Rockin' Park
Rockin' Park
In 2005 vond de eerste editie van Rockin' Park plaats in het Nijmeegse Goffertpark. Toen traden artiesten op als R.E.M., Jamie Cullum, Nine Inch Nails en Keane. Wat tot pas geleden een eenmalige gebeurtenis leek, blijkt toch een vervolg te krijgen. Na twee jaar afwezigheid komt er een tweede editie van het festival.
Op zaterdag 28 juni, gelijk met onder meer Graspop Metal Meeting en het door Bløf georganiseerde Concert at Sea, zal het Goffertpark wederom op haar grondvesten trillen.
De eerste namen zijn nog niet bekend gemaakt, en ook over ticketprijzen en voorverkoop is nog niets bekend.
bron:festivalinfo.nl
Ehm, dit jaar geen Fields of Rock?
Op zaterdag 28 juni, gelijk met onder meer Graspop Metal Meeting en het door Bløf georganiseerde Concert at Sea, zal het Goffertpark wederom op haar grondvesten trillen.
De eerste namen zijn nog niet bekend gemaakt, en ook over ticketprijzen en voorverkoop is nog niets bekend.
bron:festivalinfo.nl
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'
- Flaw
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Re: Rockin' Park
Geen Fields Of Rock? Het is dit jaar 3 dagen Fields Of Rock!Herfstval schreef:

Word eens wakker!!! I
n 2005 was er wel dergelijk een FOR(oa Rammstein, Black Sabbath, Moterhead en Velvet Revolver) en was rockingpark daarna.
(of ben ik nu verschrikkelijk in de war)
n 2005 was er wel dergelijk een FOR(oa Rammstein, Black Sabbath, Moterhead en Velvet Revolver) en was rockingpark daarna.
(of ben ik nu verschrikkelijk in de war)
Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
wtd, inderdaad, ik ben gewoon niet wakker..
heb het even nagekeken, in 2005 was er inderdaad een rockin park & fields of rock
naja voor de liefhebbers die naar rockin' park willen, ga je gang, ik heb er niets meer over te zeggen haha (of gooi er maar een slot op, maar ook van me)
heb het even nagekeken, in 2005 was er inderdaad een rockin park & fields of rock
naja voor de liefhebbers die naar rockin' park willen, ga je gang, ik heb er niets meer over te zeggen haha (of gooi er maar een slot op, maar ook van me)
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'
-