Arrow Rock Festival 2007

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Elessar » ma mar 26, 2007 2:19 pm

Ben je daar zo verbaast over dan?

Tegenwoordig kost vrijwel ieder "groot" festival toch wel zoiets?
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » ma mar 26, 2007 2:40 pm

Mij intresseerd het niet, maar kwam dit net tegen op festivainfo:

Op deze website (en vele andere) is te lezen dat Mötley Crüe samen met Aerosmith zal touren dit jaar. Wat betekend dat ook Mötley Crüe op o.a. Graspop en het Arrow Rock Festival zal spelen deze zomer. Wanneer de band en/of booker dit bevestigt kun je dit natuurlijk teruglezen op Festivalinfo.nl.

Met Vince Neil (zanger/gitaar), Nikki Sixx (basgitaar), Mick Mars (gitaar) en Tommy Lee (drums) is Mötley Crüe anno 2005 weer terug in de oorspronkelijk bezetting en bezig aan een nieuwe wereldtournee.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Elessar » ma mar 26, 2007 3:18 pm

Wat gaaf!
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Bericht door alicecooper » ma mar 26, 2007 3:43 pm

fetuskiller schreef:Mij intresseerd het niet, maar kwam dit net tegen op festivainfo:

Op deze website (en vele andere) is te lezen dat Mötley Crüe samen met Aerosmith zal touren dit jaar. Wat betekend dat ook Mötley Crüe op o.a. Graspop en het Arrow Rock Festival zal spelen deze zomer. Wanneer de band en/of booker dit bevestigt kun je dit natuurlijk teruglezen op Festivalinfo.nl.

Met Vince Neil (zanger/gitaar), Nikki Sixx (basgitaar), Mick Mars (gitaar) en Tommy Lee (drums) is Mötley Crüe anno 2005 weer terug in de oorspronkelijk bezetting en bezig aan een nieuwe wereldtournee.
zal gaaf zijn als ze komen.

Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Bericht door Ernst-Jan » ma mar 26, 2007 5:11 pm

fetuskiller schreef:Mij intresseerd het niet, maar kwam dit net tegen op festivainfo:

Op deze website (en vele andere) is te lezen dat Mötley Crüe samen met Aerosmith zal touren dit jaar. Wat betekend dat ook Mötley Crüe op o.a. Graspop en het Arrow Rock Festival zal spelen deze zomer. Wanneer de band en/of booker dit bevestigt kun je dit natuurlijk teruglezen op Festivalinfo.nl.

Met Vince Neil (zanger/gitaar), Nikki Sixx (basgitaar), Mick Mars (gitaar) en Tommy Lee (drums) is Mötley Crüe anno 2005 weer terug in de oorspronkelijk bezetting en bezig aan een nieuwe wereldtournee.
gaaf, maar Anno 2005?
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » ma mar 26, 2007 5:16 pm

Motley heeft vorig jaar getourd met Aerosmith in de USA. Zou goed kunnen dat ze nu samen Europa aangaan. Zou erg vet zijn, met Motley Crue d'r bij is deze line-up van Arrow top!
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Bericht door alicecooper » ma apr 02, 2007 1:20 pm

Dave Ling van Classic Rock Magazine schrijft in zijn dagboek over Tesla :

En route to Shepherds Bush I was happy to take a call from Tesla's Brian Wheat.
There may be truth in rumours of a British show while the band are in Europe to
play Holland's Arrow Rock Festival in the summer. He also emailed me a track
from an upcoming covers album; won't ruin the surprise, but it's a classic and
Tesla's version is splendid.

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18563
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Bericht door Krimhild » wo apr 04, 2007 4:05 pm

Nogmaals;

Iemand die interesse heeft in twee kaartjes voor dit festival? Normale prijs is 138 euro + verzendkosten, bij mij kun je ze krijgen voor 130!

Gelieve PM!
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Dimas » wo apr 04, 2007 4:45 pm

hmm, eens even overleggen met mn huisgenoot

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » vr mei 18, 2007 7:21 pm

Op de website van ZZ Top staat te lezen dat de Europese zomertoernee wordt afgelast, omdat bassist Dusty Hill een behandeling ondergaat aan een goedaardig gezwel in zijn oor. Dus geen ZZ Top op Arrow!? :(

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » vr mei 18, 2007 7:31 pm

Nope, ZZ top heeft de gehele europese tournee afgelast en zal dus ook niet op Arrow spelen.

http://www.arrowrockfestival.nl/
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » vr mei 18, 2007 9:06 pm

He jammer. Gelukkig is de line-up weer sterk dit jaar, zodat het wel een deukje zoals deze afzegging kan weerstaan.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
vengeancefan
Lult over cdtjes
Berichten: 1701
Lid geworden op: vr dec 15, 2006 10:07 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door vengeancefan » za mei 19, 2007 8:00 am

precies...ik vind het ook niet super erg...

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Bericht door alicecooper » do mei 24, 2007 1:57 pm

Met de bevestiging van Riders on the Storm is het programma voor het Arrow Rock Festival compleet.

Ondanks dat ook wíj het natuurlijk het ten zeerste betreuren dat ZZ Top het optreden heeft moeten afzeggen wegens ziekte van Dusty Hill, hebben we met Riders on the Storm een passende vervanger op de bühne staan in Biddinghuizen.

waar blijft die 13de band wat er beloofd was?

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » vr mei 25, 2007 6:00 pm

Het tijdschema is belachelijk. 's Middags speelt men op drie podia tegelijkertijd. Tussen 20.15 en 21.15 uur is er echter niks te doen, terwijl het festival om 22.45 uur er al mee ophoudt. :?

Maar goed, ik mag er gratis heen en een gegeven paard kijk je natuurlijk niet in de bek. Pluspunt is dat alle bands een ruime speeltijd hebben en dat op Scorpions en Steve Vai na er geen hardrock/AOR bands tegelijkertijd spelen. Dat wordt dus genieten van Tesla, Thin Lizzy, Scorpions, Europe, Toto en Aerosmith, die bij elkaar toch bijna 8 uur op het podium zullen staan. :D

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » vr mei 25, 2007 11:52 pm

Scorpions en Steve Vai tegelijk, jammer...
Wat raar dat een coverband hoger op 't programma staat dan Thin Lizzy en Vai :?
En dat gat van een uur slaat inderdaad nergens op

Gebruikersavatar
Amstel
Berichten: 1465
Lid geworden op: ma mei 09, 2005 9:30 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Amstel » wo mei 30, 2007 11:03 pm

Yeah me is dit jaar aanwezig bij arrow..
Zeker voor Europe, ow scorpions en steve vai spele te gelijk zie ik..
Jammer inderdaad dat word kiezen dan...
Maar Europe gaat zeker rockenn The final countdown tutututu

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » za jun 02, 2007 10:31 pm

Het tijdschema is aangepast, mede op aandringen van de toekomstige bezoekers van Arrow. Nu spelen Steve Vai en Scorpions niet meer tegelijk, maar Thin Lizzy en Scorpions.

Steve Vai speelt anderhalf uur, dat vind ik wel een groot pluspunt! Nadeel is nog steeds dat vage uur wachten voor Aerosmith. Ik dacht eerst dat het een eis zou zijn van de band omdat ze in alle stilte willen soundchecken. Maar op Graspop is dat niet zo. Dus het blijft erg raar.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
The Horseman
Berichten: 6281
Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door The Horseman » za jun 02, 2007 10:42 pm

Dat moet de liefhebber toch pijn doen Scorpions tegelijk met Thin Lizzy. Het zijn namelijk de bands waar ik het persoonlijk voor zou doen. Eerst de geest van Phil levend houden door mee te brullen met 'Jailbreak' en te janken tijdens het ultieme 'Still in love with you' en wat te denken van de twin-gitaarsolo tijdens 'Emerald'? Onmogelijke keuze voor de hardrocker me dunkt als je je bedenkt dat ook die Duitsers live altijd hun mannetje staan. Foute zet van de organisatie als je het mij vraagt.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » zo jun 03, 2007 12:21 pm

Nou dan ga ik dus niet... de Scorpions en Thin Lizzy tegelijk laten spelen terwijl er 's avonds een gat van drie kwartier is, slaat echt nergens op. Maar goed dat ik nog geen kaartjes gekocht heb.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » vr jun 29, 2007 6:36 pm

Scorpions kan niet tijdig aanwezig zijn in Biddinghuizen (of vertikte het om zo vroeg al het podium te betreden?). Daarom zijn ze nu van plaats verwisseld met Riders On The Storm. Nu kan ik Thin Lizzy dus wel helemaal zien, maar overlapt Scorpions met Europe (en overigens ook weer met Steve Vai). :? Het programma ziet er nu als volgt uit:

Rock Garden

21.15 - 22.45 Aerosmith
19.05 - 20.30 Toto
17.00 - 18.15 Scorpions
15.15 - 16:30 Riders on the Storm
13.30 - 14.30 INXS

Rock Palace

18.45 - 20.15 The Australian Pink Floyd Show
16.30 - 18.00 Steve Vai
14.30 - 15.45 Thin Lizzy
13.00 - 14.00 Tesla

Open Airrow Rockstage

17.30 - 19.00 Europe
16.00 - 17.00 Roger Hodgson
14.15 - 15.15 Outlaws

Wel positief is de volgende mededeling: "Aanstaande zaterdag krijgt iedereen ook bij binnenkomst het juiste programma aangereikt." Blijkbaar heeft de organisatie dus geleerd van de chaos op de eerste dag van Fields Of Rock, toen niemand wist wie waar wanneer speelde.

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » vr jun 29, 2007 7:09 pm

Het is huilen met de pet op voor mij, want de drie bands die ik het liefst wil zien overlappen nu dus. Nee, dan vond ik de opzet van de vorige jaren stukken prettiger.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24863
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » vr jun 29, 2007 7:31 pm

bij vorige arrow overlapte niets, was het in een veel leukere buurt, en duurde het tenminste drie dagen

naar dit weiger ik uit principe te gaan, leuke line-up of niet

ik laat me niet volledig naaien door een organisatie, daarom zal ik ook nooit meer op fields of rock te vinden zijn, ik moet echt kotsen van zo'n opzet
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » vr jun 29, 2007 7:33 pm

Jammer dat Europe en Steve Vai overlappen idd.
Ik hoop dat het weer morgen wat mee gaat vallen trouwens.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
vengeancefan
Lult over cdtjes
Berichten: 1701
Lid geworden op: vr dec 15, 2006 10:07 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door vengeancefan » vr jun 29, 2007 8:12 pm

ziet er idd uit als niet erg goed doordacht
ach...misschien kan ik morgen Rob van Mojo tippen... :-)

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24863
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » vr jun 29, 2007 8:40 pm

vengeancefan schreef:ziet er idd uit als niet erg goed doordacht
ach...misschien kan ik morgen Rob van Mojo tippen... :-)
en zeg maar dat veel mensen vinden dat mojo arrow totaal heeft verneukt met deze biddinghuizenactie
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » vr jun 29, 2007 9:10 pm

De Achterhoek was inderdaad veel gaver geweest. Ik ben bang dat ik nu het gevoel ga krijgen dat ik op dag drie van Fields Of Rock ga zijn. Ok, Biddinghuizen ligt centraler. Maar eenmaal daar heb je net zoveel last van files en shit. Men wil verder heus wel een eindje verder rijden voor wederom een gave line-up.

Maar toch, dit zal verder echt mijn plezier niet gaan vergallen. Ik heb er zin in en het gaat vast wel weer een mooie editie worden.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » za jun 30, 2007 11:59 pm

Zo, ik ben mooi op tijd thuis. Ik moet er niet aan denken om in de file te hebben gestaan die er ongetwijfeld zal zijn nadat Aerosmith is afgelopen. De heenreis was in de pendelbus nog net te doen en ik was redelijk op tijd op het festivalterrein (half 2). Maar het schijnt dat er enorme file was richting Biddinghuizen. Het was deze editie van Arrow Rock festival dan ook DRUK. Blijkbaar heeft het gewerkt om het festival te verhuizen naar een gunstiger gelegen locatie. Maar ik moet erbij zeggen, het was niet té druk. Je kon je nog net prima verplaatsen.

Ik heb me verder weer goed vermaakt en vele goede bands gezien. Het tijdschema was in de praktijk nog best te doen, maar echt volledige sets van bands zien was er niet bij. Tijdens Steve Vai ben ik naar de Scorpions gegaan om een deel te zien en daarna naar Europe om tussentijds nog even het einde van Vai mee te pikken en daarna nog even Final Countdouwn mee te maken.

Het festivalterrein was precies hetzelfde in opzet als Fields Of Rock! Een eigen identiteit was volledig weg, alleen de kleuren en logo's van Arrow waren anders. De eettenten en de podia waren verder precies hetzelfde. Jammer, nu was een beetje Fields Of Rock dag 3. Alleen het andere publiek en de bands maakte het festival wat het was.

En dan heb ik persoonlijk nog een mooi gelukje gehad. Ik had gebruik gemaakt van een muntenautomaat en voor 44 euro gepint, 20 munten dus. Wat bleek, meer dan het dubbele kwam eruit!!! Uiteindelijk heb ik ook nog eens 25 munten ingeleverd voor geld, dus heb ik gewoon gratis gezopen en nog 10 euro toegekregen ook, haha!
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Flaw
Lult over cdtjes
Berichten: 2556
Lid geworden op: ma jun 20, 2005 3:51 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Flaw » zo jul 01, 2007 12:59 am

De Scorpions was voor mij een flinke tegenvaller. Slecht geluid (vooral de zang) en ik vond de meeste nummers ook oninteressant.

Bij Thin Lizzy puilde de tent uit, Steve Vai vond ik erg sterk, maar de twee beste bands waren toch Toto en Aerosmith.

Wederom een erg gave dag gehad!

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » zo jul 01, 2007 1:56 am

De dag begon voor mij erg slecht, aangezien ik in Flevoland 3 1/2 uur in de file heb gestaan en daardoor onder andere Thin Lizzy en Tesla misliep. De bands die ik wel gezien heb (Scorpions en Aerosmith vrijwel helemaal en Roger Hodgson, Europe, The Australian Pink Floyd Show en Toto gedeeltelijk) maakten het toch de moeite waard, mede omdat ik geen entree hoefde te betalen. :wink:

Toch betwijfel ik of ik volgend jaar weer ga. Het was me ditmaal te druk, zowel qua verkeer, mensenmassa als het overvolle programma. De organisatie zal echter blij zijn met de opkomst dit jaar. Er waren duidelijk meer mensen dan op de afzonderlijke dagen van Fields Of Rock. Bij Aerosmith paste het volk amper nog op het terrein voor de hoofdtribune. Bij optredens op het tweede podium en in de grote tent stond het ook helemaal vol. Dus blijkt er voor classic rock een groot publiek te zijn.

Ben
Berichten: 4769
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 12:58 pm
Locatie: Dordrecht

Bericht door Ben » zo jul 01, 2007 10:00 am

Ja het was weer mooi gisteren. Europe, Thin Lizzy en Aerosmith waren voor mij toch wel de hoogtepunten.
http://www.phlebotomizedmetal.com/
Avant-garde Death/Doom Metal

http://www.facadedoom.com
Doom/Death Metal

Gebruikersavatar
vengeancefan
Lult over cdtjes
Berichten: 1701
Lid geworden op: vr dec 15, 2006 10:07 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door vengeancefan » zo jul 01, 2007 12:59 pm

Ik heb ook vet in de file gestaan en liep daardoor HELAAS de Outlaws mis!
Was weer qua organisatie zwaar k**
Dan alle interessante acts (Scorps, Vai en Europe) bijna tegelijkertijd

Leuk dat iedereen anders over de concerten denkt.
Ondanks inderdaad een slechte geluidsman vond ik de Scorpions verreweg het best, en wat ik nog van Europe heb meegekregen klonk toch wel enórm goed!

Ik kwam binnen en hoorde Thin Lizzy nog net 2 nummers spelen. Ik had van John Sykes een hoge pet op maar hij speelde toch wel een beetje slordig, alhoewel het geheel stond als een huis !
Hij zag er overigens goed uit, niet doorleefd, beetje dik maar verder gezond; da's wel eens anders geweest.

Aerosmith vond ik echt ZWAAR PET !!
Geluid was goed, Steven Tyler was goed, maar aan het spel van Joe Perry heb ik me groen en geel geërgerd. Wat een beperkte gitarist is dat!
Hij zal door alle jaren heen zijn waarde hebben (gehad) voor Aerosmith maar om dan zo prominent jezelf in de spotlights te zetten terwijl je een gemiddelde gitarist bent die zichtbaar met veel moeite krampachtig zijn solodingetjes doet.... en dan ook je eigen drummer die je uitlacht als je aan het kloten bent....nee bedankt. Ook veel gepiel tijdens dit optreden.
Jammer.

Gebruikersavatar
Ratje
Berichten: 359
Lid geworden op: di jun 07, 2005 9:59 pm
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Ratje » zo jul 01, 2007 1:57 pm

Wat een schijt editie was t dit jaar zeg!!

4 uur in de file gestaan, t terrein te klein, bands haast idd tegelijkertijd.... Volgend jaar maar weer Lichtevoorde heeee en 2 dagen ;-)

@Venqeancefan, wat vond je van Toto?

Lukather was weer lekker op dreef!!
Conrad Hultermans,
http://www.conradhultermans.com
http://www.myspace.com/conradhultermans
http://www.myspace.com/xtinxion
http://www.huubboel.nl

[img]http://i4.photobucket.com/albums/y131/Ratje/Bo_EL_bannermc7.gif[/img]

Gebruikersavatar
vengeancefan
Lult over cdtjes
Berichten: 1701
Lid geworden op: vr dec 15, 2006 10:07 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door vengeancefan » zo jul 01, 2007 2:11 pm

Ratje schreef:Wat een schijt editie was t dit jaar zeg!!

4 uur in de file gestaan, t terrein te klein, bands haast idd tegelijkertijd.... Volgend jaar maar weer Lichtevoorde heeee en 2 dagen ;-)

@Venqeancefan, wat vond je van Toto?

Lukather was weer lekker op dreef!!
Steve speelde goed maar niet groots. Hij maakte wel wat foutjes en zijn solo's waren een beetje slordig. Het was overigens voor mij geen Toto maar de Steve Lukather band. Simon Philips was goed op dreef, bassist ook prima! (Lee Sklar? die heeft voor Line 6 ook t een en ander opgenomen)

Gebruikersavatar
Ratje
Berichten: 359
Lid geworden op: di jun 07, 2005 9:59 pm
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Ratje » zo jul 01, 2007 2:15 pm

vengeancefan schreef:[..]


Steve speelde goed maar niet groots. Hij maakte wel wat foutjes en zijn solo's waren een beetje slordig. Het was overigens voor mij geen Toto maar de Steve Lukather band. Simon Philips was goed op dreef, bassist ook prima! (Lee Sklar? die heeft voor Line 6 ook t een en ander opgenomen)
Hij doet de laatste jaren veel op basis van improviseren, je mist dan net de highlights van zn welbekende solookes. Ik ben wel van fan zn feel en sound!
Conrad Hultermans,
http://www.conradhultermans.com
http://www.myspace.com/conradhultermans
http://www.myspace.com/xtinxion
http://www.huubboel.nl

[img]http://i4.photobucket.com/albums/y131/Ratje/Bo_EL_bannermc7.gif[/img]

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » zo jul 01, 2007 2:17 pm

Na een uurtje in de file te hebben gestaan liepen wij tegen half 2 uiteindelijk het festivalterrein op, om eerst INXS ff te checken. Vonden we beiden niet echt spannend, dus na ruim een half uur hiervan gezien te hebben zijn we richting festivalmarkt gelopen en een stukje Thin Lizzy gezien. Klonk best okay, maar omdat ik niet echt bekend ben met het materiaal van de heren en vooral omdat mijn vriendin behoorlijk Doors-fan is zijn we toen naar het hoofdpodium gelopen om een goed plekje te hebben bij Riders on the Storm. Ik had ze twee keer gezien met Ian Astbury en vond dat ondanks gemengde gevoelens (lijkenpikkerij, bla, bla, bla...) toch zeker zeer genietbaar dus was benieuwd wat de nieuwe zanger ervan zou bakken. Nou, zingen kon hij, maar een erg amerikaans uitziend mannetje met geblondeerd haar en en fout snorretje is natuurlijk wel misplaatst bij die Doors-klassiekers. Dus kortom; het was leuk om die klassiekers weer eens live te zien; maar liever met Ian Astbury.
Daarna was het tijd voor Steve Vai en het was de eerste keer dat ik de beste man live zou zijn, des te meer kut was daarom de overlap met Europe. Ik vond Steve echt retevet en had graag de hele show gezien maar omdat ik Europe ook graag zag zijn we na een half uurtje Vai die kant op gegaan. Het half uurtje wat ik echter heb gezien vond ik heersend !!
Toen dus Europe en dat was zeker tof; enthousiaste liveband met veel bekende nummers die je lekker mee kan brullen. Leuk om eens gezien te hebben !!
Bij Toto zijn we op de tribune gaan zitten, omdat we daar eigenlijk niet al te veel van verwachtten. Maar, godverdomme man, wat kunnen die mannen een potje spelen !! Stonden behoorlijk technische hoogstandjes uit hun instrumenten te toveren, maar verloren ondertussen nooit het liedje uit het oog. En aangezien de set uit louter klassiekers bestond die op sublieme wijze gespeeld werden, kan ik daar slechts mijn spreekwoordelijke petje diep voor af nemen !!
Het gat van een uur in de programmering bleek in de praktijk een prima moment voor een hapje eten. Dus na een Döner Kebab zijn we wat naar voren gelopen voor Aerosmith. En zij lieten zien dat oude mannetjes nog een gigantisch energieke liveshow kunnen geven (eat your heart out, Ozzy !!). Met een knallend optreden, waarbij zij anderhalf uur lang het veld lieten bewegen bewezen zij de terechte afsluiter en headliner te zijn van een dagje oude-lullen-bands.

Conclusie; Leuk feestje met leuke bands en een prima sfeer. Ondanks dat het misschien niet helemaal in het straatje past van wat ik normaal luister, heb ik me toch zeker goed vermaakt !!
Laatst gewijzigd door yowannuzz op zo jul 01, 2007 2:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
vengeancefan
Lult over cdtjes
Berichten: 1701
Lid geworden op: vr dec 15, 2006 10:07 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door vengeancefan » zo jul 01, 2007 2:18 pm

Improviseren mag, maar een man van zijn kaliber die solo's niet vloeind uit zijn (schitterende) gitaar krijgt en schokkend met het lichaam de geluiden er uit lijkt te persen lijkt me niet helemaal in topvorm.
Ik wil verder niets afdoen aan de prestatie want ik heb me verder prima vermaakt.
Ben nu eenmaal een heikneuter en precieseling als ik naar een band kijk en luister.

Gebruikersavatar
Flaw
Lult over cdtjes
Berichten: 2556
Lid geworden op: ma jun 20, 2005 3:51 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Flaw » zo jul 01, 2007 2:52 pm

Ik lees dat iedereen een paar uur in de file heeft gestaan. Wij kwamen om kwart voor twaalf aan, moesten een rondje over de rotonde rijden en konden toen de parking op. Vanaf het moment dat we aan kwamen rijden tot het moment dat de auto geparkeerd stond duurde ongeveer 15 tot 20 minuten.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » zo jul 01, 2007 3:04 pm

http://arrowrock.web-log.nl/arrowrock/2 ... l#comments

vanaf onderaan beginnen met lezen. Veel mensen hadden inderdaad nogal wat file....
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Flaw
Lult over cdtjes
Berichten: 2556
Lid geworden op: ma jun 20, 2005 3:51 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Flaw » zo jul 01, 2007 3:17 pm

werkelijk ongelofelijk. ik heb hier helemaal niks van gemerkt. ook twee weken geleden leek alles normaal te verlopen. ik zou ook flink balen als ik vier uur in de file had gestaan, maar ik denk dat ik van geluk mag spreken.

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Dimas » zo jul 01, 2007 3:24 pm

Nog een verschil tussen Lichtenvoorde en Biddinghuizen: hier was het aan het eind van de dag zo'n vreselijke, gore beestenbende, we hebben voor de lol nog een foto genomen hoe de tafels volgestouwd stonden met alle mogelijke afval. Dit ligt uiteraard voor een groot gedeelte aan de bezoekers, maar er werd ondertussen ook werkelijk geen tafel leeggehaald. In Lichtenvoorde was het nooit zo'n zooi, waarom kon het daar wel?
Hilarisch om te lezen. Ik zou eerst als werkactie via Luba juist dat vuil op gaan ruimen (zover ik het begreep, het was onduidelijk). Dag vantevoren te horen gekregen dat onze functie over was genomen door vrijwilligers, maar die hebben dan hun werk niet gedaan ofzo.

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » zo jul 01, 2007 5:47 pm

„De zon schijnt, de sfeer is fantastisch en alles verloopt prima”, liet Trommelen zaterdag weten.

Haha, op welk festival was hij aanwezig? Zeker Arrow Rock 2006 :P
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Methilde
Berichten: 3967
Lid geworden op: zo jun 06, 2004 5:35 pm
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Methilde » zo jul 01, 2007 6:25 pm

Ik heb genoten gister. Vond het inderdaad wel jammer dat bands tegelijk speelden en dan moest je kiezen. Steve Vai was een spektakel om te zien en te horen, heb er nog een piep in mijn oren van maar het was het waard. Ook Toto, The Outlaws (met twee drummers haha!) The Scorpions en INXS waren geweldig. Vond "Riders Of The Storm" ook wel vet, maar die zanger was best wel een raar mannetje. Paste er niet echt bij vond ik.

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » zo jul 01, 2007 7:13 pm

Typisch om te lezen dat op Arrow de zooi nog erger verloopt dan twee weken terug...

hospitality@mojo.nl,voor al uw klaagzangen (al heb ik op mijn klacht aangaande FoR nog altijd geen reactie gehad, maar dat terzijde).
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
Equinox
Berichten: 2941
Lid geworden op: do mei 08, 2003 11:57 am
Locatie: Lüllieståd
Contacteer:

Bericht door Equinox » ma jul 02, 2007 9:49 am

was mooi
file geen last van gehad, binnendoor gegaan vanaf lelytstad....
het fileleed schijnt veroorzaakt te zijn door het parkeerbeleid (betalen), op laste van de politie is om 16:30 het betalen afgeschaft en in no-time was de file opgelost... mojo bedankt :P

Steve Vai en AussiFloyd waren geweldig, alsmede Riders on the Storm!
...the end of eternity...
[url]http://www.dimaeon.com[/url]
progressive death metal

Gebruikersavatar
Eus
Berichten: 274
Lid geworden op: di mei 25, 2004 9:35 pm
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door Eus » ma jul 02, 2007 9:53 pm

Geen last van de file gehad, wel alle bands gefotografeerd!!!

Tesla
Afbeelding

Thin Lizzy
Afbeelding

Steve Vai
Afbeelding

Scorpions
Afbeelding

Aerosmith
Afbeelding

Afbeelding

De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » vr jul 06, 2007 10:04 pm

Een verslag, door Rene, Gilbert, Hans en Edo:

http://www.metalfan.nl/concertreviews.php?id=330
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Plaats reactie