Black Metal

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Bericht door ketter » za apr 01, 2006 6:39 pm

Laatst gewijzigd door ketter op za apr 01, 2006 6:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
graveworm
Berichten: 2529
Lid geworden op: ma jul 25, 2005 10:10 pm

Bericht door graveworm » za apr 01, 2006 6:39 pm

Ketter schreef:Die reacties op Blabbermouth ook..
It's the dude from "ROCK ON WITH YOUR COCK OUT!!"!!!!!


HE'S A CELEBRITY!!!
At least any slutty girls going home with the band after the show will know exactly what they're getting.

In that sense it was actually quite nice of him to display the merchandise ahead of time for quality approval.
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... emID=50296
Oh I forgot.
I think he'll looove prison!
:lol:

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » za apr 01, 2006 6:43 pm

sanguis schreef:[..]
:lolup: ja idd, geweldige foto is dat.
Grappige foto's ja, gewoon vanwege het compleet ongelukkige moment waarop ze genomen zijn. Dat bericht van Blabbermouth is dan wel weer aan de trieste kant, uitgerekend die plaatjes weer erbij halen in een bericht dat er verder niks mee van doen heeft om reacties te trekken. Sensatiesite..
Laatst gewijzigd door Meltdown op za apr 01, 2006 6:55 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » za apr 01, 2006 6:53 pm

ManiacK schreef:Störmblast heb ik ook, de ge-remasterde versie zeg maar, en die vind ik wel tof. Maar klinkt totaal anders dan Spiritual Black Dimensions. Met 't andere werk doel ik niet op een bepaalde CD. Ik heb liedjes van ze gehoord (weet niet welk album, iig niet stormblast of SBD) op Metal Radio kanalen, en die vond ik 'n stukkie minder :P
Was het klinisch, saai en geforceerd bombastisch met een flauw laagje Industrial eroverheen? Dat zullen die laatste twee albums van ze dan zijn geweest. Ik raad je aan om voor meer SBD-achtig materiaal hun derde album Enthroned Darkness Triumphant te halen, maar veel meer eigenlijk de eerste twee platen als die heropgenomen Størmblast je bevalt, omdat dat de enige twee albums zijn die in mijn ogen echt enige creativiteit en fantasie bevatten. En ja, ze zijn rauwer, maar zie het als een leuk opstapje naar de muziek die in dit topic behandeld wordt.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
Othrys
Berichten: 3432
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 11:16 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Othrys » za apr 01, 2006 7:44 pm

Geheim_502 schreef:Heb de Dark Throne EP Too Cold, Too Far aangeschaft. Dit EPtje swingt als een tiet.
Inderdaad heel niet verkeerd. Ik ga de langspeler toch maar eens aanschaffen. Nadat Sardonic Wrath me nogal tegen was gevallen had ik niet bepaald reikhalzend uitgezien naar het nieuwe materiaal maar Too Old Too Cold rammelt er weer lekker op los.
The True North, Strong and Free

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » za apr 01, 2006 8:17 pm

Othrys schreef:[..]


Inderdaad heel niet verkeerd. Ik ga de langspeler toch maar eens aanschaffen. Nadat Sardonic Wrath me nogal tegen was gevallen had ik niet bepaald reikhalzend uitgezien naar het nieuwe materiaal maar Too Old Too Cold rammelt er weer lekker op los.
The Cult Is Alive is een kutalbum van de bovenste plank.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
Othrys
Berichten: 3432
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 11:16 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Othrys » za apr 01, 2006 8:18 pm

Enige nuance is weer ver te zoeken. Verklaar u nader?
The True North, Strong and Free

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » za apr 01, 2006 8:19 pm

Plaag houdt niet zo van Rock 'n Roll invloeden.

*rent weg*
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za apr 01, 2006 8:21 pm

Plaag schreef:[..]


The Cult Is Alive is een kutalbum van de bovenste plank.
Ik krijg steeds meer het idee dat geen enkele andere band weg was gekomen met dit album. Het is "goed" omdat er Darkthrone voorop staat.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11738
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » za apr 01, 2006 8:22 pm

Ach, alleen A blaze in the northern sky was een waardig album. Waarom mensen al die andere troep in hun alltime lijstjes pleuren is me een raadsel.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
Othrys
Berichten: 3432
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 11:16 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Othrys » za apr 01, 2006 8:24 pm

Ah nu krijgen we weer het bekende Darkthrone afzeiken door lui die Black Metal als genre na het jaar 2000 hebben ontdekt? Enfin we hadden het over het nieuwe album, ter zake graag.
The True North, Strong and Free

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11738
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » za apr 01, 2006 8:27 pm

Othrys schreef:Ah nu krijgen we weer het bekende Darkthrone afzeiken door lui die Black Metal als genre na het jaar 2000 hebben ontdekt? Enfin we hadden het over het nieuwe album, ter zake graag.

Wat heeft het jaar waarin je BM hebt ontdekt daar in godsnaam mee te maken. Ik vind het saai.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za apr 01, 2006 8:27 pm

Othrys schreef:Ah nu krijgen we weer het bekende Darkthrone afzeiken door lui die Black Metal als genre na het jaar 2000 hebben ontdekt? Enfin we hadden het over het nieuwe album, ter zake graag.
Bij echt goede muziek maakt het niet uit wanneer je het ontdekt.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » za apr 01, 2006 8:27 pm

XnegativeX schreef:[..]
Het is "goed" omdat er Darkthrone voorop staat.
En "omdat" het Darkthrone is, straalt er van hetzelfde materiaal een compleet ander gevoel af dan wanneer willekeurige band #4578 het had gedaan. Ja, dat vind ik ook vreemd klinken.

Overigens vind ik Under A Funeral Moon minstens zo waardig als A Blaze, en niet "omdat" het Darkthrone is. Die plaat raakt overal de juiste snaar.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
Othrys
Berichten: 3432
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 11:16 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Othrys » za apr 01, 2006 8:29 pm

XnegativeX schreef:[..]


Bij echt goede muziek maakt het niet uit wanneer je het ontdekt.
Dan is er misschien nog hoop voor je ;)
The True North, Strong and Free

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » za apr 01, 2006 8:30 pm

Othrys schreef:Ah nu krijgen we weer het bekende Darkthrone afzeiken door lui die Black Metal als genre na het jaar 2000 hebben ontdekt? Enfin we hadden het over het nieuwe album, ter zake graag.
Ik begon en ik vind de nieuwe Darkthrone een kutalbum van de bovenste plank. Dodelijk saai, veel te simpel, veel te makkelijk.
Niks 'smerige black 'n roll'. Gewoon gemakszuchtige drek.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » za apr 01, 2006 8:35 pm

Ach ja, ik vind 'm ook niet de onheilige graal, maar toch gaaf.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
Othrys
Berichten: 3432
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 11:16 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Othrys » za apr 01, 2006 8:44 pm

Plaag schreef:[..]


Ik begon en ik vind de nieuwe Darkthrone een kutalbum van de bovenste plank. Dodelijk saai, veel te simpel, veel te makkelijk.
Niks 'smerige black 'n roll'. Gewoon gemakszuchtige drek.
Simpel is geen argument, dat was Darkthrone altijd al en eenvoud kan geniaal zijn (zie alle albums van A Blaze... t/m Total Death en ook Hate Them weer, wat mij betreft). Saai daarentegen, ja. Dat was Sardonic Wrath in hoge mate, naar mijn mening. Een slappe herhalingsoefening van Hate Them en Plaguewielder. Enfin, ik zal mijn oor eerst eens te luisteren leggen alvorens tot aanschaf over te gaan.

Het toeval wil dat ik net de twee oudjes van DSO in huis heb gehaald (Infernal Battles en Inquisitors of Satan) en die rammelen dwars over Transylvanian Hunger heen.
The True North, Strong and Free

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » za apr 01, 2006 11:11 pm

Othrys schreef:[..]


Simpel is geen argument, dat was Darkthrone altijd al en eenvoud kan geniaal zijn (zie alle albums van A Blaze... t/m Total Death en ook Hate Them weer, wat mij betreft). Saai daarentegen, ja. Dat was Sardonic Wrath in hoge mate, naar mijn mening. Een slappe herhalingsoefening van Hate Them en Plaguewielder. Enfin, ik zal mijn oor eerst eens te luisteren leggen alvorens tot aanschaf over te gaan.
Ik bedoel inderdaad ook niet 'eenvoudig', want eenvoud kan juist de grote kracht van een album zijn. Met 'simpel' bedoel ik inspiratieloze shit.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
Parabellum
Berichten: 811
Lid geworden op: zo mar 19, 2006 1:23 am

Bericht door Parabellum » zo apr 02, 2006 12:07 am

Othrys schreef:Het toeval wil dat ik net de twee oudjes van DSO in huis heb gehaald (Infernal Battles en Inquisitors of Satan) en die rammelen dwars over Transylvanian Hunger heen.
Ieder z'n eigen mening maar... :shock:

Gebruikersavatar
Taart
Berichten: 1589
Lid geworden op: vr jul 30, 2004 8:32 pm
Locatie: Spijkenisse

Bericht door Taart » zo apr 02, 2006 12:14 am

Maar wat?
[url]http://www.recordnerd.com/lists/Nasgrath/[/url]
[url]http://www.myspace.com/christianjuntunen[/url]

[url=http://www.last.fm/user/Nasgrath/?chartstyle=SilverWeekly][img]http://imagegen.last.fm/SilverWeekly/artists/Nasgrath.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
Zorya
Berichten: 2850
Lid geworden op: wo feb 23, 2005 5:14 pm

Bericht door Zorya » zo apr 02, 2006 2:57 pm

De eindeloze Darkthrone discussie!

*Gaat lekker achterover zitten met een bak popcorn en Transilvanian Hunger op de achtergrond.

Even serieus. Ja, ABITNS is geweldig. UAFM, is minstens net zo goed.
Maar er gaat geen enkele Darkthrone plaat boven Transilvanian Hunger. Volgens mij was TH de tweede black metal plaat die ik ooit heb gehoord, het heeft iig een onuitwisbare indruk op mij achtergelaten. Misschien dat UAFM hetzelfde effect zou hebben gehad, als ik die het eerst had gehoord...Ik weet het niet, maar TH blijft een heel speciaal album voor mij. Simpel, koud, rauw, mooi. Zonder twijfel dé reden waarom ik uberhaupt naar bm ben gaan luisteren. Of er nou albums zijn die technisch beter in elkaar steken, of gewoon driemaal beter zijn maakt geen flikker uit. Het gaat zich om die eerste beleving.
Too old, too cold is leuk. Gewoon leuk. Nieuw, verfrissend en nogmaals, klonen van de oude Darkthrone hebben we toch genoeg, daar hoef je niet ver voor te zoeken. Nee doe mij maar Graveyard Slut, hehehe.
Een bm lenteplaat noem ik dat. Lekker fout.
From their torment springs its delight.

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » zo apr 02, 2006 3:16 pm

"I'm listening to Darkthrone at the moment and that's exactly what I'd say about them, actually" grins Adam. "Some of the most beautiful melodies and catchy tunes you've ever heard in your life but it's just done with such grim, fetid horror. You never question that, you just accept it."

UAFM voor mij trouwens.

Gebruikersavatar
zwarte krijser
Berichten: 3392
Lid geworden op: do mei 13, 2004 2:37 am
Locatie: Eindhoven

Bericht door zwarte krijser » zo apr 02, 2006 4:56 pm

Welke bands zijn nu trendy om goed te vinden in het genre?

Ik bedoel, het wyrd/xasthur/watain tijdperk ligt wel achter ons en het PaysageDH/Lunar A. worship gedoe ook wel.

Wat is de nieuwe TREND?


(UAFM voor mij trouwens, A Blaze heeft me zelfs nooit enorm weten te boeien)

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Bericht door ketter » zo apr 02, 2006 5:02 pm

Ik dacht dat black niet aan trends deed. :P

Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » zo apr 02, 2006 5:24 pm

zwarte krijser schreef:Welke bands zijn nu trendy om goed te vinden in het genre?

Ik bedoel, het wyrd/xasthur/watain tijdperk ligt wel achter ons en het PaysageDH/Lunar A. worship gedoe ook wel.

Wat is de nieuwe TREND?


(UAFM voor mij trouwens, A Blaze heeft me zelfs nooit enorm weten te boeien)
Ljå
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Gebruikersavatar
Dragahl
Berichten: 1419
Lid geworden op: di nov 30, 2004 10:45 am
Locatie: Arnhem

Bericht door Dragahl » zo apr 02, 2006 5:25 pm

ruben somewhere online schreef:[..]


Ljå
Inderdaad,

En Keep of Kalessin is ook veelbesproken de laatste tijd.
De kerken laten we in de dorpen staan, de moskeeën blijven in Marrakesh

Gebruikersavatar
Nergal
Berichten: 152
Lid geworden op: zo jun 12, 2005 3:59 pm

Bericht door Nergal » zo apr 02, 2006 5:55 pm

voor mij is Deathspell Omega de beste bm band van de laatste tijd hangt veel mystyiek omheen muziek is in ieder geval geen slappe ripp off van andere bands lekker orgineel met goeie muziekanten

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » zo apr 02, 2006 6:02 pm

ruben somewhere online schreef:[..]


Ljå
Leuke band ja, demo gedownloadt van de site(legaal! Jawel!), maar hoe kom je aan die rondje boven de a?
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » zo apr 02, 2006 6:10 pm

Audiophile schreef:[..]

Leuke band ja, demo gedownloadt van de site(legaal! Jawel!), maar hoe kom je aan die rondje boven de a?
Geen idee, weet niet eens hoe je het euro teken kan maken, had gewoon copy/paste gedaan, het leven kan zo makkelijk zijn.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Gebruikersavatar
NIBDEM
Berichten: 2306
Lid geworden op: do mei 27, 2004 10:46 pm

Bericht door NIBDEM » zo apr 02, 2006 6:29 pm

ruben somewhere online schreef:[..]


Ljå
en geheel terecht! Wat heerscht dat nieuwe album toch!

Gebruikersavatar
Hellhammer
Berichten: 4253
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:04 pm
Locatie: Groningen Rock City

Bericht door Hellhammer » zo apr 02, 2006 6:37 pm

Audiophile schreef:[..]

maar hoe kom je aan die rondje boven de a?
Alt + a

Gebruikersavatar
fuelforhatred
Berichten: 733
Lid geworden op: di sep 07, 2004 5:49 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door fuelforhatred » zo apr 02, 2006 6:50 pm

Ik vind zelf Numen erg gaaf. Maar daar heeft niemand het over.

www.numen.info
[img]http://i13.photobucket.com/albums/a261/KimApril/thnaamloos1.jpg[/img]

[quote="nightwing"]Erbij mits het doorgaat![/quote]

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » zo apr 02, 2006 7:04 pm

fuelforhatred schreef:Ik vind zelf Numen erg gaaf. Maar daar heeft niemand het over.

www.numen.info
Numen is inderdaad leuk. Black metal met wat folk invloeden. Ik ken alleen het album Basoaren Semeak van ze en dat is een aanrader. Niet erg diepzinnig, maar 't klinkt erg lekker. Vind ik dan.

Gebruikersavatar
Othrys
Berichten: 3432
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 11:16 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Othrys » zo apr 02, 2006 7:04 pm

zwarte krijser schreef:Welke bands zijn nu trendy om goed te vinden in het genre?

Ik bedoel, het wyrd/xasthur/watain tijdperk ligt wel achter ons en het PaysageDH/Lunar A. worship gedoe ook wel.

Wat is de nieuwe TREND?
Kreator en oude Megadeth, want dat draai ik de laatste weken helemaal grijs. Even wat minder Black Metal voor mij, komt eens in de zoveel jaar voor ;)
The True North, Strong and Free

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11738
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » zo apr 02, 2006 7:20 pm

Ben helemaal verslaafd aan Silencer - Death Pierce me. Wat een gaafheid. Niet bepaalde de meest toegankelijke vocalen ooit, maar erg goed.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

D.
Berichten: 607
Lid geworden op: zo apr 03, 2005 3:46 pm

Bericht door D. » zo apr 02, 2006 7:32 pm

Wat vindt men hier van Misantropical Painforest? Velen vinden de naam the 'cheesy' maar let daar even niet op en geef de band gewoon een kans.
Het is een eenmansband uit Finland en er wordt sfeervolle black metal gespeeld met een 'natuur/bos' thema. De nummers zijn vrij verschillend van elkaar, sommigen aggressiever, anderen meer hypnotiserend. Het is ook vrij moeilijk een goede vergelijking te maken.

Omdat ik niet erg goed ben in het verwoorden van een album, hier een review waar ik het helemaal mee eens ben:
http://www.vorfeed.net/misantropical_painforest.html
En nog twee mp3's van redelijke kwaliteit:
http://www.alphadraconisrecords.org/WindsSaturate.mp3
http://www.alphadraconisrecords.org/PastStonecircle.mp3

De CD is te verkrijgen bij Alpha Draconis (Amerika) en Kutcheck Gorealis (Finland) zelf. Hoe het met de distributie zit weet ik zo niet. Ik heb de cd nog niet in een Nederlandse distro gezien.

Gebruikersavatar
Judas Iscariot
Berichten: 950
Lid geworden op: ma mar 07, 2005 9:47 pm

Bericht door Judas Iscariot » zo apr 02, 2006 7:51 pm

Amibor schreef:Ben helemaal verslaafd aan Silencer - Death Pierce me. Wat een gaafheid. Niet bepaalde de meest toegankelijke vocalen ooit, maar erg goed.
Als je Silencer goed vind zal je Nyktalgia ook geweldig vinden! Ik weet dat ik de naam blijf roepen hier, maar het is echt ultieme depressie. Het is wel iets melodieuzer dan Silencer maar vooral qua gekwelde vocalen erg vergelijkbaar! Een van mijn favoriete bands (en dat terwijl ze maar 1 album uithebben tot nu toe).
Ook zou ik het aankomende Sterbend album in de gaten houden! De demo en de sample op de No Colours site zijn in ieder geval veelbelovend.

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11738
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » zo apr 02, 2006 7:58 pm

Ah, zal eens kijken of ik er wat van kan vinden.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
treurmars
Berichten: 1042
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 4:23 pm
Locatie: Houten
Contacteer:

Bericht door treurmars » zo apr 02, 2006 7:58 pm

Amibor schreef:Ben helemaal verslaafd aan Silencer - Death Pierce me. Wat een gaafheid. Niet bepaalde de meest toegankelijke vocalen ooit, maar erg goed.
Het blijft op sommige momenten klinken als Grover, maar het is zeker een briljant album wat ik ook regelmatig draai. Vooral het "Neeeeeddddlleeesssss... Injecting Paaaaaain." stuk gaat door merg en been heen.
[url=http://www.lucid-dreams.org]Lucid Dreams[/url]

[img]http://www.treurmars.com/blaat/stemCU.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » zo apr 02, 2006 8:41 pm

Ik heb nu Hudrafolk van Wyrd voor het eerst opstaan en dit album weet me eigenlijk meteen - net als vrijwel al het andere materiaal van Wyrd - te boeien. Het sterke aan deze band is de afwisseling tussen prachtige, melodieuze nummers en snellere black metal-nummers (Pale Forest). Ook gaaf zijn de 'stiekeme' Iron Maiden-riffjes die vooral op de latere albums langskomen.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » zo apr 02, 2006 9:31 pm

Judas Iscariot schreef:[..]

Als je Silencer goed vind zal je Nyktalgia ook geweldig vinden! Ik weet dat ik de naam blijf roepen hier, maar het is echt ultieme depressie. Het is wel iets melodieuzer dan Silencer maar vooral qua gekwelde vocalen erg vergelijkbaar! Een van mijn favoriete bands (en dat terwijl ze maar 1 album uithebben tot nu toe).
Ook zou ik het aankomende Sterbend album in de gaten houden! De demo en de sample op de No Colours site zijn in ieder geval veelbelovend.
Hoe is die Malcuidant eigenlijk? Zag dat je die in je tradelist hebt staan en die mp3 op de THRsite klonk wel aardig.

Gebruikersavatar
Judas Iscariot
Berichten: 950
Lid geworden op: ma mar 07, 2005 9:47 pm

Bericht door Judas Iscariot » zo apr 02, 2006 9:50 pm

Die sample is wel redelijk representatief voor het hele album.
Ik vind het persoonlijk een beetje te druk en chaotisch op een aparte manier.
Ik heb 'm verder niet zo vaak geluisterd eigenlijk, ik had al vrij snel door dat het niet echt iets voor mij is.
Maar goed hij is nog niet weg, dus mocht je 'm willen hoor ik het wel.

Gebruikersavatar
Internet Black Metal
Berichten: 103
Lid geworden op: di dec 20, 2005 5:37 pm

Bericht door Internet Black Metal » zo apr 02, 2006 10:12 pm

Wie we daar hebben! Ouwe rukker.

Gebruikersavatar
Internet Black Metal
Berichten: 103
Lid geworden op: di dec 20, 2005 5:37 pm

Bericht door Internet Black Metal » zo apr 02, 2006 10:15 pm

...

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » ma apr 03, 2006 11:55 am

Hellhammer schreef:[..]

Alt + a
Bij mij niet.
Ik doe [alt] 134.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » ma apr 03, 2006 1:46 pm

å, alt 134 is het ja, á krijg ik met alt a
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » ma apr 03, 2006 3:08 pm

¡³¤¤¤³²¼½¾‘½¼€¤€€€€¾‘’¥× ñðéþííéß©ðé©©ððñðß

Vet, zo'n alttoets. Maar geen ringetje.
Wat boeit het ook.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Bericht door ketter » ma apr 03, 2006 3:12 pm

Tjå.

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » ma apr 03, 2006 3:17 pm

Hehe, lul.

Maare, ophetonderwerp blaat enzo. Niet dat ik zelf zo snel iets in te brengen weet..
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gesloten