08-07 TERROR, BIBELOT
- puking luke
08-07 TERROR, BIBELOT
Na een hoop teleurgestelde gezichten na het uitverkopen van de 10 jarig bestaan show van Born From Pain (met Terror als Special Act), is er goed nieuws gekomen voor de liefhebbers van Terror's clubshows. Ze zullen 8 Juli een extra clubshow in de Bibelot doen.
Bibelot - Dordrecht
15:00
Hoofdprogramma:
Terror
Voorprogramma's:
Black Cloud Halo
No Turning Back
+1
Entree:
N.n.b
Bibelot - Dordrecht
15:00
Hoofdprogramma:
Terror
Voorprogramma's:
Black Cloud Halo
No Turning Back
+1
Entree:
N.n.b
Laatst gewijzigd door puking luke op wo jun 20, 2007 9:43 am, 5 keer totaal gewijzigd.
[img]http://www.terrorhc.com/Terror_Rhythm_Banner.gif[/img]
-
- Contacteer:
Lijkt me een vette show, maar ik hoop niet dat Terror overdreven lang gaat spelen! Die band moet gewoon drie kwartier vlammen! Anders krijg je het effect van sommige Hatebreed shows die ook maar door en door gaan tot de fut er bij iedereen uit is.
I have heard that some of you are troubled by people of limited wisdom....
- puking luke
- KoenM
- Contacteer:
Ligt er een beetje aan hoe ik financieel zit na Graspop, maar op zich een leuk idee ja. Dacht eerst dat dat voor Graspop nog viel, maar 28-6 is goed te doen. Laat het je bijtijds nog wel weten.Kriestof schreef:[..]
koen, ga gewoon mee naar antwerpen
krijg je naast terror ook walls of jericho, no turning back, earth crisis (!), sworn enemy en morda
- fetuskiller
- Contacteer:
- puking luke
-
- Contacteer:
- puking luke
-
- emillio
- Contacteer:
Heb je gisteren niet gespot - was een behoorlijk bruut feestje.Kriestof schreef:[..]
koen, ga gewoon mee naar antwerpen
krijg je naast terror ook walls of jericho, no turning back, earth crisis (!), sworn enemy en morda
Pix online @ www.musketeerofdeath.nl
(- Morda, vanwege fileleed)
www.musketeerofdeath.nl
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
neen, was drukemillio schreef:[..]
Heb je gisteren niet gespot - was een behoorlijk bruut feestje.
Pix online @ www.musketeerofdeath.nl
(- Morda, vanwege fileleed)
wel bruut feest
mijn mening:
Morda: Tegenvaller. Kunnen beter. Slecht geluid en songs kwamen niet over. Ze hebben echter nog veel shows in vooruitzicht, dus moet goedkomen. 5/10
No Turning Back: Superband met weer super optreden! Beste Nederlandse HC-band. 8.5/10
Sworn Enemy: ik vind de nieuwe cd stukken minder, maar dit concert was beter dan verwacht, ik had een super lamme en saaie show verwacht, maar naar het einde toe was het best lekker 7.5/10
Walls Of Jericho: Beste band van de dag. Dat wijfje blijft gewoonweg geweldig netzoals de songs.
Terror: ik heb ze al heel vaak gezien, maar het gaat vreemd genoeg nooit echt vervelen ondanks voorspelbaarheid..niet hun beste concert, niet het beste publiek dat ik ooit bij terror zag, maar een doordeweeks en redelijk Terror concert is nog steeds gewoon steengoed 8/10
Earth Crisis: uiteraard niet zo hard en snel asl voorgaande bands, maar wel interessant, ik zou het bijna progressieve metalcore noemen, vooral de tragere doompassages en nihilstische gitaarklanken waren bij vlagne erg aangenaam 8/10
voor de rest vind ik het altijd tof als er veel jonge mensen zijn en hof ter lo zat lekker goed vol, geslaagde avond dus
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- puking luke
- puking luke