Nightwish

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Bob
Berichten: 8642
Lid geworden op: di sep 30, 2003 1:18 pm

Bericht door Bob » zo aug 21, 2005 12:06 pm

IROn schreef:[..]


Wat dat niet onze goede vriend van Sonata Arctica? Of was dat alleen op de DVD?
Op de DVD doet Tony Kakko mee op "Beauty And The Beast", van het eerste album. Op het origineel doet de keyboardspeler die zanglijnen, wat tamelijk beroerd klinkt.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25592
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma aug 22, 2005 4:45 pm

hoe was het optreden? mijn vader heeft wel compleet lowlands opgenomen, maar dat word nog even zoeken dus
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » vr nov 17, 2006 11:54 pm

Volgens een Fins roddelblad is Nightwish serieus aan het overwegen om een Nederlandse zangeres te nemen. Ik ben benieuwd wat haar vriendje ervan vind :P

According to the Finnish weekly celebrity gossip magazine Katso, NIGHTWISH leader Tuomas Holopainen and the group's manager Ewo Rytkönen have been in contact with EPICA singer Simone Simons possibly taking over the frontwoman position in NIGHTWISH. It is rumored that Tuomas and Ewo became convinced that Simone was capable of of being the next NIGHTWISH vocalist after seeing Simone perform with EPICA at this year's Tuska Festival in Helsinki.

Katso contacted EPICA's tour manager Jeps Salfischberger, who was aware of the rumors but wouldn't confirm them to be true or false. According to Jeps, "EPICA is currently on break — that's all I can say about it."

Whether the rumors turn out to be true or not, Tuomas Holopainen has stated that the name of the new NIGHTWISH vocalist will not be announced until next spring.


http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... emID=62365
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » za nov 18, 2006 10:31 am

Het is dan wel een fins roddelblad, maar toch...


Zou op zich iets leuks kunnen opleveren die combinatie, hoewel het voor Epica wel een gemis zou zijn. Op zich zou ik er wel mee kunnen leven, aangezien Simone een van de weinige zangeressen is die ik echt kan waarderen qua stemgeluid. En aangezien ik Nightwish gaver vind dan Epica...
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Restless
Berichten: 316
Lid geworden op: do okt 20, 2005 2:40 pm
Locatie: Axel

Bericht door Restless » za nov 18, 2006 2:02 pm

Van de Epica website:
Epica in Finnish celebrity gossip magazine;-)
The last few months there have been a lot of rumours about Simone, implying she would leave Epica to join Nightwish as their new vocalist. With this rumour being published in a Finnish celebrity gossip magazine we are again getting a lot of questions whether or not this is true, so once again: Simone is not in contact with Nightwish nor their management and will not be leaving Epica. Don't believe everything you read, specially not in gossip magazines:-)

Gebruikersavatar
Pantalaimon
Berichten: 985
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 10:57 pm

Bericht door Pantalaimon » za nov 18, 2006 2:42 pm

Wel mooie promotie: een gerucht rondstrooien dat de zangeres van je band naar een veel bekendere band gaat :P
"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"

Gebruikersavatar
Pluto
Berichten: 1198
Lid geworden op: vr aug 13, 2004 12:50 am
Locatie: Zwolle

Bericht door Pluto » za nov 18, 2006 2:57 pm

Restless schreef:Van de Epica website:
Ah, jij hier ook. :D
[url=http://www.last.fm/user/Pluto/?chartstyle=Sinsanity][img]http://imagegen.last.fm/Sinsanity/recenttracks/4/Pluto.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » zo nov 19, 2006 1:26 am

Wordt stilaan wel tijd dat ze eens een vervangster vinden
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
Pantalaimon
Berichten: 985
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 10:57 pm

Bericht door Pantalaimon » zo nov 19, 2006 4:37 am

Lastig onderwerp hoor. Er gaat heel kritisch gekenen en vergeleken worden. Waarschijnlijk kraakt minimaal 25% het af, omdat het simpelweg 'anders' klinkt. Persoonlijk vind ik het meer van belang dat er meer grunts in komen. En zeker niet iemand die zo'n frontman/vrouw moet zijn dat er levensgrote backpatches van zijn. Het draait om de muziek, niet om de gezichten verdomme. Neem dan logo's/album artwork.
"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"

Gebruikersavatar
Flaw
Lult over cdtjes
Berichten: 2556
Lid geworden op: ma jun 20, 2005 3:51 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Flaw » zo nov 19, 2006 9:56 am

Tuomas moet eens bij Melissa Ferlaak van Visions Of Atlantis aankloppen. Fantastische stem, die niet eens zo veel van die van Tarja verschilt, zelfverzekerde podiumhouding en ze is Amerikaanse, dus een uitstekende Engelse uitspraak. Bovendien hebben ze weleens in het voorprogramma gestaan van Nightwish, dus het is geen onbekende.

StraightHate
Berichten: 4263
Lid geworden op: vr feb 14, 2003 10:18 pm
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Bericht door StraightHate » zo nov 19, 2006 11:32 am

Misschien lijkt ze qua stem juist teveel op Tarja, en willen ze iets totaal anders.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24870
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo nov 19, 2006 11:36 am

ja, ik hoop echt dat ze het eens over totaal andere boeg gooien

liefst een mannelijke zanger met een apart zanggeluid, dat zou nieuwe dimensie aan het saai wordende nightwish kunnen geven
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Flaw
Lult over cdtjes
Berichten: 2556
Lid geworden op: ma jun 20, 2005 3:51 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Flaw » zo nov 19, 2006 11:41 am

een zanger kan je wel vergeten. ze hebben marco hietala al. zo'n rigoureuze verandering zal het niet worden.

Iron Maiden
Berichten: 3088
Lid geworden op: do jul 13, 2006 9:46 pm
Locatie: Rijssen

Bericht door Iron Maiden » zo nov 19, 2006 1:20 pm

Never change a winning team...dat is denk ik wat ze bij Nightwish denken...Misschien komt Tarja wel terug, net als toen bij Stratovarius...zanger weg, zanger terug en dan verder gaan alsof er niks aan de hand was

Gebruikersavatar
ribonucleicessie
Berichten: 90
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 3:29 pm
Locatie: The Twilight Zone

Bericht door ribonucleicessie » zo nov 19, 2006 1:42 pm

Kriestof schreef:ja, ik hoop echt dat ze het eens over totaal andere boeg gooien

liefst een mannelijke zanger met een apart zanggeluid, dat zou nieuwe dimensie aan het saai wordende nightwish kunnen geven
Dar roep ik ook al een hele tijd. Ik werd het onderhand wel beu, al die blije 13jarige nepgothics die Tarja aanbadden... Ik vond het toch al wel een commerciële trut, dus vond het toaal niet erg dat ze wegging. Wat wel jammer is dat het zo lang duurt voordat ze met een vervanger komen :? Het wordt onderhand wel eens tijd zeker.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24870
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo nov 19, 2006 1:46 pm

waarom commerciële trut?

tarja is net vrij integer, de rest van de band vind ik veel erger qua commercie en egotripperij..ooit een van de heren ontmoet? arrogante kerels
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
ribonucleicessie
Berichten: 90
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 3:29 pm
Locatie: The Twilight Zone

Bericht door ribonucleicessie » zo nov 19, 2006 2:04 pm

Ik had juist veel meer het idee dat het Tarja meer om het geld en bekendheid ging dan om de muziek. Misschien denk ik dat omdat ik die brief aan Tarja had gelezen die de rest van de band had opgesteld om tarja eruit te sodemieteren, dus kan zijn dat ik dat idee heb omdat ik maar 1 kant van het verhaal ken, en me dood ergerde aan die kinders die Tarja helemaal geweldig vonden.

Eigenlijk kunnen ze er beter mee kappen. Ze waren op een redelijk hoogtepunt, misschien zou het alleen maar tegenvallen als ze weer terugkomen.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg

Gebruikersavatar
Restless
Berichten: 316
Lid geworden op: do okt 20, 2005 2:40 pm
Locatie: Axel

Bericht door Restless » zo nov 19, 2006 2:16 pm

Dat ze maar gewoon een onbekende zangeres nemen en als de tering dat album afmaken, uitbrengen, en keihard gaan touren.

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » zo nov 19, 2006 3:12 pm

Iron Maiden schreef:Misschien komt Tarja wel terug, net als toen bij Stratovarius...zanger weg, zanger terug en dan verder gaan alsof er niks aan de hand was
Dat denk ik dus ook eigenlijk. Misschien komt er tijdelijk een leuk zangeresje bij maar ik betwijfel of een opvolgster aan het niveau van Tarja kan tippen. Zodra de band merkt dat het niet werkt lijkt
het me niet ondenkbaar dat de band alles op alles zal zetten Tarja terug te halen. We hebben het al veel vaker gezien binnen de metalscene.
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Gebruikersavatar
Flaw
Lult over cdtjes
Berichten: 2556
Lid geworden op: ma jun 20, 2005 3:51 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Flaw » zo nov 19, 2006 3:30 pm

al zijn er 101 zangeresjes die minstens zou goed en waarschijnlijk zelfs beter kunnen zingen dan haar. ik zie tarja niet zo snel terugkeren, en dat hoeft wat mij betreft ook niet.

Gebruikersavatar
Pluto
Berichten: 1198
Lid geworden op: vr aug 13, 2004 12:50 am
Locatie: Zwolle

Bericht door Pluto » zo nov 19, 2006 4:00 pm

Flaw schreef:al zijn er 101 zangeresjes die minstens zou goed en waarschijnlijk zelfs beter kunnen zingen dan haar. ik zie tarja niet zo snel terugkeren, en dat hoeft wat mij betreft ook niet.
Agree.
[url=http://www.last.fm/user/Pluto/?chartstyle=Sinsanity][img]http://imagegen.last.fm/Sinsanity/recenttracks/4/Pluto.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
NIBDEM
Berichten: 2306
Lid geworden op: do mei 27, 2004 10:46 pm

Bericht door NIBDEM » zo nov 19, 2006 4:08 pm

Waarom kappen ze er niet gewoon helemaal mee, het wordt toch nooit meer zo als met Tarja, athans, voor veel fans zal het hoe dan ook tegenvallen, omdat ze tarja gewend zijn... En daarbij hetzelfde trucje steeds opnieuw doen begint ook behoorlijk te vervelen, iedere cd meer van hetzelfde.

Gebruikersavatar
Pantalaimon
Berichten: 985
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 10:57 pm

Bericht door Pantalaimon » zo nov 19, 2006 4:51 pm

NIBDEM schreef:Waarom kappen ze er niet gewoon helemaal mee, het wordt toch nooit meer zo als met Tarja, athans, voor veel fans zal het hoe dan ook tegenvallen, omdat ze tarja gewend zijn... En daarbij hetzelfde trucje steeds opnieuw doen begint ook behoorlijk te vervelen, iedere cd meer van hetzelfde.
dat vind ik nou onzin om te zeggen, alsof Nightwish alleen bekend is geworden door Tarja en ze niet zonder haar kunnen. Eerst afwachten hoe ze het zonder haar gaan schoppen. Maar je hebt wel gelijk dat het veel 'fans' zal tegenvallen, omdat ze simpelweg andere verwachtingen hebben, zoals een zelfde Nightwish als mét Tarja. Dat is te verwachten. Maar ik blijf benieuwd.
"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » zo nov 19, 2006 4:54 pm

Niet mee eens, ik ben juist van mening dat ze gewoon door moeten gaan met het zoeken naar de juiste zangeres. Tarja leek me zeer bepalend voor het geluid maar ze lijkt me niet onvervangbaar. Er is vast iemand die dan wel niet hetzelfde klinkt maar er wel de juiste draai aan kan geven, iemand die rbij past.

Het komt er dan wel weer op neer dat ze zich eigenlijk vanaf een lager niveau weer op moeten werken, het vertrouwen van de (conservatieve) fans terugwinnen, ze zullen er hard voor moeten werken. Daarom vind ik dat ze gewoon moeten doorgaan en moeten proberen een dijk van een plaat af te leveren, het zit er best in.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » zo nov 19, 2006 5:30 pm

Afwachten maar, he? Ik denk dat ik nog prima naar de nieuwe muziek gaan luisteren met een nieuwe zangeres, als het weer net zo goed als op Once gaat worden.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
dudes
Berichten: 533
Lid geworden op: di aug 15, 2006 9:52 pm
Contacteer:

Bericht door dudes » zo nov 19, 2006 8:10 pm

ribonucleicessie schreef:Ik had juist veel meer het idee dat het Tarja meer om het geld en bekendheid ging dan om de muziek. Misschien denk ik dat omdat ik die brief aan Tarja had gelezen die de rest van de band had opgesteld om tarja eruit te sodemieteren, dus kan zijn dat ik dat idee heb omdat ik maar 1 kant van het verhaal ken, en me dood ergerde aan die kinders die Tarja helemaal geweldig vonden.

Eigenlijk kunnen ze er beter mee kappen. Ze waren op een redelijk hoogtepunt, misschien zou het alleen maar tegenvallen als ze weer terugkomen.

Dus jij baseert je mening op mensen die heel achterbaks iemand ontslaan het gelijk breeduit op internet gooien en Tarja niet eens de tijd krijgt om het zelf te verwerken. Ze heeft haar laatste optreden van de tour gedaan, ze gaat naar haar kleedkamer en krijgt een brief dat ze is ontslagen. Nou zulke mensen geef ik niet gelijk het voordeel van de twijfel. Ze zal best haar kuren hebben gehad, maar ze was wel het gezicht van Nightwish en zonder haar zullen ze denk ik nooit meer het resultaat overtreffen van voorheen.

Gebruikersavatar
ribonucleicessie
Berichten: 90
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 3:29 pm
Locatie: The Twilight Zone

Bericht door ribonucleicessie » zo nov 19, 2006 10:53 pm

Als ik verder niks heb om mijn mening op te baseren, ja dan zal het vast wel eens gebeuren dat ik mijn twijfels krijg over iemand.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » ma nov 20, 2006 2:01 am

Een man als zanger zou echt te erg zijn, ik krijg nu al de kriebels als ik Hietala hoor zingen :D
Faustian Spirit of the Earth

Nevyn
Berichten: 6475
Lid geworden op: di dec 18, 2001 7:54 pm
Locatie: dordrecht

Bericht door Nevyn » ma nov 20, 2006 10:28 am

dudes schreef:[..]



Dus jij baseert je mening op mensen die heel achterbaks iemand ontslaan het gelijk breeduit op internet gooien en Tarja niet eens de tijd krijgt om het zelf te verwerken. Ze heeft haar laatste optreden van de tour gedaan, ze gaat naar haar kleedkamer en krijgt een brief dat ze is ontslagen. Nou zulke mensen geef ik niet gelijk het voordeel van de twijfel. Ze zal best haar kuren hebben gehad, maar ze was wel het gezicht van Nightwish en zonder haar zullen ze denk ik nooit meer het resultaat overtreffen van voorheen.
als de helft van die brief waar was dan zijn ze nog aardig met dr omgegaan.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22652
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » ma nov 20, 2006 12:09 pm

Kriestof schreef:waarom commerciële trut?

tarja is net vrij integer, de rest van de band vind ik veel erger qua commercie en egotripperij..ooit een van de heren ontmoet? arrogante kerels

Je moet je wel bedenken dat de Finnen een erg gesloten volk zijn, die haast een natuurlijke argwaan hebben tegenover niet-finnen. Dat kan er waarschijnlijk ook wel mee te maken hebben.

Maar aan de andere kant deel ik je mening ook wel. ik heb hun handtekeningen gekregen toen ze in 2004 in Nijmegen aan het signeren waren, vlak voordat ze op Dynamo speelden. Alleen Tarja en en die gitarist kwamen in mijn ogen symphatiek over.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » di mar 20, 2007 4:56 pm

Een gerucht dat de nieuwe zangers Vibeke van (ex-)Tristiana zou kunnen zijn:

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... emID=69038
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Flaw
Lult over cdtjes
Berichten: 2556
Lid geworden op: ma jun 20, 2005 3:51 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Flaw » di mar 20, 2007 5:00 pm

dat zit er natuurlijk dik in. van mij mag het zo zijn. zou zonde zijn als we niks meer van vibeke horen.

Gebruikersavatar
Pantalaimon
Berichten: 985
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 10:57 pm

Bericht door Pantalaimon » di mar 20, 2007 5:02 pm

Rene schreef:Een gerucht dat de nieuwe zangers Vibeke van (ex-)Tristiana zou kunnen zijn:

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... emID=69038
Ziet er goed uit:P Maar ze lijkt ook verdomd veel op mevrouw Turunen. Misschien moet ik toch maar iets van Tristania gaan luisteren.

Ik ben iig zeer benieuwd :)
"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"

Gebruikersavatar
Flaw
Lult over cdtjes
Berichten: 2556
Lid geworden op: ma jun 20, 2005 3:51 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Flaw » di mar 20, 2007 5:45 pm

qua zang lijkt ze er niet op hoor :)

Gebruikersavatar
Pantalaimon
Berichten: 985
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 10:57 pm

Bericht door Pantalaimon » di mar 20, 2007 6:41 pm

Flaw schreef:qua zang lijkt ze er niet op hoor :)
Mooi!

anders proberen mensen het te vergelijken. Nu is dat minder goed mogelijk.
"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"

Sister September
Berichten: 1286
Lid geworden op: do feb 10, 2005 9:53 pm

Bericht door Sister September » di mar 20, 2007 6:54 pm

Vibeke heeft een veel minder krachtige stem dan Tarja en hoewel ik Vibeke ook goed vind, hoop ik echt dat zij niet de nieuwe zangeres van Nightwish gaat worden.

Gebruikersavatar
Sandr
Berichten: 17928
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 5:21 pm
Locatie: Ootmarsum/Wageningen
Contacteer:

Bericht door Sandr » di mar 20, 2007 8:47 pm

Flaw schreef:dat zit er natuurlijk dik in. van mij mag het zo zijn. zou zonde zijn als we niks meer van vibeke horen.
en zien natuurlijk :P
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
Flaw
Lult over cdtjes
Berichten: 2556
Lid geworden op: ma jun 20, 2005 3:51 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Flaw » wo mar 21, 2007 9:52 am

Sandr schreef:[..]
en zien natuurlijk :P
dat zou ook jammer zijn ja. 8)

Gebruikersavatar
Flaw
Lult over cdtjes
Berichten: 2556
Lid geworden op: ma jun 20, 2005 3:51 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Flaw » wo mar 21, 2007 11:58 am

:( jammer:
Ex-TRISTANIA Vocalist VIBEKE STENE: I Am Not The New Singer In NIGHTWISH - Mar. 21, 2007

Norwegian singer Vibeke Stene (ex-TRISTANIA, Photo#1, Photo#2) has shot down reports that she has joined NIGHTWISH as the replacement for Tarja Turunen.

Yesterday, Finland's biggest tabloid, Ilta-Sanomat, published the rumors that Stene accepted the job as new vocalist for the Finnish symphonic metal band.

However, according to Stene, "That is not true. I would not want to sing for NIGHTWISH," she told the Norwegian newspaper VG.

Stene believes that it might not be a coincidence that the rumors have surfaced around the time of the release of the new TRISTANIA album.

According to Vibeke, TRISTINIA's record label asked her a year ago if it was OK for them to put out the rumor that she was going to take over the singer slot in NIGHTWISH. This was in order to generate interest in TRISTANIA, which Stene quit three weeks ago "due to personal reasons."

However, "I said no," says Stene.

The only public information about the new vocalist that has come out of the NIGHTWISH camp so far has been offered by the group's manager, Ewo Pohjola (a.k.a. Ewo Rytkönen) of King Foo Entertainment. "She is getting along very well with the guys," he said. "She is very talented, clever and sweet."

Gebruikersavatar
Djaser
Berichten: 1955
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:53 pm
Locatie: Somewhere in time

Bericht door Djaser » wo mar 21, 2007 1:57 pm

Dat hoeft niets te betekenen hoor maar we zullen het snel genoeg weten.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » wo mar 21, 2007 5:10 pm

Het kan inderdaad zo zijn dat ze het nu zegt, zodat niemand meer aan haar denkt. Nightwish wil het namelijk graag geheim houden tot aan de single-release eind mei. En als het dan toch Vibeke blijkt te zijn, dan is het toch nog een verassing!
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Pantalaimon
Berichten: 985
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 10:57 pm

Bericht door Pantalaimon » wo mar 21, 2007 5:57 pm

't is toch altijd mooi meegenomen. Als ik die Vibeke was, zou ik lekker geen commentaar hebben gegeven, lekkere promotie is het :)
"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"

Gebruikersavatar
Sandr
Berichten: 17928
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 5:21 pm
Locatie: Ootmarsum/Wageningen
Contacteer:

Bericht door Sandr » wo mar 21, 2007 8:16 pm

in de showbizz geldt toch: hoe fanatieker men het ontkent, des te groter de kans is dat het waar is
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
vengeancefan
Lult over cdtjes
Berichten: 1701
Lid geworden op: vr dec 15, 2006 10:07 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door vengeancefan » wo mar 21, 2007 8:17 pm

hahaha dit gebeurt dus zooooooooooo vaak.....

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Bericht door Hieronimus » wo mar 21, 2007 9:55 pm

Ik hoorde echter van een vriend die bij een Metalradioprogramma werkt dat Vibeke een geldbedrag toegestoken had gekregen van Nuclear Blast om Nightwish te joinen. Geruchten zijn geruchten, maar toch.
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
Sandr
Berichten: 17928
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 5:21 pm
Locatie: Ootmarsum/Wageningen
Contacteer:

Bericht door Sandr » do mar 22, 2007 5:41 pm

Hieronimus schreef:Ik hoorde echter van een vriend die bij een Metalradioprogramma werkt dat Vibeke een geldbedrag toegestoken had gekregen van Nuclear Blast om Nightwish te joinen. Geruchten zijn geruchten, maar toch.
dat hebben ze dan vast afgekeken van Metallica...
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
r1Co
Berichten: 2323
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 4:13 pm
Locatie: Ljouwert
Contacteer:

Bericht door r1Co » do mar 22, 2007 5:48 pm

ja maar metallica betaalde dat zelf en was er open over

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22652
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » do mar 22, 2007 6:15 pm

en dan niet zo maar een bedrag... 1 miljoen dollar.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
dudes
Berichten: 533
Lid geworden op: di aug 15, 2006 9:52 pm
Contacteer:

Bericht door dudes » do mar 22, 2007 8:39 pm

innuendo schreef:en dan niet zo maar een bedrag... 1 miljoen dollar.
voor minder wil ik ook wel gaan zingen bij nightwish!!! :wink:

voor een kwart van dat bedrag en je hoort me echt niet klagen hoor.

Bij metallica ook wel, maar die baard in de keel is bij mij nooit zo door gekomen; dus!! 8)

Gebruikersavatar
Sandr
Berichten: 17928
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 5:21 pm
Locatie: Ootmarsum/Wageningen
Contacteer:

Bericht door Sandr » do mar 22, 2007 8:40 pm

innuendo schreef:en dan niet zo maar een bedrag... 1 miljoen dollar.
de bandleden van Metallica kunnen hun sigaren aansteken met biljetten van 100 dollar, die kunnen wel een miljoentje missen
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

Plaats reactie