Genesis! 1 juli 2007 @ ArenA
Genesis! 1 juli 2007 @ ArenA
Genesis was mijn eerste favoriete band en draag ik nog steeds een warm hart toe, helaas heb ik ze nooit live kunnen zien, maar nu is er de Reunie tour en ze doen ook NL aan! kaartjes kosten 45 euro (minimaal geloof ik) en gaan 25 november in de vvk, ik heb der zin an 

- fetuskiller
- Contacteer:
- Bestial Lust
- Contacteer:
Dat dacht ik ook ja. Maar schijnbaar niet, want het is met ons aller Phill.fetuskiller schreef:Mét Phill Collins? Die is toch gestopt met touren?
“"I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worth while?" Death thought about it... "Cats," he said eventually, "Cats are Nice”.
ik ken genesis eigenlijk pas (aangezien ik nog maar net de 20 ben gepaseerd) vanuit het "we can't dance" en "the way we walk"-era. Toen ik klein was speelde ik altijd bij de buren en daar stond altijd genesis op en ook veel phil collins solo werk, dus ik ben zelf persoonlijk geen tegenstander van wat voor tour dan ook, "pop" of geen pop, ik ben aanwezig
en phil collins blijft een geniale frontman, ik kijk nu al uit naar het tamboerijn stukje 

Ik was er ook bij en heb me prima vermaakt. Phil Collins is een goede zanger en een geweldige showman! Natuurlijk speelden ze veel hits uit de periode zonder Gabriel en Hackett, maar ook kwamen de nodige oudjes voorbij. Zelf vind ik de pop-periode van Genesis trouwens dik in orde, met geweldige popsongs als Land Of Confusion, Mama en No Son Of Mine. Ik ben blij dat ik nu Genesis/Phil Collins toch een keertje live heb gezien. Ze gaven overigens een optreden van 2 1/2 uur met zo'n 25 songs, dat zie je niet zo vaak. 

weet iemand de setlist nog? Van een andere show heb ik deze en volgens mij was ie precies hetzelfde, of ik moet ergens wat ouds door mekaar hebben gehaald ofzo
Set List:
Behind The Lines/Duke's End
Turn It On Again
No Son Of Mine
Land Of Confusion
In The Cage/The Cinema Show/Duke's Travels
Afterglow
Hold On My Heart
Home By The Sea (1&2)
Follow You Follow Me
Firth Of Fifth/I Know What I Like
Mama