Sonata Arctica
- Bodomchild
- Contacteer:
Sonata Arctica
Het live-album van Sonata dus.
Zijn er al mensen die dit album + dvd hebben, of wachten jullie gezamelijk totdat de speciale box verschijnt?
Ik kon afgelopen zaterdag dus niet wachten en schafte de plaet maar aan.
Hier ging het al mis. Ik verwachtte dat een mooi dvd-doosje. Het was echter een jewelcase met 2 schijven erin: een dvd en een cd.
Artwork vind ik overigens wel mooi.
Het is echter niet alleen de uitvoering die ik tegen vind vallen. Het concert vind ik ook wat minder. Het is niet slecht, maar het mist iets, naar mijn idee.
Vooral in de solo's van Jani, daar merk ik toch dat Sonata een tweede gitarist mist. Maar dat is persoonlijk.
De zang van Tony vind ik ook wat minder. Het neigt hier en daar naar schreeuwen.
En als de toetsenist dan op een gegeven moment dan een keyboard sloopt, is het helemaal sloes.
Ik vind Sonata toch echt een aardige band. De studio-albums vind ik allemaal gaaf. Maar dit live gebeuren kan mij toch niet echt bekoren. Misschien dat het even wennen is.
Ik had er veel meer van verwacht.
Zijn er al mensen die dit album + dvd hebben, of wachten jullie gezamelijk totdat de speciale box verschijnt?
Ik kon afgelopen zaterdag dus niet wachten en schafte de plaet maar aan.
Hier ging het al mis. Ik verwachtte dat een mooi dvd-doosje. Het was echter een jewelcase met 2 schijven erin: een dvd en een cd.
Artwork vind ik overigens wel mooi.
Het is echter niet alleen de uitvoering die ik tegen vind vallen. Het concert vind ik ook wat minder. Het is niet slecht, maar het mist iets, naar mijn idee.
Vooral in de solo's van Jani, daar merk ik toch dat Sonata een tweede gitarist mist. Maar dat is persoonlijk.
De zang van Tony vind ik ook wat minder. Het neigt hier en daar naar schreeuwen.
En als de toetsenist dan op een gegeven moment dan een keyboard sloopt, is het helemaal sloes.
Ik vind Sonata toch echt een aardige band. De studio-albums vind ik allemaal gaaf. Maar dit live gebeuren kan mij toch niet echt bekoren. Misschien dat het even wennen is.
Ik had er veel meer van verwacht.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik kwam er gisteren pas achter dat ze een dvd uit hadden en was dus al bijzonder verrast. Niet dat ik hem zomaar even zal aanschaffen, dan moet hij toch echt hoogstens voor 15 euro te vinden zijn.
Op zich jammer dat de live platen van Sonata nooit denderend zijn, in 2004 waren ze bij Nightwish als support overdonderend goed.
Op zich jammer dat de live platen van Sonata nooit denderend zijn, in 2004 waren ze bij Nightwish als support overdonderend goed.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Bodomchild
- Contacteer:
Want voor hoeveel ligt hij nu gemiddeld in de winkel?Lennert from hell schreef:Ik kwam er gisteren pas achter dat ze een dvd uit hadden en was dus al bijzonder verrast. Niet dat ik hem zomaar even zal aanschaffen, dan moet hij toch echt hoogstens voor 15 euro te vinden zijn.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...
-
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ruilen voor Iommi - the 1996 DEP sessions?Damien, son of Lucifer schreef:Hey, daar heb ik ook nog een cd van. *Kijkt even* Winterheart's Guild, die. Ruilen?
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
-
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Jup, inderdaad.
Staan er overigens op deze dvd ook nog videoclips? Ik ben erg benieuwd hoe die van Don't say a word eruit ziet.
Staan er overigens op deze dvd ook nog videoclips? Ik ben erg benieuwd hoe die van Don't say a word eruit ziet.
- Bodomchild
- Contacteer:
Ik wilde vandaag in de winkel kijken, maar kon 'm nergens in Zwolle vinden. Maar de officiële website verklaard alles, want de release is pas begin mei.
Dus Bodomchild, hoe kom jij eraan?
Dus Bodomchild, hoe kom jij eraan?
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
- Bodomchild
- Contacteer:
Ik liep vorige week zaterdag bij Sounds in Rotterdam naar binnen, en opmerkelijk genoeg hadden ze em daar flink op voorraad.
Inderdaad, op de site staat dat de release in mei is. Ik denk dat ze daarmee de dvd-box bedoelen, er komt namelijk ook een soort limited edition naar mijn idee.
Het exemplaar van mij is niet meer dan een jewelcase waar dan een dvd en een cd in zitten.
Inderdaad, op de site staat dat de release in mei is. Ik denk dat ze daarmee de dvd-box bedoelen, er komt namelijk ook een soort limited edition naar mijn idee.
Het exemplaar van mij is niet meer dan een jewelcase waar dan een dvd en een cd in zitten.