Fields Of Rock 2007 II

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25599
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma jun 18, 2007 9:49 pm

ancient mariner schreef:Ik was er ook! Heb me prima vermaakt en heb geen spijt van mijn keuze om dit jaar eens niet naar Graspop te gaan.

Heb enorm genoten van optredens van Fast Eddy Clark, Heaven and Hell, Slayer, Iron Maiden (Bruce is GOD :D ), Megadeth (Take no Prisoners!!!!) en Motorhead.

Ook keek ik enorm uit om voor de eerste keer Ozzy Osbourne live te aanschouwen. Helaas liep dit uit op een teleurstelling. Als zanger weet ik dat het lastig zingen is met een keelontsteking maar op de een of andere manier twijfel ik of dat wel ECHT de reden was waarom Ozzy zo'n afgrijselijke performance neerzette :(
Ook de setlist vond ik een deceptie. Jammer maar helaas!

NB 1 september ANCIENT MARINERS LIVE in LOOSE END, REEUWIJK Zegt het voort! :twisted:
Kom op, Ozzy is nooit een goeie zanger geweest, dat kon hij bij Black Sabbath prima verbloemen omdat dat naargeestige geluid wel iets had, maar temidden van het betonnen geweld van Zack Wylde is het gewoon niks.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Eus
Berichten: 274
Lid geworden op: di mei 25, 2004 9:35 pm
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door Eus » ma jun 18, 2007 10:01 pm

Hey,

Foto's van beide dagen zijn te vinden op : http://www.metal-experience.com of via de volgende links.

Zaterdag : http://www.metal-experience.com/images/ ... 07-01.html

Zondag : http://www.metal-experience.com/images/ ... 07-02.html

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Elessar » ma jun 18, 2007 10:07 pm

Heeft iemand hier nog iets van meegekregen?:

Afbeelding

Afbeelding



Die man was straalbezopen, en zat te knikkebollen in z'n slaap met z'n mond open :lol:
D'r stond een filmploeg naast die 'm aan het filmen waren. En één voor één gingen er mensen voor de lol naast zitten voor een foto :lol:
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
Antonio Montana
Berichten: 3219
Lid geworden op: ma feb 26, 2007 8:49 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Antonio Montana » ma jun 18, 2007 10:12 pm

@Eus: Mooie foto's man!
[url]http://www.gitarist.nl[/url]
[url]http://www.slagwerkwereld.nl[/url]
[url]http://www.interface.nl[/url]

Legion666
Berichten: 315
Lid geworden op: ma mar 14, 2005 10:11 pm
Locatie: Hengelo

Bericht door Legion666 » ma jun 18, 2007 10:37 pm

Ons ozzy liedje liedje ( I can't fucking fucking hear you) was wel een doorslaand succes :lol:

Zelden zo'n lol gehad met zo'n slecht concert 8)
Onderschrift?
Komt wel een keer als ik in een creatieve bui ben.

Metall
Berichten: 640
Lid geworden op: zo mar 18, 2007 3:51 am

Bericht door Metall » di jun 19, 2007 3:59 am

@KoenM: ik ken niet zo heel veel van Type O Negative maar hieronder de setlist van een recent concert in Estland. Op FOR speelden ze volgens mij ook nog My Girlfriend's Girlfriend en Cinnamon Girl dus in hoeverre het klopt is de vraag. Heel aparte muziek in ieder geval!

:hanged:

Set list
1. Magical Mystery Tour
2. We Hate Everyone
3. The Profits Of Doom
4. Anesthesia
5. These Three Things
6. Hey Pete
7. Kill You Tonight
Encore 1
8. Kill All The White People
9. Love You To Death
10. Christian Woman
Encore 2
11. Black No 1

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22234
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » di jun 19, 2007 7:45 am

Haha, weer typisch Type O. Openen met een cover. :' )

Verder wel vet dat ze We Hate Everyone spelen. :)
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
MegaDood
Berichten: 996
Lid geworden op: vr okt 24, 2003 2:35 pm
Locatie: AZ Alkmaar

Bericht door MegaDood » di jun 19, 2007 8:41 am

[quote="Metall"]@KoenM: ik ken niet zo heel veel van Type O Negative maar hieronder de setlist van een recent concert in Estland. Op FOR speelden ze volgens mij ook nog My Girlfriend's Girlfriend en Cinnamon Girl dus in hoeverre het klopt is de vraag. Heel aparte muziek in ieder geval!

Die speelden ze zekers niet!

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » di jun 19, 2007 9:43 am

Nee inderdaad. Beide hadden van mij wel gemogen.

Gebruikersavatar
samson
zonder Gert
Berichten: 3363
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:02 pm

Bericht door samson » di jun 19, 2007 10:15 am

Cinamon, gave neil young cover. Ik heb trouwens enorm moeten lachen om type o negative. Die lui hebben echt een uniek gevoel voor humor :D "you suck!"
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. It's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor … and surviving

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » di jun 19, 2007 12:22 pm

Mwoa, als ze wat langer weg waren gebleven was ik naar Suicidal gegaan. Zie 't nut er niet van in om met z'n alleen naar een leeg podium staan te kijken. 't was een goed optreden, maar zo'n humor hoeft voor mij niet zo nodig.

Gebruikersavatar
Amstel
Berichten: 1465
Lid geworden op: ma mei 09, 2005 9:30 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Amstel » di jun 19, 2007 1:21 pm

Maar ik zag dat type o negative ook aan het filme was.
Is dat voor een nieuwe dvd ofzow?

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » di jun 19, 2007 1:27 pm

Ernst schreef:Nogmaals: weet iemand de setlist van de Suicidal Tendencies nog een beetje? Wie hebben ze buiten Tokus gezien?
Ik. Bij deze hun setlist alsmede de setlists van de andere bands die ik volledig gezien heb:

Dublin Death Patrol
R.I.P. – Iron Fist (Motörhead cover) – Sid Vicious – Pigs In The Hollow – D.D.P. 4 Life – Cold Sweat (Thin Lizzy cover) – Thunder And Lightning (Thin Lizzy cover) – Mentally Unstable – Lights Out (U.F.O. cover) – Alone In The Dark (Testament cover) – Corruption – Unnatural Causes

Heaven And Hell
E5150 (intro) – The Mob Rules – Children Of The Sea – I – The Sign Of The Southern Cross – drum solo – Voodoo – gitaarsolo – Die Young – Heaven And Hell – Neon Knights

Kamelot
When The Lights Are Down – Soul Society – Morning Star – Center Of The Universe – The Human Stain – instrumentaal intermezzo – Forever – Karma – The Haunting (Somewhere In Time) – Ghost Opera – March Of Mephisto

Iron Maiden
Different World – These Colours Don’t Run – Brighter Than A Thousand Suns – Wrathchild – The Trooper – Children Of The Damned – The Reincarnation Of Benjamin Breeg – For The Greater Good Of God – The Number Of The Beast – Fear Of The Dark – Run To The Hills – Iron Maiden – 2 Minutes To Midnight – The Evil That Men Do – Hallowed Be Thy Name

Black Label Society
New Religion – Been A Long Time – Suffering Overdue – Bleed For You – Suicide Messiah – Fire It Up – Black Mass Reverends – Concrete Jungle – Stillborn

Megadeth
Sleepwalker – Take No Prisoners – Wake Up Dead – Set The World Afire – Washington Is Next! – Hangar 18 – Kick The Chair – Tornado Of Souls – Peace Sells – Symphony Of Destruction – Holy Wars … The Punishment Due

Motörhead
Snaggletooth – Stay Clean – Be My Baby – Killers – Metropolis – Over The Top – One Night Stand – In The Name Of Tragedy – I Got Mine – Sacrifice (met drumsolo) – Going To Brazil – Killed By Death – Ace Of Spades – Overkill

Hinder
How Long – Homecoming Queen – Bliss (I Don’t Wanna Know) – Shoulda – Nothin’ Good About Goodbye – Better Than Me – Born To Be Wild (Steppenwolf cover) – Lips Of An Angel – Room 21 – Running In The Rain – Get Stoned

Suicidal Tendencies
You Can’t Bring Me Down – Trip At The Brain – War Inside My Head – Subliminally – Send Me Your Money – We Are Family – Possessed To Skate – I Saw Your Mommy – How Will I Laugh Tomorrow … - Pledge Your Allegiance

Ozzy Osbourne
Bark At The Moon – Mr. Crowley – Not Going Away – War Pigs (Black Sabbath cover) – Believer – Road To Nowhere – Suicide Solution – gitaarsolo – I Don’t Know – Here For You – I Don’t Want To Change The World – Mama, I’m Coming Home – Crazy Train – Paranoid (Black Sabbath cover)

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » di jun 19, 2007 1:41 pm

Wow! Gave setlist van Suicidal Tendencies! Jammer dat ik er niet bij kon zijn.

Gebruikersavatar
botje
Berichten: 204
Lid geworden op: do apr 13, 2006 12:39 pm
Locatie: South

Bericht door botje » di jun 19, 2007 1:54 pm

Voor de liefhebbers hier de setlist van 40 minuten Papa Roach op Fields of Rock:

To Be Loved
Murder
Alive
Time is Running Out
Forever
Dead Cell
Broken Home
She Loves me Not
Scars
Angels & Insects
Last Resort

Not Listening en Reckless werden geschrapt vanwege het inkorten van hun set doordat ze zelf te laat kwamen. was erg vette show....
Life is like a pubic hair on a toiletseat, sooner or later you get pissed off

Gebruikersavatar
stuk drijfhout
Berichten: 1826
Lid geworden op: di dec 07, 2004 8:10 pm
Locatie: Straight outha Kampen.

Bericht door stuk drijfhout » di jun 19, 2007 2:36 pm

Zo dat was een vet weekend!
Ik heb toch wel het meeste plezier gehad bij de Rage stage. lekker klein , goed geluid, en je staat altijd makkelijk vooraan.
mijn persoonlijke favoriet was toch wel Life Of Agony. Erg jammer dat machineHead niet kwam, maarja dat weten we nu wel.
Verder heb ik ook een persoonlijk dieptepunt bereikt door in slaap te vallen op het festival.(moest zelf altijd erg lachen om bezopen lui die midden op het festival terein in liggen te maffen) ach ja..

Gebruikersavatar
MegaDood
Berichten: 996
Lid geworden op: vr okt 24, 2003 2:35 pm
Locatie: AZ Alkmaar

Bericht door MegaDood » di jun 19, 2007 3:22 pm

stuk drijfhout schreef:Zo dat was een vet weekend!
Ik heb toch wel het meeste plezier gehad bij de Rage stage. lekker klein , goed geluid, en je staat altijd makkelijk vooraan.
mijn persoonlijke favoriet was toch wel Life Of Agony. Erg jammer dat machineHead niet kwam, maarja dat weten we nu wel.
Verder heb ik ook een persoonlijk dieptepunt bereikt door in slaap te vallen op het festival.(moest zelf altijd erg lachen om bezopen lui die midden op het festival terein in liggen te maffen) ach ja..
Hehehe ik heb tijdens velvet revolver mijn schoonheidsslaapje gehouden, waarom staan die in godsnaam zo hoog op de bill?

Hoogtepunten vond ik zaterdags: Heaven&Hell, Maiden en Dublin Death Patrol.
Zondags: BLS, Megadeth en Life of Agony

Een groot drama was natuurlijk 't uitvallen van Machine Head en de wc's op de camping.
Ik moest ook de eerste 2 nummers van BLS missen omdat 't hek pas om 12u openging en alle campinggasten door slechts 5 poortjes moesten.

Ozzy vond ik erg tegenvallen, ik hoop dat sharon nou ook een keer gaat inzien dat opa met pensioen moet. Een totaal voorspelbare setlist met 2 verschrikkelijk slappe nieuwe nummers.

Maar zeker wel een gaaf weekend gehad.

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » di jun 19, 2007 4:02 pm

Zo, ik heb toch maar een mailtje naar de organisatie de deur uit gedaan. Of het helpt betwijfel ik, maar ik kan het altijd proberen.
Goedendag,

Mijn naam is Greg Cathalina, ik ben 21 jaar oud, kom uit Rotterdam en afgelopen weekend bezocht ik, samen met een groep van 3 vrienden, het festival Fields of Rock van vrijdag tot en met maandag.

Alhoewel ik het het desbetreffende weekend goed naar m'n zin heb gehad kwam dit niet door de organisatie. Een aantal punten van kritiek:

1) Het geschuif in het tijdschema op de zaterdag
Ik kwam voor de Dublin Death Patrol op de zaterdag, en toen we met de groep een half uur na Fastway om kwart voor 4 (een half uur voordat DDP op hetzelfde podium als Fastway, de Rage Stage, zou optreden) even naar de Mean Stage liepen om van een afstand wat van Machine Head te kunnen meepikken moest ik tot mijn afgrijzen concluderen dat de Dublin Death Patrol bezig was op de Mean Stage. Ik haastte mezelf naar voren, en kon nog net het laatste nummer meepikken. DDP was een uurder eerder begonnen dan aangegeven, op een ánder podium. Ik was woest, en ben er nog altijd niet blij over. Er is namelijk geen reden die het kan rechtvaardigen dat er zulke rigoreuze veranderingen worden aangebracht in het tijdschema zonder dat er adequate middelen zijn om dit naar het aanwezige publiek te kunnen communiceren.

2) De ingang en openingstijd van het terrein
De ingang was in tweeën gesplitst; links voor de dagkaarten, rechts voor de weekendtickets. Dit was echter enkel aangegeven door een klein spandoek boven de ingang zelf, wat door velen over het hoofd werd gezien. Dit resulteerde in mensen die de weekendingang inliepen met dagtickets, en teruggestuurt werden, wat de vloeiende doorloop van de enorme massa alleen maar frustreerde. Voor volgend jaar pleit ik dan ook voor een duidelijk aangegeven splitsing, ver voor de ingang, bijvoorkeur door een hek met borden aan het begin.
De hekken gingen bovendien pas om 12 uur open, en dat is ronduit onacceptabel als de eerste band om half 1 speelt en er een massa van duizenden mensen voor de hekken staat te wachten. Als een direct gevolg hiervan hebben mensen beginnende bands als de Black Label Society moeten missen.

3) De geringe hoeveelheid WC's
Er stonden vaak enorme rijen voor de WC's, op zowel de camping als het terrein zelf. De reden was makkelijk te achterhalen; er waren er simpelweg te weinig. Dat spreekt ook voor zich als 1 klein WC complex op zowel het terrein als de camping een massapubliek van meer dan 10000 mensen moet bedienen. Dit had als direct gevolg dat mensen soms een kwartier moesten uittrekken enkel om 'even naar de WC te gaan'.

4) De muntjesprijs
De prijs van de muntjes, en de daaruit voortvloeiende voedsel en drankprijzen, was te hoog. EUR 1.50 is de normale, gangbare prijs voor 1 muntje, maar EUR 2.20 is ziekelijk hoog, gezien de hoge toegangsprijs. Verder stond er ook nog in het programmaboekje dat men 1 muntje kreeg voor 5 bekers; bij de Clean Up stands bleek echter dat men er 10 moest inleveren. Op deze manier wordt het publiek ontmoedigd om de bekers in te leveren en rijst de kwestie of het hier geen simpele geldklopperij betreft.

5) De pendelbussen
De pendelbussen waren te gering in aantal, en ze waren te duur. Mensen die meer dan 130 euro betaald hebben voor een weekendticket verwachten dat er op z'n minst een gratis pendeldienst beschikbaar is. En áls er dan betaald moet worden, dan moeten er meer dan afdoende bussen beschikbaar zijn. Dit was herlaas ook niet het geval; bussen zaten zeer snel vol, en moesten vaak een groep achterlaten.

Waren er dan geen positieve dingen? Jawel.

1) De indeling van het terrein.
Alles lag niet te ver uiteen, en toch was er genoeg ruimte om je te bewegen. Ook op de camping was er genoeg ruimte. Niets op aan te merken.

2) Het overgietsysteem aan de ingang
Perfect als je bier meeneemt van de camping. Een systeem wat zeker mag blijven.

3) De indeling van het veld voor de Mean Stage
Er waren deze keer geen moeilijkheden als 2 jaar terug in Nijmegen, maar 1 simpel hek wat dezelfde taak nog beter vervulde. Hulde.

Ik hoop dat mijn stem gehoord wordt; de mensen die het festival bezoeken moeten gezien worden als mensen die van de muziek willen genieten, en niet als wandelende geldzakken. Het is bovendien ook een feit dat mensen wegbleven door de hoge toegangsprijs.

Naar alle waarschijnlijkheid zal ik met dezelfde groep volgende jaar weer Fields of Rock aandoen, maar ik hoop plechtig dat er dan vorderingen gemaakt zijn, er geleerd is van de fouten, en de chaos van dit weekend beperkt blijft.

Met vriendelijke groet,

Greg Cathalina
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
r1Co
Berichten: 2323
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 4:13 pm
Locatie: Ljouwert
Contacteer:

Bericht door r1Co » di jun 19, 2007 4:25 pm

op zich natuurlijk 100% mee eens, maar ik denk dat je vooral zoiets als de muntjesprijzen niet snel omlaag zult krijgen, de bands verdienen hetm eest met touren tegenwoordig omdat iedereen maar download, dus de gages worden steeds hoger, de organisatie pakt zijn winst elders

op http://www.eventfaces.nl kun je toch ook zien hoe velen met een dikke grijns hebben rond gelopen :) incl onzelf! ;d
Afbeelding

Gebruikersavatar
st. evil
Berichten: 673
Lid geworden op: wo feb 09, 2005 9:05 pm
Locatie: hoofddorp

Bericht door st. evil » di jun 19, 2007 4:57 pm

Hoogtepunten:
+ deaf metal op vrijdag avond
+ mastodon
+ Iron maiden
+ Megadeth (goede set met oa take no prisoners, jammer dat het zo kort was)
+ devildriver (vette cirkel pit rond de pa-tent)
+ Suicidal tendencies (erg energiek optreden, leuk dat er op het einde een hele zooi publiek het podium op mocht)
+ dream theater
+ vreugde vuren op de camping zondag avond

tegenvallers:
- fastway (opzich leuke muziek maar de bas stond zo hard dat ik er koppijn van kreeg)
- ozzy osbourne (wat is die man irritant


Jammer dat ik Amon amarth heb moeten missen, maar megadeth ging toch echt voor.
door de wisselingen in het programma heb ik ook van Slayer en kamelot allebei maar een stukje gezien, terwijl het alle twee bands waren die ik erg graag wilde zien.

de prijzen waren hoog, maar 2,20 voor een kopje thee of koffie is helemaal achtelijk. verder vond ik die halve muntjes trouwens wel handig
Thrash till Death

Gebruikersavatar
king_pin
Berichten: 736
Lid geworden op: vr okt 07, 2005 4:38 pm
Contacteer:

Bericht door king_pin » di jun 19, 2007 5:22 pm

hehe, op die vreugde vuren werden de raarste dingen op gegooid, tenten, restafval, vuilnisbakken, verkeersborden... die lucht die daarvanaf kwam zal niet echt de meeste gezonde lucht zijn geweest... was wel gezzelig btw
[url]http://rutgergrotius.blogspot.com[/url]

Ernst
Berichten: 5022
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » di jun 19, 2007 8:50 pm

http://www.youtube.com/watch?v=7xExDM0P2h0&NR=1

Er staan zo heel wat filmpjes van de Suicidal Tendencies en andere artiesten op Youtube.....erg vet zeg!

Gebruikersavatar
MadTinus
Berichten: 4073
Lid geworden op: di jan 27, 2004 10:44 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door MadTinus » di jun 19, 2007 10:01 pm

Elessar schreef:Die man was straalbezopen, en zat te knikkebollen in z'n slaap met z'n mond open :lol:
D'r stond een filmploeg naast die 'm aan het filmen waren. En één voor één gingen er mensen voor de lol naast zitten voor een foto :lol:
Ik snap niet dat mensen op festivals in de buurt bij zo'n hek komen en dan nog gaan zitten ook, wetende dat de grond (en dat hek+doek) daar doordrenkt is van de zeik.. :? Dan moet je wel heel erg bezopen zijn.
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

anb
Berichten: 32
Lid geworden op: di mei 23, 2006 8:55 am
Locatie: zwolle

Bericht door anb » di jun 19, 2007 10:12 pm

Snap uberhaupt niet dat je hier foto's van moet maken, misschien was die man wel gewoon heel erg moe, toch? (in combinatie van. :lol: ) ...kom toch het hoort er toch allemaal bij, doe wat je wilt, heb je dorst drink je, ben je moe ga je slapen, is je blaas vol ga je pissen.
Heb meer respect voor hem, dan voor al die gasten die voor het oog van anderen rondlopen. :twisted:

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Elessar » wo jun 20, 2007 12:21 am

"Boeie hoer"
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
Black_Goddess
Berichten: 2884
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 9:25 pm
Locatie: Valkenburg z-h
Contacteer:

Bericht door Black_Goddess » wo jun 20, 2007 1:56 am

Cathalised schreef:Zo, ik heb toch maar een mailtje naar de organisatie de deur uit gedaan. Of het helpt betwijfel ik, maar ik kan het altijd proberen.
[/quote]

Waar heb jij dat heen gestuurd?Wil ook ff een klacht indienen over een aantal dingen (o.a. het 'fikkie' op de camping, en de security die gewoon stond toe te kijken met armen over elkaar, en dat ze zeiden dat ze niet eens een evacuatie plan hadden, dat is natuurlijk te idioot voor woorden voor zo'n groot festival) Probleem was namelijk dat wij de hele nacht op zijn gebleven om onze party tenten te verdedigen omdat een stel idioten 20 meter van onze tent een fik aan het steken waren, en dezelfde idioten alles wat maar kon branden uit de grond trok met haringen en al. Echt triest. Ik snap maar niet waarom ze niet een brandweer wagen hebben gehaald om de menigte gewoon nat te spuiten.

Heb je het mailadres voor mij?

@ Dako: je bent ons nog tegen gekomen!

Tokus heb ik niet gezien!!!
Constant Paranoia Uber Groupie!

Kijk op www.constantparanoia.com voor de clip!

Gebruikersavatar
Richard
Berichten: 3168
Lid geworden op: di okt 12, 2004 8:23 pm

Bericht door Richard » wo jun 20, 2007 1:57 am

alles goed suus
HAHA neen.

Gebruikersavatar
Black_Goddess
Berichten: 2884
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 9:25 pm
Locatie: Valkenburg z-h
Contacteer:

Bericht door Black_Goddess » wo jun 20, 2007 2:22 am

Richard schreef:alles goed suus
ja goed, en met jou?sprak sjanine nog vorige week, jullie moeten es langskomen in ons huissie!

ik ga maffen...
Constant Paranoia Uber Groupie!

Kijk op www.constantparanoia.com voor de clip!

Gebruikersavatar
Richard
Berichten: 3168
Lid geworden op: di okt 12, 2004 8:23 pm

Bericht door Richard » wo jun 20, 2007 2:25 am

hehe ja goed plan!
HAHA neen.

Metall
Berichten: 640
Lid geworden op: zo mar 18, 2007 3:51 am

Bericht door Metall » wo jun 20, 2007 5:26 am

Soms haal je fantasie en werkelijkheid door elkaar en weet je niet meer precies wie wat speelde.

Magical Mystery Tour was het openingsnumer van Type O Negative in Biddinghuizen, en op zich misschien al een kaartje voor Graspop waard.

Anders zeker het concert van Heaven & Hell. Dit was zo vreselijk goed. Ik kende deze band niet maar heb van begin tot einde bijna ademloos geluisterd.

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8426
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Joris » wo jun 20, 2007 8:59 am

zo goed was dat overgiet-systeem niet. Ook een keer een blikje meegenomen... waren de bekertjes op. Kon ik nog een half blik weggooien. Daarna dus maar niet meer gedaan.

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » wo jun 20, 2007 10:03 am

Black_Goddess schreef:[..]


Waar heb jij dat heen gestuurd?Wil ook ff een klacht indienen over een aantal dingen (o.a. het 'fikkie' op de camping, en de security die gewoon stond toe te kijken met armen over elkaar, en dat ze zeiden dat ze niet eens een evacuatie plan hadden, dat is natuurlijk te idioot voor woorden voor zo'n groot festival) Probleem was namelijk dat wij de hele nacht op zijn gebleven om onze party tenten te verdedigen omdat een stel idioten 20 meter van onze tent een fik aan het steken waren, en dezelfde idioten alles wat maar kon branden uit de grond trok met haringen en al. Echt triest. Ik snap maar niet waarom ze niet een brandweer wagen hebben gehaald om de menigte gewoon nat te spuiten.

Heb je het mailadres voor mij?
!
Ik heb het naar info@fieldsofrock.nl gestuurd. Geen idee waar het anders naartoe moet, want op de website staat, behalve dat adres, 0,0 aan contactgegevens.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
Antonio Montana
Berichten: 3219
Lid geworden op: ma feb 26, 2007 8:49 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Antonio Montana » wo jun 20, 2007 11:00 am

Ik zou gewoon naar mojo mailen. Die organiseren het tenslotte.
[url]http://www.gitarist.nl[/url]
[url]http://www.slagwerkwereld.nl[/url]
[url]http://www.interface.nl[/url]

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » wo jun 20, 2007 11:58 am

Heb je daar een adres van? Want op hun website staat enkel een postbus.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
Antonio Montana
Berichten: 3219
Lid geworden op: ma feb 26, 2007 8:49 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Antonio Montana » wo jun 20, 2007 12:19 pm

Ik denk dat je hier het beste naar kan mailen:
hospitality@mojo.nl
[url]http://www.gitarist.nl[/url]
[url]http://www.slagwerkwereld.nl[/url]
[url]http://www.interface.nl[/url]

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » wo jun 20, 2007 12:35 pm

Ah, cheers.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » wo jun 20, 2007 2:30 pm

Lennert schreef:[..]


Kom op, Ozzy is nooit een goeie zanger geweest, dat kon hij bij Black Sabbath prima verbloemen omdat dat naargeestige geluid wel iets had, maar temidden van het betonnen geweld van Zack Wylde is het gewoon niks.
Ik heb Ozzy met een beetje medelijden staan aanschouwen. De beste man heeft inderdaad nooit geweldig kunnen zingen maar hij was/ is de enige zanger op deze wereld van wie dat geaccepteerd wordt. Maar toen ik 'em zondag wederom niet erg netjes hoorde zingen, hij als een vreemde josti met z'n armen stond te zwaaien (iets van klappen) en sprong als een opoe van 80 toen had ik echt zoiets, stop ermee, alsjeblieft.
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25599
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » wo jun 20, 2007 2:59 pm

En de beste man, Ronnie J.D., stond een dag daarvoor nog behoorlijk fit op het podium en is nota bene 5-6 jaar ouder.

Overigens kan Udo ook niet zingen, die komt er ook mee weg ;)
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » wo jun 20, 2007 3:04 pm

Lennert schreef:En de beste man, Ronnie J.D., stond een dag daarvoor nog behoorlijk fit op het podium en is nota bene 5-6 jaar ouder.
Dat valt me ook op ja, hoe Ozzy steeds verder afglijdt terwijl Dio nog altijd in topvorm is. Ik heb er toch spijt van dat ik H&H niet ff ben gaan kijken.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » wo jun 20, 2007 4:07 pm

Lennert schreef:En de beste man, Ronnie J.D., stond een dag daarvoor nog behoorlijk fit op het podium en is nota bene 5-6 jaar ouder.

Overigens kan Udo ook niet zingen, die komt er ook mee weg ;)
Dio is een klasse apart. Moet wel zeggen dat ik me van Heaven and Hell meer had voorgesteld. Ik vond het allemaal een beetje mat. Moet ik er wel bij zeggen dat ik ook niet zo'n liefhebber ben van de Dio-periode bij BS. Met Tony Martin hebben ze naar mijn mening ook de beste albums uitgebracht. Misschien een tour voor volgend jaar onder de naam Headless Cross- of Forbiddentour.
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25599
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » wo jun 20, 2007 4:22 pm

Urgh, het hele idee dat Black Sabbath lieden, die alleen Black Sabbath liederen spelen, NIET mogen touren onder de naam Black Sabbath gaat er bij mij nog steeds moeilijk in. Maar zo'n tour zou ik ook met grote interesse aanzien in ieder geval.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » wo jun 20, 2007 4:34 pm

Ik vond het ook wel mooi hoe Bruce Dickinson dat aanhaalde op FoR. 'I think they should just call it Black Sabbath and get it over and done with'

My thoughts exactly...
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22234
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » wo jun 20, 2007 7:53 pm

Nee, want ze bestrijken maar een heel korte Black Sabbath periode. Black Sabbath is voor mij nog steeds - hoe goed ik Heaven and hell en bijbehorende heer Dio ook vind - de eerste 6 platen.

De échte reden voor het gezever (Sharon zeker?) keur ik ook niet goed hoor, daar niet van. Maar ongeacht smaak kun je lastig om die zes albums heen.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Antonio Montana
Berichten: 3219
Lid geworden op: ma feb 26, 2007 8:49 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Antonio Montana » wo jun 20, 2007 7:57 pm

Mee eens!
[url]http://www.gitarist.nl[/url]
[url]http://www.slagwerkwereld.nl[/url]
[url]http://www.interface.nl[/url]

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25599
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » wo jun 20, 2007 8:15 pm

KoenM schreef:Nee, want ze bestrijken maar een heel korte Black Sabbath periode. Black Sabbath is voor mij nog steeds - hoe goed ik Heaven and hell en bijbehorende heer Dio ook vind - de eerste 6 platen.

De échte reden voor het gezever (Sharon zeker?) keur ik ook niet goed hoor, daar niet van. Maar ongeacht smaak kun je lastig om die zes albums heen.
Niet mee eens, gezien het feit dat Ozzy bar weinig geschreven heeft, hoewel ik wel begrijp (maar de mening niet deel) dat je het met dat figuur meer Sabbath vind.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22234
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » wo jun 20, 2007 8:21 pm

Zijn dreigende stem is gewoon een essentieel onderdeel van Black Sabbath. Met Dio is het absoluut niet slechter, maar het is een geheel andere band als je er naar luistert.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25599
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » wo jun 20, 2007 8:24 pm

Nou goed, daar zullen we het dan wel niet over eens worden, maar goed :)

Boeiend, Heaven And Hell is ook een prima act. Benieuwd of Tony Martin ook voor zo'n reunie in zou zijn.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » wo jun 20, 2007 8:37 pm

KoenM schreef:Nee, want ze bestrijken maar een heel korte Black Sabbath periode.
Dat is ook de reden wat Tony Iommi en Dio zeggen in interviews. Het is bovendien ook verwarrend, omdat Black Sabbath met Ozzy ook nog gewoon bestaat.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » wo jun 20, 2007 8:38 pm

Ik vind albums als Black Sabbath, Paranoid, Volume 4, Sabbath Bloody Sabbath, etc. fantastische albums met heerlijke, zeer originele sinistere riffs en een verslavende duistere sfeer. Hier praten we over de band die we misschien wel dé eerste heavy metal band kunnen noemen. Bands als Led Zeppelin, Rush, Queen, Rainbow en Deep Purple hebben wel zeer veel invloed gehad op de latere metalscene, maar als we kijken naar de vroege jaren zeventig denk ik dat we met hedendaags perspectief alleen Sabbath een ware heavymetalband kunnen noemen.

Bovenstaande Sabbath albums met Osbourne vind ik dus geweldig. Zijn stem draagt ook voor een groot deel bij aan de sfeer. De drie Dio-Sabbath albums, evenals 'TYR' vind ik beter dan Ozzy-albums, maar hadden een veel geringere invloed op de heavymetalscene dan het oerwerk.

Dio zingt trouwens op Live Evil de Ozzy-nummers fantastisch en zelfs nog beter dan meneer Osbourne himself als je het mij vraagt.

Vinden jullie overigens ook dat 'Dehumanizer' met zijn loodzware riffs meer weg heeft van de oude Ozzy-albums dan van de voorgaande Sabbath-albums met Dio?

[deze post kon eigenlijk beter terecht in het Black Sabbath-topic, mijn excuses]

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25599
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » wo jun 20, 2007 8:46 pm

Dehumanizer heeft er inderdaad een hoop van weg en doet het bij mij beter dan de eerste albums.

Maar inderdaad, tijd voor het Black Sabbath topic me dunkt :P
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Plaats reactie