Supergrass

Voor alle andere bands
Plaats reactie
Gebruikersavatar
royals
Berichten: 35
Lid geworden op: vr mei 23, 2008 6:42 pm
Locatie: Utreg

Supergrass

Bericht door royals » di mei 27, 2008 1:20 pm

Zijn er liefhebbers van deze Engelse groep? Hun debuut is een van mijn favoriete platen, en ook de tweede plaat is erg sterk. Lekkere snelle en melodieuze punkachtige rock. Vindt dat ze na de tweede plaat iets minder zijn geworden.


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Jepster
Berichten: 5358
Lid geworden op: di apr 15, 2003 6:31 pm
Locatie: Nieuw Vennep

Bericht door Jepster » di mei 27, 2008 4:14 pm

Ik ken eigenlijk maar één nummer van deze band, Pumping On Your Stereo heet die geloof ik. Verrekte gaaf nummer, en soundtrack van een verrekt gave film (Road Trip)

Gebruikersavatar
royals
Berichten: 35
Lid geworden op: vr mei 23, 2008 6:42 pm
Locatie: Utreg

Bericht door royals » di mei 27, 2008 4:41 pm

Fear_Of_The_Dark schreef:Ik ken eigenlijk maar één nummer van deze band, Pumping On Your Stereo heet die geloof ik. Verrekte gaaf nummer, en soundtrack van een verrekt gave film (Road Trip)

Ja goed nummer. Ik kan die andere albums ook aanraden.

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » di mei 27, 2008 5:51 pm

Hebben ze maar drie albums dan? Of zijn ze inmiddels uit elkaar soms? En als ik me niet vergis heeft deze bands ook veel covers gedaan of niet.
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » di mei 27, 2008 6:18 pm

die zijn toch van die gave clip, met die zwarte achtergrond net als die reclame van het net

en dat andere nummer ken ik, best oud alright ofzo

Gebruikersavatar
royals
Berichten: 35
Lid geworden op: vr mei 23, 2008 6:42 pm
Locatie: Utreg

Bericht door royals » di mei 27, 2008 7:54 pm

Bastiaan schreef:Hebben ze maar drie albums dan? Of zijn ze inmiddels uit elkaar soms? En als ik me niet vergis heeft deze bands ook veel covers gedaan of niet.

Ja ze bestaan nog. Ik geloof dat ze nog een cd dit of vorig jaar hebben uitgebracht. Maar ik heb alleen hun eerste vier cd's gehoord.
Volgens mij hebben alleen een Kenny rogers nummer gecoverd (Condition). Niet dat dat representatief is voor hun oevre. :)

Gebruikersavatar
royals
Berichten: 35
Lid geworden op: vr mei 23, 2008 6:42 pm
Locatie: Utreg

Bericht door royals » di mei 27, 2008 7:58 pm

Kimzel schreef:die zijn toch van die gave clip, met die zwarte achtergrond net als die reclame van het net

en dat andere nummer ken ik, best oud alright ofzo

Ja, alright is van hun eerste cd. Maar ik vindt dat nummer niet echt representatief voor de rest van de nummers. Luister maar naar I'd like to know, Sitting up straight, Strange ones, is allemaal wat sneller. Misschien ken je Sun hits the sky ook nog? Was een hitje in '97.

Gebruikersavatar
royals
Berichten: 35
Lid geworden op: vr mei 23, 2008 6:42 pm
Locatie: Utreg

Bericht door royals » di mei 27, 2008 8:03 pm

Dit is hun debuut. Uit '95 al weer.


Afbeelding

Plaats reactie