Sabaton

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gebruikersavatar
Geheim_502
Berichten: 1291
Lid geworden op: di dec 06, 2005 11:57 am
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Geheim_502 » di mar 14, 2006 8:15 pm

mweh...ik krijg al weer een beetje spijt dat ik op Arnibens heb gestemd. Had je niet in meerdere poules kunnen staan Dako?
FACTA NON VERBA

Gebruikersavatar
arnibes
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo feb 06, 2005 10:27 pm
Locatie: 6 meter onder zee niveau
Contacteer:

Bericht door arnibes » di mar 14, 2006 8:17 pm

Geheim_502 schreef:mweh...ik krijg al weer een beetje spijt dat ik op Arnibens heb gestemd. Had je niet in meerdere poules kunnen staan Dako?
:lol:

Gebruikersavatar
arnibes
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo feb 06, 2005 10:27 pm
Locatie: 6 meter onder zee niveau
Contacteer:

Bericht door arnibes » di mar 14, 2006 8:17 pm

dako schreef:[..]

Lachen joh, met jou!
Altijd.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » wo mar 22, 2006 10:57 pm

Kreeg ik in me postvak:
It is in very imperative that Metalizer is NOT released in this moment. This is a critical moment in Sabatons history and a lot of people is waiting for the "new" Sabaton album.

If Underground Symphony releases Metalizer as the "long awaited album from Sabaton..." it could be very very devastating for Sabaton..

The album Metalizer is not a bad album, but far away as good as Primo Victoria and the real new album Attero Dominatus.

There is much on the album Metalizer that does not represent Sabaton today, photos, artwork and the complete layout can damage the reputation of Sabaton for a lot of people across the world, dissapointing them on the "new" album.
Not everyone reads this forum and knows the truth, and when Attero Dominatus is released they have already made up their mind.

Sabaton asks of you NOT to invite Underground Symphony to release Metalizer.

DO NOT ASK THEM WHEN IT IS RELEASED AND PLEASE DO NOT ORDER IT.

Black Lodge who is now the current label of Sabaton is looking for a way to get the rights to revert back to the band so they later can release it.

If they manage to do so it will be released as a double CD, featuring both Fist For Fight and Metalizer as well as some unreleased tracks for the price of a single CD.

So once again, DO NOT TEMPT UNDERGROUND SYMPHONY. By not releasing the album they once caused Sabaton to nearly crash, and if they release it now they WILL cause a lot of fans to leave Sabaton.

Once again, Its not a bad album, but its not Sabaton today...

Thanks for listening and hope you understand.

Your friend
/Sabaton

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » do mar 23, 2006 7:33 am

Ik denk niet dan Underground Symphony hem uberhaupt gaat releasen.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » do mar 23, 2006 7:08 pm

Ik denk niet dat ze bij Symphony hun spaghetti al ophebben, dus dat wordt inderdaad niks.

Fist For Fight daarentegen is wel een erg lekkere hoor! Wat gevarieerdere thema's dan Primo Victoria, tikje minder aanstekelijk maar rockt heerlijk.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » do mar 23, 2006 8:05 pm

Fist for Fight vind ik zeker ook een gave plaat. Staan idd nummers met andere thema's op, maar blijft gaaf.

Gebruikersavatar
Thrash-Till-Death
Berichten: 210
Lid geworden op: di apr 29, 2003 10:26 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Thrash-Till-Death » ma mar 27, 2006 8:04 pm

Zal ze eens even gaan checken die albums
[url=http://www.testamentlegions.com][img]http://www.testamentlegions.com/tl-blue-bnr.jpg[/img][/url]

Gebruikersavatar
Thrash-Till-Death
Berichten: 210
Lid geworden op: di apr 29, 2003 10:26 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Thrash-Till-Death » di mar 28, 2006 12:26 am

Inderdaad een erg goed album

Vooral ''Panzer Battalion'' Stalingrad''

en natuurlijk het allesvernietigende ''Reign of Terror''

Godverdomme, wat rost dat nummer :)
[url=http://www.testamentlegions.com][img]http://www.testamentlegions.com/tl-blue-bnr.jpg[/img][/url]

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » zo apr 02, 2006 5:19 pm

Fist for Fight is gááf!

Een paar nummertjes kon ik al van ze, daar was is vroeger helemaal weg van. Hij is een stuk gaver dan Primo Victoria, het neigt ook meer naar Heavy Metal.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » zo apr 02, 2006 8:51 pm

Nee, gaver dan Primo Victoria vind ik hem niet, daarvoor zijn de nummers net niet aanstekelijk genoeg. Althans, ze blijven bij mij minder hangen.

Het zou wel leuk zijn als ze die ook een keer uitbrengen, met Metalizer zoals ze al zeiden.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Jeroen.S
Berichten: 1240
Lid geworden op: ma jan 12, 2004 6:53 pm

Bericht door Jeroen.S » zo aug 20, 2006 12:27 pm

Kick. Het nieuwe album Attero Dominatus is al een tijdje verkrijgbaar. Het is wel een gaaf album vol met aanstekelijke nummers. Er zit ook een 8 minuten mid tempo knaller op. Checken die handel dus.

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » zo aug 20, 2006 12:34 pm

Oh, goed dat ik dat lees, wist niet dat hij er al was. Misschien maar eens direct met Primo Victoria aanschaffen, want die aanschaf kwam er al een hele tijd niet van, terwijl het toch in de planning zat.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Agent Orange
Berichten: 214
Lid geworden op: di jun 07, 2005 8:53 pm
Locatie: Scheveningen
Contacteer:

Bericht door Agent Orange » zo aug 20, 2006 3:30 pm

IROn schreef:Oh, goed dat ik dat lees, wist niet dat hij er al was. Misschien maar eens direct met Primo Victoria aanschaffen, want die aanschaf kwam er al een hele tijd niet van, terwijl het toch in de planning zat.
Idem.

Heb trouwens wat samples van AD geluisterd en moet zeggen dat het erg veelbelovend klinkt.

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23007
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » zo sep 24, 2006 5:01 pm

En hebben we die nieuwe al gehoord?
Hier heeft ie ondertussen een rondje of drie gemaakt, de afgelopen week, en ik ben er weer helemaal gelukkig mee.
Om even een cliché uit de kast te sleuren, Attero Dominatus gaat verder waar Panzer Batallion ophield.
Eigenlijk ook alles wat ik erover te zeggen heb, voor de lui die PB kennen, is er niks nieuws onder de zon. Maar goed, meer van hetzelfde is hier geen enkel probleem, zolang de band albums van dit niveau blijft schrijven, hoor je mij niet klagen.
Aanrader dus, en of.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
ouwe
Berichten: 1629
Lid geworden op: do mar 04, 2004 11:12 pm

Bericht door ouwe » zo sep 24, 2006 5:02 pm

gister hebben ze echt een spetterend optreden weggegeven in de biebob.. had niet verwacht dat het live zo goed zou zijn eerlijk gezegd... jammer dat ik de bob was

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » zo sep 24, 2006 5:26 pm

dako schreef:En hebben we die nieuwe al gehoord?
Hier heeft ie ondertussen een rondje of drie gemaakt, de afgelopen week, en ik ben er weer helemaal gelukkig mee.
Om even een cliché uit de kast te sleuren, Attero Dominatus gaat verder waar Panzer Batallion ophield.
Eigenlijk ook alles wat ik erover te zeggen heb, voor de lui die PB kennen, is er niks nieuws onder de zon. Maar goed, meer van hetzelfde is hier geen enkel probleem, zolang de band albums van dit niveau blijft schrijven, hoor je mij niet klagen.
Aanrader dus, en of.
Nog niet gehoord, ik moet nog steeds de eerste aanschaffen, maar het komt er gewoon niet van! Ik bedoel, ik dacht voor de laatste week van deze maand nog wel wat geld over te hebben om iets te kopen, blijk ik nog €7,- te hebben... dan houdt het op.

Oh ja, Dako, dat eerste album heet dus Primo Victoria, niet Panzer Batallion.
Dus, ik hoor hem nog wel een keer. Als hij even goed is als PV ben ik in elk geval dik tevreden.
Laatst gewijzigd door IROn op ma sep 25, 2006 10:23 am, 2 keer totaal gewijzigd.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

metalmachine
Berichten: 431
Lid geworden op: do aug 31, 2006 4:54 pm
Locatie: Dronten

Bericht door metalmachine » zo sep 24, 2006 9:27 pm

Een steengoed album Attero dominatus!.

Lekkere nummers, goede powermetal. Ik denk dat dit album een goede opvolger is van het vorige album (primo Victoria). Sommige nummers lijken wel een beetje erg veel op elkaar, maar goed voor de liefhebbers gewoon geweldig.

Leuk zijn de nummers 3; Rise of Evil, dit is een lang nummer met rustig tempo, anders dan alles hiervoor gemaakt. het klinkt erg goed.

Het laatste nummer is ook erg lekker, een ode aan de metalgrootheden. Alle bandnamen die zij bewonderen worden genoemd en vormen zo een leuk verhaal.

Gebruikersavatar
ouwe
Berichten: 1629
Lid geworden op: do mar 04, 2004 11:12 pm

Bericht door ouwe » zo sep 24, 2006 10:38 pm

paar platskes van gister biebob (niet door mij gemaakt):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


wat een verdomd goeie gitarist trouwens zeg (op 2e foto)!

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » ma sep 25, 2006 10:25 am

metalmachine schreef:Het laatste nummer is ook erg lekker, een ode aan de metalgrootheden. Alle bandnamen die zij bewonderen worden genoemd en vormen zo een leuk verhaal.
Hm, dat is dan weer jammer, aangezien ze dat op het eerste album bij het laatste nummer ook deden... het lijkt nu wel heel erg op een exacte kopie van het eerste album. Deze keer zal ik me er nog niet aan storen, maar bij het volgende album eis ik toch wat meer variatie in de thema's dan 9 nummers oorlog, 1 nummer metalverering.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma sep 25, 2006 10:41 am

Hmm, ik ben wel benieuwd geworden. Ik zal hem ook maar eens beluisteren. De vorige vond ik iig erg gaaf.

Gebruikersavatar
st. evil
Berichten: 673
Lid geworden op: wo feb 09, 2005 9:05 pm
Locatie: hoofddorp

Bericht door st. evil » ma sep 25, 2006 1:25 pm

ouwe schreef:paar platskes van gister biebob (niet door mij gemaakt):

waren de legerbroeken in de uitverkoop daar ofzo?
Thrash till Death

Gebruikersavatar
ouwe
Berichten: 1629
Lid geworden op: do mar 04, 2004 11:12 pm

Bericht door ouwe » ma sep 25, 2006 3:01 pm

bespaar me je grapjes, aap

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » ma mei 07, 2007 2:41 pm

Afijn, ik heb Metalizer nu dus ook in huis en een aantal keer beluisterd, en het is inderdaad een toffe plaat. Wel hoor ik zeer regelmatig delen terug die ik ook al van Primo Victoria kende, dat is op zich wat jammer. Maar goed, toen ze Primo Victoria schreven gingen ze er waarschijnlijk niet vanuit dat Metalizer ooit nog uit zou komen, dus ik vergeef het ze. Er staat genoeg veriatie op tenslotte.

Favoriete nummers zijn Shadows en Hail to The King. En de Priest-cover is ook stoer natuurlijk.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22655
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » ma mei 07, 2007 11:50 pm

Ik moet nog een kadootje kopen voor mijn vriendin (voor haar verjaardag). Ik zit er aan te denken om de laatste plaat van deze band te halen, aangezien ze powermetal fanaat is.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23007
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » di mei 08, 2007 11:49 am

Heb Metalizer nu een keer of drie gehoord, en ik heb er duidelijk meer moeite mee dan met de twee vorige albums.
Rauwer geluid (prima natuurlijk), en minder makkelijk in het gehoor dat de voorgangers. Heeft wel een paar luisterbeurten nodig, maar dan kom je er ook achter dat het een zeer tof album is.
Rauwer, dat denkt de lading wel. Niks mis mee, maar ik mis de rossende, bijna orchestrale stukken zoals in bijvoorbeeld In The Name Of God van het vorige album.

Goed album, maar ik denk niet dat hij het gaat halen bij de rest.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » za mei 12, 2007 3:50 pm

Wel vind ik het wat jammer dat de Fist For Fight demo vrijwel exact dezelfde nummers bevat...ik zal die plaat dus niet zo snel opzetten, dan kies ik eerder voor de beter geproduceerde.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25594
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » do sep 20, 2007 9:54 pm

metalmachine schreef:Een steengoed album Attero dominatus!.

Lekkere nummers, goede powermetal. Ik denk dat dit album een goede opvolger is van het vorige album (primo Victoria). Sommige nummers lijken wel een beetje erg veel op elkaar, maar goed voor de liefhebbers gewoon geweldig.

Leuk zijn de nummers 3; Rise of Evil, dit is een lang nummer met rustig tempo, anders dan alles hiervoor gemaakt. het klinkt erg goed.

Het laatste nummer is ook erg lekker, een ode aan de metalgrootheden. Alle bandnamen die zij bewonderen worden genoemd en vormen zo een leuk verhaal.
Nou, dat valt mij weer eens zwaar tegen. Na veel goeds gehoord te hebben over deze band heb ik bij de Sounds Attero Dominatus aangeschaft (ik wilde eigenlijk Primo Victoria, maar die was er niet) en ben vervolgens zwaar teleurgesteld. De zang is aardig inderdaad, maar de nummers zitten dermate oninteressant in elkaar dat ik me de hype afvraag. Het is niet eens echt stevig, dat ligt dan ook voornamelijk aan de keyboards en de refreinen zijn niet aanstekelijk in positieve zin. Zeer jammer in ieder geval, ik hoop dat de andere albums beter zijn.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

metalmachine
Berichten: 431
Lid geworden op: do aug 31, 2006 4:54 pm
Locatie: Dronten

Bericht door metalmachine » vr sep 21, 2007 11:56 am

He Lennert ben het opzich wel met je eens. Op het begin vond ik attero dominatus net zo sterk als primo victoria. Heb het album nu een jaar, maar merk dat ik PV wel veel draai en AD eigenlijk niet meer. Dat komt idd doordat het album heel snel aan kracht verliest. Waar op PV alle nummers sterk zijn, daalt de spanning bij AD na 3 a 4 nummers

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23007
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » vr sep 21, 2007 1:08 pm

Hmm, dit snap ik dus echt niet.
Ik kan alletwee de albums zonder me te gaan vervelen op repeat zetten, zit geen enkel nummer bij wat ik regelmatig oversla.

Sabaton is wat mij btrefet écht een van de beste, zo niet dé beste, bands van de afgelopen vijf jaar.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » vr sep 21, 2007 5:48 pm

Origineel en inventief: nergens. Pakkend en aanstekelijk echter: Hell yeah! En ook voor mij is dat genoeg, ik vind het schitterend.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » vr sep 21, 2007 6:52 pm

Daar ben ik het helemaal mee eens. Live trouwens ook 1 groot feest.

metalmachine
Berichten: 431
Lid geworden op: do aug 31, 2006 4:54 pm
Locatie: Dronten

Bericht door metalmachine » do sep 27, 2007 10:18 pm

ja daar ben ik het mee eens, live is dit een geweldige band en met zo'n maffe frontman en veel bier is het altijd een feest.

Gebruikersavatar
Pantalaimon
Berichten: 985
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 10:57 pm

Bericht door Pantalaimon » do sep 27, 2007 10:51 pm

Ik moet ook bekennen dat ik PV geweldig vindt, mn eerste Sabaton album, maar ik heb een paar keer AD geluisterd, en vindt daar niet zo echt veel aan.
"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22655
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » do okt 18, 2007 4:08 pm

PV ken ik niet, maar AD is een uitstekende plaat. Geen enkele matige song, een paar die echt uitblinken. Ik snap niet dat je 'm weg gedaan hebt, Lennert ;) Wat mij betreft een zeer goede ruil. Jouw schijfje heeft inmiddels meer tijd doorgebracht in de cd-speler dan die van Ayreon.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
number_17
Berichten: 3176
Lid geworden op: vr okt 12, 2007 11:15 pm

Bericht door number_17 » do okt 18, 2007 4:33 pm

Ik blijf er van balen dat ik deze band heb gemist door de wisseling in de tijdschema van Graspop.
Maar ze komen vast nog wel ergens anders in de buurd een keer.
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]

Gebruikersavatar
Richard
Berichten: 3168
Lid geworden op: di okt 12, 2004 8:23 pm

Bericht door Richard » do okt 18, 2007 5:37 pm

Die spelfout is een grap. Hoop ik. Anders moet er maar eens iemand op inburgeringscursus.
HAHA neen.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » do okt 18, 2007 5:50 pm

Als het goed is komen ze volgend jaar met een nieuwe plaat.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22655
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » do okt 18, 2007 5:51 pm

hehe, productieve heren zeg! Al is metalizer toch meer een compilatie van oud materiaal toch?
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
number_17
Berichten: 3176
Lid geworden op: vr okt 12, 2007 11:15 pm

Bericht door number_17 » do okt 18, 2007 7:30 pm

Richard schreef:Die spelfout is een grap. Hoop ik. Anders moet er maar eens iemand op inburgeringscursus.
Geen idee waar je het over hebt.
Maar volgens mij leer je niet spellen op zo een cursus.
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25594
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma okt 22, 2007 9:57 pm

innuendo schreef:PV ken ik niet, maar AD is een uitstekende plaat. Geen enkele matige song, een paar die echt uitblinken. Ik snap niet dat je 'm weg gedaan hebt, Lennert ;) Wat mij betreft een zeer goede ruil. Jouw schijfje heeft inmiddels meer tijd doorgebracht in de cd-speler dan die van Ayreon.
Je bent echt knetter, Ayreon pwnt Sabaton op werkelijk ieder mogelijk denkbare manier :?
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma okt 22, 2007 10:25 pm

hm, ik vind die vergelijking niet echt passend.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25594
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma okt 22, 2007 10:33 pm

Tja, zo was de ruil nu eenmaal. Maar we zijn er allebei niet droevig om iig ;)
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23007
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » ma okt 22, 2007 10:52 pm

Richard schreef:Die spelfout is een grap. Hoop ik. Anders moet er maar eens iemand op inburgeringscursus.
Meneertje 'hij reid' is vast serieus.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22655
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » ma okt 22, 2007 10:59 pm

Lennert schreef:Tja, zo was de ruil nu eenmaal. Maar we zijn er allebei niet droevig om iig ;)

Check! Maar ik ben eigenlijk geen fan van Ayreon. Dus dan is wat mij betreft elke ruil een stap in de goede richting.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Bericht door Ernst-Jan » di jan 29, 2008 9:04 am

*kick*

Aangezien ze dit jaar op graspop komen ze eens even op youtube gekeken en wat ik zo hoor klinkt behoorlijk gaaf zeg. Dus ben erg benieuwd hoe ze live zijn..
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23007
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » di jan 29, 2008 9:07 am

Nah, ik heb ze vorig jaar één keer gezien, en dat was een bende.
Dolenthousiaste band, speelde erg goed, en de muziek is live ook verrot goed aan te horen.

Een van de gaafste bands van de laatste paar jaar.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Bericht door Ernst-Jan » di jan 29, 2008 9:11 am

Volgens mij echt zo'n bier drinken en hossen maar band...

(oftewel gaafheid alom!)
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23007
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » di jan 29, 2008 9:14 am

Juistem.
Klauw in de lucht en meeschreeuwen!
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Bericht door Ernst-Jan » di jan 29, 2008 9:29 am

Gaaf..
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Plaats reactie