Cosmox.nl
Cosmox.nl
Ik plaats het hier maar even, aangezien in dit subforum cd-kopers kind aan huis zijn. Het betreft een variant van bol.com, maar dan met veel scherpere prijzen. Er is ontzettend veel op te vinden, ook qua metal. Zo heb ik al een aantal cd's in mijn verlanglijst gezet, waar niet veel meer dan een 10tje voor wordt gevraagd, en het leukste is dat ze geen verzendkosten vragen. Je moet wel goed opletten wat leverbaar is en wat niet, maar dat is bij mailorders als dis-order ook het geval. Soms duurt het alleen wat langer voor je de spullen in huis hebt, maar bij een officiele site met een keurmerk vind ik dat nooit zo erg.
Mijn eerste daadwerkelijke ervaring met deze site volgt binnenkort als ik even een monsterorder plaats. Ik denk dat het wel een aanradertje is.
Mijn eerste daadwerkelijke ervaring met deze site volgt binnenkort als ik even een monsterorder plaats. Ik denk dat het wel een aanradertje is.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
- Hieronimus
Mwa, mwa, de meeste cd's waar ik op zoek, kosten 15,49. Ik zeg www.elcheapo.nl of www.cd-wow.nl, waarvan de laatste geen verzendkosten rekent (maar helaas wel enkel de wat grotere releases heeft).
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Re: Cosmox.nl
Ik bestel hier regelmatig en niks dan positieve geluiden vanuit hier.Amibor schreef:Ik plaats het hier maar even, aangezien in dit subforum cd-kopers kind aan huis zijn. Het betreft een variant van bol.com, maar dan met veel scherpere prijzen. Er is ontzettend veel op te vinden, ook qua metal. Zo heb ik al een aantal cd's in mijn verlanglijst gezet, waar niet veel meer dan een 10tje voor wordt gevraagd, en het leukste is dat ze geen verzendkosten vragen. Je moet wel goed opletten wat leverbaar is en wat niet, maar dat is bij mailorders als dis-order ook het geval. Soms duurt het alleen wat langer voor je de spullen in huis hebt, maar bij een officiele site met een keurmerk vind ik dat nooit zo erg.
Woensdag 2 cd's besteld van Ayreon, levertijd 3 weken en ik heb ze gisteren in huis gekregen. Kijk dat vind ik nu leuk.
Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
Heeft Bol.com al een jaar of 2/3Orphe schreef:Net ook een bestelling geplaatst. Duidelijk site en ze hadden alles wat ik zocht voor een mooie prijs. En je kunt het zelfs in laten pakken, mooie optieNog nooit gezien bij een mailordergeval.
Trotse vader sinds 25/02/10.
- alicecooper
dat heb ik dus ook.Hieronimus schreef:Mwa, mwa, de meeste cd's waar ik op zoek, kosten 15,49. Ik zeg www.elcheapo.nl of www.cd-wow.nl, waarvan de laatste geen verzendkosten rekent (maar helaas wel enkel de wat grotere releases heeft).