Graspop Metal Meeting 2008 , part 2

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Cathalised
Columnist
Contacteer:

Bericht door Cathalised » wo jul 02, 2008 10:45 am

Metall schreef:Wel een bijna naakte man, in een soort (groene) string. Leuk toch?
Deze gek had echt helemaal niks aan, in een zowat vriezende nacht.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Metall

Bericht door Metall » wo jul 02, 2008 12:34 pm

Johan:
En ook als het geluid minder is, kan een band nog steeds goed spelen. Dat het dan in het publiek minder goed klinkt ligt vooral aan de geluidsman, installatie, locatie..
Daarom nemen de wat grotere bands eigen installatie en geluidsmensen mee.

Cathalised:
Verschrikkelijk hoor. Ben je nu voor de rest van jouw leven getraumatiseerd omdat je een naakte man hebt gezien? 8)

sal
Contacteer:

Bericht door sal » wo jul 02, 2008 1:37 pm

Cathalised schreef:[..]

Volgens mij danste die retard nog voor m'n neus langs tijdens Kiss als ik me niet vergISS...

Haha.... oh nee....
[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]

[size=67]Buma in me zak.[/size]

Alexus

Bericht door Alexus » wo jul 02, 2008 1:40 pm

Metall schreef:Johan:
En ook als het geluid minder is, kan een band nog steeds goed spelen. Dat het dan in het publiek minder goed klinkt ligt vooral aan de geluidsman, installatie, locatie..
Daarom nemen de wat grotere bands eigen installatie en geluidsmensen mee.

Cathalised:
Verschrikkelijk hoor. Ben je nu voor de rest van jouw leven getraumatiseerd omdat je een naakte man hebt gezien? 8)

Code: Selecteer alles

[quote="diegene van wie je quote"] bladiebla [/quote]
:wink:
Laatst gewijzigd door Alexus op wo jul 02, 2008 1:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

sal
Contacteer:

Bericht door sal » wo jul 02, 2008 1:41 pm

Alexus zegt wat ik al een tijdje dacht.
:D
[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]

Angela

Bericht door Angela » wo jul 02, 2008 2:18 pm

Hehe,

Afbeelding

Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Contacteer:

Bericht door Jeroen » wo jul 02, 2008 2:22 pm

Borat!
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

sal
Contacteer:

Bericht door sal » wo jul 02, 2008 2:42 pm

Strijdkreet!

Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Contacteer:

Bericht door Jeroen » wo jul 02, 2008 3:42 pm

dat is hetzelfde toch?
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

sal
Contacteer:

Bericht door sal » wo jul 02, 2008 4:06 pm

Bijna.

Cathalised
Columnist
Contacteer:

Bericht door Cathalised » wo jul 02, 2008 4:44 pm

Metall schreef:Verschrikkelijk hoor. Ben je nu voor de rest van jouw leven getraumatiseerd omdat je een naakte man hebt gezien? 8)
Dat niet, maar aangenaam zo diep in de nacht was het zeker niet ;)

MetalTuupLimburg
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » wo jul 02, 2008 5:10 pm

Jeroen schreef: Dan heb ik er nog eentje. Ik vond zelfs dat Bullet for my Valentine een overtuigende show neer wist te zetten. Uitstekend gitaarwerk vooral, pluim.
Het is niet mijn muziek, maar ik vond ze ook beter dan verwacht. Als je deze band beschouwt als eentje die de pubers van nu op het goede pad zet, is het van hogere kwaliteit dan rotzooi als Limp Bizkit waarmee veel metalheads die nu in de 20 zijn begonnen zijn.

MetalJan

Bericht door MetalJan » wo jul 02, 2008 5:14 pm

Nou idd, wat was het koud zeg :roll:

Cathalised
Columnist
Contacteer:

Bericht door Cathalised » wo jul 02, 2008 5:40 pm

Ik vond het anders aardig fris, met die kutwind.

Puh.

sanguis
Contacteer:

Bericht door sanguis » wo jul 02, 2008 8:50 pm

Heb ik ook gezien hahaha wat een gast. 2 maal trouwens (of het was 2 maal iemand anders, maar dat kan ik me niet voorstellen). 1 keer kwam ie tijdens KISS voorbij en woensdag nacht kwam hij op de camping toen we bij onze tenten zaten iets vragen.
Laatst gewijzigd door sanguis op wo jul 02, 2008 8:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

ketter

Bericht door ketter » wo jul 02, 2008 8:52 pm

Iemand nog die gitaarspelende duitser gezien op de camping? :lol:
Wat een pret hehe.

MMayo

Bericht door MMayo » wo jul 02, 2008 9:06 pm

Bart schreef:Iemand nog die gitaarspelende duitser gezien op de camping? :lol:
Wat een pret hehe.
En die met die op bierblikken drummende en screamende gast?
Geniaal wel, zo op het pad op de camping.

Cathalised
Columnist
Contacteer:

Bericht door Cathalised » wo jul 02, 2008 9:14 pm

Wat een pret hehe.
Ja, die kwamen we op het pad naar de etenstent tegen :lol:

Ernst-Jan

Bericht door Ernst-Jan » wo jul 02, 2008 9:21 pm

Wat een pret hehe.

Ja zondag was dat toch>?
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Natasja
Contacteer:

Bericht door Natasja » do jul 03, 2008 1:00 am

Het is erg leuk geweest al heb ik het dit jaar misschien iets minder ervaren als voorgaande jaren door vermoeiheid, een stevige verkoudheid en wat andere zaken, maar ondanks dat heb ik het toch nog erg gezellig gehad en wat vette bands gezien. :)

+

+ Het weer.
+ Mijn vrienden.
+ Mijn vijfpersoonstent, campingstoeltjes, en een lekker luchtbed. 8)
+ De douches.
+ Onze chauffeur die ons heen en terug heeft gereden.
+ De algemene sfeer op het festival en onderling.
+ De Metaldome ( op zondagnacht :twisted: ).
+ Testament ( Ondanks het slechte geluid, toch vind ik het altijd gaaf om ze live te zien ).
+ Morbid Angel ( Ook ondanks het slechte geluid ).
+ Forbidden was gewoon supervet, ookal was de zang niet optimaal, muzikaal was het allemaal dik in orde!
+ Iron Maiden was gewoon erg goed, toffe show zoals gewoonlijk en een leuke setlist, een van de beste bands die hebben opgetreden dit jaar, Iron Maiden blijft gewoon een vette band.
+ Immortal.
+ At The Gates.
+ Judas Priest vond ik toch eigenlijk ook wel leuk.
+ Agent Steel.

-
- Moe en verkouden zijn.
- Het slechte geluid bij bepaalde bands.
- De drukte op sommige momenten.
- Enorme wachtrijen voor de pinautomaten, drank- en etensbonnen, en aan het begin bij het ophalen van een festivalbandje.
- Het feit dat je niet de hele middag kan douchen, daar bedoel ik dus mee dat de douches om 13.00 uur al gesloten waren.
- Spullen kwijtraken, en later voor een deel terug vinden onder een berg vuilnis.
- Ranzige wc's en een extreme pislucht bij de marquee's.
- Kiss, wat vond ik dat een tegenvaller zeg. Ik vond het wel leuk om ze eens live te zien en de show opzich maar verder vind ik het maar flauwe muziek, slappe hap dus.
- (Arch Enemy helaas voor het grootste deel gemist...)
Laatst gewijzigd door Natasja op do jul 03, 2008 1:34 pm, 8 keer totaal gewijzigd.
http://www.last.fm/user/Natasja-84

Natasja
Contacteer:

Bericht door Natasja » do jul 03, 2008 1:01 am

Twee keer dus.
http://www.last.fm/user/Natasja-84

ketter

Bericht door ketter » do jul 03, 2008 11:56 am

MMayo schreef:[..]

En die met die op bierblikken drummende en screamende gast?
Geniaal wel, zo op het pad op de camping.
Hm, ik weet niet of dat die kerel was waar ik het over heb. Die had een hele stellage op een rollator gemaakt, zeg maar. En speelde héél vaak Painkiller. :D
Ernst-Jan schreef:[..]

Ja zondag was dat toch>?
Jep.

Ekibyougami
Contacteer:

Bericht door Ekibyougami » do jul 03, 2008 12:01 pm

Iemand hier trouwens nog te grazen genomen door de schminkende Duitsers?
Man, ik heb me kapot gelachen toen 1 van de groep blauw/geel geschminkt terug kwam. :lol: En later heb ik nog meer slachtoffers zien lopen.
Speak ov me not as one
Speak ov me not as none
Speak ov me not at all
For I am continual!

Ernst-Jan

Bericht door Ernst-Jan » do jul 03, 2008 6:19 pm

Bart schreef:[..]

Jep.
Jwas was vlak bij Innuendo's tent dus langs gelopen op de weg naar het festivalterrein.

number_17

Bericht door number_17 » ma jul 07, 2008 12:28 am

Een verslagje wat ik op Last.fm heb geschreven.

"Graspop 2008

Voor mij begon het op donderdag 26 juni al, een dag eerder dan het daadwerkelijke festival. Mede door de lange wachtrij van vorig jaar op de eerste festivaldag dacht ik om er goed aan te doen om een dag eerder te komen zodat ik de rij mis zou lopen. Helaas was ik niet de enige met deze gedachte, ik stond weer in dezelfde rij als het afgelopen jaar, maar nu pakweg 18 uur eerder.
Achteraf gezien was mijn keuze toch wel goed geweest om een dag eerder te gaan, nu kon ik tenminste fris aan het festival beginnen, zonder nog eerst op dezelfde dag een reis te hebben moeten maken.

Vrijdag 27 juni:

De eerste band die ik op de Vrijdag zag was het Belgische dedicted, deze band klinkt op album een beetje als een wat zwaardere vorm van de Nederlandse Textures, metalcore dus, maar dan met een progressief randje. Toen de show begon was ik direct onder de indruk van de vocalen, wat een strot kon die vent openzetten zeg! Onder de indruk was ik echter niet lang, na een paar minuten spelen drong het tot mij door dat ik weinig tot geen structuur in de muziek kon vinden, iets wat mij op cd wel lukte. Na een paar nummers leek het te komen doordat de band niet helemaal op elkaar ingespeeld was. Erg jammer want ik had een hoop van deze band verwacht, ik ben dan uiteindelijk ook voor het einde van de show de tent uitgelopen, en toen ik om me heen keek zag ik dat ik niet de enige was.

Na de wat teleurstellende festival opener zocht ik mijn weg naar marquee 2 alwaar Behemoth hun black metal over de weide zouden laten klinken. Het was erg druk in deze marquee, zo druk had ik het nog nooit gezien zo vroeg in de middag op een vrijdag. En deze drukte was er niet voor niks, Behemoth zette namelijk een erg strakke show neer. Dit merkte je aan alles: enthousiast publiek, hitte en natuurlijk aan de band zelf.

Toch ben ik weer iets eerder voor het einde van de show weggegaan, niet omdat het slecht was, maar meer omdat ik het begin van Steak Number Eight niet wilde missen. Steak Number Eight (SN8) is een post-rock formatie die op het eerste gehoor lijkt op een band die al heel wat jaren meegaat in de scene. Maar niet is minder waar, de leden van SN8 zijn allemaal nog maar tieners (waarschijnlijk zou ik het snotneuzen noemen wanneer ik ze op straat tegen zou komen) de jongste van het gezelschap blijk pas 14 (!) jaar te zijn.
Dat de leeftijd dus niet altijd invloed hoeft te hebben op de kwaliteit van de muziek blijkt dus maar weer want ST8 speelde als geen ander, zelfde dat ik zo een goede band ik de metaldome heb zien spelen! Echt een aanrader dus voor mensen die houden van post-rock of sludge.

Voor de volgende band bleef ik staan in de metaldome, hier zou namelijk 40 minuten later misschien wel de mooiste act van de dag beginnen. Het was dan namelijk de beurt aan The Lucifer Principle. Deze Nederlandse death metal formatie is er één die iedere keer als ik ze zie een grotere aanhang fans met zich meeneemt. De show en de setlist waren allebei gewoonweg briljant, al heb ik zo mijn twijfels bij het nieuwe nummer wat gespeeld werd. De toppunten in de show waren natuurlijk het nummer Breaking the Spell (wat een geweldig nummer is dat toch!) en het uitdelen van speciale Graspop shirts tijdens het nummer I am the Law. Helaas heb ik zelf niet zo een shirt kunnen bemachtigen (geen shirts voor de mensen die op de eerste rij stonden).

Na een eet en drink pauze vervolgde ik mijn concerten marathon met de Bay-area thrash metal band Testament. Testament staat er om bekend om vooral live erg sterk te zijn, helaas was dat vandaag niet helemaal het geval, door een prutser (als ik zo vrij mag zijn dit woord te gebruiken) achter het mengpaneel klonk alles als een muur van geluid. Gitaar solo's waren er bijna niet meer uit te halen, en datzelfde gelde af en toe voor de zang. Zeer spijtig was dat want zowel de band als het publiek hadden er veel veel zin in. Gelukkig maakte de podium prestatie van Testament toch nog iets goed, de band blijft gewoon een genot om live te kunnen bekijken.

De concerten waar ik altijd het meest naar uitkijk zijn de headliners in de tenten. Deze keer viel mijn keuze op Morbid Angel. Een death metal band uit Amerika die naar eigen zeggen de snelste drums heeft ter wereld. Of dat laatste klopt zou ik zo niet durven zeggen, het enige dat ik weet dat het er in ieder geval kei hard erop ging. Zowel de muzikale- als de lichtshow was een climax van de vrijdag. Zelden dat ik zo een lompe show heb staan bekijken. Hoewel een hoop mensen er niet tegen konden of de show gewoon te chaotisch vonden kon ik de hele chaos wel waarderen.
De volgende keer ben ik dus gewoon weer zeker aanwezig!

En toen hadden we natuurlijk nog de afsluiter van de dag: Judas Priest. Één van de grootste heavy metal bands uit Engeland. Om maar gelijk met de duur in huis te vallen, Priest viel een beetje tegen. Rob Halford (de zanger) had vaak moeite met de hoge noten en leek soms wel de tekst op te staan lezen. Ook de nieuwe nummers waren live vrij saai en eentonig. De rest van de band speelde wel goed, en natuurlijk waren klassiekers als Breaking the Law erg vermakelijk om eens live te zien.

Zaterdag:

De zaterdag zou een hele andere dag worden dan de vrijdag, de vrijdag was meer de dag van de death metal terwijl dit een dag van de doom zou worden. Zo begon ik de dag met de band Novembers Doom. Novembers Doom maakt death doom en deden dit op een hele fijne manier, geen hele trage nummers van 15 minuten maar gewoon lekker stevige doom die lekker in je hoofd blijft hangen. Helaas duurde deze show niet zo heel lang.

Omdat Volbeat was uitgevallen kwam nu Sabaton op hun plaats terecht, hierdoor mochten ze twee nummers extra spelen. Voor veel fans was dit natuurlijk helemaal geweldig, ik vond het alleen na 5 nummers toch wel heel erg hetzelfde worden. Gewoon een leuke band om op een grote afstand te bekijken met wat vrienden.

In marquee 1 was het daarna tijd voor Hollenthon, een band die vooral medolische black metal maakt. Een erg leuke show maar er is door de drukte weinig blijven hangen verder over de show zelf.

De vierde band van de zaterdag voor mij was het Amerikaanse Forbidden. thrash metal zoals thrash hoort te zijn. Snel en ruw! Ik kan veel vertellen over deze show, maar het meeste verteld zichzelf wel, thrash is weer helemaal terug!

Rond 5 uur in de middag was het weer eens tijd om naar de metaldome te gaan. Een plek die door vele nog steeds word ontweken omdat er geen talent zou staan. Helaas voor deze mensen dan! Talent staat er zeker, en dat werd ook deze keer weer bewezen door niemand minder dan Valient Thorr. Deze band uit Amerika beweert dat ze van Venus komen om hier een betere plek van de wereld te maken. Anti oorlog kreten en oude hippie termen vliegen je om je oren, mij zal het allemaal een worst zijn, zolang de muziek maar goed is! En dat was die, Valient Thorr kreeg in no-time de halve zaal aan het dansen en lachen, zo zie je maar dat je voor een feestje geen dertien in een dozijn folk bandjes zoals Korpiklaani hoeft te hebben.

De volgende band die op mijn lijstje stond was Immortal. Deze Noorse mannen zijn tegenwoordig een beetje hét boegbeeld van de moderne black metal. Ook deze avond konden ze weer bewijzen waarom, want niet alleen de black metal fans, maar ook de overige nieuwsgierige mensen waren bijna allemaal vermaakt op een goede show met een zeer goed geluid. Niets werd gespaard om een goede show te geven, fonteinen, vuurspuwers en knallers vlogen je om de oren.

Als headliner in de tent was er vandaag het Engelse My Dying Bride, wat sinds kort weer tour met een violiste erbij. Een ding waar zeer veel fans om mij heen blij mee waren. Hoe goed hun laatste live album ook is, er gaat niets boven de klassieke nummers die worden gespeeld met een viool.
Er werden zowel oude als nieuwe nummers gespeeld, hard en zacht en traag en snel. Helaas stopte ze hun show 10 minuten te vroeg om ook niet meer terug te komen voor een toegift.

De headliner van de zaterdag was niemand minder dan KISS. De moeder van zo een beetje alle show gehalte in de moderne rock en metal. Helaas komt het tegenwoordig bij KISS allemaal een beetje te gelikt over waardoor je je soms wel ging afvragen of het überhaupt nog wel rock was. Desalniettemin was het een erg vermakelijke show met veel stunts zoals vuurwerk uit een gitaar schieten.

Zondag:

De zondag begon voor mij met de Australische band Alchemist, misschien wel de meest unieke band van het hele festival. Met hun strakke afwisseling van death metal en progressieve metal was het echt 40 minuten lang genieten. Al hun grootste nummers zoals Chineese Whispers en Tonges and Knives kwamen langs. Tegenover de show in de Dynamo (Eindhoven) van een week eerder was het geluid deze keer wel goed. Helaas was ook deze keer de opkomst minimaal, wat meer weer bewijst dat de gemiddelde metal fan liever niet nadenkt bij muziek. Zonde!

Zoals Alchemist stond ook Soilwork in marquee 1. Deze band is momenteel één van de populairste melo-death/metalcore groepen uit Zweden en wist twee jaar terug een ijzersterk concert te leveren. Dit jaar was het eigelijk niet anders, het enige verschil was de setlist, deze keer bevatte het veel nummers van hun laatste album Sworn to be a Great Divine. Een erg geslaagde show, meer hoef ik niet te zeggen.

Later in alweer diezelfde tent stond er Primordial. Een band uit Ierland die met hun muziek de mensen wil laten proeven van de oude Keltische cultuur. Iets wat met zo een frondman als die van hun erg makkelijk gaat. Wat kan die man makkelijk een publiek leiden! Voor je het wist stond je mee te gillen alsof je zelf zo mee ging helpen om Rome af te branden. De muziek zelf is het best te omschrijven als black metal met een klein vleugje folk.

At the Gates was voor mij de laatste band van de vrijdag voordat ik naar de headliner zou gaan. Helaas vond ik deze show niet leuk. Na drie nummers vond ik het allemaal wel heel erg op elkaar lijken en ben ik maar weggelopen.

De echte afsluiter van het festival was natuurlijk Iron Maiden. De Engelse band die inmiddels hun zoveelste tour aan het doen is. Deze tour stond speciaal in het teken van drie oude albums, namelijk: Powerslave, Somewhere in Time en Seventh Son of a Seventh Son. Om het kortweg te zeggen, Iron Maiden stond als een huis! Wat een geweldige show was dat, zo veel klassiekers kwamen lang in die 2 uur tijd. De special effects waren ook zeer leuk, zo kwam Eddie twee keer langs en was er ook bij deze show een leuke lading vuurwerk."
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]

iscariah

Bericht door iscariah » ma jul 07, 2008 12:34 am

number_17 schreef:
Toch ben ik weer iets eerder voor het einde van de show weggegaan, niet omdat het slecht was, maar meer omdat ik het begin van Steak Number Eight niet wilde missen. Steak Number Eight (SN8) is een post-rock formatie die op het eerste gehoor lijkt op een band die al heel wat jaren meegaat in de scene. Maar niet is minder waar, de leden van SN8 zijn allemaal nog maar tieners (waarschijnlijk zou ik het snotneuzen noemen wanneer ik ze op straat tegen zou komen) de jongste van het gezelschap blijk pas 14 (!) jaar te zijn.
Dat de leeftijd dus niet altijd invloed hoeft te hebben op de kwaliteit van de muziek blijkt dus maar weer want ST8 speelde als geen ander, zelfde dat ik zo een goede band ik de metaldome heb zien spelen! Echt een aanrader dus voor mensen die houden van post-rock of sludge.
Beetje teveel naar Amenra geluisterd. Zal wel beteren als de band meer groeit.

Ernst-Jan

Bericht door Ernst-Jan » ma jul 07, 2008 7:09 am

At the Gates was voor mij de laatste band van de vrijdag voordat ik naar de headliner zou gaan. Helaas vond ik deze show niet leuk. Na drie nummers vond ik het allemaal wel heel erg op elkaar lijken en ben ik maar weggelopen.
En ik maar denken dat ik ze pas op zondag gezien heb :wink:

number_17

Bericht door number_17 » ma jul 07, 2008 12:26 pm

Ernst-Jan schreef:
En ik maar denken dat ik ze pas op zondag gezien heb :wink:
Bah, ik zal is een tekst schrijven zonder fouten :?

Took
Contacteer:

Bericht door Took » ma jul 07, 2008 12:28 pm

number_17 schreef:[..]
Bah, ik zal is een tekst schrijven zonder fouten :?
Zelfs met deze simpele zin is het je weer niet gelukt.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

number_17

Bericht door number_17 » ma jul 07, 2008 12:40 pm

Took schreef:[..]
Zelfs met deze simpele zin is het je weer niet gelukt.
Zou?

Taal is echt niet mijn ding, ruim tien jaar bijles en extra opdrachten, maar helpen doet het me niet.

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » ma jul 07, 2008 5:47 pm

nee, "is"...

dako

Bericht door dako » ma jul 07, 2008 5:56 pm

"Taal eens niet echt mijn ding."
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Cathalised
Columnist
Contacteer:

Bericht door Cathalised » ma jul 07, 2008 6:26 pm

Afbeelding

DOHOHOHOHOHO!

Elessar
Contacteer:

Bericht door Elessar » ma jul 07, 2008 10:24 pm

KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Cathalised
Columnist
Contacteer:

Bericht door Cathalised » ma jul 07, 2008 10:36 pm

Zo, dankuzeer Robmans. Waar heb je dat vandaan?

Elessar
Contacteer:

Bericht door Elessar » di jul 08, 2008 12:29 am

madhousehq.blogspot.com

"Wat?"

Ja dus.

The Wörld Is Yours

ketter

Bericht door ketter » di jul 08, 2008 1:05 pm

Alleen dat homo-rapidshare hè. 65 kb/s, en dan kan je ook nog eens een dik uur wachten tot de volgende download :' )

number_17

Bericht door number_17 » di jul 08, 2008 1:24 pm

Beter dan niks.
Bedankt voor de links!

graveworm

Bericht door graveworm » di jul 08, 2008 4:44 pm

8) 8) 8) ADSL luxe. hehe

ketter

Bericht door ketter » di jul 08, 2008 6:04 pm

Heuj gedownload. Met wat voor programma openen jullie deze file? Windows media player kan niet doorspoelen, DivX kan het niet openen.

Toffe qualiteit trouwens.

number_17

Bericht door number_17 » di jul 08, 2008 7:13 pm

Bart schreef:Heuj gedownload. Met wat voor programma openen jullie deze file? Windows media player kan niet doorspoelen, DivX kan het niet openen.

Toffe qualiteit trouwens.
Winamp, maar die heeft hetzelfde probleem.
VLC speelt zelfs helemaal niks af.

cataclysm child

Bericht door cataclysm child » wo jul 09, 2008 1:44 am

Een kameraad van me heeft het gedownload en op cd-r gebrand, zo moest ik het zelf niet downloaden :P

Erg goede kwaliteit en fijn om in huis te hebben in ieder geval.
Faustian Spirit of the Earth

Iemand anders

Bericht door Iemand anders » wo jul 09, 2008 6:18 am

number_17

Bericht door number_17 » wo jul 09, 2008 12:02 pm

Bedankt Downer!
Helemaal voor de megaupload ipv rapidshare! (Ik heb namelijk een megaupload accound!)

Nu alleen nog Alchemist en mijn vakantie kan niet meer stuk.

Elessar
Contacteer:

Bericht door Elessar » wo jul 09, 2008 12:04 pm

Ze hebben ook de optredens van zowel Lauren Harris als Primordial online staan.

"Wat?"

Ja dus.

The Wörld Is Yours

number_17

Bericht door number_17 » wo jul 09, 2008 12:10 pm

Ow dan ga ik even zoeken naar de van Primordial.
Heb je een link toevallig?

Elessar
Contacteer:

Bericht door Elessar » wo jul 09, 2008 12:25 pm

"Wat?"

Ja dus.

The Wörld Is Yours

ketter

Bericht door ketter » do jul 10, 2008 1:08 pm

De ministry show wil ik ook nog wel eens zien.

Iemand anders

Bericht door Iemand anders » do jul 10, 2008 3:43 pm

Bart schreef:De ministry show wil ik ook nog wel eens zien.
Geen idee of deze goed is, zelf niet gedownload ;)

direkte download link

Metall

Bericht door Metall » do jul 10, 2008 10:03 pm

Bart schreef:De ministry show wil ik ook nog wel eens zien.
Die staat ook op YouTube: http://www.youtube.com/results?search_q ... &aq=-1&oq=

Ministry live @ Graspop 2008 Part 1- 7

Plaats reactie