Rotten Sound!

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gebruikersavatar
Kledur
Berichten: 146
Lid geworden op: zo jun 25, 2006 2:42 pm
Locatie: Nijverdal
Contacteer:

Bericht door Kledur » wo jun 28, 2006 3:54 pm

Ja die ja :D
Yttligare Ett Steg Närmare Total Jävla Utfrysning

Gebruikersavatar
Kledur
Berichten: 146
Lid geworden op: zo jun 25, 2006 2:42 pm
Locatie: Nijverdal
Contacteer:

Bericht door Kledur » zo jul 16, 2006 8:57 pm

Heb de dubbel-cd Under Pressure en Drain besteld bij de Metal Mania. Waarschijnlijk donderdag binnen :D Dan alleen die nieuwe EP nog en dan is m'n collectie compleet 8)
Yttligare Ett Steg Närmare Total Jävla Utfrysning

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Bericht door Tox » zo nov 22, 2009 12:13 am

Finnish grind act Rotten Sound has signed with Relapse Records. Their first release with the label will be an EP entitled "Napalm", due out in March.
Ik denk dat Relapse een prima thuishaven is voor deze band.
NOT MY FUCKING TEMPO

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » zo nov 22, 2009 12:18 am

Absoluut. Kwaliteitslabel.
Dus RS is hier op zijn plaats.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Re: Rotten Sound!

Bericht door XnegativeX » za sep 03, 2011 1:57 pm

Ik vind de laatste 2 albums van Rotten sound eigenlijk zwaar tegenvallen.

Ze proberen meer variatie in hun muziek aan te brengen. Wat eigenlijk gewoon betekent dat ze vaker het tempo naar beneden schroeven. Persoonlijk vind ik dat erg jammer want ik hou wel van een blastfestijn op z'n tijd.

Ook hebben ze zichzelf een beetje het old school Zweedse death metal geluid aangemeten. Een beetje het Entombed/Dismember kettingzaag geluid.

Dat geluid gemengd met het tragere spel zorgt dat ze steeds meer naar death metal neigen en steeds minder naar grindcore. Maar grindcore is nou juist hun sterkste kant.

Kortom, in mijn ogen schuift Rotten sound steeds meer op van een geweldige grindcore band naar een matige death metal band. En dat vind ik best jammer.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Tatzel
Berichten: 415
Lid geworden op: di jan 19, 2010 11:06 am
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: Rotten Sound!

Bericht door Tatzel » zo sep 04, 2011 10:31 pm

XnegativeX schreef:Ik vind de laatste 2 albums van Rotten sound eigenlijk zwaar tegenvallen.

Ze proberen meer variatie in hun muziek aan te brengen. Wat eigenlijk gewoon betekent dat ze vaker het tempo naar beneden schroeven. Persoonlijk vind ik dat erg jammer want ik hou wel van een blastfestijn op z'n tijd.

Ook hebben ze zichzelf een beetje het old school Zweedse death metal geluid aangemeten. Een beetje het Entombed/Dismember kettingzaag geluid.

Dat geluid gemengd met het tragere spel zorgt dat ze steeds meer naar death metal neigen en steeds minder naar grindcore. Maar grindcore is nou juist hun sterkste kant.

Kortom, in mijn ogen schuift Rotten sound steeds meer op van een geweldige grindcore band naar een matige death metal band. En dat vind ik best jammer.
helemaal niet mee eens. ik vind ze nooit eerder zo'n volwassen geluid hebben. ik heb het volledige oeuvre van deze band op mn iphone staan, maar de laatste plaat is zonder twijfel mn favoriet.
... rawr ...

Plaats reactie