was, schat ik zeker niet maar dan 150 mensen, was zeker niet druk en publieksreactie was zeker ook niet echt wild
MAAR het concert was erg goed, veel klassiekers, de nieuwe songs kwamen zeer goed uit de verf (mochten ze van mij meer van spelen) en de hele band speelde zoals altijd goed
robert lowe is een goed zanger, maar niet bij elke oude song vond ik zijn stem heel goed uitkomen, maar al bij al, is het een topzanger en past ie wel goed bij candlemass, zijn 'performance' met weggetrokken ogen en met zijn handjes lijkt me wel vermoeiend
voorprogramma serpentcult was matig, het begon uitsdtekend met pure funeral doom en daarna bleven de zware snellere riffs zeer leuk, maar dat meisje dat zong bakte er niets van...erg vals en schel, jakkes...en muziek stond veel te hard om te kunnen genieten
Candlemass 07-09-2007 Dynamo Eindhoven
Geweldig ! Ik schrok van de zaal, maar de opkomst gaf me ongelijk.
Serpentcult vond ik erg goed. De vrouwenzang is speciaal maar geeft voor mij net dat extra's; zéker in de gaten te houden.
Candlemass was in de korte speeltijd verwoestend, heb nog een stukje mee mogen blèren in de micro maar mijn stem was zo goed als stuk van de voorgaande nummers, dus op veel zal het wel niet getrokken hebben. Lowe blijft dé doom-zanger bij uitstek.
Serpentcult vond ik erg goed. De vrouwenzang is speciaal maar geeft voor mij net dat extra's; zéker in de gaten te houden.
Candlemass was in de korte speeltijd verwoestend, heb nog een stukje mee mogen blèren in de micro maar mijn stem was zo goed als stuk van de voorgaande nummers, dus op veel zal het wel niet getrokken hebben. Lowe blijft dé doom-zanger bij uitstek.