Firefly - Live By The Day

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
ReadMe

Firefly - Live By The Day

Bericht door ReadMe » ma nov 19, 2007 8:37 pm

Eindelijk is het dan zover! Het nieuwe album van Firefly is klaar voor de pers. Na er ongeveer anderhalf jaar mee bezig te zijn geweest is die dan nu eindelijk online en klaar voor de download!

Omdat wij graag willen dat zoveel mogelijk mensen onze muziek luisteren hebben we de CD op onze website klaargezet voor download. Ook kan je ze gewoon luisteren via onze website (http://www.firefly-rock.nl/). Verder geven wij bij zoveel mogelijk optredens CD's weg, zodat zoveel mogelijk mensen naar ons kunnen luisteren.

De CD heet 'Live By The Day' en de volgende nummers zijn erop te vinden:
1. Live By The Day
2. Restless
3. Dear God
4. Depressed

We zijn erg benieuwd wat de echte metalliefhebbers ervan vinden, dus leek het me wel een geschikte plaats om eens hierin te gaan. De CD is opgenomen in de oefenruimte en het is de eerste CD waar ik op zing. Laat ons alsjeblieft weten wat jullie ervan vinden! Opbouwende reacties zijn altijd meer dan welkom!

De CD is dus hier te beluisteren: http://www.firefly-rock.nl

Afbeelding

drdennuz

Bericht door drdennuz » di nov 20, 2007 8:42 am

hehe ik kan me ooit herinneren een dikke (maar ook wel vrij vervelende:P) man tegen te zijn gekomen die casettebandjes uitdeelde van firefly, hij beweerde dat't zijn band was maar dat geloofde ik al niet..

mja on topic: Tklinkt wel gaaf, heb je qua zang een klein beetje gespiekt bij mr. Hetfield? :wink: daar doet't me af en toe een klein beetje aan denken

ReadMe

Bericht door ReadMe » di nov 20, 2007 1:57 pm

Dat hoor ik inderdaad wel vaker, maar ik moet echt bekennen dat ik daar zelden naar luister. Sterker nog: Ik luister weinig naar metal en hardrock, dat vind ik live vaak alleen gaaf. Soms is het wel leuk om Iced Earth o.i.d. op te zetten, maar Metallica zal je bij mij thuis niet horen.

Waar hoor je de gelijkenis in dan?

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » di nov 20, 2007 4:01 pm

Zelfde toonhoogtes ongeveer en dat ietwat rauwe randje op het einde van lettergrepen en zinnen. :)
Facebook band

All life is temporary - what lasts is consciousness

Last.fm profiel

ReadMe

Bericht door ReadMe » za feb 02, 2008 11:57 am

En de recensie van het nieuwe album 'Live By The Day' is ook online op Metalfan. Voor degenen die hem willen lezen, klik hier!

Plaats reactie