Ja, ze hebben in de jaren 80 maar 1 single uitgebracht. Maar ze komen dit jaar met een volledig album!jeffrey schreef:Omdat jij ook behoorlijk in de NWoBHM zit, ken je deze plaat? http://www.hho-records.de/high_roller/Burner.html Ik ken enkel Savage Killer van deze mannen, en dat is een knaller.
N.W.O.B.H.M. II
- Dragonforce
It's the end of time
Die Savage killer single heb ik ook, die nieuwe single ga ik binnenkort bestellen bij die gasten van HHO-records, ik heb hem nog niet gehoord maar ik ga voor de blinde aanschaf.jeffrey schreef:Omdat jij ook behoorlijk in de NWoBHM zit, ken je deze plaat? http://www.hho-records.de/high_roller/Burner.html Ik ken enkel Savage Killer van deze mannen, en dat is een knaller.
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!
- Dragonforce
Ja, die wil ik eigenlijk ook wel hebben. Maar waar kun je m bestellen?Sentinel schreef:Kent iemand van jullie de band TELLURIAN? Onlangs is een 7" van deze band verschenen met 2 nummers die in 1982 zijn opgenomen. Ik heb 'em nog niet maar denk dat ik 'em wel ga bestellen ergens.
It's the end of time
- Dragonforce
De titel en release datum van het nieuwe Blitzkrieg album zijn bekend gemaakt:
"Armageddon Music have signed Blitzkrieg. The band is just finishing the new album called "Theatre Of The Damned" in the Absurd Studio in Hamburg, together with producer Schroedey. The Album will be co-produced by Biff Byford (Saxon). The band visited with Armageddon Labelmanager Sabina Classen at the Saxon Show last Thursday in Hamburg, Markethall. Blitzkrieg is a band, which helped to start, how we hear Metal today, and is now back with a contempary classic Blitzkrieg record with songs, which will blow your mind. The new album is with a fresh sound of the year 2007, but maintance the essence of true british metal on it absolute best. The album will be released on 27th, July 2007and the band will also play live at Wacken Open Air 2007 on Thursday for the "A Night To Remember" show along with Headliner Saxon."
"Armageddon Music have signed Blitzkrieg. The band is just finishing the new album called "Theatre Of The Damned" in the Absurd Studio in Hamburg, together with producer Schroedey. The Album will be co-produced by Biff Byford (Saxon). The band visited with Armageddon Labelmanager Sabina Classen at the Saxon Show last Thursday in Hamburg, Markethall. Blitzkrieg is a band, which helped to start, how we hear Metal today, and is now back with a contempary classic Blitzkrieg record with songs, which will blow your mind. The new album is with a fresh sound of the year 2007, but maintance the essence of true british metal on it absolute best. The album will be released on 27th, July 2007and the band will also play live at Wacken Open Air 2007 on Thursday for the "A Night To Remember" show along with Headliner Saxon."
It's the end of time
Blitzkrieg op Wacken ja? Goed nieuws, dat maakt de donderdag nog een stukje beter.Dragonforce schreef:De titel en release datum van het nieuwe Blitzkrieg album zijn bekend gemaakt:
And if you're not down with that, we've got two words for ya...
- Dragonforce
- Dragonforce
Hun Anthology Satan's Serenade. Het debut en het live album met heel wat bonus tracks.jeffrey schreef:Zo ik luister nu naar Stand Up and Fight van Quartz. Rockt goed weg deze plaat. Hiervoor kon ik enkel Nantucket Sleighride en Against All Odds, waarvoor ik AAO wel aardig vind en Nantucket Sleighride meesterlijk. Wat is nog meer aan te raden van deze gasten?
It's the end of time
- Dragonforce
- Dragonforce
Chariot heeft vorig jaar een nieuwe cd uitgebracht en die heb ik nu opstaan, Behind the Wire. Klink best lekker op het eerste gehoor echter ik ben niet bekend met het oude werk dus een vergelijking kan ik niet maken.
http://www.myspace.com/chariotrocks
- Dragonforce
Ik heb beide oude albums en die zijn beide zeer de moeite waard. Lekkere straight forward Heavy Metal.Orklord schreef:Chariot heeft vorig jaar een nieuwe cd uitgebracht en die heb ik nu opstaan, Behind the Wire. Klink best lekker op het eerste gehoor echter ik ben niet bekend met het oude werk dus een vergelijking kan ik niet maken.
Moet binnenkort die nieuwe plaat ook maar eens aanschaffen.
It's the end of time
- Dragonforce
- Dragonforce
Ik heb gister nog ff een single van internet geplukt van deze mannen. Ridin' High heet deze, maar ik denk dat deze niet bestaat. De nummers zijn: 1. Hurt You, 2. Ridin' High, 3. 50.000 Stallions en 4. Sky's falling Down. Ik denk dat er gewoon twee nummertjes erbij zijn gegooid bij de Ridin' High 7". Ik vind hetzelf een erg sterke plaat. Als je interesse hebt, pm me maar, ik had hem namelijk gister geupload voor een maat.
Allemaal even normaal doen tegen djent
- Dragonforce
Persian Risk & Saracen doorelkaar halen lijkt me inderdaad een behoorlijke prestatie. (@Saxon747: Mss denk je aan Blind Fury)jeffrey schreef:Persian Risk is meer de Hard Rock kant op. Saracen is die blije keyboard shizzle, maar ook geen Power Metal. Bedoel je geen Cloven Hoof?
En ja, ik heb ook de Powerage versie.
It's the end of time
- Dragonforce
Die single heeft een andere zanger en Phil Campbell als gitarist en moet als het goed is wat ruiger zijn.Sentinel schreef:Dat Persian Risk debuut is niet echt mijn ding. Het schijnt dat die debuut single erg goed is, ik ken hem niet. Heeft iemand van jullie die wel eens gehoord?
It's the end of time
Ik dacht dat Carl Sentence alles inzong, behalve hun demo periode.Dragonforce schreef:[..]
Die single heeft een andere zanger en Phil Campbell als gitarist en moet als het goed is wat ruiger zijn.
Is die Powerage versie nog fatsoenlijk of is het bootlegkwaliteit, want die cd kost natuurlijk geen drol.
- Dragonforce
Volgens mij is het van de masters van het originele album gehaald. De CD is zo goedkoop omdat ie in 2002 uitgegeven is en bijna out of print is.jeffrey schreef:[..]
Ik dacht dat Carl Sentence alles inzong, behalve hun demo periode.
Is die Powerage versie nog fatsoenlijk of is het bootlegkwaliteit, want die cd kost natuurlijk geen drol.
It's the end of time
- Dragonforce
- Dragonforce
De anthology (One Of These Days) van deze gasten is een van mijn alltime favorieten. De 2e CD heeft nog wat later materiaal van ze(uit hun eerste leven), dat wat meer hard rock gericht is, maar zelfs die nummers zijn goed te doen.Sentinel schreef:Gisteren had ik de Brightlights EP van Trespass binnengekregen. Geweldige band dit. Hoe is het ander werk van die gasten? Ik ken alleen deze EP die ik voorheen een keer op tape had.
Een echte aanrader wat mij betreft.
It's the end of time
One of these Days staat op de Metal for Muthas lp, een erg goed nummer. Verder nooit naar meer gezocht eigenlijk. Het zelfde geldt voor Dark Star en Red Alert, ook twee geweldige nummers.
Net de Persian Risk cd besteld, ben benieuwd . Ook maar gelijk een patch, van internet gevist. Als het echt niks is (wat ik betwijfel), kan ik er altijd nog iemand anders blij meemaken.
Net de Persian Risk cd besteld, ben benieuwd . Ook maar gelijk een patch, van internet gevist. Als het echt niks is (wat ik betwijfel), kan ik er altijd nog iemand anders blij meemaken.
- Dragonforce
Waar heb je die patch vandaan?jeffrey schreef:One of these Days staat op de Metal for Muthas lp, een erg goed nummer. Verder nooit naar meer gezocht eigenlijk. Het zelfde geldt voor Dark Star en Red Alert, ook twee geweldige nummers.
Dark Star is ook een erg goeie band, ik heb hun debut album. Red Alert ken ik naast MFM ook niet, volgens mij hebben ze ook nooit een album uitgegeven.
It's the end of time
- Dragonforce
Ik moet toch maar eens eBay opgaan. Ik loop er steeds weer tegenaan de laatste tijd.
Trouwens, NWOBHM.com is lang niet altijd compleet. Ik zat er aan te denken zelf maar een NWOBHM database op te zetten.
Als ik het goed heb hebben ze later nog een BBC session gedaan maar enig bewijs hiervan heb ik niet gevonden.
Trouwens, NWOBHM.com is lang niet altijd compleet. Ik zat er aan te denken zelf maar een NWOBHM database op te zetten.
Als ik het goed heb hebben ze later nog een BBC session gedaan maar enig bewijs hiervan heb ik niet gevonden.
It's the end of time
- Dragonforce
Deel een is geloof ik vaak wat duurder vanwege Angel Witch en vooral Maiden. Ook niet moeilijk te vinden. Als ik jou was Laurens zal ik eens een bezoekje aan Rotterdam brengen met je ov, en dan bij plaatboef en omliggende tweedehandszaakjes. Die hebben best vaak leukere onbekende, bij het grotere publiek, platen voor een leuke prijs.Orklord schreef:jemig, ik moet echt beter me ogen open houden ik zla eens rondkijken