[12-04] BOLT THROWER + Supports @ Metropool

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
MMayo

Bericht door MMayo » do apr 13, 2006 11:26 pm

Trouwens.. iemand nog een longsleeve kopen? Is die witte met zwarte mouwen en op de voorkant Bolt Thrower logo. Oja het is zo'n strakkere longsleeve versie of hoe je dat ook noemen mag nieuw en maat XL. Ding was 15 euro tijdens de tour, iemand belangstelling? PM of mail met een leuk bod.

Afbeelding

Oja en toevallig ook iemand hier die naar Enschede geweest is en Hengelo? Grote verschillen tussen deze twee optredens? Oftewel, wat heb ik gemist?

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » vr apr 14, 2006 11:03 am

Pulverizer speelde zoals altijd weer enorm bruut maar ook rommelig en onstrak, ookal hoort dat toch wel bij deze band, nieuwe nummers klonken opzich best lekker maar het blijft toch wel de kraker Die You Fuck die mij het meest kan bekoren.

God Dethroned wil ook nog wel eens rommelig spelen, maar daar was vanavond bar weinig van te merken. Een kraak helder geluid, een goede set list en beesten van muzikanten, het blijft een gave band. Vooral tijdens The Art Of Immolation en Under A Silver Moon kan ik echt niet stil blijven staan.

Bolt Thrower was geniaaaaal! Wat een rete vette band is het toch, ruim 75 minuten lang weten ze met hun mid-tempo krakers toch te blijven boeien, het geluid was moddervet, de band was in topvorm en alle krakers kwamen voorbij! Hier de setlist, uit m'n hoofd, dus ik weet niet of hij helemaal klopt.

- At First Light
- Entrenched
- Mercenary
- When Glory Beckons
- World Eater
- Cenotaph
- The Killchain
- Pouder Burns
- Inside The Wire
- Those Once Loyal
- Where Next To Conquer
- The IVth Crusade
--------------------------------
- Contact - Wait Out
- ...For Victory
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

CFC

Bericht door CFC » vr apr 14, 2006 6:18 pm

ik was er ook bij..

SatanicA
Contacteer:

Bericht door SatanicA » za apr 15, 2006 2:50 am

CFC schreef:ik was er ook bij..
Koop een taart en vier het :lol:

Vertel dan ff wat je ervan vond oid.
Of post niet.
LIFE SUCKS!! AND THEN YOU DIE !!