Bewitched
- XnegativeX
- Contacteer:
Bewitched
Soms ontdek je een band pas laat. In het geval van Bewitched ben ik wel heel laat. Deze zweedse band bracht z'n eerste album namelijk al in 1996 uit. Ik heb de band altijd al gekend maar ik heb nooit de tijd genomen om het te beluisteren. Tot ik reviews las over hun nieuwe album Spiritual warfare. En ik was aangenaam verrast!
Even bij het begin beginnen...
Bewitched bestaat tegenwoordig grotendeels uit leden van Naglfar en ze hadden vroeger de heer Blackheim (Katatonia, Bloodbath, Diabolical masquerade) in de gelederen.
En deze heren persen er een ongelovelijk fijne partij black/thrash uit. Agressief, duister en vooral erg old school. Het lijkt wel alsof leden van Kreator, Sodom en Venom vroeger in een black metal band hebben gezeten en dat die band nu hun werk pas uitbrengt.
Check:
http://www.bewitched.se/
Even bij het begin beginnen...
Bewitched bestaat tegenwoordig grotendeels uit leden van Naglfar en ze hadden vroeger de heer Blackheim (Katatonia, Bloodbath, Diabolical masquerade) in de gelederen.
En deze heren persen er een ongelovelijk fijne partij black/thrash uit. Agressief, duister en vooral erg old school. Het lijkt wel alsof leden van Kreator, Sodom en Venom vroeger in een black metal band hebben gezeten en dat die band nu hun werk pas uitbrengt.
Check:
http://www.bewitched.se/
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- zwarte krijser
Ik heb eens een schijfje geluisterd van hen waar eoa cover op staat, ik denk circle of the tyrants.
Van wat ik aldaar hoorde vond ik 't wel aardig, maar toch meer tegen het supergematigde aan dan echt goed.
Maar ik zou ze zeker nog eens een kans geven als ik nu een paar jaar later nog eens tegen een cd van ze aan zou lopen.
Onder meer omdat de bandnaam en het logo me aanstaat. Zo'n poser ben ik dan ook wel weer.
Van wat ik aldaar hoorde vond ik 't wel aardig, maar toch meer tegen het supergematigde aan dan echt goed.
Maar ik zou ze zeker nog eens een kans geven als ik nu een paar jaar later nog eens tegen een cd van ze aan zou lopen.
Onder meer omdat de bandnaam en het logo me aanstaat. Zo'n poser ben ik dan ook wel weer.
-
- XnegativeX
- Contacteer: