Klopt helemaal! Ik vermoed dat Metal Blade als de release dichterbij komt hun speciale preview MySpace pagina zal vullen met meer tracks, en een week voor release is het hele album op onze eigen MySpace te beluisteren.Dimas schreef:Klopt het dat alleen ordered eastwards te beluisteren is?
Maar het klinkt zo mogelijk nog zwaarder. Net alsof er constant een tank doorheen rijdt.
Hail Of Bullets
-
- Strijdkreet
-
En op onze eigen MySpace is nu de albumversie van Red Wolves Of Stalin te beluisteren...
- Strijdkreet
Dat noem ik een geweldige pot death metal.
Hulde mannen, fucking hulde !!!
Ik ben er zeker bij in de willemeen.
Hulde mannen, fucking hulde !!!
Ik ben er zeker bij in de willemeen.
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."
- sal
- Contacteer:
SoDeJu!Dr. Freudstein schreef:En op onze eigen MySpace is nu de albumversie van Red Wolves Of Stalin te beluisteren...
Dat klinkt zeker niet verkeerd!
Hebbehebbehebbe.
En kom eens als de vliegende tering naar Goes, of in ieder geval naar Zeeland!

[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]
[size=67]Buma in me zak.[/size]
- Defleshed by flieS
-
- Strijdkreet
-
Mooi stukje proza! 

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
- Defleshed by flieS
en hoe mag dat shirt eruit zien dan? heb de plaat met uitklap hoesje en vinyl cdtje (had ze eerder gezien, maar ziet er erg vet uit!) mits dit een ander shirt is dan de reguliere natuurlijkCranial schreef:klinkt zseker vet,maar welke gek heeft bedacht dat het bijgeleverde shirt een L moest zijn?!
G.O.R.E.
[img]http://i53.photobucket.com/albums/g70/defleshedbyflies/banner.jpg[/img]
[img]http://i53.photobucket.com/albums/g70/defleshedbyflies/banner.jpg[/img]
Heb hem vorige week aangeschaft. Gave shit, mijn complimenten! Op zaterdag 20 september wordt hier in Terneuzen de nieuwe Kalashnikov... ummmm, De Pit geopend. Zou erg gaaf zijn als de mannen van Hagel van Kogels dat feestje komen opluisteren met een moddervet optreden. 

http://www.myspace.com/ecycle
- sal
- Contacteer:
Dat kan, er stonden voordat-ie uitgebracht werd al een paar promo's op de myspace.
[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]
- Parabellum
- sal
- Contacteer:
Dat ben ik voor de verandering eens wel met je eens, haha.KoenM schreef:Nee, niet op die manier. Gewoon het klinkt allemaal erg vertrouwd.
Toen ik het voor het eerst hoorde, klonk het me gelijk als erg bekend in de oren. Precies waar old skool death metal aan behoort te voldoen.
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik weet niet of de gasten van Hail of bullets dit lezen maar...
vinden jullie dit niet een beetje een lullige actie? Net nu Grave een nieuw album op de markt brengt komen jullie met ...of frost and war. Een album dat alles, op het gebied van old school death metal, compleet wegblaast. Lullig voor die gasten van Grave hoor.
Ik ga even 2 gevaarlijke opmerkingen plaatsen:
1) Ik vind dit album beter dan de nieuwe Bloodbath mini.
2) Ik vind Hail of bullets beter dan Asphyx.
Ik duik alvast onder. Tot de volgende ijstijd!
vinden jullie dit niet een beetje een lullige actie? Net nu Grave een nieuw album op de markt brengt komen jullie met ...of frost and war. Een album dat alles, op het gebied van old school death metal, compleet wegblaast. Lullig voor die gasten van Grave hoor.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
XnegativeX schreef:.
!
Onderduiken is niet nodig hoor

1 daar heb je volledig gelijk in.
2 idd een gevaarlijke opmerking. Het ligt er maar net aan welk album van Asphyx je op doelt. Ik vind bijv The Rack nog steeds onovertroffen.
ah , my good old trustworthy beer , my love for you will never die
Wiping my ass and finding no shit on the toilet paper is equal to a flawless victory in Mortal kombat.
Wiping my ass and finding no shit on the toilet paper is equal to a flawless victory in Mortal kombat.
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik bedoel ook The Rack en Last one on earth. Beide hebben natuurlijk een onvervangbare nostalgische waarde maar als je dat buiten beschouwing laat dan is dit album van Hail of bullets gewoon beter.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
Neu, vind ik niet. Sowieso vind ik dat The Rack en zeker Last One On Earth een zodanig herkenbaar 'smoelwerk' hebben dat Hail Of Bullets daar in ruime mate toch z'n inspiratie vandaan heeft. Het verschil zit er mij meer in dat ...Of Frost And War meer groove heeft, voornamelijk doordat Ed Warby z'n Gorefest-invloed er bovenop legt. Hangt er ook maar net vanaf welke productie je beter ligt. Het organische en toch loodzware van ...Of Frost And War of toch het wat meer donkere geluid van Last One On Earth (op de originele uitgave, op de heruitgave komen bv de drums meer naar voren)
Afijn, gezien ik deze stijl altijd kan waarderen, plus tekstueel gezien ook nog eens boeiend is, is het voor mij zeker een van de platen van het jaar.
Afijn, gezien ik deze stijl altijd kan waarderen, plus tekstueel gezien ook nog eens boeiend is, is het voor mij zeker een van de platen van het jaar.
-
Voor mensen die buiten arnhem wonen, kunnen kaarten reserveren voor het concert, via info@willemeen.nlDecepticon schreef:Vrijdag 6 juni
Willemeen Arnhem
Hail of Bullets' eerste show ooit!
Support: Remains
I demand your death!
-
Dank, dank!XnegativeX schreef:Ik weet niet of de gasten van Hail of bullets dit lezen maar...
Dat zal ze leren, die snoodaards van Grave

-
Ruimte voor verbetering is er altijd, en er zit nog meer dan genoeg death metal in onze karkassen voor een volgende plaat! Haast hebben we er niet mee, en enige vernieuwingsdrang ook niet. Komt goed.Dimas schreef:Ik vraag me vooral af, wat moeten jullie na dit album schrijven? Want eigenlijk is dit al de kroon op jullie (korte ) carriere. Of is er nog wel ruimte voor verbetering?
- Marcel Hubregtse
- Contacteer:
Zo naar een aantal intensieve luisterbeurten blijf ik het een gaaf album vinden maar als ik dan toch een puntje van kritiek mag spuien(
) ik vind de zang af en toe een beetje TE schreeuwerig.
Tijdens het 1e of 2e nummer met zang word er op een duur een stuk rustiger gezongen en dan vind ik het net een stuk beter klinken, komt de tekst een stuk beter over zeg maar.
Voor de rest alleen maar lof ben ook erg benieuwd hoe dit live gaat klinken.

Tijdens het 1e of 2e nummer met zang word er op een duur een stuk rustiger gezongen en dan vind ik het net een stuk beter klinken, komt de tekst een stuk beter over zeg maar.
Voor de rest alleen maar lof ben ook erg benieuwd hoe dit live gaat klinken.
Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
Graaf Lana deed onlangs een interview met een van de kale mannen van Hail Of Bullets, drummer Ed Warby, die erg uitvoerig overal op inging (nog bedankt, Ed, leuk leesvoer!).
Lees hiet hier:
http://www.metalfan.nl/interviews.php?id=669
Lees hiet hier:
Ik heb ze nu live gezien op Baroeg Open Air.
Ik was, toen ik de nummers op myspace luisterde in het begin van dit jaar, niet echt onder de indruk van de stem van Martin van Drunen. Wel al van de muziek trouwens.
Ik ben om...
Wanneer spelen jullie weer eens in de buurt van de randstad? (en zeg niet november, want dan is mijn balboekje al bijna gevuld...)
Ik was, toen ik de nummers op myspace luisterde in het begin van dit jaar, niet echt onder de indruk van de stem van Martin van Drunen. Wel al van de muziek trouwens.
Ik ben om...
Wanneer spelen jullie weer eens in de buurt van de randstad? (en zeg niet november, want dan is mijn balboekje al bijna gevuld...)
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
- XnegativeX
- Contacteer:
Wederom petje af voor dit interview. Erg goed geschreven en met een diepgang en insight in de band waar 90% van de "professionele" bladen van tegenwoordig jaloers op mogen zijn. Ed geeft ook erg netjes antwoord. Lijkt me een schappelijke gozer.Took schreef:Graaf Lana deed onlangs een interview met een van de kale mannen van Hail Of Bullets, drummer Ed Warby, die erg uitvoerig overal op inging (nog bedankt, Ed, leuk leesvoer!).
Lees hiet hier:
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Op 12 december staat Hail Of Bullets samen met The Lucifer Principle in Hedon Zwolle.
Voor dit optreden mogen we wat kaarten weggeven.
wil je kans maken? Kijk dan snel hier:
http://www.metalfan.nl/prijsvraag.php?id=97
Voor dit optreden mogen we wat kaarten weggeven.
wil je kans maken? Kijk dan snel hier:
http://www.metalfan.nl/prijsvraag.php?id=97
OP hun myspace staat een fragement van een nieuw nummer. Komt deze zomer een mini cd uit.(zie intervieuw met van Drunen)
Lol, Enschede ligt blijkbaar volgens HOB in Drenthe.
Lol, Enschede ligt blijkbaar volgens HOB in Drenthe.

Trotse vader sinds 25/02/10.
- cataclysm child
Tja, daar moest ik normaal gezien ook bij geweest zijn, maar ziekte heeft er anders over beslist. Jammer, want had ook graag het afscheidsoptreden van Suhrim gezien.Cyclone schreef:onlangs live gezien samen met illdisposed in hangar 27
gruwelijk vette sound en zang .... ik ben Fan !!
Faustian Spirit of the Earth