Iced Earth

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Gebruikersavatar
Ronald
Berichten: 135
Lid geworden op: zo mar 23, 2003 9:22 pm
Locatie: Irnsum

Bericht door Ronald » za mei 26, 2007 2:22 am

Amibor schreef:Ik ben behoorlijk benieuwd naar Pyramaze, als Matt Barlow erin gaat zingen. Voor mij was IE toch wel voorbij toen Matt weg ging en Owen erbij kwam. Ik was juist IE-fan vanwege het originele stemgeluid van Barlow binnen de powermetal scene. Owen klinkt wat mij betreft cliche-matig.
En helemaal zonde dat ze de something wicked trilogy opnieuw hebben opgenomen, wat een slechte nummers zeg. Die halen het lang niet bij de originelen, alle sfeer is eruit!
Prophecy is mede verantwoordelijk voor mijn stap richting de meer duistere metal, en nu nemen ze het opnieuw op zonder enige vorm van sfeer! Blasfemie!

Maargoed. ik ga mijn ogen en oren goed openhouden voor Pyramaze, zijn er al samples of wat?
Ik zou het niet beter kunnen verwoorden. Die Owens kunnen ze wat mij betreft bij het grof vuil zetten. Past totaal niet bij IE !!!
Helemaal zielig eigenlijk dat men terugvalt op de trilogie. Wat Matt heeft opgebouwd kan die Tim alleen maar afbreken. Wat mij betreft is het einde van Iced Earth nader en luister ik alleen nog maar naar de albums met Matt als zanger. Noem het kortzichtig, ik noem het gevoel. En dat is wat er ontbreekt bij de huidige Iced Earth. Ik zal daarom Pyramaze ff in de gaten houden...........
Till Next Time,

Ronald

"Vengeance Is Mine"

Gebruikersavatar
Metallist
Berichten: 2830
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 10:59 am
Locatie: Boxtel

Bericht door Metallist » zo mei 27, 2007 6:38 pm

Vergeet niet dat NOTS ook gewoon kei- en keigaaf was!! met of zonder Barlow! Die beukte hard.
www.myspace.com/thenewdominion

Gebruikersavatar
Jens
Berichten: 400
Lid geworden op: vr jan 20, 2006 10:38 pm

Bericht door Jens » ma mei 28, 2007 11:39 am

Jep, ik vind die zeiker van een Barlow stevig overroepen; hij is de jankende patriot.
Wat het nieuwe werk natuurlijk niet automatisch goed maakt, ik vrees dat Jon al te ver weg van de heerlijk scheurende NOTSR is geëvolueerd, want zulke platen kunnen met Owens perfect gerealiseerd worden!

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » ma mei 28, 2007 11:47 am

...
Laatst gewijzigd door jeffrey op ma mei 28, 2007 11:51 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Allemaal even normaal doen tegen djent

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » ma mei 28, 2007 11:49 am

Metallist schreef:Vergeet niet dat NOTS ook gewoon kei- en keigaaf was!! met of zonder Barlow! Die beukte hard.
Nog mooier zelfs, het is het beste wat die ooit geschreven heeft. Die zangert zouden ze zo weer kunnen aannemen. Mijn vertrouwen heeft die dan. En wat Jens zegt, zulke albums zouden met de Ripper ook gemaakt kunnen worden. Hij heeft er iig het stembereik voor en de stem ook. Nu alleen ff goed gebruiken.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » ma mei 28, 2007 12:19 pm

Het kan wel, maar toch luister ik nog liever naar Gene Adam dan naar Tim Owens.
It's the end of time

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11738
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » ma mei 28, 2007 12:26 pm

Ach ja, die sfeer van een NOTS kan nooit meer bereikt worden, al is het maar door de huidige platte productie. Helaas hebben meer bands daar last van, dikker geluid gaat vaak ten koste van de sfeer. Vergelijk Burnt Offerings maar eens met Horror Show, gezien de thema´s had Horror Show best even duister uit kunnen pakken, maar vergeet het maar, alleen Dracula bereikt misschien nog dat sfeerniveau. Zonde is ´t.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Iron Maiden
Berichten: 3088
Lid geworden op: do jul 13, 2006 9:46 pm
Locatie: Rijssen

Bericht door Iron Maiden » ma mei 28, 2007 2:24 pm

Ik heb dan wel liever Owens dan Gene Adam en ik denk dat het album toch wel eens kan gaan verrassen, maar het is gewoon nog even afwachten..Ik vind Gettysburg ook erg goed en mooi en dat is ook iets waar Schaffer uitgebreid voor is gaan zitten geloof ik...

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » ma mei 28, 2007 5:49 pm

Dat album van Pyramaze was toch althans niet erg indrukwekkend. Slecht is anders, maar bij lange na niet van het kaliber van Iced Earth

Iron Maiden
Berichten: 3088
Lid geworden op: do jul 13, 2006 9:46 pm
Locatie: Rijssen

Bericht door Iron Maiden » ma mei 28, 2007 10:20 pm

Welk album heb je geluisterd? Ik heb namelijk The Legend of the Bone Carver geluisterd en ik vond hem toch goed, maar misschien is het eerste album minder...

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » ma mei 28, 2007 10:44 pm

jongensch, open een Pyramaze topic (liefst wel met fatsoenlijke openingspost), of ga verder daarover in het powermetaltopic
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Thaumaturgy
Berichten: 3676
Lid geworden op: ma apr 29, 2002 2:22 pm

Bericht door Thaumaturgy » do mei 31, 2007 3:09 pm

http://www.bravewords.com/news/66815

Review van het aankomende album.

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » do mei 31, 2007 4:33 pm

Ik heb nu wel een aardig beeld van de cd, maar wat een slechte review! Die 2e alinea is echt niet door te komen.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » do mei 31, 2007 4:40 pm

Rene schreef:Ik heb nu wel een aardig beeld van de cd, maar wat een slechte review! Die 2e alinea is echt niet door te komen.
Je bedoelt zeker vanaf de 2e alinea, want het wordt er daarna niet beter op.
It's the end of time

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » do mei 31, 2007 4:45 pm

Dragonforce schreef:[..]
Je bedoelt zeker vanaf de 2e alinea, want het wordt er daarna niet beter op.
Ja, dat klopt wel. Het is duidelijk geschreven door iemand die gewoon supertrots is dat hij de eerste is die iets mag schrijven over de nieuwste Iced Earth. Dat moet natuurlijk zo snel mogelijk geplaatst worden, zonder eerst te checken of het wel leesbaar is.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25592
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » do mei 31, 2007 5:14 pm

Mmm, klinkt wel erg positief, ik ben benieuwd.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Djaser
Berichten: 1955
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:53 pm
Locatie: Somewhere in time

Bericht door Djaser » do mei 31, 2007 7:00 pm

Nou wie weet is er dan toch nog hoop, ik geloof dat ik dat nieuwe nummer wel aardig vind.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » do mei 31, 2007 7:03 pm

had Jon een paar jaar terug niet nogal ruzie met Brave Words ?
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Djaser
Berichten: 1955
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:53 pm
Locatie: Somewhere in time

Bericht door Djaser » do mei 31, 2007 7:06 pm

Dat was toch met een metal magazine? Of haal ik nu wat door elkaar?
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » do mei 31, 2007 7:56 pm

ja wat denk je dat Brave Words & Bloody Knuckles is?
Goed, ze hebben ook een ezine waar ze dingen opzetten, maar het is ook een blad.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » do mei 31, 2007 9:27 pm

Dan heeft Jon vast een geintje met ze uitgehaald door ze te laten denken dat ze de nieuwe cd hebben gehoord. In werkelijkheid was het gewoon de nieuwste cd van Beyond Fear, Tim Owen's projectbandje :P
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24870
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » do mei 31, 2007 9:54 pm

Amibor schreef:Ach ja, die sfeer van een NOTS kan nooit meer bereikt worden, al is het maar door de huidige platte productie. Helaas hebben meer bands daar last van, dikker geluid gaat vaak ten koste van de sfeer. Vergelijk Burnt Offerings maar eens met Horror Show, gezien de thema´s had Horror Show best even duister uit kunnen pakken, maar vergeet het maar, alleen Dracula bereikt misschien nog dat sfeerniveau. Zonde is ´t.
je vat het goed samen

na burnt offerings is het bergafwaarts gegaan

dark sage, something wicked en horror show bevatten wel wat goede songs, maar sfeer is weg en er staan ook vreselijke nietszeggende simpele herhalingssongs op

echte iced earth is gestorven na burnt offerings, dat was echte power metal

dus niet owens heeft IE echt kapot gemaakt, dat was vroeger al gebeurd, het is nu enkel nog een stuk saaier en anoniemer geworden door Tim omdat de echte emoties weg zijn

maar oude iced earth platen blijf ik met zeer veel plezier zeer vaak draaien, die platen kunnen niet stuk
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » vr jun 08, 2007 7:22 pm

Inmiddels heb ik de EP gekocht en kan ik de nummers ook beter beoordelen. Ten Thousand Strong is een simpel nummertje, dat lekker is om op te zetten zo na een dag werken. Eigenlijk niks mis mee. De trilogie vind ik het beste wat Iced Earth gemaakt heeft, en de opnieuw opgenomen versie gaat er wat mij betreft dus prima in. En er zitten best interessante nieuwe stukken in. En vooral de solo's van Tim Mills zijn stukken beter! Zonde dat hij niet volledig bij Iced Earth heeft aangetreden. En ook jammer dat Jon de solo's in zijn muziek grotendeels heeft afgezworen, want met zo'n goede gitarist geeft het de nummers net wat extra.

De single en de opnieuw opgenomen trilogie hadden als doel om weer in de sfeer van de Something Wicked-saga te komen en dat gedeelte is goed gelukt. Na het ietwat tegenvallende Glorieus Burden hoefde het van mij eigenlijk niet meer. Maar nu kijk ik er toch weer naar uit.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Damien, son of Lucifer
Berichten: 3228
Lid geworden op: do mei 29, 2003 12:42 pm
Locatie: Nimwegen

Bericht door Damien, son of Lucifer » za jun 09, 2007 12:46 am

Tokus schreef:had Jon een paar jaar terug niet nogal ruzie met Brave Words ?
Wikipedia schreef:The ... theme [on TGB] became the centre of a controversy after Schaffer gave an interview to Canadian heavy metal magazine Brave Words & Bloody Knuckles. After the interview was published, Schaffer accused the magazine of taking him out of context and of pushing an anti-American bias, and subsequently announced that the band would boycott the magazine in the future. However, Schaffer granted Mark Gromen, also of BW&BK and a friend, an interview in issue 101 (Jan/Feb '07) effectively ending the boycott.
Tja, je moet natuurlijk niet met iets anti-Amerikaans aan komen zetten bij Jon. Dan zijn de rapen gaar.
[b]DAUDR!![/b]

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » ma jun 25, 2007 7:51 pm

Afbeelding

de cover van de nieuwe plaat
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » ma jun 25, 2007 8:03 pm

Tokus schreef:Afbeelding

de cover van de nieuwe plaat
Een andere tekenstijl, veel meer comic-achtig. Het is wel een aardig tekeningetje, maar ik had het veel liever gezien dat het in de oude stijl was gedaan. Hoewel, dan had het er weer erg veel op de Something Wicked This Way Comes-cover geleken.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » ma jun 25, 2007 8:28 pm

Bweh, best geinig, maar echt van het niveau dat ik nog bijna haal! = lelijke hoes!!

Zal vast ook wel voor de muziek staan, hehe.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22652
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » ma jun 25, 2007 8:31 pm

Op het gezicht na vind ik het een prima artwork!
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » ma jun 25, 2007 8:34 pm

innuendo schreef:Op het gezicht na vind ik het een prima artwork!
Ah man, die lelijke wolven en die gefotosoepte piramide en lucht :cry:
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22652
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » ma jun 25, 2007 8:49 pm

Ja, ok. De wolven hebben rare poten en de achtergrond ziet er na een grondige inspectie wel enigzins vreemd uit...
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » ma jun 25, 2007 8:50 pm

Rene schreef:[..]


Een andere tekenstijl, veel meer comic-achtig. Het is wel een aardig tekeningetje, maar ik had het veel liever gezien dat het in de oude stijl was gedaan. Hoewel, dan had het er weer erg veel op de Something Wicked This Way Comes-cover geleken.
de originele Something Wicked cover was getekend door Greg Capullo. Juist, een comictekenaar. En dat zag er echt uit alsof het uit een comic kwam. Dit ook wel redelijk, maar op een andere manier.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » ma jun 25, 2007 11:34 pm

Ik vind het echt...abominabel!!
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Gandalf
Berichten: 390
Lid geworden op: wo dec 19, 2001 11:05 am
Locatie: Groningen

Bericht door Gandalf » ma jun 25, 2007 11:43 pm

Lelijk. Vooral die wolven lijken echt nergens naar. Het hoesje van hun meest recente EP ziet er stukken beter uit. Ik hoop dat de muziek beter is.
[url=http://www.last.fm/user/Siepje/?chartstyle=grayboxfive][img]http://imagegen.last.fm/grayboxfive/artists/5/Siepje.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8423
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Joris » di jun 26, 2007 11:11 am

zo op het eerste gezicht lijkt het wel vet. Kleurgebruik e.d.
Maar als je beter kijkt is het idd een stuk minder. Sets kop komt er niet mooi uit, en die wolven... tja... Misschien een beetje geprobeert om Anubis er in te verwerken?? Vooral de rechter heeft zo'n lange rechte snuit.

Gebruikersavatar
Emalaith
Berichten: 304
Lid geworden op: do jun 21, 2007 8:52 am
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door Emalaith » wo jun 27, 2007 6:53 pm

Metalheank schreef:Ik vind het echt...abominabel!!
Een treffende omschrijving.

Ik ben niet echt weg van dit niewe artwork. Dan vind ik toch de oude Night of the Stormrider het mooist.
Als cool metal een genre was, had Megadeth het uitgevonden.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » wo jun 27, 2007 7:04 pm

Niet een hoes, maar wel mijn favouriet:

Afbeelding

Toch eens dat shirt vinden!
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25592
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » wo jun 27, 2007 7:07 pm

Die zie ik nu ook pas voor de eerste keer :?

Ik vind persoonlijk de originele Burnt Offerings (volgens mij een afbeelding van Gustave Dore) met afbeelding van Dantes Divina Komedia de mooiste.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » wo jun 27, 2007 7:09 pm

Ik vind die goedkoop, wel sfeervol, maar alsnog een erg verlepte Lucifer :?
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25592
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » wo jun 27, 2007 7:12 pm

Afbeelding

Hij heeft 3 koppen, iets wat ik altijd lastig te zien vind op deze afbeelding. Als het goed is at hij de lichamen van Judas, Brutus en nog iemand...

Maar ik vind hem behoorlijk sfeervol en gaaf eigenlijk :P
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » wo jun 27, 2007 7:15 pm

Sfeervol: ja. Maar hij heeft zo'n stom Aristoteles-hoofd :wink:
Niet echt indrukwekkend en beangstigend dus. Bovendien zou je er tekstballonnetjes bij kunnen zetten in de trant van: "kut, wat doe ik hier?" "als ze maar niet mijn kop gaan gebruiken voor een albumhoes" etc.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25592
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » wo jun 27, 2007 7:17 pm

Hij lijkt mijns inziens meer op Sokrates, maar dat terzijde ;) Als je beter zou zijn hoe hij op die lijken aan het kauwen was zou het er beter uitzien. Aan de andere kant, volgens Dantes Divina Komedia zit Lucifer tot zijn middel vast in het ijs, op de vlakte van de verraders (hence Judas en Brutus), dus ergens is het logisch dat hij er zo bijzit :P
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25592
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » wo jun 27, 2007 7:24 pm

Compleet offtopic:

Afbeelding

Is deze versie angstaanjagender? ;)
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Bericht door Heidewolf » wo jun 27, 2007 7:32 pm

Lennert schreef:Afbeelding

Hij heeft 3 koppen, iets wat ik altijd lastig te zien vind op deze afbeelding. Als het goed is at hij de lichamen van Judas, Brutus en nog iemand...

Maar ik vind hem behoorlijk sfeervol en gaaf eigenlijk :P
Die 3e moet toch nog komen? Iemand die iets gaat in de einde der tijde.
Heerlijk Helder Taalloeder

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25592
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » wo jun 27, 2007 7:35 pm

Nee, die derde is Cassius ben ik inmiddels achter gekomen. Het boek leest nog al lastig weg...
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8423
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Joris » zo jul 01, 2007 3:13 pm

Gisteren ook de Ouverture of the wicked single een lusiterbeurt gegeven. Met gepraat ertussendoor, dus niet heel aandachtig.

Maar ik kan niet zeggen dat ik echt onder de indruk was. Het nieuwe nummer klonk net iets te vrolijk. Verder deed het nummer me meer een glorious burden gevoel geven dan een something wicked gevoel. Maar dat komt waarschijnlijk ook door de manier van zingen van Owens (waarom moeten er trouwens zoveel 2-stemmige zanglijnen in, gaat op een gegeven moment ook vervelen).

De nieuwe versie van de wicked trilogy was ook niet echt om over naar huis te schrijven. Had het nummer zo gelaten als het was, eventueel door Owens opnieuw ingezongen... maar waren toch teveel veranderingen in de muziek, die de nummers niet ten goede kwamen (waar zijn die vette riffjes gebleven?).

Gebruikersavatar
Emalaith
Berichten: 304
Lid geworden op: do jun 21, 2007 8:52 am
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door Emalaith » ma jul 02, 2007 4:47 pm

Joris schreef:Maar ik kan niet zeggen dat ik echt onder de indruk was. Het nieuwe nummer klonk net iets te vrolijk. Verder deed het nummer me meer een glorious burden gevoel geven dan een something wicked gevoel. Maar dat komt waarschijnlijk ook door de manier van zingen van Owens (waarom moeten er trouwens zoveel 2-stemmige zanglijnen in, gaat op een gegeven moment ook vervelen).

De nieuwe versie van de wicked trilogy was ook niet echt om over naar huis te schrijven. Had het nummer zo gelaten als het was, eventueel door Owens opnieuw ingezongen... maar waren toch teveel veranderingen in de muziek, die de nummers niet ten goede kwamen (waar zijn die vette riffjes gebleven?).
Geheel mee eens. Ik was maar bar weinig onder de indruk. De wicked trilogie is er zeker niet op vooruit gegaan en de nieuwe nummers weten me niet te boeien.
Als cool metal een genre was, had Megadeth het uitgevonden.

Iron Maiden
Berichten: 3088
Lid geworden op: do jul 13, 2006 9:46 pm
Locatie: Rijssen

Bericht door Iron Maiden » wo jul 04, 2007 4:58 pm

SPV confirms release dates for FRAMING ARMAGEDDON.

Germany - September 7, 2007.
All of Europe - September 10, 2007.
USA - September 11, 2007.

10 september dus, maar waarom ie in Duitsland nu eerder moet uitkomen snap ik ook niet.

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8423
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Joris » wo jul 04, 2007 5:02 pm

omdat SPV duits is, en het voor hun in duitsland sneller te distribueren is ?

Gebruikersavatar
Metal79
Berichten: 544
Lid geworden op: ma mei 21, 2007 2:33 pm
Locatie: A-locatie

Bericht door Metal79 » wo jul 04, 2007 5:04 pm

Iron Maiden schreef:SPV confirms release dates for FRAMING ARMAGEDDON.

Germany - September 7, 2007.
All of Europe - September 10, 2007.
USA - September 11, 2007.

10 september dus, maar waarom ie in Duitsland nu eerder moet uitkomen snap ik ook niet.
Simpel: daar zit de grootste markt voor Schaffer & Co., dus de meeste PR. Plus er moeten forse aantallen aan de detailhandel worden uitgeleverd.

Gebruikersavatar
arnibes
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo feb 06, 2005 10:27 pm
Locatie: 6 meter onder zee niveau
Contacteer:

Bericht door arnibes » wo jul 04, 2007 7:02 pm

Lennert schreef:Afbeelding

Hij heeft 3 koppen, iets wat ik altijd lastig te zien vind op deze afbeelding. Als het goed is at hij de lichamen van Judas, Brutus en nog iemand...

Maar ik vind hem behoorlijk sfeervol en gaaf eigenlijk :P
Wel netjes in het rood he:
Afbeelding

Ik vind eigenlijk de muziek van deze cd gaver dan de remasters. Veel duisterder.

En ik geloof niet dat ik hier al heb vermeld dat de single me enorm tegenviel? Ook beetje overbodig om dat hier te vermelden lijkt me :lol:

Gesloten