Wacken 2007
Vertaling: "Op Wacken lopen veel leuke vrijgezelle vrouwen rond. Die halen echter de neus op voor 'sugar daddy', wat gezien het vrouwvriendelijke niveau van zijn posts volstrekt onbegrijpelijk is. Daardoor is 'sugar daddy' nogal gefrustreerd, zeker als hij door een condoom in het gratis welkomstpakket nog eens met de neus op de feiten wordt gedrukt."sugar daddy schreef:Maar wat ik bedoelde. 90% Van de bezoekers op Wacken is mannelijk en die 10% die er rondloopt is van het formaat walrus en zijn in het donker nog te lelijk of hebben al een vriend/man/partner.

-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
sterker nog, het is samen met de gothic scene de subcultuur waar de meest lelijke vrouwen rondlopenKoenM schreef:Toch moet ik die klootzak (want dat is het) bijvallen in het feit dat het qua vrouwen in de mettolsien over het algemeen zwaar huilen met de pet op is.
sommige zijn zeker knap, maar maken zich dan nog vaak 'lelijk'
en op wacken is het nog drie ker erger dan tijdens gewoon metalconcert
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- sugar daddy
Jammer.Gilbert schreef:[..]
Vertaling: "Op Wacken lopen veel leuke vrijgezelle vrouwen rond. Die halen echter de neus op voor 'sugar daddy', wat gezien het vrouwvriendelijke niveau van zijn posts volstrekt onbegrijpelijk is. Daardoor is 'sugar daddy' nogal gefrustreerd, zeker als hij door een condoom in het gratis welkomstpakket nog eens met de neus op de feiten wordt gedrukt."
heb toch mijn wijf bij me
- sugar daddy
- KoenM
- Contacteer:
Ben er nog steeds nooit geweest, maar een hoop potvissen dus?Kriestof schreef:[..]
sterker nog, het is samen met de gothic scene de subcultuur waar de meest lelijke vrouwen rondlopen
sommige zijn zeker knap, maar maken zich dan nog vaak 'lelijk'
en op wacken is het nog drie ker erger dan tijdens gewoon metalconcert
- sugar daddy
- sugar daddy
-
- Contacteer:
En dan de tent uitkruipen en zien dat je halve vriendengroep erom heen een pilsje zit te drinken. Leuk jaKriestof schreef:en ook dit nog
ik heb 1 keer seks gehad op wacken en dat was afschuwelijk
zonnetje op tent, graadje of 50, godver, was zelfs tegen mijn zin

I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. It's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor … and surviving
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
het was in dat wijfje haar tent...maar goedsamson schreef:[..]
En dan de tent uitkruipen en zien dat je halve vriendengroep erom heen een pilsje zit te drinken. Leuk ja
al die kotsgeluiden en types die bohze onkelz liedjes zingen, is ook niet bevordelijk
seks op festivals suckt over het algemeen big time en ik ga er ook absoluut niet meer naar zoeken en achter vrouwen lopen, heeft totaal geen nut
geef mij maar lekker bier en muziek
-
- Contacteer:
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
nadat ik vorig jaar had gezworen wacken niet meer snel te gaan door de drukte en omdat het te groot was geworden, heb ik defintief beslist om dit jaar zeker te gaan
dus geen full moon festival voor mij
hoop dat het eindelijk eens terug goed weer is dat we met zijn allen terug kunnen gaan zwemmen! heb daar veel goede herinneringen aan
dus geen full moon festival voor mij
hoop dat het eindelijk eens terug goed weer is dat we met zijn allen terug kunnen gaan zwemmen! heb daar veel goede herinneringen aan
-
- Contacteer:
- sugar daddy
The battle starts again - W:O:A Soccercup continous in 2007
--------------------------------------------------------------------------------
07-06-07 13:18 - Age: 4 days - By: WackenKai
Also this year we will compete again at the WACKEN:OPEN:AIR for the inofficial title of the Soccer-Metal-Worldchampion. As from 15.06.2007 you can register for the cup at the page of the W:O:A Soccercup www.woa-soccercup.de or directly at Holger ( theoneyoulovetohate@web.de ). As every year you can win attractive awards, lots of fun and the hearts of all metal groupies. You will find all further information like game mode, play time etc. at the page of the W:O:A Soccercup www.woa-soccercup.de
Your W:O:A Soccerteam
Iemand van hier zin om mee te doen?!
--------------------------------------------------------------------------------
Also this year we will compete again at the WACKEN:OPEN:AIR for the inofficial title of the Soccer-Metal-Worldchampion. As from 15.06.2007 you can register for the cup at the page of the W:O:A Soccercup www.woa-soccercup.de or directly at Holger ( theoneyoulovetohate@web.de ). As every year you can win attractive awards, lots of fun and the hearts of all metal groupies. You will find all further information like game mode, play time etc. at the page of the W:O:A Soccercup www.woa-soccercup.de
2003 was inderdaad lekker bloedje heet. moet zeggen dat 2004 niet veel onder deed kwa weer.
2005 ben ik niet geweest, en vorig jaar was het tijdens het festival best te doen. alleen onderweg flinke buien gehad. bij aankomst nog een paar. verder vond ik het wel lekker weer.
en met behulp van die regen buien had ik het gelijk druk onder de party-tent en veel contacten gelegd in de eerste 5 minuten
dus regen heeft zo ook zijn voordelen
2005 ben ik niet geweest, en vorig jaar was het tijdens het festival best te doen. alleen onderweg flinke buien gehad. bij aankomst nog een paar. verder vond ik het wel lekker weer.
en met behulp van die regen buien had ik het gelijk druk onder de party-tent en veel contacten gelegd in de eerste 5 minuten

Death is just the beginning
- Krimhild
- Altijd welkom
1 tip als je gaat voetballen; doe het niet op blote voeten. M'n vriend deed dat vorig jaar en we hebben een paar uur bij de EHBO gezeten. Zat een snee in z'n grote teen waar je u tegen zegt, kut gras daar. Maargoed, op kisten voetballen is ook niet echt handig dus neem sportschoenen mee zou ik zeggen.sugar daddy schreef:The battle starts again - W:O:A Soccercup continous in 2007
Laatst gewijzigd door Krimhild op di jun 12, 2007 10:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Mediteren kun je leren!
aangezien wij dinsdags al gaan wil ik best wel ff mee voetballen op zich ^^. Moet je je individueel opgeven of per team ?sugar daddy schreef:The battle starts again - W:O:A Soccercup continous in 2007
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
vorig jaar was beetje raar en hadden we geen tijdDaeminion schreef:Vorig jaar was het beste festivalweer wat ik heb meegemaakt op Wacken, dus toen had je ook kunnen gaan.
eerst pleegt onze buurman zelfmoord nadat ik half uur daarvoor nog bier met hem had gedronken..gelukkig hebben ze hem komen halen met een helikopter en zijn polse nterug dichtgenaaid
en daarna heb ik met oostenrijkers commander kansloos spel gespeeld en was ik van de planeet, dus kwam er niet van
maar remco, in 2003 (toen was jij er ook) was het weer toch pas goed! snikheet kon ik me herinneren
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
het enige leuke aan die voetbalwedstrijd is dat mambo kurt er ook optreedsugar daddy schreef:The battle starts again - W:O:A Soccercup continous in 2007
voor de rest is het nutteloze energieverspilling
- sugar daddy
Misschien doe ik wel gewoon voetbalschoenen aan dan??Krimhild schreef:[..]
1 tip als je gaat voetballen; doe het niet op blote voeten. M'n vriend deed dat vorig jaar en we hebben een paar uur bij de EHBO gezeten. Zat een stuk glas in z'n grote teen waar je u tegen zegt. Maargoed, op kisten voetballen is ook niet echt handig dus neem sportschoenen mee zou ik zeggen.
- sugar daddy
- sugar daddy
Deze dus wel, en volgens mij zijn er nog wel een aantal.Krimhild schreef:[..]
Fanatiek! Nouja, ik ging er een beetje vanuit dat de gemiddelde metalfan geen voetbalschoenen in zijn bezit heeft.
Maar het blijft natuurlijk wel voor de lol, tussen de wedstrijden door wat lullen en drinken.
en dan toch stiekem winnen en paraderen met die mooie beker en medailles.

- sugar daddy
- puking luke
-
- Contacteer:
- sugar daddy