KoenM schreef:[..]
En jij bent gewoon een kankermongool uit de Randstad, achterlijke metalboer. Als het maar grof is moet jij wel lachen he? Zo heel hard van: HAHAHAHA *snurk* HAHAHAHA *grom* *snotter* HOHOHOHO
Als het maar METTOL en STOER is. Heb jij het ook altijd voorzien op 'modetrutjes' in je tirades? Daarmee bedoel je stiekem dan eigenlijk de mooie vrouwen bij wie je nooit dichter dan 5 meter in de buurt zult komen.
nou eigelijk niet koen
ik heb gewoon een hekel aan die mensen en daar heb ik ook best mijn redenen voor, de metalscene zal me trouwens helemaal een dikke worst wezen, ik heb trouwens ook niks tegen die hamsters, ik vind ze er wel grappig uitzien, en het zijn ook wel leuke beesten, jij moet gewoon niet zo erg happen koentje, dat is niet goed voor je bloeddruk.
ik wil niet dichter dan 5 meter bij dat soort figuren in de buurt komen
en @ het gejank van " wordt volwassen "
1. wie zijn jullie om te oordelen wat volwassen is en wat neit
2. waarom zou ik me per se gedragen naar een 'telling' (leeftijd) die mij wordt aangewezen door mensen waar ik geen fuck mee te maken heb?(nee serieus, ga nou niet ontwijken, ik wil dat iemand me uitlegt waarom)
3. als deze redenen uitgelegd zijn, waarom zou ik me er dan aan moeten houden, wees blij dat niet iedereen hetzelfde is, als iedereen hetzelfde is is dat ook zo saai, net als jullie :~)
@ the true thorko, waarom zou ik subtiel zijn, geldt ook voor jou, niet ontwijken, uitleggen, niet iets roepen zonder je eigen mening te onderbouwen
GO