Hardcore/punk/metalcore III

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » za nov 11, 2006 12:49 pm

Ik schijf het op! Thanx...
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Flaw
Lult over cdtjes
Berichten: 2556
Lid geworden op: ma jun 20, 2005 3:51 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Flaw » za nov 11, 2006 12:56 pm

Over Hatebreed gesproken, gaan er nog mensen maandag?

Seed of Pain
Berichten: 393
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 12:20 pm
Contacteer:

Bericht door Seed of Pain » za nov 11, 2006 1:04 pm

XnegativeX schreef:[..]


Een klein beetje onzin natuurlijk. D'r is wel een grens. Je noemt Slapshot ook geen metal. Dus moet je Hatesphere geen hardcore noemen.

Gooi Judge, Youth of today, Slapshot, Cro-mags of Warzone even op. Dat is hardcore. Bands die daar wat van weg hebben zijn hardcore. Niet bands die 70% van hun sound op Slayer of In flames hebben gebasseerd.

"Gooi Judge, Youth of today, Slapshot, Cro-mags of Warzone even op. Dat is hardcore. Bands die daar wat van weg hebben zijn hardcore."

Dat is natuurlijk een loos statement.... Death lijkt op Black Sabbath?? Nee? Dan is het ook geen metal. Savatage lijkt niet op Immortal? Dan is het zeker geen metal.

Ik wil graag even aanvoeren dat Cro-Mags back in the days als een metalband werd gezien! Natuurlijk is Hatesphere geen hardcore, maar bands als Cataract, Heaven Shall Burn, Hatebreed, Pro-Pain en vele anderen zijn voor mij zeker hardcore!

Maar het is verder geen theologische discussie, het staat vrij om voor een ieder zelf zijn interpretatie te maken van wat hardcore is. De bands die jij aandraagt staan toch vooral voor de old-school NYHC/SXE/Boston sound. En dat is zeker een belangrijk segment in de hardcore-scene (geweest?).
Laatst gewijzigd door Seed of Pain op za nov 11, 2006 1:08 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
I have heard that some of you are troubled by people of limited wisdom....

Seed of Pain
Berichten: 393
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 12:20 pm
Contacteer:

Bericht door Seed of Pain » za nov 11, 2006 1:04 pm

Flaw schreef:Over Hatebreed gesproken, gaan er nog mensen maandag?
Jup, aanwezig!
I have heard that some of you are troubled by people of limited wisdom....

Maarten_Hc
Berichten: 5257
Lid geworden op: di dec 16, 2003 4:03 pm

Bericht door Maarten_Hc » za nov 11, 2006 2:29 pm

schijnt een dranghek voor het podium te komen las ik net, erg zonde.. kan er helaas niet bij zijn ivm werk
We Make You Begging On The Streets Of London!

Seed of Pain
Berichten: 393
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 12:20 pm
Contacteer:

Bericht door Seed of Pain » za nov 11, 2006 3:05 pm

Maarten_Hc schreef:schijnt een dranghek voor het podium te komen las ik net, erg zonde.. kan er helaas niet bij zijn ivm werk
Volgens mij vorige keer in 013 ook al een dranghek... meestal staan die krengen er nog op hte verzoek van de band ook...
I have heard that some of you are troubled by people of limited wisdom....

Gebruikersavatar
puking luke
Berichten: 1537
Lid geworden op: ma jul 31, 2006 2:53 pm
Locatie: hillywood

Bericht door puking luke » za nov 11, 2006 5:06 pm

dranghekken is zo zonde als die worden geplaats, dan is gelijk de feel met de band een stuk minder. het word minder intiem. en ik vind juist bij hardcore concerten de intieme sfeer tussen band en publiek geweldig.
[img]http://www.terrorhc.com/Terror_Rhythm_Banner.gif[/img]

Maarten_Hc
Berichten: 5257
Lid geworden op: di dec 16, 2003 4:03 pm

Bericht door Maarten_Hc » za nov 11, 2006 7:51 pm

Seed of Pain schreef:[..]


Volgens mij vorige keer in 013 ook al een dranghek... meestal staan die krengen er nog op hte verzoek van de band ook...
dit keer was niet de band hoor, maar dynamo mag kiezen en blijkbaar hiervoor gekozen. weet nog goed hatebreed in melkweg, stagediven als een gek zo super dol concert was dat. en inderdaad, heeft er zeker mee te maken, die hekken wel of niet
We Make You Begging On The Streets Of London!

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma nov 13, 2006 9:27 pm

Seed of Pain schreef:[..]



"Gooi Judge, Youth of today, Slapshot, Cro-mags of Warzone even op. Dat is hardcore. Bands die daar wat van weg hebben zijn hardcore."

Dat is natuurlijk een loos statement.... Death lijkt op Black Sabbath?? Nee? Dan is het ook geen metal. Savatage lijkt niet op Immortal? Dan is het zeker geen metal.

Ik wil graag even aanvoeren dat Cro-Mags back in the days als een metalband werd gezien! Natuurlijk is Hatesphere geen hardcore, maar bands als Cataract, Heaven Shall Burn, Hatebreed, Pro-Pain en vele anderen zijn voor mij zeker hardcore!

Maar het is verder geen theologische discussie, het staat vrij om voor een ieder zelf zijn interpretatie te maken van wat hardcore is. De bands die jij aandraagt staan toch vooral voor de old-school NYHC/SXE/Boston sound. En dat is zeker een belangrijk segment in de hardcore-scene (geweest?).
Het mag dan wel geen theologische discussie zijn maar ik vind het er toch een van essentieel belang. Jij vergelijkt nu allerlei bands van verschillende genres met elkaar. Dat schiet z'n doel natuurlijk voorbij. Slapshot en Madball lijken ook niet op elkaar. Maar het zijn wel allebei hardcore bands. Omdat ze daar hun roots duidelijk hebben. Kijk, een band als Death by stereo klinkt ook niet old school maar heeft z'n roots wel heel duidelijk in de hardcore en punk scene. Een band als Heaven shall burn heeft z'n roots meer in de zweedse death metal scene. Simple as that. Ik vraag me uberhaupt af wat een band als Hatesphere of Heaven shall burn volgens jou zo hardcore maakt? Leg me dat eens uit.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma nov 13, 2006 9:30 pm

Even weer terug naar de orde van de dag...

Een van mijn favoriete punkbands, Much the same, heeft een nieuw album uit. En het is een kneiter geworden! Deze gasten zitten op het label van de heren van Antiflag en maken dan ook een soort van maatschappij kritische punkrock met een persoonlijke inslag. Snelle, vurige punkrock die wel wat lijkt op een kruising tussen Bad religion, Pennywise en Good riddance. Aanrader!!!
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
puking luke
Berichten: 1537
Lid geworden op: ma jul 31, 2006 2:53 pm
Locatie: hillywood

Bericht door puking luke » ma nov 13, 2006 9:32 pm

XnegativeX schreef:Even weer terug naar de orde van de dag...

Een van mijn favoriete punkbands, Much the same, heeft een nieuw album uit. En het is een kneiter geworden! Deze gasten zitten op het label van de heren van Antiflag en maken dan ook een soort van maatschappij kritische punkrock met een persoonlijke inslag. Snelle, vurige punkrock die wel wat lijkt op een kruising tussen Bad religion, Pennywise en Good riddance. Aanrader!!!
Zit het nu net te beluisteren, toevallig :lol: maar is zeker een goeie plaat geworden! ik heb eigenlijk niks meer toe te voegen..
[img]http://www.terrorhc.com/Terror_Rhythm_Banner.gif[/img]

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma nov 13, 2006 9:33 pm

Ik wel...

Een linkje zodat andere mensen het ook kunnen beluisteren :oops:

http://www.myspace.com/muchthesame
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
puking luke
Berichten: 1537
Lid geworden op: ma jul 31, 2006 2:53 pm
Locatie: hillywood

Bericht door puking luke » ma nov 13, 2006 9:37 pm

en nu hopen dat ze ergens rond maart/april ons landje ook aandoen! aangezien ze dan toch in de buurt zitten, ik weet niet of er al bekend is ofzo of ze naar nederland komen?
[img]http://www.terrorhc.com/Terror_Rhythm_Banner.gif[/img]

Seed of Pain
Berichten: 393
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 12:20 pm
Contacteer:

Bericht door Seed of Pain » di nov 14, 2006 2:44 pm

XnegativeX schreef:[..]


Het mag dan wel geen theologische discussie zijn maar ik vind het er toch een van essentieel belang. Jij vergelijkt nu allerlei bands van verschillende genres met elkaar. Dat schiet z'n doel natuurlijk voorbij. Slapshot en Madball lijken ook niet op elkaar. Maar het zijn wel allebei hardcore bands. Omdat ze daar hun roots duidelijk hebben. Kijk, een band als Death by stereo klinkt ook niet old school maar heeft z'n roots wel heel duidelijk in de hardcore en punk scene. Een band als Heaven shall burn heeft z'n roots meer in de zweedse death metal scene. Simple as that. Ik vraag me uberhaupt af wat een band als Hatesphere of Heaven shall burn volgens jou zo hardcore maakt? Leg me dat eens uit.
Hatesphere is een metalband maar bands als Caliban, Heaven shall burn, Maroon, Destiny, Killswitch Engage, Shadow's fall etc hebben allemaal overduidelijke hardcore-roots omdat ze uit de hardcore scene voortkomen. Jij noemt het verschillende genres, ik zeg: het zijn subgenres van een groter geheel! Hardcore is niet alleen Boston/NYHC zoals jij het nu afschildert. Burn is net zo hardcore als Sick of it all en toch klinkt het totaal verschillend! Cro-mags en Floorpunch klinken toch ook niet hetzelfde? Het feit dat men metal-achtige riffs gebruikt zegt niet over het wel of niet hardcore zijn! En dan hebben we het alleen over het muzikale vlak. Ook qua attitude zijn veel bands meer hardcore dan metal. En veel hardcore bands meer metal dan hardcore!
I have heard that some of you are troubled by people of limited wisdom....

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24879
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » di nov 14, 2006 2:50 pm

godver, het Duitse Teamkiller kan lekker knallen:

http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=3135
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » di nov 14, 2006 2:52 pm

Seed of Pain schreef:[..]
En veel hardcore bands meer metal dan hardcore!
HEH?! Verklaar u nader want hier begrijp ik geen hol van.

En wat bedoel je met attitude? Want met zo'n loze term kan ik natuurlijk niks.

Wat ik bedoel is simpel. Floorpunch en Cro-mags zijn inderdaad 2 totaal verschillende band maar beide overduidelijk hardcore. Ze hebben hardcore riffs en een hardcore sound. Bands als Killswitch engage en Heaven shall burn hebben metal riffs en een metal sound. Dusch...het zijn metalbands. Ik zie sowieso niet in waar jij de grens precies trekt als je Hatesphere als metalband beschouwd en Killswitch engage als hardcore band.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24879
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » di nov 14, 2006 3:01 pm

disussie metal versus hardcore is toch oneindig en subjectief, dus kan je mijn inziens beter niet houden

maar begrijp het woord attititude overigens wel. Hardcorebands die hebben heel vaak een speciale houding en sfeer over zich heen (agressief, politiek, scherpzinning,..) en dat maakt bepaalde bands voor mij ook hardcore
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » di nov 14, 2006 3:05 pm

Ja, daar was ik al bang voor. Maar dat zou een band als Misery index en Dying fetus (bijvoorbeeld) ook hardcore maken.

En die politieke "attitude" hebben Heaven shall burn, Caliban en Killswitch engage weer totaal niet. Dus het klopt nog niet.

De enige reden waarom ik deze discussie houd ik omdat er een speciaal topic is voor Heaven shall engage bandjes. Dit is het hardcore topic. Dat hoort gewoon lekker over hardcore en punk te gaan.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Bericht door Tox » di nov 14, 2006 3:33 pm

als je metal 1 noemt, en hardcore 5, dan zitten al die bands op 2,3 en 4.
NOT MY FUCKING TEMPO

Gebruikersavatar
AmnesJAn
Lult over cdtjes
Berichten: 8441
Lid geworden op: di okt 28, 2003 8:19 pm
Locatie: Een heel klein dorp tussen Roermond en Venlo

Bericht door AmnesJAn » di nov 14, 2006 3:44 pm

Een band die ik toch even wil noemen is het Limburgse Progress, de leden maken een mix van melodic punk en ook hardcore. Het ligt voor een deel in het straatje van Bad Religion, begin volgende jaar moet hun in eigen beheer opgenomen cd uitkomen. Hier zijn 2 nummers te beluisteren:

http://www.myspace.com/progresshardcore
לֹא אעבוד

Seed of Pain
Berichten: 393
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 12:20 pm
Contacteer:

Bericht door Seed of Pain » di nov 14, 2006 4:04 pm

XnegativeX point taken, ik zal me hier beperken tot de stijlen die jij definieërt hier. Anders verzanden we in discussies die weinig goede bands aandragen.

My 2 cents:

Get real - Shore style cd erg lekkere en korte songs
For the glory - Portugese band met een paar releases uit en doet regelmatig denken aan Madball and the likes
Coalition - Sxe band die zwaar ondergewaardeerd is, 3 cds uit!
I have heard that some of you are troubled by people of limited wisdom....

Ernst
Berichten: 5022
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » di nov 14, 2006 4:08 pm

Flaw schreef:Over Hatebreed gesproken, gaan er nog mensen maandag?
Ik was er. Matig geluid, aardig, meer niet.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24879
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » di nov 14, 2006 4:15 pm

Ernst schreef:[..]


Ik was er. Matig geluid, aardig, meer niet.
hoe was de sfeer?
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Ernst
Berichten: 5022
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » di nov 14, 2006 4:19 pm

Ik stond het halve optreden naast wat lui in strakke overhemden met van die mooie pruisische kruisen erop. En daarnaast nog kisten, en ergens een Nederlands vlaggetje. Oftewel: waar ik stond vond ik het niet al te best, maar van voren zat de sfeer er wel goed in geloof ik.

Ernst
Berichten: 5022
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » di nov 14, 2006 4:20 pm

Oja, ik wil een Madball album kopen, om me wat voor te bereiden voor 3 december. Welke kan ik het beste doen Kristof?

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24879
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » di nov 14, 2006 4:23 pm

Ernst schreef:Oja, ik wil een Madball album kopen, om me wat voor te bereiden voor 3 december. Welke kan ik het beste doen Kristof?
'set if off!' hun legendarische debuut
en in de tweede plaats hun laatste album 'Legacy'

een van de coolste videoclips aller tijden vind ik nog steeds die van Madball's Pride!

op youtube vind je heel leuk madball live materiaal overigens
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » di nov 14, 2006 4:44 pm

Ernst schreef:Oja, ik wil een Madball album kopen, om me wat voor te bereiden voor 3 december. Welke kan ik het beste doen Kristof?
Check dan direkt de rest van de line-up ook even, want...duuuuuuude!!!
Walls of Jericho, Terror, The Distance, Comeback kid...zeer vette line-up.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Ernst
Berichten: 5022
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » di nov 14, 2006 4:52 pm

Ik weet het, van Terror heb ik recent One with the underdogs liggen. Rest moet ik nog checken ja.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » di nov 14, 2006 4:56 pm

Walls of Jericho gaat je omver blazen. Comeback kid is misschien niet helemaal jou ding maar ik denk dat je dat ook wel kun waarderen.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24879
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » di nov 14, 2006 5:42 pm

het is gewoon een all star line-up

ongekend grote namen op één avond in een zaal, dat is toch wel uniek
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Maarten_Hc
Berichten: 5257
Lid geworden op: di dec 16, 2003 4:03 pm

Bericht door Maarten_Hc » wo nov 15, 2006 4:04 pm

heb er wel zin in, zijn nog meer mensen die hier gaan dus?
Terror.. WOJ (vette nieuwe plaat) en of course Madball en SOIA!
We Make You Begging On The Streets Of London!

Gebruikersavatar
puking luke
Berichten: 1537
Lid geworden op: ma jul 31, 2006 2:53 pm
Locatie: hillywood

Bericht door puking luke » wo nov 15, 2006 4:20 pm

Maarten_Hc schreef:heb er wel zin in, zijn nog meer mensen die hier gaan dus?
Terror.. WOJ (vette nieuwe plaat) en of course Madball en SOIA!
ik ben, als het goed is, ook van de partij :D
[img]http://www.terrorhc.com/Terror_Rhythm_Banner.gif[/img]

Seed of Pain
Berichten: 393
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 12:20 pm
Contacteer:

Bericht door Seed of Pain » wo nov 15, 2006 6:35 pm

Ik ben aanwezig! Wordt een aangename show!
I have heard that some of you are troubled by people of limited wisdom....

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24879
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo nov 19, 2006 10:30 am

bridge nine heeft friends family forever van Death Before Dishonor opnieuw uitgebracht

http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=3145

review van debuut van het vette Duitse Teamkiller:

http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=3135
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Flaw
Lult over cdtjes
Berichten: 2556
Lid geworden op: ma jun 20, 2005 3:51 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Flaw » zo nov 19, 2006 11:05 am

Maarten_Hc schreef:heb er wel zin in, zijn nog meer mensen die hier gaan dus?
Terror.. WOJ (vette nieuwe plaat) en of course Madball en SOIA!
Aanwezig! Zoveelste keer Madball de afgelopen jaren, maar ze blijven gaaf. Van Sick Of It All verwacht ik ook weer heel veel nu het nieuwe album (alweer een tijd) uit is. Terror wordt ooit even succesvol als Hatebreed en WOJ kwam eerder dit jaar ook met een hele brute plaat aan.

BTW, hier een interview met Mr. Hatebreed Jamey Jasta:

http://www.metalfan.nl/interviews.php?id=448

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24879
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo nov 19, 2006 11:29 am

ik kan wellicht toch niet, moet het nog eens uitzoeken, ook datum in belgie ligt me nogal moeilijk
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Flaw
Lult over cdtjes
Berichten: 2556
Lid geworden op: ma jun 20, 2005 3:51 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Flaw » zo nov 19, 2006 11:41 am

niet mekken, gewoon gaan :)

Seed of Pain
Berichten: 393
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 12:20 pm
Contacteer:

Bericht door Seed of Pain » do nov 23, 2006 10:31 am

www.punkwinkel.nl

heeft een (opheffings-)uitverkoop!!

Veel leuks voor weinig:

7" 1-2 euro
lps 5 euro
cds 5 euro
mcds 3 euro etc....

Gaat heen en bestel!
I have heard that some of you are troubled by people of limited wisdom....

Gebruikersavatar
puking luke
Berichten: 1537
Lid geworden op: ma jul 31, 2006 2:53 pm
Locatie: hillywood

Bericht door puking luke » do nov 23, 2006 7:42 pm

Seed of Pain schreef:www.punkwinkel.nl

heeft een (opheffings-)uitverkoop!!

Veel leuks voor weinig:

7" 1-2 euro
lps 5 euro
cds 5 euro
mcds 3 euro etc....

Gaat heen en bestel!
veeeeet

edit: zit trouwens veel van nederlandse bodem, en ook aardig wat grind en gore
[img]http://www.terrorhc.com/Terror_Rhythm_Banner.gif[/img]

Gebruikersavatar
puking luke
Berichten: 1537
Lid geworden op: ma jul 31, 2006 2:53 pm
Locatie: hillywood

Bericht door puking luke » vr nov 24, 2006 10:27 am

nou heb ik daar dus besteld, maar krijg ik niet zo'n bevestigings mailtje.. lekker is dat
[img]http://www.terrorhc.com/Terror_Rhythm_Banner.gif[/img]

Seed of Pain
Berichten: 393
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 12:20 pm
Contacteer:

Bericht door Seed of Pain » vr nov 24, 2006 11:43 am

puking luke schreef:nou heb ik daar dus besteld, maar krijg ik niet zo'n bevestigings mailtje.. lekker is dat
Kost 'm meer tijd nu ivm de vele bestellingen als ik het goed heb begrepen ;)
I have heard that some of you are troubled by people of limited wisdom....

Gebruikersavatar
puking luke
Berichten: 1537
Lid geworden op: ma jul 31, 2006 2:53 pm
Locatie: hillywood

Bericht door puking luke » vr nov 24, 2006 4:38 pm

Seed of Pain schreef:[..]


Kost 'm meer tijd nu ivm de vele bestellingen als ik het goed heb begrepen ;)
ja klopt, had hem even gemaild en toen zei hij dat al. hopelijk komt deze mail snel binnen want ik heb echt te vet spul voor weinig ingeslagen
[img]http://www.terrorhc.com/Terror_Rhythm_Banner.gif[/img]

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » za nov 25, 2006 9:00 am

fetuskiller schreef: 01. Discharger - Our Hate Is Justified
02. Ignite – Our Darkest Days
03. Sick Of It All – Death To Tyrants
04. Have Heart – The Things We Carry
05. Casey Jones – The Messenger
06. Walls Of Jericho – With Devils Amongst Us All
07. Good Riddance – My Republic
08. Hatebreed - Supremacy

Verder kom ik niet...
Zo, een nieuwe nummer 1! Wat een plaat, iedereen hier moet dat ding echt gaan checken!
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Seed of Pain
Berichten: 393
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 12:20 pm
Contacteer:

Bericht door Seed of Pain » za nov 25, 2006 10:22 am

fetuskiller schreef:[..]


Zo, een nieuwe nummer 1! Wat een plaat, iedereen hier moet dat ding echt gaan checken!
Is inderdaad een erg sterke nieuwe cd van Discharger!
I have heard that some of you are troubled by people of limited wisdom....

Gebruikersavatar
multi/spazz
Berichten: 235
Lid geworden op: zo mar 05, 2006 1:55 pm

Bericht door multi/spazz » za nov 25, 2006 2:01 pm

Seed of Pain schreef:www.punkwinkel.nl

heeft een (opheffings-)uitverkoop!!

Veel leuks voor weinig:

7" 1-2 euro
lps 5 euro
cds 5 euro
mcds 3 euro etc....

Gaat heen en bestel!
Ben ook helemaal los gegaan. Kopje koffie erbij en consumeren maar. Kan je gelijk wat van die platen erbij pakken die je destijds had gemist. Zou wel jammer zijn als Wilco ermee zou stoppen. Ik bestel daar al jaren.
http://coldoutsidelayswaste.blogspot.com/

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » ma nov 27, 2006 10:38 am

Zijn er al meer mensen die de nieuwe Discharger gehoord hebben? Neggie? Kristof?
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24879
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma nov 27, 2006 5:05 pm

fetuskiller schreef:Zijn er al meer mensen die de nieuwe Discharger gehoord hebben? Neggie? Kristof?
neen, maar zal het zeker doen, laat wel weten wat ik er van vond
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24879
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za dec 02, 2006 7:05 pm

Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » zo dec 10, 2006 2:20 pm

Een interview met Terror:
http://www.metalfan.nl/interviews.php?id=456


en een verslag van de Persistence Tour die onlangs in Tilburg een tussenstop maakte:
http://www.metalfan.nl/concertreviews.php?id=299
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22235
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » ma dec 11, 2006 3:05 pm

Laatste tijd begon ik Hatebreed wat meer te waarderen enzo. Kan iemand me enkele basisalbums aanraden om te downloaden van de hardere/zwaardere hardcore/metalcore?

Heb al een nummertje van de laatste SOIA en Agnostic Front gekregen waarvan die van SOIA me het meest beviel. Ook dat Terror trek ik wel.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gesloten