Dimmu Borgir
-
Ik ga ook.
DIMMU BORGIR FINISHED MIXING DEATH CULT ARMAGEDDON: Death Cult Armageddon, the latest offering from Norway's reigning kings of majestic black metal, has just finished being mixed at Studio Fredman in Gothenburg, Sweden. The final tracklisting is:
1 Allegiance
2 Progenies Of The Great Apocalypse
3 Lepers Among Us
4 Vredesbyrd
5 For The World To Dictate Our Death
6 Blood Hunger Doctrine
7 Allehelgens Død I Helveds Rike
8 Cataclysm Children
9 Eradication Instincts Defined
10 Unorthodox Manifesto
11 Heavenly Perverse
Silenoz had this to say, "The new Dimmu Borgir album has been a hard and long fucking road to hell, and Death Cult Armageddon is what we're bringing back. With that we're pleased to announce that this will be considered our most epic, majestic, somber, evil and grimmest release to date, containing absolutely everything we're known for - the never-ending presence of atmosphere, diversity and variety! In other words, it's huge! Darkness is once again upon us!"
The band have also recorded a cover version of Bathory's "Satan My Master" which will be used for the limited-edition digipack version of the disc (available through Century Media mail-order). Death Cult Armageddon will be released on September 9th.
Bron: http://www.nuclearblastusa.com
DIMMU BORGIR FINISHED MIXING DEATH CULT ARMAGEDDON: Death Cult Armageddon, the latest offering from Norway's reigning kings of majestic black metal, has just finished being mixed at Studio Fredman in Gothenburg, Sweden. The final tracklisting is:
1 Allegiance
2 Progenies Of The Great Apocalypse
3 Lepers Among Us
4 Vredesbyrd
5 For The World To Dictate Our Death
6 Blood Hunger Doctrine
7 Allehelgens Død I Helveds Rike
8 Cataclysm Children
9 Eradication Instincts Defined
10 Unorthodox Manifesto
11 Heavenly Perverse
Silenoz had this to say, "The new Dimmu Borgir album has been a hard and long fucking road to hell, and Death Cult Armageddon is what we're bringing back. With that we're pleased to announce that this will be considered our most epic, majestic, somber, evil and grimmest release to date, containing absolutely everything we're known for - the never-ending presence of atmosphere, diversity and variety! In other words, it's huge! Darkness is once again upon us!"
The band have also recorded a cover version of Bathory's "Satan My Master" which will be used for the limited-edition digipack version of the disc (available through Century Media mail-order). Death Cult Armageddon will be released on September 9th.
Bron: http://www.nuclearblastusa.com
-
-
-
We sincerly apologize for the cancellation of the X-mas fest. The reason being Dimmu Borgir have offered us to tour with them worldwide. This means we'll be touring Europe from 30th sept till 29oct and the US from 7th nov till 14th dec. We hope to see you out there this fall or this winter! Tourdates will be posted as soon as they are confirmed.
staat op de Hypocrisy site
staat op de Hypocrisy site
www.last.fm/user/robenroll
ja moet je ook niet naar pinkpop gaan hehLaus schreef:en op dat fakking pinkpop hebben ze me originele Puritanical... gejat. Nou hebbik alleen nog het hoesje....
stelletje uitgewoonde neukfouten....afgeperste tepelklemmen....1x nog een ongeoorloofd persoon in me tent en ik rag hem helemaal de tyfus in... *grom*

-
-
-
- Soulcollector
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
ik word een beetje gek zo langzamerhand van die drums... in het begin was t wel leuk, maar als je aan een stuk zo doorblijft ratelen, met enkel de aandacht op die superdrummer word ik er een beetje ziek van...dan liever een hellhammer of frost, liefst nog frost, geen triggers, gewoon lekker platte drums en nog afwisselend ook...what a relief
maar toch doe het maar eens nasephtis schreef:ik word een beetje gek zo langzamerhand van die drums... in het begin was t wel leuk, maar als je aan een stuk zo doorblijft ratelen, met enkel de aandacht op die superdrummer word ik er een beetje ziek van...dan liever een hellhammer of frost, liefst nog frost, geen triggers, gewoon lekker platte drums en nog afwisselend ook...what a relief

ik vind het best wel lekker klinken eigenlijk heerlijk dat gedreun door het huis zo
ja vond ik in eerste instantie ook...alleen t is precies wat je zegt, alleen maar gedreun, en ik vind t prettig toch nog t nodige gitaarwerk goed te kunnen horen...
snel prima!!! nu nog ff t juiste volume...en dat vind ik persoonlijk bij frost op 1349 of hellhammer bij mayhem net ff lekkerder uitgebalanceerd...

snel prima!!! nu nog ff t juiste volume...en dat vind ik persoonlijk bij frost op 1349 of hellhammer bij mayhem net ff lekkerder uitgebalanceerd...
dat moet je s tegen m zeggen, we tried, haha, dan krijgt ie hele grote ogen, en gaat staan, en zegt rare dingen in het noors, en poogt dan op rustige wijze uit te leggen dattie er een hekel aan heeft
... die mongool speelde op inferno ook nog gewoon met z'n gebroken poot, en na afloop lieptie zo mank als een overreden kabouter, en stug niet naar een huisarts gaan of zo...
... die mongool speelde op inferno ook nog gewoon met z'n gebroken poot, en na afloop lieptie zo mank als een overreden kabouter, en stug niet naar een huisarts gaan of zo...
- Soulcollector
- Contacteer:
bij 1349 ja? ik heb die Liberation geluisterd maar het geluid klinkt nergens naar! drums staat wat te hard, vooral bekkens en de gitaren klinken als een stel muggen.
ff ontopic: Barker is een goeie drummer, maar een drummer alleen maakt een album niet. De hele sfeer van het album doet mij erg modern en mechanisch aan. Dan geef ik toch de voorkeur aan EDT.
Toch wel jammer, aangezien het technisch een goed album is.
ff ontopic: Barker is een goeie drummer, maar een drummer alleen maakt een album niet. De hele sfeer van het album doet mij erg modern en mechanisch aan. Dan geef ik toch de voorkeur aan EDT.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
neee man liberation is fantastisch!!! lekker blikkig drumstel, geen klere effecten dr overheen, gewoon pure snoeiharde black metal zonder toetsen, triggers of andere vage effecten op een klein beetje reverb na over de zang wellicht....
on: ja ze hebben met dit album duidelijk Nick benut om het hard te laten klinken...slecht is t zeker niet, alleen ja, ik heb t nou wel gehad met dat album, en keer ik weer lekker terug naar de oude jaren van DB, want ik geef m'n voorkeur toch aan tjodalv, niet zo snel misschien, maar wel efficient en tactvol...
on: ja ze hebben met dit album duidelijk Nick benut om het hard te laten klinken...slecht is t zeker niet, alleen ja, ik heb t nou wel gehad met dat album, en keer ik weer lekker terug naar de oude jaren van DB, want ik geef m'n voorkeur toch aan tjodalv, niet zo snel misschien, maar wel efficient en tactvol...
- Soulcollector
- Contacteer:
een apparaatje dat de trillingen van t drumstal oppikt dat in data omzet en je met die data aan de slag kan. Je kan t uitversterken, je kunt er voor zorgen dat elke klap die je geeft een gelijk volume heeft. Je zou als je 1 tik geeft, er 2 van kunnen maken. Je kan er gewoon vreselijk veel mee doen. da's ff een hele simplistische omschrijving
- Soulcollector
- Contacteer:
mijn voorkeur gaat ook nog naar edt uit ja maar vind het zeker geen slecht albumSoulcollecter schreef: ff ontopic: Barker is een goeie drummer, maar een drummer alleen maakt een album niet. De hele sfeer van het album doet mij erg modern en mechanisch aan. Dan geef ik toch de voorkeur aan EDT.
- Blackmetal
- Contacteer:
sephtis schreef:Tjodalv, niet zo snel misschien, maar wel efficient en tactvol...
Tjodalv niet snel?
even een paar nummers die deze stelling/mening weerleggen:
- Behind the curtains of night
- Grotesquery conceiled
- The insight and the catharsis
- Reptile
- Moonchild Domain
- Master of Disharmony
- In Deaths Embrace
Laat mij dan maar eens weten wat er traag aan deze nummers is gedrumd

Alvast bedankt
In circles of dominance, emotional deeps unite
Fiction and Transcendence woven together
In the Essence of Purity lies Wisdom
Join the forces, the Spiritual Black Dimensions
Dimmu borgir - The Insight And The Catharsis
Denk dat er werd bedoeld.. Niet zo snel als het gemiddelde tempo van Nick.. 
Enneh.. Over Dimmu.. Ik mag het nog altijd graag luisteren.. Ookal is het te mainstream, te standaard, te groot, te niet-true weet ik veel wat.. Te "Iedereen kent het dus vind ik het niet meer tof".. Vind het gewoon wel gaaf.. En ga ze ook zeker zien in 013..
Lekker puh

Enneh.. Over Dimmu.. Ik mag het nog altijd graag luisteren.. Ookal is het te mainstream, te standaard, te groot, te niet-true weet ik veel wat.. Te "Iedereen kent het dus vind ik het niet meer tof".. Vind het gewoon wel gaaf.. En ga ze ook zeker zien in 013..
Lekker puh

"There is no way things are supposed to be"
-
- Soulcollector
- Contacteer:
poser, meeloper 
geen idee of ik naar de 013 ga. ik ben nou weer niet zo'n fan dat ik perse een concert hoef te zien. met mijn magere financiën moet ik mijn prioriteiten stellen.
ik heb tot nu alleen EDT, PEM en Stôrmblast gehoord. eerste vind ik de beste, 2e te modern en opgeblazen, 3e heeft geen sfeer voor zover ik het gehoord heb.

geen idee of ik naar de 013 ga. ik ben nou weer niet zo'n fan dat ik perse een concert hoef te zien. met mijn magere financiën moet ik mijn prioriteiten stellen.
ik heb tot nu alleen EDT, PEM en Stôrmblast gehoord. eerste vind ik de beste, 2e te modern en opgeblazen, 3e heeft geen sfeer voor zover ik het gehoord heb.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
-
- Soulcollector
- Contacteer:
-
- impaled succubus
Re: Dimmu Borgir
heet u christen?Orion Treet schreef:Nou, ik moet effe m'n verhaal kwijt. Ik zat in de media markt te zoeken voor de niewe Slechtvalk cd, valt mijn oog op de niewste cd van Dimmu Borgir. Nou, ik had veel over die band gehoort, dus ik dacht, moet toch effe weten hoe het klingt (ach, effe een paar nummers luisteren kan geen kwaad, je hebt daar zo'n ding waarmee je 30 seconden van elke track kan luisteren) Vast een overschatte band.
Ik zette het aan, en werd er stil van..... Dat was bij verre de beste metal die ik ooit gehoord had, voor een hele poos kon ik nergens anders aan denken. Waarom moetsten ze nou van zelke blasphemous texten hebben????????? AAAHHHHH!!!!!!!!
Ik heb toen maar Power of the Dragonflame van Rhapsody gehaalt, ook een erg mooi cd, maar ik had eigenlijk liever Dimmu gehaald als het alleen aan de muziek lag......
dimmu is best een aardige band maar het werk na sbd hoeft van mij niet zo.
edt is natuurlijk een klassieker maar tegenwoordig zul je bij slechts for al tid in m'n cd-speler kunnen vinden, de rest is niet true

- Blackmetal
- Contacteer:
Dat heet elk album een andere sound neerzetten, ipv door je aan 1 succevol sound vast te houden.Soulcollecter schreef:ik heb tot nu alleen EDT, PEM en Stôrmblast gehoord. eerste vind ik de beste, 2e te modern en opgeblazen, 3e heeft geen sfeer voor zover ik het gehoord heb.
In circles of dominance, emotional deeps unite