Masters Of Death Tour [Entombed Grave Dismember Unleashed]
Heb niet echt last gehad van de rijen.
Grave was erg bruut en erg hard (ook qua decibellen), ben niet heel erg bekend met hun materiaal, maar herkende wel een aantal nummers.
Unleashed was Unleashed, dus een enthousiaste, tot meezingen aansporende Johnny, wat de kwalititatief mindere muziek enigszins goed maakt.
Daarna Entombed, veel oude krakers, 3 van Left Hand Path (Left Hand Path, Supposed To Rot en...?), 3 van Clandestine (hell yeah!) en 2 van Wolverine Blues, vette shit. LG was weer zwaar bezopen as usual, maar z'n prestatie leed er niet onder gelukkig. Een extra gitarist zou de boel compleet maken, desondanks een erg vette show.
Afsluiter was Dismember, gave show. Uiteraard veel oude shit, en terecht, want dat is nu eenmaal hun beste materiaal. Ik zou het persoonlijk toch wel erg gaaf vinden als ze nog 1 of 2 nummertjes extra van Indecent & Obscene in de set zouden pleuren, "Souldevourer" of "Reborn In Blasphemy" zou toch wel retevet zijn. Toch was het erg gaaf, het moest even op gang komen, publiek was nog moe van Entombed denk ik, maar naarmate de show vorderde kwam de sfeer er prima in. Het was de laatste show van de tour, dat kwam de spontaniteit ten goede. Tot 2 keer toe kwamen ze terug voor een toegift waarbij ook wat leden van andere bands op het podium kwamen.
Zeer geslaagde avond! Moeten ze vaker doen.
Grave was erg bruut en erg hard (ook qua decibellen), ben niet heel erg bekend met hun materiaal, maar herkende wel een aantal nummers.
Unleashed was Unleashed, dus een enthousiaste, tot meezingen aansporende Johnny, wat de kwalititatief mindere muziek enigszins goed maakt.
Daarna Entombed, veel oude krakers, 3 van Left Hand Path (Left Hand Path, Supposed To Rot en...?), 3 van Clandestine (hell yeah!) en 2 van Wolverine Blues, vette shit. LG was weer zwaar bezopen as usual, maar z'n prestatie leed er niet onder gelukkig. Een extra gitarist zou de boel compleet maken, desondanks een erg vette show.
Afsluiter was Dismember, gave show. Uiteraard veel oude shit, en terecht, want dat is nu eenmaal hun beste materiaal. Ik zou het persoonlijk toch wel erg gaaf vinden als ze nog 1 of 2 nummertjes extra van Indecent & Obscene in de set zouden pleuren, "Souldevourer" of "Reborn In Blasphemy" zou toch wel retevet zijn. Toch was het erg gaaf, het moest even op gang komen, publiek was nog moe van Entombed denk ik, maar naarmate de show vorderde kwam de sfeer er prima in. Het was de laatste show van de tour, dat kwam de spontaniteit ten goede. Tot 2 keer toe kwamen ze terug voor een toegift waarbij ook wat leden van andere bands op het podium kwamen.
Zeer geslaagde avond! Moeten ze vaker doen.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
[quote="MadTinus"]
quote]
, kwalitatief minder HAHAHAHA! beste muzikanten van de avond met een vrij groot verschil. Frederik is zowiezo een waanzinnig goede gitarist en de ritmesectie stond als een huis in tegenstellnig tot de zeer beperkte en rommilge ritmsecties van DISMEMBER en ENTOMBED. n ja song materiaal is een kwestie van smaak, maar ik vind dat UNLEASHEd zeker het meest catchy/best gestructureerde materiaal heeft. Ik vond ENTOMBED meer op een onstrakke versei van PETER PAN SPEEDROCK lijken met een grunter op zang. Had iig niet vel te maken met de band die ik van hun eerste twee albums ken. DISMEMBER was el vermakelijk, en GRAVE vond ik ook vet (supegave houthakker van een drummer!).
Maar goed ieder zijn meug natuurlijk, al met el een lovenswaardig nitiatief om een dergeljike ook voor "casual" death metal fans interessante bill voor € 20 neer te zetten. De sfeer was super en voor zover ik merkte was er geen sprake van ego's tussen de muzikanten. Erg goede zaak!
quote]

Maar goed ieder zijn meug natuurlijk, al met el een lovenswaardig nitiatief om een dergeljike ook voor "casual" death metal fans interessante bill voor € 20 neer te zetten. De sfeer was super en voor zover ik merkte was er geen sprake van ego's tussen de muzikanten. Erg goede zaak!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
Als je dan ook nog zag hoe ze met z'n 2en(!!!!) stonden te klooien achter die bar...Dimas schreef:Ik heb me prima vermaakt. Maar de rijtjes voor de wc's en barretjes waren wat minder. Volgens mij is het niet helemaal gebouwd voor sold-out capaciteit
Wel gezellige avond gehad, alleen dus véél te druk in de zaal.
Daardoor maar weinig bands gezien, alleen Grave voor een deel eigenlijk.
Unleashing the Bloodthirsty
Nou hetviel me op dat ondanks het predikaat "uitverkocht" het nog niet echt tot aan capaciteit vol was, zeker op het balkon kon er nog wel wat bij. De wachttijden bij de plee n de bar waren wel tgen het onacceptabele aan ja.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!
Je bedoelt die in de zaal? Heb ik niet zo op gelet. Ik ben maar constant boven gaan halen, omdat in de zaal beneden mensen vrolijk gingen barhangen. Dan wordt het toch ook wat lastig om te bestellen.Bloodshed schreef:[..]
Als je dan ook nog zag hoe ze met z'n 2en(!!!!) stonden te klooien achter die bar....
Verder vond ik het geluid bij Grave hard, en niet echt vrij duidelijk, hoewel dat ook kon komen door de plek waar ik stond. Ben na een paar nummertjes maar weer een biertje gaan halen.
Unleashed kwam ik voor en was dan ook voor mij het hoogtepunt. Het is inderdaad wel wat simpel, maar verdomd catchy en rockend, dus dat ging allemaal prima. Erg gelachen om de bandleden die het podium opkwamen.
Entombed vond ik wel ok, maar het is duidelijk dat een tweede gitarist een goede aanwinst voor ze zou zijn. Denk dat dat het geluid een stuk beter en duidelijker zal maken.
Dismember niet echt gezien op een paar nummers na, waar weer het volume snoeihard was. Achterin de zaal is dus geen goede plek. Aangezien ik en mn huisgenoot allebei niet echt bekend waren met ze, zijn we maar na een paar nummers weer richting huis gereden.
Voor de rest was het een leuke avond. En een prima idee om dit soort tours te houden
- Soulcollector
- Contacteer:
Zo, dat was een vette avond.
Het duurde ff voordat ik binnen was. Waarom met die bandjes gekloot moest worden, snapte ik niet helemaal. Een stempel als je eruit wil volstaat in andere zalen ook.
Ik snapte niet helemaal waarom het voorprogramma de hele tour mee mocht. Zoveel was het nou ook weer niet en er bestaan zat andere bands die het beter doen en meer op de tour aansluiten. Je zou bijna denken dat ze mee mochten om het niet uit te blinken ten opzichte van de hoofdbands.
Grave was weer erg vet, ondanks dat hun setlist mij nooit echt overtuigd. Het klonk allemaal erg strak en de nieuwe nummers doen het ook prima.
Unleashed ken ik weinig van, maar het is duidelijk de meest melodieuze en toegankelijke band van de avond. Het meezingen was wel geinig, maar het enthousiasme van de band vind ik overrated. Toch een leuk optreden.
Entombed klonk als een moddergevecht. Lomp en zompig. Ze konden mij niet enthousiast krijgen.
Dismember begon nogal rommelig. Veel fouten door de ritmesectie en dat kwam nooit meer helemaal goed. Het slechte geluid viel vooral bij deze band op. Na een tijd verloor ik ook m'n interesse voor deze band, zodat de avond rustig afgesloten werd.
Voor de rest vond ik de zaal goed begaanbaar voor een uitverkocht concert. Heb over het algemeen goed zicht en ruimte gehad. Bier halen ging toevallig nu vrij vlot, maar misschien heb ik daar geluk mee gehad. Rijen voor de wc heb je ook weinig last van als je moet pissen. Schijten had je maar thuis moeten doen.
Het duurde ff voordat ik binnen was. Waarom met die bandjes gekloot moest worden, snapte ik niet helemaal. Een stempel als je eruit wil volstaat in andere zalen ook.
Ik snapte niet helemaal waarom het voorprogramma de hele tour mee mocht. Zoveel was het nou ook weer niet en er bestaan zat andere bands die het beter doen en meer op de tour aansluiten. Je zou bijna denken dat ze mee mochten om het niet uit te blinken ten opzichte van de hoofdbands.
Grave was weer erg vet, ondanks dat hun setlist mij nooit echt overtuigd. Het klonk allemaal erg strak en de nieuwe nummers doen het ook prima.
Unleashed ken ik weinig van, maar het is duidelijk de meest melodieuze en toegankelijke band van de avond. Het meezingen was wel geinig, maar het enthousiasme van de band vind ik overrated. Toch een leuk optreden.
Entombed klonk als een moddergevecht. Lomp en zompig. Ze konden mij niet enthousiast krijgen.
Dismember begon nogal rommelig. Veel fouten door de ritmesectie en dat kwam nooit meer helemaal goed. Het slechte geluid viel vooral bij deze band op. Na een tijd verloor ik ook m'n interesse voor deze band, zodat de avond rustig afgesloten werd.
Voor de rest vond ik de zaal goed begaanbaar voor een uitverkocht concert. Heb over het algemeen goed zicht en ruimte gehad. Bier halen ging toevallig nu vrij vlot, maar misschien heb ik daar geluk mee gehad. Rijen voor de wc heb je ook weinig last van als je moet pissen. Schijten had je maar thuis moeten doen.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
Ja, in die zaal schoot het echt helemaal niet op.Dimas schreef:[..]
Je bedoelt die in de zaal? Heb ik niet zo op gelet. Ik ben maar constant boven gaan halen, omdat in de zaal beneden mensen vrolijk gingen barhangen. Dan wordt het toch ook wat lastig om te bestellen.
Toen ik boven wou gaan halen, waren daar net allebei de fusten leeg. Hoe ze dat voor elkaar kregen snap ik ook nog steeds niet helemaal..
Ik denk dat het mij dan misschien gewoon niet gegund was.
Edit: Ook grappig dat die drummer van de eerste band niet op het drumstel van de andere bands mocht spelen.
Unleashing the Bloodthirsty
Ik moet zeggen dat ik ze juist wel aardig vond passen bij de tour. En daarnaast vond ik ze prima spelenSoulcollector schreef:Ik snapte niet helemaal waarom het voorprogramma de hele tour mee mocht. Zoveel was het nou ook weer niet en er bestaan zat andere bands die het beter doen en meer op de tour aansluiten. Je zou bijna denken dat ze mee mochten om het niet uit te blinken ten opzichte van de hoofdbands.
Leuke avond.
Grave vond ik niet heel boeiend, wel gekenmerkt door een snoeihard geluid dat de rest van de avond niet afnam, tenzij je voor het podium stond.
Unleashed, wel een paar keer gezien, niet echt mee bekend, maar ze kregen mij om. Enthousiaste presentatie, beetje corny op zijn tijd, maar me prima vermaakt.
Entombed was ook erg vet, wel de band waar ik voor gekomen was, lekker veel oud werk, volgende keer toch met een 2e gitarist op tour.
Dismember nog een stukje gezien, maar toch maar afgetaaid naar huis, want vermoeidheid en een flink eind rijden voor de boeg hebben ook hun consequenties.
Leuke avond blijft ook aan het einde mijn conclusie.
Grave vond ik niet heel boeiend, wel gekenmerkt door een snoeihard geluid dat de rest van de avond niet afnam, tenzij je voor het podium stond.
Unleashed, wel een paar keer gezien, niet echt mee bekend, maar ze kregen mij om. Enthousiaste presentatie, beetje corny op zijn tijd, maar me prima vermaakt.
Entombed was ook erg vet, wel de band waar ik voor gekomen was, lekker veel oud werk, volgende keer toch met een 2e gitarist op tour.
Dismember nog een stukje gezien, maar toch maar afgetaaid naar huis, want vermoeidheid en een flink eind rijden voor de boeg hebben ook hun consequenties.
Leuke avond blijft ook aan het einde mijn conclusie.
- sugar daddy
Ik kwam aan tijden exterminator, lekkere band om erin te komen.
Grave was in tegenstelling tot de AMM waar ik ze de vorige keer zag wel heel vet. Dit kwam misschien omdat ze een 2e gitarist meehadden.
Daardoor hadden ze een heel vol geluid.
Het was de hele avond gissen naar wat de volgende band nou zou zijn maar dat was dus Unleashed. Dit was de band van de avond voor mij, het blijkt maar weer dat een goede frontman, goede presentatie en veel interactie met het publiek het niveau van een optreden een heel stuk naar boven brengen. Daarnaast was het geluid ook redelijk tot goed.
Daarna was het weer gokken wat de volgende band was omdat ik die vlag van Entombed niet kende. Maar het bleek dus Entombed te zijn. Die kleerkast zag eruit als een gorrila met z'n hele hoofd vol haar en die muts over z'n ogen. Maar verder beukte het wel veel maar ze mistten toch veel, ik vond er niet veel aan dus.
Als afsluiter Dismember, toch jammer want ik had liever Unleashed als afsluiter gezien. Maar nu ben ik eerder naar huis gegaan omdat er aan heel Dismember geen ene reet aan was. Ze doen wel heel enthousiast maar geen van allen heeft uitstraling. En het geluid stond nog eens veel te hard ook.
Grave was in tegenstelling tot de AMM waar ik ze de vorige keer zag wel heel vet. Dit kwam misschien omdat ze een 2e gitarist meehadden.
Daardoor hadden ze een heel vol geluid.
Het was de hele avond gissen naar wat de volgende band nou zou zijn maar dat was dus Unleashed. Dit was de band van de avond voor mij, het blijkt maar weer dat een goede frontman, goede presentatie en veel interactie met het publiek het niveau van een optreden een heel stuk naar boven brengen. Daarnaast was het geluid ook redelijk tot goed.
Daarna was het weer gokken wat de volgende band was omdat ik die vlag van Entombed niet kende. Maar het bleek dus Entombed te zijn. Die kleerkast zag eruit als een gorrila met z'n hele hoofd vol haar en die muts over z'n ogen. Maar verder beukte het wel veel maar ze mistten toch veel, ik vond er niet veel aan dus.
Als afsluiter Dismember, toch jammer want ik had liever Unleashed als afsluiter gezien. Maar nu ben ik eerder naar huis gegaan omdat er aan heel Dismember geen ene reet aan was. Ze doen wel heel enthousiast maar geen van allen heeft uitstraling. En het geluid stond nog eens veel te hard ook.
- fetuskiller
- Contacteer:
Zo, ik mag sterven. Wat een gave avond!!!
Exterminator
Toen ik de zaal in kwam begonnen ze net aan hun laatste nummer, maar echt erg vond ik dat niet. Beetje te standaard jaren '80 denk ik.
Grave
Godver! Dat was een mooi begin, Grave speelde de pannen van het dak! In het begin moest het geluid nog even gevormd worden maar later in de set werd het steeds beter. En dan ook gewoon beginnen met 'Deformed', GENIAAAL!
Unleashed
Hier keek ik ook wel naar uit, en terecht! Unleashed zette een pracht optreden neer met geniale old school vikking death. Meezingen met deze band is altijd één groot feest, en iedereen had het naar zijn zin, erg gaaf optreden. Tof ook dat de gitarist van Dismember mee speelde met 'Death Metal Victory'!
Entombed
Tja, en dan de beste band van de avond. Entombed kwam, zag en overwon. Wat een briljante show! Lars was dronken als een aap zoals altijd, en dat komt een Entombed show altijd ten goede. Het geluid was heerlijk, en de setlist was geniaal, met 'Sinner's Bleed' als absolute klapper! Ja, voor mij de band van de avond.
Dismember
Van te voren had ik al niet verwacht dat ze het optreden van Entombed zouden overtreffen en dat gebeurde ook niet, helaas. Dismember gaf een erg sterk optreden met een prachtige setlist, maar Entombed deed me simpelweg gewoon meer, en volgens mij was ik niet de enige want bij Entombed was het veel drukker in de zaal. En openen met 'Override The Overture' kan eigenlijk niet, vind ik. Erg goed optreden toch ook weer.
Al met al dus een geweldige avond gehad in Eindhoven! En Ik snap trouwens niet dat iedereen hier zo loopt te zeuren over de drukte, dat viel reuze mee vind ik... Je had van te voren kunnen weten dat het druk zou worden, en ik vind dat Dynamo het prima kon hebben. Het was gewoon gezellig druk.
Exterminator
Toen ik de zaal in kwam begonnen ze net aan hun laatste nummer, maar echt erg vond ik dat niet. Beetje te standaard jaren '80 denk ik.
Grave
Godver! Dat was een mooi begin, Grave speelde de pannen van het dak! In het begin moest het geluid nog even gevormd worden maar later in de set werd het steeds beter. En dan ook gewoon beginnen met 'Deformed', GENIAAAL!
Unleashed
Hier keek ik ook wel naar uit, en terecht! Unleashed zette een pracht optreden neer met geniale old school vikking death. Meezingen met deze band is altijd één groot feest, en iedereen had het naar zijn zin, erg gaaf optreden. Tof ook dat de gitarist van Dismember mee speelde met 'Death Metal Victory'!
Entombed
Tja, en dan de beste band van de avond. Entombed kwam, zag en overwon. Wat een briljante show! Lars was dronken als een aap zoals altijd, en dat komt een Entombed show altijd ten goede. Het geluid was heerlijk, en de setlist was geniaal, met 'Sinner's Bleed' als absolute klapper! Ja, voor mij de band van de avond.
Dismember
Van te voren had ik al niet verwacht dat ze het optreden van Entombed zouden overtreffen en dat gebeurde ook niet, helaas. Dismember gaf een erg sterk optreden met een prachtige setlist, maar Entombed deed me simpelweg gewoon meer, en volgens mij was ik niet de enige want bij Entombed was het veel drukker in de zaal. En openen met 'Override The Overture' kan eigenlijk niet, vind ik. Erg goed optreden toch ook weer.
Al met al dus een geweldige avond gehad in Eindhoven! En Ik snap trouwens niet dat iedereen hier zo loopt te zeuren over de drukte, dat viel reuze mee vind ik... Je had van te voren kunnen weten dat het druk zou worden, en ik vind dat Dynamo het prima kon hebben. Het was gewoon gezellig druk.
-
-
ik heb ook erg genoten van de hele avond.
exterminator was zeker niet onaardig. leuk om erbij te hebben, maarja, iedereen komt toch voor de andere 4 bands!
en die 4 hebben allemaal een vet optreden neergezet. grave speelde zeker een stuk beter dan de voorgaande keren dat ik ze zag.
alleen vond ik het geluid bij dismember wat schel.
en inderdaad, iets meer personeel achter de bar in de zaal had wel gemogen!
en sjongejonge, staat er een gast tijdens grave achter me uit z'n dak te gaan. begint ie halverwege het optreden: deformed, deformed te roepen.
ik zeg zo van 'voor de 2e keer dan'
hebben ze die al gespeeld dan, zegt ie. ohohoooh
maar het kan nog erger: iemand op de plee vroeg tijdens entombed of dismember al gespeeld had.
kom toch op godverdomme, denk ik dan!
ow, en mijn maat heeft gistermiddag nog een kaartje kunnen scoren bij het grenswisselkantoor, dus er was nog kans!
exterminator was zeker niet onaardig. leuk om erbij te hebben, maarja, iedereen komt toch voor de andere 4 bands!
en die 4 hebben allemaal een vet optreden neergezet. grave speelde zeker een stuk beter dan de voorgaande keren dat ik ze zag.
alleen vond ik het geluid bij dismember wat schel.
en inderdaad, iets meer personeel achter de bar in de zaal had wel gemogen!
en sjongejonge, staat er een gast tijdens grave achter me uit z'n dak te gaan. begint ie halverwege het optreden: deformed, deformed te roepen.
ik zeg zo van 'voor de 2e keer dan'
hebben ze die al gespeeld dan, zegt ie. ohohoooh
maar het kan nog erger: iemand op de plee vroeg tijdens entombed of dismember al gespeeld had.
kom toch op godverdomme, denk ik dan!
ow, en mijn maat heeft gistermiddag nog een kaartje kunnen scoren bij het grenswisselkantoor, dus er was nog kans!
alcohol in my veins...
-
- Parabellum
-
Prima avond geweest. Aan alle mensen die vonden dat het te lang duurden dat ze hun drinken kregen, kan ik meedelen dat er gewerkt wordt aan een muntensysteem. Dat gaat toch een stuk sneller en scheelt 2 handelingen per transactie. Allereerst zal de eenheidsprijs nog moeten worden vastgesteld maar daar wordt in elk geval aan gewerkt.
Plannen diezelfde mensen ook altijd hun zomervakantie zo? Lijkt me niet echt slim om iedereen te vertellen dat je 3 weken naar Griekenland gaat, je vrije dagen opneemt en vervolgens vergeet je vlucht te boeken eerlijk gezegd.Parabellum schreef:Aangezien het uitverkocht was is onze hele daguitstap naar Eindhoven niet doorgegaan. Hadden wat mensen speciaal een dag vakantie op het werk aangevraagd vandaag, allemaal voor niets dus. Bitter.
[url=http://www.dynamo666.nl]Dynamo - the home of METAL[/url] | [url=http://www.lordsofmetal.nl]Lords of Metal - monthly metal e-zine[/url]
-
gaan we zeker ook weer meer betalen?!Judge M. schreef:Prima avond geweest. Aan alle mensen die vonden dat het te lang duurden dat ze hun drinken kregen, kan ik meedelen dat er gewerkt wordt aan een muntensysteem. Dat gaat toch een stuk sneller en scheelt 2 handelingen per transactie. Allereerst zal de eenheidsprijs nog moeten worden vastgesteld maar daar wordt in elk geval aan gewerkt.
alcohol in my veins...
Hoezo "weer"? Die 1,50 die een pilsje nu bij een concert kost is ook al schandalig duur, nietwaar?goatworshipper schreef:[..]
gaan we zeker ook weer meer betalen?!
Ik heb werkelijk waar geen idee. Er worden een stuk of 40 verschillende dranken geserveerd door het hele gebouw heen die praktisch allemaal verschillende inkoopprijzen hebben. Dat is best een leuk stukje rekenwerk om daar iets fatsoenlijks van te maken.
[url=http://www.dynamo666.nl]Dynamo - the home of METAL[/url] | [url=http://www.lordsofmetal.nl]Lords of Metal - monthly metal e-zine[/url]
-
- Parabellum
We zijn niet vergeten tickets te kopen, zonder creditcard was er gewoon geen beginnen aan. En even naar Nederland rijden om een ticket zit er ook niet in als je meer dan een uur van de grens woont.Judge M. schreef:Plannen diezelfde mensen ook altijd hun zomervakantie zo? Lijkt me niet echt slim om iedereen te vertellen dat je 3 weken naar Griekenland gaat, je vrije dagen opneemt en vervolgens vergeet je vlucht te boeken eerlijk gezegd.
Hmz valt er geen ticket te regelen via ticketservice als je in ander land woont? Dacht dat het dan ook gewoon via overschrijving kon en verders, ach als je echt graag heen wilde gaan had je ook via hier mensen om hulp kunnen vragen. Jammer dat je niet geweest bent.Parabellum schreef:[..]
We zijn niet vergeten tickets te kopen, zonder creditcard was er gewoon geen beginnen aan. En even naar Nederland rijden om een ticket zit er ook niet in als je meer dan een uur van de grens woont.
-
-

Volledig nummer van Grave. Into the Grave. Klik op de foto om te downen.

Volledig nummer van Unleashed. Before the Creation of Time. Jammer dat de geluidsman wat zat te fucken met de zang. Klik op de foto om te downen.

Entombed was oorlog vooraan. Daardoor was het wat lastiger om ergens een rustige plek te vinden waar goed gefilmd kon worden.

Van de Dismember krijg ik het geluid niet beter dan wat het nu is... Jammer dat net deze band zo'n slecht geluid heeft.

We hebben met EQ's geprobeerd het geluid zo goed mogelijk naar voren te brengen.
Laatst gewijzigd door Gahlgarath op di nov 21, 2006 9:45 pm, 5 keer totaal gewijzigd.
-
-
-
-
-