Thrash/Speed Metal IX

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » vr jan 26, 2007 4:43 pm

Ik heb hem ook even neergeladen, klonk toch wel erg lekker.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24873
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » vr jan 26, 2007 5:09 pm

enforcer schreef:Tja ik vond op zich een beetje rauwigheid/slordigheid ook wel kunnen op een eerste demo maar ja perfectionisme he....

We hebben de drums in 3 uur op de band gestampt en dat is wle te horen, maar goed volgende keer beter. De rest is juist veel te gefrangmenteerd gegaan een partijtje hier ingespeeld een partijtje daar, zit weinig continuiteit in. Het oefenen gata super nu en we zijn al een stuk strakker geworden, hopelijk gaan wel over een maandje/ 2 maanden weer opnemen.
en dan zou ik de songs persoonlijk zo live mogelijk proberen opnemen

vind ik bij jullie soort muziek meer overtuigend dan een knip-en-plak productie
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » vr jan 26, 2007 5:17 pm

Kriestof schreef:[..]


en dan zou ik de songs persoonlijk zo live mogelijk proberen opnemen

vind ik bij jullie soort muziek meer overtuigend dan een knip-en-plak productie
Nou ja knip en plak is een groot woord, maar wel gefragmenteerd. Live opnemen gaan we niet doen, dan wordt het mixen erg moeilijk. Ik heb overigens buiten demo's die beter klinken ook zat demo's gehoord dir slechter klinken.

Mijn grote kritiekpunt zijn de drums en de solo's verder ben ik er best tevreden over. Ik heb onlangs een demo opgenomen met de jongens van INCREMENTAL en die klinkt echt supervet.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24873
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » vr jan 26, 2007 5:38 pm

het is dan ook een misverstand dat demo's enkel goed kunnen klinken als je er geld tegenaan gooit

met een budget van bijna niets, maar met vakmanschap, veel tijd en doorzettingsvermogen bereik je veel meer

dan een dag in een studio te zitten waar je niets aan hebt
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » vr jan 26, 2007 6:29 pm

hmmm als je € 350 per dag besteed heb je best een leuk soundje hoor. Maar goed ik hou zelf absoluut niet van gelikte Andy Sneap producties e.d. mhet mag allemala best een rauw randje hebben.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » vr jan 26, 2007 6:59 pm

enforcer schreef:hmmm als je € 350 per dag besteed heb je best een leuk soundje hoor. Maar goed ik hou zelf absoluut niet van gelikte Andy Sneap producties e.d. mhet mag allemala best een rauw randje hebben.
Ik vind dat thrash vaak iets mist als de productie te gelikt is.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » vr jan 26, 2007 7:01 pm

Zijn er eigenlijk al mensen die de nieuwe Onslaught in zijn geheel gehoort hebben?

Ik heb alleen dat ene nummer gehoord, maar ik vind het eigenlijk niet echt Onslaught meer. Zoals al vaker gezegd is het klinkt net als Exodus.

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » vr jan 26, 2007 7:04 pm

Ik heb van Fetuskiller een nummertje gekregen. Deed me erg sterk denken aan Exodus inderdaad, maar ook Sodom. Vond het zeker niet storend, maar ben eigenlijk ook niet echt bekend met Onslaught.

Karlijn
Berichten: 3700
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 3:23 pm

Bericht door Karlijn » vr jan 26, 2007 7:11 pm

Darth Vader schreef:Ik heb van Fetuskiller een nummertje gekregen. Deed me erg sterk denken aan Exodus inderdaad, maar ook Sodom. Vond het zeker niet storend, maar ben eigenlijk ook niet echt bekend met Onslaught.
Eén nummer geluisterd? Maar hoe weet je dan dat de hele cd gaaf is?

Ik luister het nummer nu wat hier eerder gepost is.
Van Onslaught ken ik alleen de cd 'Power from hell' en wat ik bij het concert twee jaar geleden heb gehoord, maar dat lijkt in niets op wat ik nu hoor. Ik herken er echt totaal niets in van de eerdere Onslaught (wel van een bepaalde andere band :P ).
Jammer, want het is best een aardig nummer verder.

avenger
Berichten: 186
Lid geworden op: wo nov 02, 2005 11:02 am
Locatie: somewhere between heaven and hell

Bericht door avenger » vr jan 26, 2007 8:19 pm

nu ja,je kan "power from hell" van hen nu niet echt meer vergelijken met hun latere albums....hun debuut was slecht geproduceerde "death-thrash",terwijl bij hun latere albums meer en meer melodie om de hoek kwam piepen,vooral sinds Steve grimmet als vocalist erbij is gekomen:-)
rock'till you drop

Gebruikersavatar
Jens
Berichten: 400
Lid geworden op: vr jan 20, 2006 10:38 pm

Bericht door Jens » vr jan 26, 2007 8:42 pm

Ik heb enkel "the Force", en die is érg lekker. Geen idee wat ze daarvoor of daarna gedaan hebben.

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » vr jan 26, 2007 9:10 pm

Met de oude Onslaught heeft het vooralsnog weinig te maken (ze klinken idd meer als de Britse Exodus) maar goed spul is het wel.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » vr jan 26, 2007 9:14 pm

Ja, maar aan de ene kant vind ik het tegenvallen, omdat het niet meer zoveel met de oude Onslaught te maken heeft, maar aan de andere kant klinkt het wel lekker.

Gebruikersavatar
HellcommandeR
Berichten: 5066
Lid geworden op: do jul 31, 2003 4:26 pm

Bericht door HellcommandeR » vr jan 26, 2007 11:38 pm

New TESTAMENT drummer Nick Barker (formerly of DIMMU BORGIR and CRADLE OF FILTH) has released the following statement to BLABBERMOUTH.NET:

"Well, first of all, let me inform the non-believers that have posted comments of doubt and negativity here on Blabbermouth that — YES, we are working on the new record, AND YES, die-hard TESTAMENT [fans] will not be disappointed!!!! Eric (Peterson, guitar), Alex (Skolnick, guitar) and myself have been locked away in a Sacremento rehearsal space known as the dungeon of hell, jamming day and night for the new record over the course of the past three weeks, as well as rehearsing with the whole band in Oakland for our upcoming tour of Australia in Febuary. It's still early days yet on the songwriting front, but I will say that what we have so far is quite honestly mindblowing stuff in the vein of 'The Legacy'-, 'New Order'-meets-'The Gathering', only with yours truly behind the kit pounding like I've never pounded before.

"It's a truly magical feeling for me when I play the older TESTAMENT songs with the guys as well as writing the new record. I have an overwhelming deep sense of pride, honor and achievement knowing that the four horsemen from apocalyptic city (Chuck [Billy, vocals], Eric, Alex and Greg [Christian, bass]) could choose any one of a million awesome drummers out there in the metal field today to do this, but instead they selected me, some high-school dropout kid from a bullshit mining town in the north of England.

"It's still sinking in that I'm the new drummer for the Bay Area GODZ TESTAMENT. It's a great feeling to be jamming with a group of outstanding musicians that I have admired, respected and followed for 20 years of my life. Playing in TESTAMENT is like a teen thrash wet dream come true. To say I'm stoked would be an understatement!!!
bron: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... emID=65993

Geil!

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22199
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » za jan 27, 2007 10:27 am

Ik moet nog maar zien hoe dat uitpakt. Sowieso zal het wel een hele goede plaat moeten worden om de vergelijking met "The Gathering" aan te kunnen.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door Edwynn » za jan 27, 2007 10:34 am

Nou ja, in ieder geval doe Alex Skolnick ook weer gewoon mee.

Da's in principe goed nieuws, ware het niet dat ongeïnspireerde albums als Practice What You Preach, Souls Of Black en The Ritual ook onder grote invloed van diezelfde Skolnick ontstaan zijn. Maar dat zullen de heren Billy en Peterson niet weer laten gebeuren, denk ik.

Verder hoop ik ook niet dat het aantrekken van Nick Barker ongeloofljk irrititante, digitaal klinkende drumgeluiden gaat opleveren.
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22199
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » za jan 27, 2007 10:48 am

Ja precies. Hij mist iedere vorm van swing, en nou was dat niet zo erg in CoF en Dimmu, maar een Testament-plaat hoort niet zó droog te klinken. Maar je leest er wel respect uit af, dus hij zal wel gewoon doen wat die drie grote thrashmeneren van hem verwachten. :wink:
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » za jan 27, 2007 11:10 am

nee ben ook niet zo enthousiast over die drummer, en Scolnick ach, goede gitarist maar heb hem altijd te gelikt gevonden voor TESTAMENT. Ik vond dat Metal Mike en James Murphy het beter deden gezien de stijl van de band.
Deslaniettemin zeer gespannen werd wel weer eens tijd voor een nieuw TESTAMENT album.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » za jan 27, 2007 11:23 am

De vergelijking uit dat artikel getuigt wel van zelfvertrouwen in ieder geval. De kans is dan wel weer groot dat het een teleurstelling wordt.

Ik ben nieuwsgierig, desalniettemin.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » za jan 27, 2007 12:26 pm

Hmmm The Gathering en Low waren voor mij wel positieve verassingen toen ze uitkwamen. Waarom niet nu weer!

alleen demonic was minder eigenlijk.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » za jan 27, 2007 12:27 pm

Ik ben wel benieuwd. Ik ben alleen nog niet zo bekend met het Testament werk. Ik heb laatst Practice What You Preach gehoord en die vond ik toch erg lekker klinken. Snel maar eens wat van aanschaffen.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22199
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » za jan 27, 2007 1:06 pm

enforcer schreef:Hmmm The Gathering en Low waren voor mij wel positieve verassingen toen ze uitkwamen. Waarom niet nu weer!

alleen demonic was minder eigenlijk.
:o

Waarom Demonic niet? Ik vind die plaat beter dan Low (die ik ook niet slecht vind). Demonic beukt gigantisch lekker door en toch blijft het Testament. Een nummer als Murky Waters is ontzettend agressief en energiek.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » za jan 27, 2007 1:22 pm

Ik dacht dat Louie Clemente ook een deel van het nieuwe album zou drummen. Maar dat gaat zeker niet door?
It's the end of time

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » za jan 27, 2007 1:46 pm

Nou, de bonustrack voor de Toxik rereleases zijn ook bekend, zie hier:

http://www.displeasedrecords.com/downloads/i150-151.pdf

Zijn er meer dan ik verwacht had, misschien toch een reden om ze eens te beluisteren.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » za jan 27, 2007 1:55 pm

IROn schreef:Nou, de bonustrack voor de Toxik rereleases zijn ook bekend, zie hier:

http://www.displeasedrecords.com/downloads/i150-151.pdf

Zijn er meer dan ik verwacht had, misschien toch een reden om ze eens te beluisteren.
Jezus, Metal Mind Productions heeft die dingen ook al uitgebracht eind november vorig jaar.

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » za jan 27, 2007 1:56 pm

Als in, met hetzelfde bonusmateriaal?
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22662
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » za jan 27, 2007 5:30 pm

HellcommandeR schreef:
New TESTAMENT drummer Nick Barker (formerly of DIMMU BORGIR and CRADLE OF FILTH) has released the following statement to BLABBERMOUTH.NET:

"Well, first of all, let me inform the non-believers that have posted comments of doubt and negativity here on Blabbermouth that — YES, we are working on the new record, AND YES, die-hard TESTAMENT [fans] will not be disappointed!!!! Eric (Peterson, guitar), Alex (Skolnick, guitar) and myself have been locked away in a Sacremento rehearsal space known as the dungeon of hell, jamming day and night for the new record over the course of the past three weeks, as well as rehearsing with the whole band in Oakland for our upcoming tour of Australia in Febuary. It's still early days yet on the songwriting front, but I will say that what we have so far is quite honestly mindblowing stuff in the vein of 'The Legacy'-, 'New Order'-meets-'The Gathering', only with yours truly behind the kit pounding like I've never pounded before.

"It's a truly magical feeling for me when I play the older TESTAMENT songs with the guys as well as writing the new record. I have an overwhelming deep sense of pride, honor and achievement knowing that the four horsemen from apocalyptic city (Chuck [Billy, vocals], Eric, Alex and Greg [Christian, bass]) could choose any one of a million awesome drummers out there in the metal field today to do this, but instead they selected me, some high-school dropout kid from a bullshit mining town in the north of England.

"It's still sinking in that I'm the new drummer for the Bay Area GODZ TESTAMENT. It's a great feeling to be jamming with a group of outstanding musicians that I have admired, respected and followed for 20 years of my life. Playing in TESTAMENT is like a teen thrash wet dream come true. To say I'm stoked would be an understatement!!!
bron: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... emID=65993

Geil!


Geil?

hel nee. Barker is zo'n beetje de meest gevoelloze drummer die ik ken...
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Narrative
Berichten: 1371
Lid geworden op: do jan 13, 2005 7:09 pm

Bericht door Narrative » za jan 27, 2007 7:24 pm

Hoezo, keek ie je niet aan toen ie net z'n spul over je hoofd had gekwakt?


Maar ik heb ook zo m'n twijfels over het geluid van de volgende plaat. Ik laat me verassen...

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22662
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » za jan 27, 2007 7:40 pm

Waar slaat dat nu op??


Die gast drumt gewoon als een machine. Dan kunnen ze net zo goed een computer gebruiken.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
samson
zonder Gert
Berichten: 3363
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:02 pm

Bericht door samson » di jan 30, 2007 12:30 am

Ik heb pas de band cro-mags ontdekt en dat beukt echt wel lekker. Vooral de stem raakt mij enorm. Ik zit niet helemaal in het juiste topic denk ik, maar dit leek mij het meest passend. Wie kent het en wat vinden jullie er van? Welke albums zijn aan te raden.
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. It's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor … and surviving

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » di jan 30, 2007 12:39 am

Supergave band met erg aanstekelijke, pakkende nummers. Het is natuurlijk meer een hardcore/crossoverband dan een échte thrashband. Alle albums van ze zijn blind aan te schaffen, maar zelf vind ik 'Alpha-Omega' en 'Near Death Experience' de beste albums met catchy nummers als 'Eyes of Tomorrow' en 'War on the Streets'.

Gebruikersavatar
Oblivion
Berichten: 4832
Lid geworden op: za feb 14, 2004 12:55 pm
Locatie: Arnhem; samen met je moeder
Contacteer:

Bericht door Oblivion » di jan 30, 2007 1:02 am

The Age of Quarrel beukt er pas op los, is zelfs gratis te downloaden opp hun site !!
"Poep, Zweet en Tranen"

[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Elessar » di jan 30, 2007 1:31 am

Toevallig van dat Testament bericht.

De laatste paar dagen staat hier dagelijks The New Order op. De beste plaat op The Legacy na.
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
Municipal Beeste
Berichten: 153
Lid geworden op: do jun 22, 2006 10:57 pm
Locatie: (B)

Bericht door Municipal Beeste » di jan 30, 2007 9:33 am

Omdat ik het een beetje raar vind dat er zo weinig op gereageerd wordt breng ik het hier nog eens onder de aandacht

nieuw SCHIZO album!
[url=http://www.schizo1.com]PSYCHOTHRASH[/url]

Gebruikersavatar
samson
zonder Gert
Berichten: 3363
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:02 pm

Bericht door samson » di jan 30, 2007 9:34 am

Oblivion schreef:The Age of Quarrel beukt er pas op los, is zelfs gratis te downloaden opp hun site !!
Dankje, ik ga hem nu downloaden!


http://www.cromags.com/sounds/signsofthetime.mp3
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. It's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor … and surviving

Ernst
Berichten: 5016
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » di jan 30, 2007 10:11 am

The age of quarrel ja! Een van mijn ontdekkingen van vorig jaar, echt een verschrikkelijk gaaf album!

Gebruikersavatar
The Horseman
Berichten: 6281
Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door The Horseman » di jan 30, 2007 11:01 am

The Age Of Quarrel, inderdaad zeg... wat een energieke plaat. Ik moet allicht meer van die band horen want een oud studiegenoot zei dat Best Wishes ook een heel behoorlijke plaat is met behoorlijke scheut (thrash)metal.
Wil sowieso mijn Hardcore/Crossover interesse gaan uitdiepen. Laatst al 2 albums van Biohazard aangeschaft en nu luisterde ik laatst Madball en dat pakte me behoorlijk.

Om het toch enigzins tot Thrash te houden in dit topic vermeldt ik dat ik Nuclear Assault de laatste tijd vaak heb opstaan. Met name Handle With Care weet het laadje regelmatig te vinden. Nu is mijn vraag of het album 'Survive' echt daadwerkelijk zo moeilijk te vinden is én, nog belangrijker, is het een keiharde aanrader?
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22662
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » di jan 30, 2007 12:58 pm

Voor geïnteresseerden:

Een interview met Sacrifice uit 1987.

http://www.yousendit.com/download/1SdQug444oB5TA%3D%3D


Niet dat er schokkende informatie in staat, maar ik verveelde me, terwijl hier naast me een scanner staat.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Ernst
Berichten: 5016
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » di jan 30, 2007 1:06 pm

The Horseman schreef:The Age Of Quarrel, inderdaad zeg... wat een energieke plaat. Ik moet allicht meer van die band horen want een oud studiegenoot zei dat Best Wishes ook een heel behoorlijke plaat is met behoorlijke scheut (thrash)metal.
Wil sowieso mijn Hardcore/Crossover interesse gaan uitdiepen. Laatst al 2 albums van Biohazard aangeschaft en nu luisterde ik laatst Madball en dat pakte me behoorlijk.

Om het toch enigzins tot Thrash te houden in dit topic vermeldt ik dat ik Nuclear Assault de laatste tijd vaak heb opstaan. Met name Handle With Care weet het laadje regelmatig te vinden. Nu is mijn vraag of het album 'Survive' echt daadwerkelijk zo moeilijk te vinden is én, nog belangrijker, is het een keiharde aanrader?
Zeker een aanrader! Vrij makkelijk te vinden, maar prijzig... Mijn favoriete Nuclear Assault track staat op die plaat, Brainwashed. Best Wishes is ook een hele toffe plaat, minder energiek, wel meer metal.

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » di jan 30, 2007 2:19 pm

Brainwashed is inderdaad een geweldig nummer, goede tekst ook. Survive is niet echt moeilijk te vinden, prijs ligt meestal zo rond de 20-25 euro.

Gebruikersavatar
Parabellum
Berichten: 811
Lid geworden op: zo mar 19, 2006 1:23 am

Bericht door Parabellum » di jan 30, 2007 2:29 pm

Municipal Beeste schreef:Omdat ik het een beetje raar vind dat er zo weinig op gereageerd wordt breng ik het hier nog eens onder de aandacht

nieuw SCHIZO album!
Ik denk niet dat veel mensen Schizo kennen eerlijk gezegd. Ik heb gezien dat Main frame collapse heruitgebracht is, zitten er daar enige extra's bij of is het gewoon het originele album? Ik vind Schizo wel goed maar bij tijd klinkt het té druk.

Vandaag trouwens de tweede Executioner LP binnengekregen (met Seth Putnam van Anal cunt op bass trouwens), best aangenaam. En de eerste LP van Target, zalige Duitse thrash grootheden rip-off.

Gebruikersavatar
Municipal Beeste
Berichten: 153
Lid geworden op: do jun 22, 2006 10:57 pm
Locatie: (B)

Bericht door Municipal Beeste » di jan 30, 2007 2:42 pm

Parabellum schreef:[..]


Ik denk niet dat veel mensen Schizo kennen eerlijk gezegd. Ik heb gezien dat Main frame collapse heruitgebracht is, zitten er daar enige extra's bij of is het gewoon het originele album? Ik vind Schizo wel goed maar bij tijd klinkt het té druk.
Dat ze tot de meer obscure bands van toen behoren heb ik al meermaals ervaren, zelfs de meeste generatiegenoten fronsen de wenkbrauwen bij 't horen van die naam, eens ze de muziek horen is 't andere koek uiteraard!!:wink:
Die rerelease is wel basic, niks extra of 't zijn een paar foto's en de teksten..
Te druk? Ze rammen nogal door ja, vind ik juist goed haha maar 'k kan me voorstellen dat een ganse lp bij sommigen van 't goede teveel is.. Ik kijk in elk geval ongelooflijk hard uit naar die nieuwe schijf want van wat ik tot dusver hoorde gaat mijn broek aardig bol staan!
[url=http://www.schizo1.com]PSYCHOTHRASH[/url]

Karlijn
Berichten: 3700
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 3:23 pm

Bericht door Karlijn » di jan 30, 2007 2:44 pm

samson schreef:[..]


Dankje, ik ga hem nu downloaden!


http://www.cromags.com/sounds/signsofthetime.mp3
De link doet het niet. Jammer, ben er wel benieuwd naar..

Gebruikersavatar
Parabellum
Berichten: 811
Lid geworden op: zo mar 19, 2006 1:23 am

Bericht door Parabellum » di jan 30, 2007 4:24 pm

Municipal Beeste schreef:[..]Die rerelease is wel basic, niks extra of 't zijn een paar foto's en de teksten..
Te druk? Ze rammen nogal door ja, vind ik juist goed haha maar 'k kan me voorstellen dat een ganse lp bij sommigen van 't goede teveel is.. Ik kijk in elk geval ongelooflijk hard uit naar die nieuwe schijf want van wat ik tot dusver hoorde gaat mijn broek aardig bol staan!
Het is wel al lang geleden dat ik Main frame collapse nog is opgelegd heb, vanavond nog eens beluisteren dan. Die rerelease laat ik dan maar schieten, heb wel andere prioriteiten als er niet veel extra's bijzitten!

avenger
Berichten: 186
Lid geworden op: wo nov 02, 2005 11:02 am
Locatie: somewhere between heaven and hell

Bericht door avenger » di jan 30, 2007 4:40 pm

@parabellum :En de eerste LP van Target, zalige Duitse thrash grootheden rip-off.UNDER DOMINION OF DEATH [headbang]

trouwens,persoonlijk vind ik de 2de elpee van Target een stukken beter:master project genesis is een STUK technischer en heavier dan hun eersteling :evil:
rock'till you drop

Gebruikersavatar
samson
zonder Gert
Berichten: 3363
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:02 pm

Bericht door samson » di jan 30, 2007 4:51 pm

Hellfire's Dominion schreef:[..]


De link doet het niet. Jammer, ben er wel benieuwd naar..
http://www.cromags.com/

Dan kies je in de kollom links "music" en dan zie je bovnaan de pagina de links. Vooral Lif Of My Own en It's The Limit vind ik gaaf.
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. It's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor … and surviving

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24873
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » di jan 30, 2007 5:32 pm

cro-mags zijn natuurlijk verplichte cult!

barker bij testament..hmmzz, had een 'soepelere' drummer beter gevonden


review van 'nieuwe' destruction:
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=3329
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Parabellum
Berichten: 811
Lid geworden op: zo mar 19, 2006 1:23 am

Bericht door Parabellum » di jan 30, 2007 6:10 pm

avenger schreef:@parabellum :En de eerste LP van Target, zalige Duitse thrash grootheden rip-off.UNDER DOMINION OF DEATH [headbang]

trouwens,persoonlijk vind ik de 2de elpee van Target een stukken beter:master project genesis is een STUK technischer en heavier dan hun eersteling :evil:
De tweede LP heb ik hier niet liggen maar ik heb hem wel al eens gehoord bij een vriend. En werkelijk iedereen vindt die beter dan de eerste behalve ik. Ik ben dan ook geen grote fan van technische metal, zeker geen technische thrash metal. Maarja, het is moeilijk om een album te beoordelen als je't maar twee keer beluisterd hebt. Als ik die tweede LP van Target ooit eens tegenkom koop ik hem sowieso.

Karlijn
Berichten: 3700
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 3:23 pm

Bericht door Karlijn » di jan 30, 2007 9:39 pm

samson schreef:[..]


http://www.cromags.com/

Dan kies je in de kollom links "music" en dan zie je bovnaan de pagina de links. Vooral Lif Of My Own en It's The Limit vind ik gaaf.
Dat had ik ook al geprobeerd maar zelfs http://www.cromags.com werkt niet. Maar dat zou dan wel weer aan mijn computer liggen.

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door Edwynn » di jan 30, 2007 9:53 pm

Probeer dit dan eens. Een clippie van Age Of Quarrel. Pure hardcore maar niettemin gaaf. Best Wishes is meer thrashgericht maar daar is legaal niets van te vinden.

We Gotta Know:
http://www.youtube.com/watch?v=pssHxxHxtKQ
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

Gesloten