Serieus, best wel gave shirts en dan verkoop je die van Haat het eerstDe Demoon schreef:
*HAAT - VERKOCHT!

Serieus, best wel gave shirts en dan verkoop je die van Haat het eerstDe Demoon schreef:
*HAAT - VERKOCHT!
op www.large.be staart er 1 van the black dahlia murder die ik rouwens zelf ook wel zou willen bestellen..maar de site is tydelijk off-line, large = betrouwbaarXnegativeX schreef:
Ik zoek iets van:
The Black Dahlia murder,
Het liefst redelijk subtiel. Dus niet de hele voorkant bedrukt met een grote full colour.
blackstar666 schreef:
Hooded sweater van Blut Aus Nord, nog splinternieuw. Maat XL, maar valt iets kleiner uit, zeg maar grote L. Via ander forum gekocht en valt mij net iets te klein, daarom (helaas) weer in de verkoop. Heb er 30 euro voor betaald dus zoek qua prijs iets in die richting.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakzinnig he!!!kriegsnebel schreef:Heb iemand hier een Fluisterwoud shirt voor mijn?
Zal wel niet maar is het proberen waard.
ik heb als ik nog even in mijn afgedankte verhuisdozen duik wel een langs galg en rad geval voor je liggenkriegsnebel schreef:Heb iemand hier een Fluisterwoud shirt voor mijn?
Zal wel niet maar is het proberen waard.
Probeer eens www.goddess-of-desire.info en http://www.dis-order.com/.Tingis schreef:IK ZOEK EEN TURISAS XL HOODIE DRINGENDDDDDD
en een goedkope graag xP
edit: en die van Varangian Way
editedit: en als het echt niet anders kan een t-shirt
editeditedit: of een patch als dat bestaat? Ik ben wanhopig!
Goed. Hier zijn de voorkanten. Achterkanten zijn de foto niet uploadbaar for some reason. Verder zijn mijn fotoskillz niet je-van-het, en zijn alle shirts eigenlijk nog wel mooi zwart, ookal zou je uit de foto's concluderen van niet.Jansen schreef:Aangeboden;
Bolt thrower - Those still loyal tour shirt XL t-shirt
Necrophagist - Carving Europe's epitahp XL t-shirt
Death - Human XL t-shirt
Heaven shall burn - onward to new horizons XL t-shirt
Officium Triste - rotterdoom (blauw) XL t-shirt
Ik zal binnenkort wel ff foto's maken en posten. Maar niet nu. Prijzen; tientje per stuk. Verzendkosten voor de koper. Allemaal in redelijke staat (+/- 10 keer gewassen, zwart is nog mooi).
Oja, en de maten zijn XL, beide.sal schreef:Heb hier nog 2 shirts liggen die weg mogen.
Lamb of God - Rider
Darkthrone - Hate Them
PM voor feauteau's.
Gorefest shirt is verkocht.sugar daddy schreef:Ik heb wat foto's gemaakt van m'n shirts die ik kwijt wil en heb onderaan ook nog een overzichtje gezet.
LS = 12 euro p/s
TS= 10 euro p/s
De prijzen zijn excl. verzendkosten, die zijn voor de koper.
Over de prijs valt uiteraard te onderhandelen.
Ik wil eventueel ook wel ruilen, liefst met gekleurde shirts of gewoon met heel iets anders.
voor meer info Pm alstublieft.
Alstublieft:
Bolt Thrower - Realm of Chaos XL Rood goed
Candlemass - Army of doom XL Matig / redelijk
Candlemass - Doom XL goed
Cannibal Corpse - Death waling tour '06 XL Goed, misschien 3keer gewassen
Celtic Frost - Emperors return L (USA) LS goed
Dissection - Rebirth of Dissection XL Tour goed
Iced Earth - The Glorious Burden XL redelijk
In Flames - The Tokyo showdown XL Slecht
Krisiun - works of Carnage over Europe XL tour '04 Matig / redelijk
Legion of the Damned - Malevolent Rapture XL tour '06 Goed, misschien 3keer gewassen
MyDying Bride - Songs of darkness.. Words of light XL LS goed
Pestilence - Consuming Impulse L (USA) Goed
Terrorizer - World Downfall L (USA) Goed
Vader - The Beast XL Matig / redelijk
hmm wat heb je er voor over? heb dat inhume shirt.. maar die hoeft eigenlijk niet weg. Heb nog 2 insult shirts.. maar moet even kijken wat de maat is.. zal waarschijnlijk xl zijn.. maar 1 valt wellicht groter (xxl)Pigface schreef:ik zoek nog steeds shirtjes van Insult, en Inhume.van inhume wil ik die met t hangman logo op de voorkant hebben, maar zoek me al een tijd de pestpleuris naar deze shirts. kleur maakt me niet bijster veel uit, en t gaat om de nederlandse insult. maat moet xxl zijn. hopelijk slaag ik hier wel....