook gewoon een concert daaroBeautevil schreef:GEWOON een normaal concert op de Goffertwei???![]()

de neef van de broer van de achterbuurvrouw van een vriendin van een kennis van een collega van de oom van een dorpsgenoot van een tante van je?Meridian schreef:[..]
Volgens een vriendin van me heeft André van Dynamo tegen haar gezegd dat er dit jaar FoR is met een Dynamo podium ofzo, hij zal er
toch niet snel over liegen?
Ik kan het niet terugvinden op ticketservice.nl anders.De kaartverkoop voor dit concert begint a.s. zaterdag, 25 maart, klokslag 10 uur in de ochtend bij alle grote postkantoren en andere bekende verkooppunten van Ticketservice. Kaartjes kosten 45 euro (ex. servicekosten) en het feestje op 2 juli begint om 16.00 uur 's-middags (lijkt het toch nog een beetje een festival).
Onderandere Coldplay, Aerosmith en Radiohead konden de goffert anders wel vol krijgen hoor. En straks Bon Jovi dus ook.Beautevil schreef:GEWOON een normaal concert op de Goffertwei???![]()
Ik weet niet of jullie hier ooit al geweest zijn, maar een 'gewoon' concert op de goffertwei lijkt me een beetje onzinnig. Zeker gezien alle faciliteiten die er getroffen moeten worden + ik denk toch echt dat AIC nu niet bepaald een band is die nu volle - euh - weides trekt![]()
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
Dat was ik. Dat maakt het al wat minder ongeloofwaardig tochMeridian schreef:[..]
Volgens een vriendin van me heeft André van Dynamo tegen haar gezegd dat er dit jaar FoR is met een Dynamo podium ofzo, hij zal er
toch niet snel over liegen?
dit staat op podiuminfo.nl en festivalinfo.nl, zullen wel contact hebben met mojo of een andere organisator:Elessar schreef:Pf tering zeg. Wanneer komt er nou godverdomme eens een bevestiging of een ontkenning?!
Eindelijk! Na wekenlange speculaties en onduidelijkheden is het hoge woord er uit. Op 2 juli vind GEEN Fields Of Rock festival plaats in het Nijmeegse Goffertpark. Wellicht dat hier wel sprake van is geweest, getuige de bands die dit in hun touragenda's opnamen (zie ook ons eerdere bericht hieromtrent.
Wél treedt Guns N' Roses op, voor het eerst in Nederland sinds 1993. Zoals hier reeds te lezen viel zullen ook Stone Sour en Alice In Chains op 2 juli in Nijmegen te zien zijn. Hiernaast zal ook de band Bloodsimple als support van Axl en z'n (nieuwe) vrienden fungeren. Geen festival dus, wél alle bands zoals beloofd. Welke bandleden Axl Rose mee zal nemen wordt later bekend gemaakt.
De kaartverkoop voor dit concert begint a.s. zaterdag, 25 maart, klokslag 10 uur in de ochtend bij alle grote postkantoren en andere bekende verkooppunten van Ticketservice. Kaartjes kosten 45 euro (ex. servicekosten) en het feestje op 2 juli begint om 16.00 uur 's-middags (lijkt het toch nog een beetje een festival).
Het staat inmiddels gewoon op http://www.mojo.nl.Flaw schreef:Ik kan het niet terugvinden op ticketservice.nl anders.De kaartverkoop voor dit concert begint a.s. zaterdag, 25 maart, klokslag 10 uur in de ochtend bij alle grote postkantoren en andere bekende verkooppunten van Ticketservice. Kaartjes kosten 45 euro (ex. servicekosten) en het feestje op 2 juli begint om 16.00 uur 's-middags (lijkt het toch nog een beetje een festival).