Screamer/Growler zoekt extreme band
-
Screamer/Growler zoekt extreme band
Hey mensen, ik ben Kevin 18 jaar jong en groots metalfan. In alle vormen en maten.
Ik oefen nu zo'n 2 jaar on and off screamen en growlen/grunten whatever. Het zal wel niet: maar als er een (vrij extreme) band is in de omstreken van Hilversum/Utrecht/Noord holland, of zelfs Loosdrecht (A), die opzoek is naar een 'zanger' meld ik me aan.
Ik zit wel in m'n examen jaar, dus druk vanuit winter t/m voorjaar, maar daarna zou ik heel graag me meer bezighouden met muziek.
Whitechapel Possession vocal cover:
http://www.youtube.com/watch?v=yqayHp8-rsI
en de rest kan je wel vinden op m'n pagina op youtube...
Alvast bedankt!
UPDATE zie filmpje!
Ik oefen nu zo'n 2 jaar on and off screamen en growlen/grunten whatever. Het zal wel niet: maar als er een (vrij extreme) band is in de omstreken van Hilversum/Utrecht/Noord holland, of zelfs Loosdrecht (A), die opzoek is naar een 'zanger' meld ik me aan.
Ik zit wel in m'n examen jaar, dus druk vanuit winter t/m voorjaar, maar daarna zou ik heel graag me meer bezighouden met muziek.
Whitechapel Possession vocal cover:
http://www.youtube.com/watch?v=yqayHp8-rsI
en de rest kan je wel vinden op m'n pagina op youtube...
Alvast bedankt!
UPDATE zie filmpje!
Laatst gewijzigd door Pray For Plagues op do dec 18, 2008 9:42 pm, 5 keer totaal gewijzigd.
-
Jep, met muziek klinkt ook echt veel beter in mijn oren. Of ik het nou ben of iemand andersJeroen schreef:wat klinkt dat toch vaag zonder muziek.

Maar ik vind dat dit de enige manier is waarop je een eerlijk beeld kan krijgen van hoe iemand klinkt. Iedereen weet dat met muziek erbij het veel vetter klinkt, en dat alle kleine oneffenheden dan compleet wegvallen. Ik bedoel, de meeste (vooral) metalcore screams klinken zonder muziek heel... kaal. Viel me ook al op bij de 'grotere' namen.
Dit kan ik iig voor hele lange periodes achter elkaar doen, zonder dat ik last krijg van m'n keel/stem, of dat deze wegvalt.
En als dit men al enigsinds bevalt, weten ze dat 't met muziek erbij ZEKER goed klinkt

Dat is tenminste mijn gedachte erachter.
Chaos Theory zoekt al tijden een zanger(es)....alleen is dat wel regio Den Haag. We oefenen in het HPC elke vrijdag.
Genre is niet heel extreem(alleen korte stukjes). Zit wat machinehead, wat nu, wat death, wat industrial enz in.
ik kan hier gee youtube linkjes plaatsen want ik kan vanaf hier niet op youtube hier. Mocht Den Haag geen struikelblok zijn, graag een pm!
Genre is niet heel extreem(alleen korte stukjes). Zit wat machinehead, wat nu, wat death, wat industrial enz in.
ik kan hier gee youtube linkjes plaatsen want ik kan vanaf hier niet op youtube hier. Mocht Den Haag geen struikelblok zijn, graag een pm!
-
- Draconian
- Lult over cdtjes
Re: Screamer/Growler zoekt extreme band
Pray For Plagues schreef:groots metalfan. In alle vormen en maten.

Sorry kerel

We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world