Black metal
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
hmm Sammath doet me ondanks de positieve reactie van Plaag niet echt heel veel, maar dat heeft het nooit echt gedaan.
Het is wel geinig, maar wakker hoef je me er zeer zeker niet voor te maken.
Sorry Jan
Sorry Jan
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- Blood&Ashes
- Blood&Ashes
Ik heb het nummer even op Rapidshare geplaatst.K. schreef:Kun je een linkje naar het nummer plaatsen? Ik heb het album niet maar ik weet dit soort shit meestal wel.
(V.E.G.A.) - Lilja...
Volgens mij heb ik het eerder gehoord in een film ofzo.
[quote="Jeroen"]hmm Sammath doet me ondanks de positieve reactie van Plaag niet echt heel veel, maar dat heeft het nooit echt gedaan.
Sorry Jan[/quote
over smaak valt niet te twisten he.
Sorry Jan[/quote
over smaak valt niet te twisten he.
furious black metal
http://www.sammath.nl http://www.hammerheart.com
http://www.sammath.nl http://www.hammerheart.com
- Blood&Ashes
Dat zingende meisje bedoel je? (Ik ben te lui om naar dat Rapidshare stuk te luisteren.) Dat vraag ik me ook af ja, waar dat vandaan komt.Blood&Ashes schreef:[..]
Ik heb het nummer even op Rapidshare geplaatst.
(V.E.G.A.) - Lilja...
Verder hebben we te maken met een geweldige cd. Gestoord en sinister.
Kop dicht, Thorko
- Blood&Ashes
- Doodskreet
- Contacteer:
Zojuist een nummer van Diagnose: Lebensgefahr ontvangen.
Heerlijk ziek, maargoed.. wie Silencer zoekt is echt aan het verkeerde adres bij Diagnose: Lebensgefahr lijkt het.
Misschien is dat wel de schaduw eroverheen, zullen toch wel aardig wat mensen hun poot stoten tegen dit materiaal als ze aan Silencer denken.
Overigens is dit nummer (Anoxi) er echt eentje om te luisteren als het compleet donker is, komt het wat angstaanjagender over.
NOTE: De cd is nog niet uit, maar wel uitgelekt.
Heerlijk ziek, maargoed.. wie Silencer zoekt is echt aan het verkeerde adres bij Diagnose: Lebensgefahr lijkt het.
Misschien is dat wel de schaduw eroverheen, zullen toch wel aardig wat mensen hun poot stoten tegen dit materiaal als ze aan Silencer denken.
Overigens is dit nummer (Anoxi) er echt eentje om te luisteren als het compleet donker is, komt het wat angstaanjagender over.
NOTE: De cd is nog niet uit, maar wel uitgelekt.
“Play your gloom axe Stephen O’Malley
Sub bass clinging to the sides of the valley
Sub bass ringing in each last ditch and combe
Greg Anderson purvey a sonic doom.”
[img]http://img232.imageshack.us/img232/7098/sunnoanimatedsig6vvst6.gif[/img]
Sub bass clinging to the sides of the valley
Sub bass ringing in each last ditch and combe
Greg Anderson purvey a sonic doom.”
[img]http://img232.imageshack.us/img232/7098/sunnoanimatedsig6vvst6.gif[/img]
Het is Pippi Langkous.Blood&Ashes schreef:[..]
Ik heb het nummer even op Rapidshare geplaatst.
(V.E.G.A.) - Lilja...
Kop dicht, Thorko
- Blood&Ashes
Nieuwe 10" van Zahrim (let wel, de inhoud van een gemiddelde 7", in ruil natuurlijk een hoge geluidskwaliteit en een mooie klaphoes) is ook de moeite waard voor degene die nog een aanvulling op z'n stapeltje compromisloze Black zoekt. De band doet niet bijster veel buiten het algemene straatje, maar de noemer 'smerig, haatvol, scheerschuim van Satan, de teer stroomt uit m'n speakers' gaat weer eens op. Lekker beerput geluid, beetje richting Craft.
Doen ze goed, die Denen, al ben ik persoonlijk meer geïnteresseerd in de nieuwe Angantyr. Dat tweede album redde het niet bij het briljante Kampen Forsaetter, maar ik geef 'm graag nog een kans.
Doen ze goed, die Denen, al ben ik persoonlijk meer geïnteresseerd in de nieuwe Angantyr. Dat tweede album redde het niet bij het briljante Kampen Forsaetter, maar ik geef 'm graag nog een kans.
Hêhêh, vishandel Berekoek.
- Blood&Ashes
Een sample van het nieuwe Abigor album Fractal Possession.
Klik!
Klik!
Finally we decided to upload an exclusive studio outtake from the upcoming album Fractal Possession.
Note: it's a studio outtake of 2 songs, not mixed, nor mastered, but you'll haven an approximate view, what could await you...
Het klinkt op het eerste gehoor wat onwennig, maar absoluut niet slecht. Integendeel. Dit maakt me erg benieuwd naar het album.Blood&Ashes schreef:Een sample van het nieuwe Abigor album Fractal Possession.
Klik!
Finally we decided to upload an exclusive studio outtake from the upcoming album Fractal Possession.
Note: it's a studio outtake of 2 songs, not mixed, nor mastered, but you'll haven an approximate view, what could await you...
Kop dicht, Thorko
Vandaag heb ik het nieuwste album van peste noire geluisterd. En verdomme wat klinkt die goed zeg. degene die de band niet kennen kunnen hier wat nummers luisteren. http://myspace.com/pestenoire
- Blood&Ashes
Ja, dat riep ik ook al. Overigens zijn die nummers op hun myspace oude nummers, die hergebruikt zijn voor het album.scorpion schreef:Vandaag heb ik het nieuwste album van peste noire geluisterd. En verdomme wat klinkt die goed zeg. degene die de band niet kennen kunnen hier wat nummers luisteren. http://myspace.com/pestenoire
Laatst gewijzigd door Blood&Ashes op za okt 21, 2006 9:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Blood&Ashes
- Blood&Ashes
Geist nieuws:
Rare statement trouwens. Beetje eigen schuld ook, moet je maar niet optreden met bands die er niet bij passen.
Erg jammer, had ze graag nog live gezien.Two new gigs announced, 18th of November and 26th of December, Neuss and Paderborn.
These will be the two last gigs for a long period of time. GEIST is taking a break from club gigs. This is not because we're composing a new album, it's because most of the audience just doesn't deserve gigs anymore. Not from us, not from anybody.
Instead, we're going to concentrate on music again and not on entertaining snobs. INARBORAT is coming, and expect a new FUNERAL PROCESSION as well.
Rare statement trouwens. Beetje eigen schuld ook, moet je maar niet optreden met bands die er niet bij passen.
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik geef ze nog geen ongelijk ook. Het metal publiek is tegenwoordig verwendt en eist teveel van een band terwijl ze zelf maar weinig terug geven.
Ofwel, gewoon met je armen over elkaar in een hoekje gaan staan commentaar leveren op de spelende band.
Ofwel, gewoon met je armen over elkaar in een hoekje gaan staan commentaar leveren op de spelende band.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- Blood&Ashes
In het geval van Geist is het denk ik meer omdat het publiek komt voor de death metal en gothic bands, waarmee ze optreden.XnegativeX schreef:Ik geef ze nog geen ongelijk ook. Het metal publiek is tegenwoordig verwendt en eist teveel van een band terwijl ze zelf maar weinig terug geven.
- XnegativeX
- Contacteer:
- Blood&Ashes
- XnegativeX
- Contacteer:
Hey, het is niet mijn opmerking. Ik heb het album al een tijdje in huis en ik vind Geist persoonlijk dichter bij het geluid van Lunar aurora komen dan Graupel.
Maar het verhaal gaat dat Geist niet mee mocht op de Graupel/Lunar aurora tour omdat Graupel zich niet kon vinden in de muziek die Geist maakt.
Maar het verhaal gaat dat Geist niet mee mocht op de Graupel/Lunar aurora tour omdat Graupel zich niet kon vinden in de muziek die Geist maakt.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
Hoezo, je hebt toch nog 2 kansen om ze te zien? Neuss ligt op een steenworp afstand van Düsseldorf en is dus in principe net over de grens, enkele tientallen kilometers. Denkbeeldige lijn trekken vanuit Eindhoven en die een stukje doortrekken naar rechts, dat idee.. Internationaal treinkaartje kopen bij NSinternationaal.nl en klaar, en met de auto ben je er ook zo. Paderborn is een stukje verder, dat dan weer wel.Blood&Ashes schreef:Geist nieuws:
Erg jammer, had ze graag nog live gezien.Two new gigs announced, 18th of November and 26th of December, Neuss and Paderborn.
These will be the two last gigs for a long period of time. GEIST is taking a break from club gigs. This is not because we're composing a new album, it's because most of the audience just doesn't deserve gigs anymore. Not from us, not from anybody.
Instead, we're going to concentrate on music again and not on entertaining snobs. INARBORAT is coming, and expect a new FUNERAL PROCESSION as well.
Overigens vind ik dit, "This is not because we're composing a new album, it's because most of the audience just doesn't deserve gigs anymore. Not from us, not from anybody." maar misplaatst elitair self-important geneuzel van een vrij middelmatig bandje. Bestaan net een jaartje en nu alweer 'te goed voor de scene', doet me wat denken aan Armagedda.
Verder nog, tja, Peste Noire. Als je het album goed vindt zou ik je aanraden om de demotapes op te sporen, en dan met name Macabre Transcendance (Drakkar, ltd. 300, moet nog wel te vinden zijn) en Phalènes et Pestilence (self-released, ltd. 100, wordt een stuk lastiger). De originele opname van Phalènes et Pestilence is stukken, stukken beter dan die heropgenomen versie van de CD.
De split tape met Sombre Chemin (Heidens Hart, ltd. 198) is ietsje minder, maar alsnog de moeite waard. Dat Sombre Chemin deel klinkt alleen nergens naar, maar daar moet je 'm dan ook niet voor halen hehe.
Laatst gewijzigd door K. op zo okt 22, 2006 9:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Blood&Ashes
Oh, ik dacht dat dat "niet black metal genoeg" van jezelf kwam.XnegativeX schreef:Hey, het is niet mijn opmerking. Ik heb het album al een tijdje in huis en ik vind Geist persoonlijk dichter bij het geluid van Lunar aurora komen dan Graupel.

Ik vind Geist wel erg zeurderig overkomen. Eerst die eenzijdige statement op hun site over het optreden met Graupel, en nu dit weer.
- XnegativeX
- Contacteer:
- Blood&Ashes
Inderdaad. Die split met Sombre Chemin heb ik maar één keer gehoord. De rest klonk prima. Als ik die tapes nog eens voorbij zie komen schaf ik ze misschien wel aan, en anders maar niet. Het nieuwe album vind ik veel beter.K. schreef:Verder nog, tja, Peste Noire. Als je het album goed vindt zou ik je aanraden om de demotapes op te sporen, en dan met name Macabre Transcendance (Drakkar, ltd. 300, moet nog wel te vinden zijn) en Phalènes et Pestilence (self-released, ltd. 100, wordt een stuk lastiger). De originele opname van Phalènes et Pestilence is stukken, stukken beter dan die heropgenomen versie van de CD.
De split tape met Sombre Chemin (Heidens Hart, ltd. 198) is ietsje minder, maar alsnog de moeite waard. Dat Sombre Chemin deel klinkt alleen nergens naar, maar daar moet je 'm dan ook niet voor halen hehe.
Dat was het niet, ik dacht dat het een andere oorzaak had. Heb het nog van de organisator gehoord maar ik ben vergeten wat het ook alweer was, sorry.XnegativeX schreef:Maar het verhaal gaat dat Geist niet mee mocht op de Graupel/Lunar aurora tour omdat Graupel zich niet kon vinden in de muziek die Geist maakt.
Ja, dat album viel me ook enorm mee, goed ding is het geworden. Moet 'm nog even kopen, verder heb ik alles van PN. Goeie, verfrissende band, Frankrijk behoort niet voor niks tot een van mijn favoriete metal-landen. Die eerste demo heb ik alleen niet, maar goed, daar zijn er ook maar 14 van dus het is me iets te dom om dat op te gaan sporen.Blood&Ashes schreef:[..]
Inderdaad. Die split met Sombre Chemin heb ik maar één keer gehoord. De rest klonk prima. Als ik die tapes nog eens voorbij zie komen schaf ik ze misschien wel aan, en anders maar niet. Het nieuwe album vind ik veel beter.

Bovendien is die ook nooit officieel te koop geweest, net als Phalènes et Pestilence.
Die eerste demo heeft weleens op eBay gestaan trouwens, kan me niet meer herinneren voor hoeveel die verkocht werd maar dat zullen wel een paar tientjes geweest zijn.
Mwa, sensationeel was het niet, gewoon iets met een miscommunicatie en niet nagekomen afspraken. Mocht ik me de details herinneren dan krijg je het wel te horen, is niet echt iets voor op een forum. Hoewel scene drama zo nu en dan reuze vermakelijk is ga ik er niet actief aan meewerkenAmnesJAn schreef:Ah jammer, missen we weer sensatie.

Een tip trouwens, nu de herfst weer is aangebroken: Forgotten Woods - As The Wolves Gather.
Ik dacht dat dit de oorzaak was:K. schreef:[..]
Dat was het niet, ik dacht dat het een andere oorzaak had. Heb het nog van de organisator gehoord maar ik ben vergeten wat het ook alweer was, sorry.
Cheers Reinier!
How are you? Hope, you´re fine!
Well, we´re not!
To make it short: We have heard about Geist to be concerned for the gig with Lunar Aurora, Haatstrijd and us and we are totally pissed by that fact! Why do we have to get this information by accident via internet?!? Why didn´t you inform the involved Bands in preview, or even afterwards?
As you know, Graupel is a very traditional Black Metal band and our views and aims are very conservative.
By this view, we refused to play with Geist in the past and Alboin/Florian knows that, as I told him our position on the phone, when he asked us to play at their releaseparty of "Kainsmal". The aims of Graupel and Geist, concerning the spirit of Black Metal are much to different for us, to collaborate with or even support them.
Of course you are the organizer of the concert and it´s your right to book whoever you want, but on the other hand it´s us, who matters to play with...
We just wanted you to know that and appeal to arbitration !
Greetings
Mario "Zingultus" Melcher
-on behalf of Graupel-
Kop dicht, Thorko
- Blood&Ashes
Ja. Ben toch wel blij dat ik dit nog even mee heb kunnen pikken. Ze zouden na Arnhem nog één optreden doen en volgens mij is die al geweest, dus die gaan we niet meer zien.AmnesJAn schreef:Ik heb het ook niet helemaal gezien, maar beter een stukje dan helemaal niks. Vooral omdat de kans ze nog eens te zien een stuk kleiner geworden is.