za 9/2: The Lucifer Principle + Ceremony of Opposites + 3

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
NecroCannibal

za 9/2: The Lucifer Principle + Ceremony of Opposites + 3

Bericht door NecroCannibal » zo feb 03, 2008 11:28 am

Afbeelding

tijdschema:

Disordered Defacation 20.00 - 20.30
Antibiotica 20.55 - 21.30
Gottlieb 21.55 - 22.30
Ceremony of Opposites 22.55 - 23.40
The Lucifer Principle 00.05 - 01.00

routebeschrijving:

Openbaar vervoer
Bus 122 of 129 nemen. Uitstappen bij de kerk (Wateringen Plein) en richting de molen lopen. Voor de molen links af. Na enige tijd zie je aan je rechterhand een zwembad. Voor het zwembad rechtsaf en je ziet dan aan de linkerhand het gebouw van Nederland 3.
Je kunt ook tram 17 naar Wateringse Veld nemen. Uitstappen bij het eindpunt (Lage Veld). Lopen over de bovendijk (linksaf langs het meertje) richting Wateringen. Bij het kruispunt oversteken en na ongeveer 150 meter ligt Nederland 3 aan de rechterkant.

Zie ook:
www.connexxion.nl
www.htm.nl
www.9292ov.nl

Auto
Vanaf de snelweg A4 kun je de afslag Wateringen / Den Haag Zuid nemen (afslag 12). Bij het tweede verkeerslicht (bij de McDonalds en BP) rechtsaf richting Wateringen. Daarna bij de eerste rontonde rechtdoor en de tweede rotonde driekwart nemen.
Nu zit je op de dorpskade. Bij de volgende rotonde rechtdoor en daarna de eerste straat links (Windmolen, bij het zwembad). Daarna weer de eerste links de Lange Spruit in en je ziet Nederland 3 aan je rechterhand liggen.
www.myspace.com/disordereddefecation

Moby Rick

Bericht door Moby Rick » zo feb 03, 2008 12:10 pm

Dit is voor mij 2 minuten lopen, maar ik heb jammer genoeg daar een een 3 maanden verbod.
Afbeelding

bloeding

Bericht door bloeding » ma feb 04, 2008 7:04 pm

Moby Rick schreef:Dit is voor mij 2 minuten lopen, maar ik heb jammer genoeg daar een een 3 maanden verbod.
dat doe je goed dan.
niet echt de moeite waard om een eind voor te gaan rijden naast het feit dat ik dan in belgie zit.
www.portall.net
www.myspace.com/portall

NecroCannibal

Bericht door NecroCannibal » do feb 07, 2008 10:53 am

zaterdag alweer (nogsteeds)!

NecroCannibal

Bericht door NecroCannibal » za feb 09, 2008 11:06 am

vandaag!

CTTS
Contacteer:

Bericht door CTTS » za feb 09, 2008 11:25 am

Moby Rick schreef:Dit is voor mij 2 minuten lopen, maar ik heb jammer genoeg daar een een 3 maanden verbod.
Hoe krijg je dat voor elkaar dan..hoewel, als ze daar nog steeds dezelfde drol bij de deur hebben staan als een aantal jaar terug kan ik er wel wat bij voorstellen.

Maargoed, ik ben aanwezig, tis maar 10 minuten van huis.

Moby Rick

Bericht door Moby Rick » za feb 09, 2008 12:22 pm

CTTS schreef:[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar dan..hoewel, als ze daar nog steeds dezelfde drol bij de deur hebben staan als een aantal jaar terug kan ik er wel wat bij voorstellen.

Maargoed, ik ben aanwezig, tis maar 10 minuten van huis.

Ik kreeg een verbod voor het lastig vallen van een medewerker, dus die medewerker gaf me een verbod.
Ik kom er gewoon te vaak en dan krijg je wel door dat de helft van de mensen die daar werken gewoon teringlijers zijn en alle aardige mensen die kappen er binnen kort mee daar. Een tijdje geleden kreeg iemand bijna een verbod voor het plakken van 2 stikkertjes op een klok.
Afbeelding

CTTS
Contacteer:

Bericht door CTTS » za feb 09, 2008 12:29 pm

Ben er, tot voor kort, een hele tijd niet meer geweest maar het viel me inderdaad op dat veel van de oude, relaxte, medewerkers er inderdaad niet meer waren en vervangen zijn door een aantal zeikerds zonder humor.

We zien het vanavond allemaal wel weer.

(trouwens, mocht je je vervelen, er is ook punk in die veel gezelligere andere tent in het Westland, de Flaat ;))

Moby Rick

Bericht door Moby Rick » za feb 09, 2008 12:40 pm

Ja inderdaad, Gewapend beton komt daar. Maar ik ken niemand die daar ook heen gaat en heb zin om naar naaldwijk te fietsen. Mischien ben ik vanavond na 12e nog wel voor de deur van nl3 te vinden, wachtend op wat mensen ofzo. Voor de deur is het vaak ook nog wel gezellig.
Afbeelding

earik mortem
Contacteer:

Bericht door earik mortem » di feb 12, 2008 9:29 am

Hij was weer fijn!, leuke zaal !
fuck off and die

Plaats reactie