01-02: MASTER (USA) + Toxocara + 3 @ Romein Leeuwarden

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Deathwish

01-02: MASTER (USA) + Toxocara + 3 @ Romein Leeuwarden

Bericht door Deathwish » zo jan 20, 2008 11:49 pm

A Night of Death Metal:

MASTER (USA)
TOXOCARA (CD presentatie) (NL)
DEVIOUS (NL)
PUTREFIED (NL)
INNERFIRE (BEL)

01-02-2008
Romein - Leeuwarden

Entree: 10,-
Aanvang: 19.45 (doors: 19.30)

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do jan 31, 2008 6:45 pm

Ik ben d'r bij.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Methilde
Contacteer:

Bericht door Methilde » do jan 31, 2008 9:55 pm

Hey ja ik ook, wederom voor 3VOOR12 maar stiekum ook omdat ik t wel vette bands vind ;)

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za feb 02, 2008 11:32 am

Dat was weer een lachen showtje gisteren. Weinig mensen maar de sfeer was opzich goed.

Innerfire hebben we moeten missen. Het bleek een tering eind rijden te zijn...daar hadden we ons een beetje op verkeken in ons enthousiasme :bla:

Putrefied beviel me heel goed. Lekkere brute, strakke death metal om lekker mee warm te draaien.

Devious was voor mij de band van de avond. Ik heb me nooit echt verdiept in deze band maar gisteren wisten ze me stevig weg te blazen.

Toxocara was eigenlijk de band waar ik voor kwam. Hun laatste cd is echt een absolute topper. Live kwam het allemaal ook erg goed over maar de show was wat mij betreft iets te lang. Aan het eind verslapte mijn aandacht iets. Dat lag niet aan de energie van de band want daarmee zat het wel snor. Maar dit soort death metal trek ik gewoon niet langer dan 40 minuten live.

De old school death metal van Master kwam ook lekker over maar na 5 a 6 nummers had ik het wel een beetje gehoord eigenlijk.

Muziek-ongerelateerd pluspunt: Alleen maar erg mooie vrouwen gezien.
Muziek-ongerelateerd minpunt: Bijna doodvriezen in Friesland is nooit grappig.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Plaats reactie