elf fantasy fair

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
+*+Lonn+*+
Berichten: 86
Lid geworden op: wo sep 13, 2006 11:36 pm
Locatie: Ommen

elf fantasy fair

Bericht door +*+Lonn+*+ » wo mar 21, 2007 2:10 am

Ik was even benieuwd of er dit jaar nog mensen (van hier) naar de Elf fantasy fair gaan.

Gebruikersavatar
Pantalaimon
Berichten: 985
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 10:57 pm

Bericht door Pantalaimon » wo mar 21, 2007 2:14 am

Waarschijnlijk niet. Te massaal. En over de veldslag die ze willen nabootsen heb ik ook mijn twijfels(over de haalbaarheid/authentiekheid) ervan.
"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » wo mar 21, 2007 10:40 am

Voorgaande jaren geweest, dit jaar ga ik niet. Vind het prijskaartje te hoog voor hetgene wat ze bieden. Daarbij viel vorig jaar de veldslag enorm tegen (5 minuten op elkaar inhakken en iedereen was dood, nou wauw hoor). Verder vind ik het steeds meer weg hebben van een kermis, compleet met hotdog en suikerspin kraampjes en voedsel voor veel te veel geld. Nee, ik ga dit jaar voor het eerst maar eens naar Castlefest.

Gebruikersavatar
Crow
Berichten: 502
Lid geworden op: do jan 05, 2006 6:20 pm
Locatie: Veenendaal

Bericht door Crow » wo mar 21, 2007 3:28 pm

mja ik ga zaterdag de 21ste er maar weer eens heen, voor een dagje vermaak of zo.

castlefest ben ik 2 jaar geleden ook geweest, afgelopen jaar kon ik niet omdat het tegelijk met het weekend van WOA was. Weet niet precies hoe dat dit jaar gaat lopen.
Death is just the beginning

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Bericht door Heidewolf » wo mar 21, 2007 3:33 pm

Ik vrijwillig alle drie de fairdagen.


Castlefest is trouwens ook een prima festival hoor en zeker meer fantasy gericht dan de EFF.
Heerlijk Helder Taalloeder

Gebruikersavatar
Aradia
Berichten: 2266
Lid geworden op: zo mei 07, 2006 10:16 pm
Locatie: Krimpen aan den IJssel

Bericht door Aradia » wo mar 21, 2007 4:42 pm

Ja ook ik ga dit jaar naar de fair op zaterdag. Baal er wel van dat Catlefest vrijwel tegelijk valt met Wacken want ik vond castlefest stukken minder commercieel, minder druk en gezelliger.......

Maarja beter iets dan niks. Agh gezellig groepje vrienden en het word altijd gezellig!
"Toil without song is like a weary journey without an End."

http://www.last.fm/user/WandererSpirit

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » wo mar 21, 2007 6:09 pm

Wanneer is dat Fantasy Fair? Misschien wel eens leuk om te gaan.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

+*+Lonn+*+
Berichten: 86
Lid geworden op: wo sep 13, 2006 11:36 pm
Locatie: Ommen

Bericht door +*+Lonn+*+ » wo mar 21, 2007 6:16 pm

20,21,22 april is de elf fantasy..

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18567
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Bericht door Krimhild » do mar 22, 2007 5:33 pm

Vorig jaar geweest maar dit jaar ga ik niet. Wat Mayo al zei, die veldslag was weinig aan en de kraampjes zijn ook niet altijd even boeiend. Voor een keer best leuk om te gaan kijken maar dat is alles.
Ik wil op zoek gaan naar iets boeienders in Duitsland ofzo. Castlefest wil ik ook nog eens bezoeken maar omdat het samenvalt met Wacken lukt dat elke keer niet..
Ik ben hier gewoon.

+*+Lonn+*+
Berichten: 86
Lid geworden op: wo sep 13, 2006 11:36 pm
Locatie: Ommen

Bericht door +*+Lonn+*+ » za apr 14, 2007 1:44 am

gaan er echt maar zo weinig mensen van dit forum naar elf?je weet niet wat je mist!!
het word mijn 4e of 5e? keer, en vind het nog steeds leuk. :)

+*+Lonn+*+
Berichten: 86
Lid geworden op: wo sep 13, 2006 11:36 pm
Locatie: Ommen

..

Bericht door +*+Lonn+*+ » za apr 14, 2007 1:48 am

MMayo schreef:Voorgaande jaren geweest, dit jaar ga ik niet. Vind het prijskaartje te hoog voor hetgene wat ze bieden. Daarbij viel vorig jaar de veldslag enorm tegen (5 minuten op elkaar inhakken en iedereen was dood, nou wauw hoor). Verder vind ik het steeds meer weg hebben van een kermis, compleet met hotdog en suikerspin kraampjes en voedsel voor veel te veel geld. Nee, ik ga dit jaar voor het eerst maar eens naar Castlefest.
Laatst gewijzigd door +*+Lonn+*+ op za apr 14, 2007 9:20 am, 12 keer totaal gewijzigd.

+*+Lonn+*+
Berichten: 86
Lid geworden op: wo sep 13, 2006 11:36 pm
Locatie: Ommen

Bericht door +*+Lonn+*+ » za apr 14, 2007 1:49 am

MMayo schreef:Voorgaande jaren geweest, dit jaar ga ik niet. Vind het prijskaartje te hoog voor hetgene wat ze bieden. Daarbij viel vorig jaar de veldslag enorm tegen (5 minuten op elkaar inhakken en iedereen was dood, nou wauw hoor). Verder vind ik het steeds meer weg hebben van een kermis, compleet met hotdog en suikerspin kraampjes en voedsel voor veel te veel geld. Nee, ik ga dit jaar voor het eerst maar eens naar Castlefest.
een kermis :? ? nou sorry maar overdrijven is ook een vak hoor (als het iets is waar het niet op lijkt,dan is het wel een kermis als dat zo was ging ik er niet elk jaar weer heen), en ik heb er geen 1 sjonnie of anita rond zien lopen, dat zie je over het algemeen niet zo in de fantasy kringen he whehe), maar ja, ik laat je in je waarde in je mening, vind het zelf alleen heel sterk overdreven dat moest ik toch nog even kwijt. :)
greets mij

Gebruikersavatar
Korefuji
Grote boze forum moddereter
Berichten: 5881
Lid geworden op: za jul 27, 2002 12:39 pm
Locatie: Bij Haarlem

Bericht door Korefuji » za apr 14, 2007 2:09 am

Ik ben er de 21ste (zaterdag) maar wat MMayo zegt is wel waar...toen het allemaal nog wat kleiner was, was de sfeer wel een stuk leuker. Nu willen ze alles alsmaar groter en groter aanpakken. Iets dat leuke resultaten geeft maar wat er wel voor zorgt dat de sfeer anders wordt.
Over castlefest heb ik veel goede verhalen gehoord...wellicht tijd dat ik daar ook eens een bezoekje aan breng.
The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.

Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.

- Groucho Marx

+*+Lonn+*+
Berichten: 86
Lid geworden op: wo sep 13, 2006 11:36 pm
Locatie: Ommen

Bericht door +*+Lonn+*+ » za apr 14, 2007 9:18 am

ik kan haar ook geen ongelijk geven (vooral niet dat de prijzen de pan uit stijgen qua eten en drinken), en snap ook wel wat ze bedoelt,.. alleen een kermis vind ik sterk overdreven gewoon ik vind het namelijk nog steeds na zoveel keer dat ik er al geweest ben geweldig!!!, maar idd wel jammer dat het steeds meer dagjes mensen trekt ik hoop ook niet dat het nog grootster gaat worden (commercieler) want dat zou idd misschien de sfeer verpesten.
Ik denk dat ik dit jaar ook naar castlefest ga.

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » za apr 14, 2007 9:34 am

+*+Lonn+*+ schreef:[..]
een kermis :? ? nou sorry maar overdrijven is ook een vak hoor (als het iets is waar het niet op lijkt,dan is het wel een kermis als dat zo was ging ik er niet elk jaar weer heen), en ik heb er geen 1 sjonnie of anita rond zien lopen, dat zie je over het algemeen niet zo in de fantasy kringen he whehe), maar ja, ik laat je in je waarde in je mening, vind het zelf alleen heel sterk overdreven dat moest ik toch nog even kwijt. :)
greets mij
Ja een kermis ja en nee dat is niet overdreven. Met je fantasiekringen, flikker toch op joh.. het is een grote markt geworden met hier en daar wat lezingen, bandjes en een modeshow. Denk je dat ze er echt fantasiespul verkopen, welnee.. alleen maar LOTR, Harry Potter en tig standjes met Laughing vampire en tshirts zooi. De bands en de kunstverkoop daar is wel de moeite waard, maar verder?? Een grote drukte (helemaal als het zulk weer blijft) van lui die constant duwen om maar zoveel mogelijk gothic zooi te kunnen kopen. Het eten en drinken donders duur, entree vrij hoog voor wat je krijgt en waar is het LARPen gebleven zoals eerst? Toen je nog tussen die mensen door liep en in het spel betrokken werd. Ook de grote dingen die met veel bombarie worden aangekondigt zoals de veldslag stelt geen flikker voor, moeten die lui daar zelf bijna 200 euro voor dokken? Erg erg jammer. Ook het heksendorp is verandert in een paar kraampjes met wat onzinzooi, vroegah had je tenminste ook kruidenverkoop en was het uitgebreider.

De fair is uitgegroeit tot een kermis voor fantasielui, niks meer met fantasy te maken. Maar ach voor 16jarigen is het wel leuk, hup je jurk aan en denken dat er in de Middeleeuwen ook popcorn kraampjes en suikerspinnen en hotdogkraampjes stonden. Ik ben ook echt jaaaaaren trouw geweest, maar sinds afgelopen 2 jaar vind ik er eigenlijk niks meer aan en maken ze niet waar wat ze beloven (grote dingen die steeds niet doorgaan of niet goed georganiseerd zijn enzovoorts). Maar goed, als jij wil gaan en het geeeeweldig vind, moet je dat vooral doen. Ik ga liever naar Castlefest, waar het nog wel kleinschalig is en er bijzondere kramen te vinden zijn.

dwaallicht
Berichten: 581
Lid geworden op: wo mei 11, 2005 9:09 pm
Locatie: utrecht

Bericht door dwaallicht » za apr 14, 2007 2:36 pm

Ik ben het met MMayo eens! Castlefest ben ik nog nooit geweest maar ik denk dat ik daar nu eens heen ga..
[img]http://img294.imageshack.us/img294/5231/fusion1bz.gif[/img]

+*+Lonn+*+
Berichten: 86
Lid geworden op: wo sep 13, 2006 11:36 pm
Locatie: Ommen

..

Bericht door +*+Lonn+*+ » za apr 14, 2007 2:51 pm

:shock:
Laatst gewijzigd door +*+Lonn+*+ op za apr 14, 2007 3:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

+*+Lonn+*+
Berichten: 86
Lid geworden op: wo sep 13, 2006 11:36 pm
Locatie: Ommen

Bericht door +*+Lonn+*+ » za apr 14, 2007 2:57 pm

+*+Lonn+*+ schreef:[..]


ok ok .. het is wel minder geworden als dat het was daar moet ik je gelijk in geven(drukker, commercieler en jammer genoeg is het heksen dorp een beetje minder geworden idd), en van mij mag bijvoorbeeld ook wel weer zoals vroeger worden, maar vind het nog steeds leuk om te gaan ondanks dat de eerste 2 keren t mooist waren (zoals ik al eerder gezegt had)nou ja ieder zijn ding hah.., trouwens je hoeft t niet als aanval te zien hoor (relaxed), het was gewoon mijn mening. :)
Ik probeer positief te blijven misschien dat het dit jaar wel wat beter is.
Ennuh castlefest ben ik ook wel van de partij, als dat echt zo mooi is (wat ik me wel in kan denken) wil ik dat wel eens met eigen ogen zien

Trouwens als je denkt dat ik er ook 1 van 16 ofzo ben..dan heb je t mis..ben een old wief van 21 bijna 22 :P haha

Greetz

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » za apr 14, 2007 3:00 pm

Waarom quote je jezelf?
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

+*+Lonn+*+
Berichten: 86
Lid geworden op: wo sep 13, 2006 11:36 pm
Locatie: Ommen

Bericht door +*+Lonn+*+ » za apr 14, 2007 3:01 pm

yowannuzz schreef:Waarom quote je jezelf?
omdat ik een kluns ben :P

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » za apr 14, 2007 4:56 pm

http://www.castlefest.nl/ voor het betere fantasie werk

Gebruikersavatar
Aradia
Berichten: 2266
Lid geworden op: zo mei 07, 2006 10:16 pm
Locatie: Krimpen aan den IJssel

Bericht door Aradia » za apr 14, 2007 4:58 pm

Ja castlefest ik zeker leuk, maar denk dat weinig mensen door hebben dat het tegelijk valt met Wacken.
"Toil without song is like a weary journey without an End."

http://www.last.fm/user/WandererSpirit

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » za apr 14, 2007 5:02 pm

Wat een topic weer... :' )
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Sven Mesman
Berichten: 2427
Lid geworden op: di feb 25, 2003 10:12 pm
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Sven Mesman » zo apr 15, 2007 3:00 am

Castlefest heerscht inderdaad de pannen van het spreekwoordelijke dak af.
Ben er uiteraard dit jaar ook were bij, de EFF laat ik dit jaar links liggen mede door het feit dat ten eerste al wat anders te doen heb en ten tweede omdat ik niet een bijster groot budget heb deze maand (de nieuwe Porcupine Tree moet immers ook nog aangeschaft worden bijvoorbeeld).
Reality is an illusion created by the lack of alcohol.
Love is an illusion created by the lack of common sense.

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » zo apr 15, 2007 8:29 am

Aradia schreef:Ja castlefest ik zeker leuk, maar denk dat weinig mensen door hebben dat het tegelijk valt met Wacken.
Ghehe ik ga gelukkig niet naar Wacken :D




Oh en +*+Lonn+*+, kap eens mij via PM lastig te vallen!

+*+Lonn+*+
Berichten: 86
Lid geworden op: wo sep 13, 2006 11:36 pm
Locatie: Ommen

Bericht door +*+Lonn+*+ » zo apr 15, 2007 10:02 am

MMayo schreef:[..]


Ghehe ik ga gelukkig niet naar Wacken :D




Oh en +*+Lonn+*+, kap eens mij via PM lastig te vallen!
Laatst gewijzigd door +*+Lonn+*+ op zo apr 15, 2007 10:06 am, 3 keer totaal gewijzigd.

+*+Lonn+*+
Berichten: 86
Lid geworden op: wo sep 13, 2006 11:36 pm
Locatie: Ommen

Bericht door +*+Lonn+*+ » zo apr 15, 2007 10:05 am

MMayo schreef:[..]


Ghehe ik ga gelukkig niet naar Wacken :D




Oh en +*+Lonn+*+, kap eens mij via PM lastig te vallen!
nja jij vind het blijkbaar leuk om mij in het openbaar af te zeiken terwijl je me niet eens kent..nja ga je gang hoor.

+*+Lonn+*+
Berichten: 86
Lid geworden op: wo sep 13, 2006 11:36 pm
Locatie: Ommen

..

Bericht door +*+Lonn+*+ » zo apr 15, 2007 10:09 am

Aradia schreef:Ja castlefest ik zeker leuk, maar denk dat weinig mensen door hebben dat het tegelijk valt met Wacken.

nou dan koos ik toch voor wacken hoor, ondanks dat castlefest me ook wel gaaf lijkt.
hangt een beetje van mn geld af.

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » zo apr 15, 2007 11:31 am

+*+Lonn+*+ schreef:[..]
nja jij vind het blijkbaar leuk om mij in het openbaar af te zeiken terwijl je me niet eens kent..nja ga je gang hoor.
Wat zit je nu toch steeds te jammeren over afzeiken dan? Ik heb mijn mening hier neergezet betreft de fantasy fair, dat jij het daar niet mee eens bent.. mij best. Dat jij mij vervolgens meent te moeten lastig vallen per PM waarop ik reageer dat je niet zo moet zeuren en dit als afzeiken in het openbaar vind.. moet je zelf weten.

Echt, flikker op met je ge-PM gezeur.

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Bericht door Heidewolf » zo apr 15, 2007 12:56 pm

MMayo heeft gelijk, het is een massa festival, wat niet zo veel meer met fantasy te maken heeft. Castlefest is toch echt meer fantasy gericht.
En de organisatie erachter is ook bagger, die heb ik ook meegemaakt als vrijwilliger. Maar toch ga ik dit jaar weer 3 dagen vrijwilligen, gewoon omdat het gezellig is.
Heerlijk Helder Taalloeder

+*+Lonn+*+
Berichten: 86
Lid geworden op: wo sep 13, 2006 11:36 pm
Locatie: Ommen

..

Bericht door +*+Lonn+*+ » zo apr 15, 2007 2:24 pm

Heidewolf schreef:MMayo heeft gelijk, het is een massa festival, wat niet zo veel meer met fantasy te maken heeft. Castlefest is toch echt meer fantasy gericht.
En de organisatie erachter is ook bagger, die heb ik ook meegemaakt als vrijwilliger. Maar toch ga ik dit jaar weer 3 dagen vrijwilligen, gewoon omdat het gezellig is.
Laatst gewijzigd door +*+Lonn+*+ op zo apr 15, 2007 2:31 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

+*+Lonn+*+
Berichten: 86
Lid geworden op: wo sep 13, 2006 11:36 pm
Locatie: Ommen

..

Bericht door +*+Lonn+*+ » zo apr 15, 2007 2:24 pm

Heidewolf schreef:MMayo heeft gelijk, het is een massa festival, wat niet zo veel meer met fantasy te maken heeft. Castlefest is toch echt meer fantasy gericht.
En de organisatie erachter is ook bagger, die heb ik ook meegemaakt als vrijwilliger. Maar toch ga ik dit jaar weer 3 dagen vrijwilligen, gewoon omdat het gezellig is.
Laatst gewijzigd door +*+Lonn+*+ op zo apr 15, 2007 2:34 pm, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » zo apr 15, 2007 2:26 pm

+*+Lonn+*+ schreef:[..]


dat ze gelijk heeft boeit me niet zo veel, maar ze doet donders agressief tegen mij, en heb haar gewoon gevraagd..waarom ze zo doet.maar goed..ik wil hier verder niet meer op in gaan want dit is geen bitchfight topic.haha :P
Gedraag je naar je leeftijd...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

+*+Lonn+*+
Berichten: 86
Lid geworden op: wo sep 13, 2006 11:36 pm
Locatie: Ommen

Bericht door +*+Lonn+*+ » zo apr 15, 2007 2:31 pm

the true Thorko schreef:[..]

Gedraag je naar je leeftijd...
wie??ik?? ik was juist degene die geen zin in ruzie had, en haar gevraagd heeft waarom ze zich nogal op een agressieve manier ten opzichte van mij uit.
Is dat kinderachtig??ik vind iig van niet maarja, blijkbaar is het stoerder hier om elkaar af te vallen.

+*+Lonn+*+
Berichten: 86
Lid geworden op: wo sep 13, 2006 11:36 pm
Locatie: Ommen

Bericht door +*+Lonn+*+ » zo apr 15, 2007 2:36 pm

ja sorry mensen ik ben een beetje aan het klunsen met het plaatsen en bewerken van berichtjes (lees: dubbele berichten enzo :( )..excuseer me

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » zo apr 15, 2007 2:49 pm

+*+Lonn+*+ schreef:[..]
wie??ik?? ik was juist degene die geen zin in ruzie had, en haar gevraagd heeft waarom ze zich nogal op een agressieve manier ten opzichte van mij uit.
Is dat kinderachtig??ik vind iig van niet maarja, blijkbaar is het stoerder hier om elkaar af te vallen.
Ja precies, jij was degene die geen zin in ruzie had.. daarom post je dingen als:
+*+Lonn+*+ schreef:wat doe je agressief..zit je wat dwars aan mij???..ik bedoel dat niet negatief hoor met fantasy kringen..:)ik ben zelf ook geen hokjes denker heb daar een hekel aan maar kan me indenken dat dat zo misschien op je over kwam excuses daarvoor.
MMayo schreef: Joh, zit toch niet zo te zeuren.
+*+Lonn+*+ schreef: godver de godver ik laat me geen 2e keer voor iets uitmaken..ik heb mn best gedaan je vriendelijk te benaderen ..klootzak..ik zeur niet je bent gewoon een negatieveling dat blijkt wel
MMayo schreef: Mens je zeurt en je valt mij lastig, flikker op!
+*+Lonn+*+ schreef: ik laat mij niet uit maken voor iets wat ik niet doe, go to hell..klootzak
+*+Lonn+*+ schreef: je kent me godver de godver niet eens..hoe durf je


Nu je zin?
En dan posten van ik laat het erbij in inbox en vervolgens hier weer verder zeiken, mij best hoor. Boeiend dat jij het geweldig vind dat Fantasy fair, mooi voor je.. leuk dat je gaat. Ik ga niet want ik vind het op een kermis lijken, so fucking what? Zeur toch niet zo!

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » zo apr 15, 2007 2:52 pm

En nu weer lief doen dames.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » zo apr 15, 2007 2:52 pm

Heidewolf schreef:MMayo heeft gelijk, het is een massa festival, wat niet zo veel meer met fantasy te maken heeft. Castlefest is toch echt meer fantasy gericht.
En de organisatie erachter is ook bagger, die heb ik ook meegemaakt als vrijwilliger. Maar toch ga ik dit jaar weer 3 dagen vrijwilligen, gewoon omdat het gezellig is.
Toch maar wel ja?
Ik ben echt totaal afgeknapt nadat beloofde dingen niet meer door gingen, ook informatie verstrekking is ze volledig onbekend daar. Met name toen veldslag niet doorging en 2 jaar terug zwerkbal ofzoiets (of wat er op leek) niemand wist er het fijne van. En toch betaal je flink voor dat soort dingen, erg zonde.

+*+Lonn+*+
Berichten: 86
Lid geworden op: wo sep 13, 2006 11:36 pm
Locatie: Ommen

Bericht door +*+Lonn+*+ » zo apr 15, 2007 2:55 pm

MMayo schreef:[..]




Nu je zin?
En dan posten van ik laat het erbij in inbox en vervolgens hier weer verder zeiken, mij best hoor. Boeiend dat jij het geweldig vind dat Fantasy fair, mooi voor je.. leuk dat je gaat. Ik ga niet want ik vind het op een kermis lijken, so fucking what? Zeur toch niet zo!
HAHA :P MENSEN VOOR DE DUIDELIJKHEID IK DACHT EERST DAT DIT EEN KEREL WAS DUS VANDAAR..(KLOOTZAK) JA T KLINKT NIET ECHT SYMPHATIEK VAN MIJ MAAR IK KAN ER NIET TEGEN ALS MENSEN MIJ EEN ZEIKWIJF EN ZEUR NOEMEN TERWIJL IK GEWOON OP EEN VRIENDELIJKE LUCHTIGE MANIER MIJN EIGEN BEVINDINGEN ZEG, IK LAAT HAAR OOK IN HAAR WAARDE..MAAR MIJ EEN ZEIKWIJF NOEMEN EN DINGEN ALS FLIKKER TOCH OP ZEGGEN GAAN MIJ TE VER..EN NU WIL IK ER ECHT GEEN WOORDEN MEER AAN VUIL MAKEN, NIKS VOOR MIJ BLUGH
P.S HET WAS MIJN INTENSIE 1 BERICHTJE PERSOONLIJK NAAR HAAR TE STUREN WAAROM ZE MIJ ZO OP EEN ONGENUANCEERDE/VIJANDIGE MANIER BENADERD (SORRY IK KAN DAAR SLECHT TEGEN) EN VERVOLGENS KOMEN DAAR OVER EN WEER REACTIES OP) HEEL JAMMER MAYO IK BEN NIET HEILIG MISSCHIEN OOK WEL DEELS MIJN FOUT..MAAR IK HOOP DAT WE NU GEWOON WEER NOMRAAL KUNNEN DOEN TEGEN ELKAAR DAT ZOU FIJN ZIJN
Laatst gewijzigd door +*+Lonn+*+ op zo apr 15, 2007 2:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » zo apr 15, 2007 2:57 pm

Mayo een vent? Zo had ik het nog nooit bekeken... maar nou je het zegt... :mrgreen:
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » zo apr 15, 2007 2:57 pm

+*+Lonn+*+ schreef:[..]


HAHA MENSEN VOOR DE DUIDELIJKHEID IK DACHT EERST DAT DIT EEN KEREL WAS DUS VANDAAR..(KLOOTZAK) JA T KLINKT NIET ECHT SYMPHATIEK VAN MIJ MAAR IK KAN ER NIET TEGEN ALS MENSEN MIJ EEN ZEIKWIJF EN ZEUR NOEMEN TERWIJL IK GEWOON OP EEN VRIENDELIJKE LUCHTIGE MANIER MIJN EIGEN BEVINDINGEN ZEG, IK LAAT HAAR OOK IN HAAR WAARDE..MAAR MIJ EEN ZEIKWIJF NOEMEN EN DINGEN ALS FLIKKER TOCH OP ZEGGEN GAAN MIJ TE VER..EN NU WIL IK ER ECHT GEEN WOORDEN MEER AAN VUIL MAKEN, NIKS VOOR MIJ BLUGH
Je caps staat aan :'-)

Dat staat er bovendien ook niet, er staat dat je zeurt. Als jij je dan allerlei dingen in het hoofd haalt, is dat niet mijn probleem.

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » zo apr 15, 2007 2:58 pm

the true Thorko schreef:Mayo een vent? Zo had ik het nog nooit bekeken... maar nou je het zegt... :mrgreen:
8)

+*+Lonn+*+
Berichten: 86
Lid geworden op: wo sep 13, 2006 11:36 pm
Locatie: Ommen

Bericht door +*+Lonn+*+ » zo apr 15, 2007 3:03 pm

[quote="MMayo"][..]


Je caps staat aan :'-)

Dat staat er bovendien ook niet, er staat dat je zeurt. Als jij je dan allerlei dingen in het hoofd haalt, is dat niet mijn probleem.[/quote

dat bedoel ik dus met over en weer :shock: ..zo stopt de discussie nooit..zeg eerlijk mayo jou mening en uiting ten opzichte van mij was niet bepaald symphatiek, maarja misschien dat ik me wel te snel dingen persoonlijk aan trek (dat is idd mijn fout), en dat hoeft idd niet je probleem te zijn.(heb je gelijk in)
mja ieder zijn mening en ik snap je verder ook wel, t geen wat me dwars zat was dus dat agressieve ondertoontje..
eej zand erover!!tis klaar nu
OK? KLAAR

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » zo apr 15, 2007 3:04 pm

+*+Lonn+*+ schreef:[..]
P.S HET WAS MIJN INTENSIE 1 BERICHTJE PERSOONLIJK NAAR HAAR TE STUREN WAAROM ZE MIJ ZO OP EEN ONGENUANCEERDE/VIJANDIGE MANIER BENADERD (SORRY IK KAN DAAR SLECHT TEGEN) EN VERVOLGENS KOMEN DAAR OVER EN WEER REACTIES OP) HEEL JAMMER MAYO IK BEN NIET HEILIG MISSCHIEN OOK WEL DEELS MIJN FOUT..MAAR IK HOOP DAT WE NU GEWOON WEER NOMRAAL KUNNEN DOEN TEGEN ELKAAR DAT ZOU FIJN ZIJN
Vijandige manier? Je moet gewoon niet zo zeuren, wat ik ook al in mijn eerste berichtje naar jou toe heb gepost. Ik heb mijn mening, jij hebt jouw mening.. met jouw mening haal je mij nergens toe over.. dus stop maar met proberen en ga maar lol hebben op de EFF (zoals ook al eerder gepost naar jou).
+*+Lonn+*+ schreef: dat bedoel ik dus met over en weer :shock: ..zo stopt de discussie nooit..zeg eerlijk mayo jou mening en uiting ten opzichte van mij was niet bepaald symphatiek, maarja misschien dat ik me wel te snel dingen persoonlijk aan trek (dat is idd mijn fout), en dat hoeft idd niet je probleem te zijn.(heb je gelijk in)
mja ieder zijn mening en ik snap je verder ook wel, t geen wat me dwars zat was dus dat agressieve ondertoontje..
eej zand erover!!tis klaar nu
OK? KLAAR
En vertel eens waarom ik rekening met jou moet houden als ik iets over de EFF post? Jij bent de EFF? Of hoe moet ik dat zien? En als je quote moet je onder alle tekst pas gaan typen, ipv er tussendoor.
Laatst gewijzigd door MMayo op zo apr 15, 2007 3:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

+*+Lonn+*+
Berichten: 86
Lid geworden op: wo sep 13, 2006 11:36 pm
Locatie: Ommen

Bericht door +*+Lonn+*+ » zo apr 15, 2007 3:05 pm

IROn schreef:En nu weer lief doen dames.

''lief zijn'' is the magic word ik hoop dat jou woorden helpen..iig bedankt :)

+*+Lonn+*+
Berichten: 86
Lid geworden op: wo sep 13, 2006 11:36 pm
Locatie: Ommen

Bericht door +*+Lonn+*+ » zo apr 15, 2007 3:10 pm

MMayo schreef:[..]


Vijandige manier? Je moet gewoon niet zo zeuren, wat ik ook al in mijn eerste berichtje naar jou toe heb gepost. Ik heb mijn mening, jij hebt jouw mening.. met jouw mening haal je mij nergens toe over.. dus stop maar met proberen en ga maar lol hebben op de EFF (zoals ook al eerder gepost naar jou).
hehe je brengt t nu wel heel mooi.haha maar goed mmayo.(daar gaat t nu even niet om)
inderdaad ieder zijn mening en ik zal de laatste zijn die dat niet respecteerd ik respecteer altijd andermans mening, en het was echt niet mijn bedoeling jou ergens toe over te halen meid.
Het was gewoon mijn mening en nogmaals het ging mij er meer om dat ik er niet van hou als mensen flikker toch op zeggen en dat ik een zeur of wat dan ook ben, dat vind ik niet getuigen van elkaars mening in de waarde laten (ik denk dat je mij een beetje verkeerd op gevat hebt hoe mijn bedoelingen ten opzichte van jou waren)
ik vind het vervelend dat dit in het openbaar moet (vandaar dat ik je pms stuurde, en aangezien jij daar niet positief op in ging, werd ik een beetje nogal pissed off..maar zoals ik al veeeeeeeel eerder gezegt en geprobeert heb is nu de zitting wat mij betreft gesloten, want je gaat er maar over door en door..ik zelf nu ook mja..eeeeej klaar nu!!

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » zo apr 15, 2007 3:12 pm

EFF 2006

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

+*+Lonn+*+
Berichten: 86
Lid geworden op: wo sep 13, 2006 11:36 pm
Locatie: Ommen

Bericht door +*+Lonn+*+ » zo apr 15, 2007 3:13 pm

MMayo schreef:[..]


En vertel eens waarom ik rekening met jou moet houden als ik iets over de EFF post? Jij bent de EFF? Of hoe moet ik dat zien? En als je quote moet je onder alle tekst pas gaan typen, ipv er tussendoor.


GAAN WE WEER :shock: (MEID) GA NIETEN VAN T ZONNETJE..TIS KLAAR NU

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » zo apr 15, 2007 3:15 pm

+*+Lonn+*+ schreef:[..]

hehe je brengt t nu wel heel mooi.haha maar goed mmayo.(daar gaat t nu even niet om)
inderdaad ieder zijn mening en ik zal de laatste zijn die dat niet respecteerd ik respecteer altijd andermans mening, en het was echt niet mijn bedoeling jou ergens toe over te halen meid.
Het was gewoon mijn mening en nogmaals het ging mij er meer om dat ik er niet van hou als mensen flikker toch op zeggen en dat ik een zeur of wat dan ook ben, dat vind ik niet getuigen van elkaars mening in de waarde laten (ik denk dat je mij een beetje verkeerd op gevat hebt hoe mijn bedoelingen ten opzichte van jou waren)
ik vind het vervelend dat dit in het openbaar moet (vandaar dat ik je pms stuurde, en aangezien jij daar niet positief op in ging, werd ik een beetje nogal pissed off..maar zoals ik al veeeeeeeel eerder gezegt en geprobeert heb is nu de zitting wat mij betreft gesloten, want je gaat er maar over door en door..ik zelf nu ook mja..eeeeej klaar nu!!
Je stuurt me pms? :lol:

Je respecteert mijn mening, maar doordat ik in jouw ogen niet positief genoeg terug reageerde werd je boos. Right. En stop er dan zelf over te zeuren steeds. Neem aan dat je niet iedereen die met jou van mening verschilt of iets typt wat je niet aanstaat, een pm gaat sturen? Dan kun je bezig blijven.
+*+Lonn+*+ schreef:[..]
GAAN WE WEER :shock: (MEID) GA NIETEN VAN T ZONNETJE..TIS KLAAR NU
Wist je trouwens dat het gebruik van caps op een forum gelijk staat aan schreeuwen, dus laat die caps maar met rust. Nergens voor nodig. Jij roept allerlei dingen die ik volgens jou doe en als ik om verduidelijking vraag moet ik maar buiten gaan zitten in de zon? Rare manier van discussie voeren heb jij.
Laatst gewijzigd door MMayo op zo apr 15, 2007 3:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

+*+Lonn+*+
Berichten: 86
Lid geworden op: wo sep 13, 2006 11:36 pm
Locatie: Ommen

Bericht door +*+Lonn+*+ » zo apr 15, 2007 3:16 pm

MMayo schreef:EFF 2006

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
LEUKE FOTO'S :) ik merk wel dat ik nog niet zo handig ben in hoe t hier werkt..en hoe je foto's moet plaatsen etc :)

Plaats reactie