Black Metal

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Baldurs Tod

Bericht door Baldurs Tod » vr okt 24, 2008 6:32 pm

nuberus schreef:en dan iets als Haive - Mieli Maassa! Geen idee of het al is langsgekomen, maar toch. Het is heerlijke slepende en midtempo black/folk uit Finland die je doet overdenken een baard te laten staan.

http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... =279779108
Juist. Eén van de betere albums van vorig jaar. De laatste demotape is ook erg goed.
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

sammath
Contacteer:

Bericht door sammath » vr okt 24, 2008 6:36 pm

furious black metal
http://www.sammath.nl http://www.hammerheart.com

nuberus

Bericht door nuberus » vr okt 24, 2008 7:14 pm

sammath schreef:http://www.myspace.com/damaarholocaust

zeer brute band
Knippen, scheren en bukken.
En de man zal heersen.

sammath
Contacteer:

Bericht door sammath » vr okt 24, 2008 7:38 pm

? wat
furious black metal

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » vr okt 24, 2008 8:54 pm

Liner notes Vermeths Suicide or be Killed!

"Feebles [sic] Bastards who are reading this, you should know one thing. You are ALL my Slaves!... Remember Worms of God, the Past Time of the Awakaning of the Music of Satan... Remember in your weak minds that the Black Legions are the Eternal Children of the Night... Remember what we said... I am the Black Lord Beleth'Rim, Eternal Child of Night, Messenger of your Doom, Creature of the Black Legions!... Here is a Black Metal piece from our Sphere... to bring you Evil and spit my Hate toward your Human Soul... I am back to shout at your ugly face that the Black Legions are back from Silence toward this new Crime... I am here to demystify the phantasms born from your so childish mind... Fuckin Posers...
Listen to me, read this with attention and keep in mind ALL of this... As a Warning...
All of you fuckin' Bastards who have stolen from us our Dark Solos [sic] Projects such as Black Murder, Brenoriturezorkr, Moëvöt, AK, Vagezaryavthe, and all the other Dark Projects, STOP NOW Feeble Bastards to make money wih [sic] these Pieces of Darkness!... ALL of the Black Legions Projects you could have or find are just Fakes! Fuckin' Bastards, you have bought or sold only Fakes, NO ONE has official and they will NEVER be for sale or distro!

(...)

If you have Anything else from us except the few official releases from Embassy Prod (BELKETRE) and Drakkar Prod. (TORGEIST, BELKETRE, VLAD TEPES, MUTIILATION) you have Only One Thing to do: Put them in your ass and immolate yourself in the Name of Satan, in the Name of the Black Legions!... Return to Nothing...!

(...)

I'm still your worst Nightmare, I'm still the Black Lord Beleth'Rim, I'm still the One who will bring the last Breath of this World!... Black Metal is Sacred and I call it VERMETH or AMAKA HAHINA for my Death Ritual! The other styles are just simple music which I infect by myself...!
For the last words, Let it be known that by holding this piece of Darkness named VERMETH the Chaos Bringer, as you know after these words from Nowhere above, you know you have only one Simple Thing to do:

SUICIDE OR BE KILLED!

The Black Legions support everything that makes Humanity suffer and dissappear

(War, Genocide, Epidemies, Suicide, etc...)
Awaiting the Black Holocaust!
BE IT KNOWN!"

:' )
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

TOL

Bericht door TOL » vr okt 24, 2008 10:13 pm

Ik waardeer de reacties ENORUM, aangezien ik de afgelopen 3 jaar stil heb gestaan. Ik geloof dat Ondskapt - Dodens Evangelium het laatste is geweest wat ik heb aangeschaft. Maar dat is nu juist wel het killer album met zo tering veel gif en power wat echt die middelmaat wegbeukt. Ben echt opzoek naar een Strength & Honour, Terror Propaganda, Dead as dreams, Apokalypsens Ängel,Si Monumentum Requires, Onori Funebri Rituali,Only True Believers. Echt albums die ik over 10 of 20 jaar nog steeds draai met max volume. Maargoed laat ik niet in herhaling vallen en op zoek naar naar die future classic plaat!

Jullie aangedragen bands:

Krohm - A world trough dead eyes: Was al bekend met dit album en snap niet dat mensen dit kunnen doorstaan, die saaiheid. Echt het voelt net zo vervelend als filerijden.
Coldworld - Melancholie: ja en deze gast heeft het dan weer wel begrepen, gewoon die klote synthesizer uit de kast halen en doe maar spelen. Moet hier nog wat meer induiken, maar die soundtrack style bevalt me wel.
Farsot - IIII: ja is wel redelijk cool, maar misschien mist het net dat giftige
Glorior "Get in my" Belli - Manifesting the raging beast: Ja hier was ik al een paar maandjes bekend mee en dat is nu precies dat gitaar geluid waar we naar opzoek zijn he. Heerlijk album, maar weer lang niet zo goed als Watain bijv. Tenminste, het maakt niet dezelfde heftige emoties los.
häive - mieli maassa: Dit hoor je zelden, zulke bombastische mid-tempo. Beetje chillout Black Metal, nieuw genre haha? Klinkt niet verkeerd.
iskald -.- revelations of reckoning day (2008) : Te happy, voor vanavond.
krypt - 2008 - preludes to death: Ja dit heeft pit iig. Beuken, en UGH! Like it a lo(t).
Negative Plane - Et In Saecula Saeculorum GEWELDIG! Eerste band van de avond die kippenvel brengt. Maar dit is ECHT geniaal man, instant fan haha. Big up voor de gast die deze aangedragen heeft.
Nyktalgia - peisithanatos JAAA!!! Vieze gitaren a la Tenebrae in Perpetuum! Wederom een toppertje!
the ruins of beverast - rain upon the impure Ja klinkt best wel cool hoor, vooral als ze los gaan, in combo met dat echoende geluid. Toch snap ik niet helemaal dat dit een van de hypes van de laatste jaren is. Vind het niet echt super mede omdat die kerksfeer en dat getreuzel met die sfeermuziek eromheen heen me absoluut niet aantrekt. Het heeft zeker zn originaliteit, maar vond hun vorige full lenght ook al niet pakkend, ik zal wel de enige BM' er zijn die dat vind.

Nogmaals danku schon.

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » vr okt 24, 2008 10:44 pm

Furze, Wolok, Luror, Severance, Urfaust, de laatste Arckanum; de een beter dan de ander, maar stof genoeg dunkt mij.

En een recente favo: Gnaw Their Tongues.
Laatst gewijzigd door the true Thorko op za okt 25, 2008 7:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

iscariah

Bericht door iscariah » vr okt 24, 2008 11:03 pm

fucking ASH POOL!

http://www.paragonrecords.org/mp3/06%20 ... 0Slave.mp3

Crusty black, fuck yeah!

of Vegas Martyrs, 1 nummer hier:

http://www.myspace.com/kittyplayrecords

black/noise
Laatst gewijzigd door iscariah op vr okt 24, 2008 11:05 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

nuberus

Bericht door nuberus » vr okt 24, 2008 11:03 pm

sammath schreef:? wat
het klinkt als een beurt, wat een bak pleurisherrie.
En de man zal heersen.

Krak

Bericht door Krak » vr okt 24, 2008 11:12 pm

sammath schreef:http://www.myspace.com/damaarholocaust

zeer brute band
Ja, zeer fijn knuppelwerk
Bringing God to the Altar of Satan

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » vr okt 24, 2008 11:12 pm

iscariah schreef:fucking ASH POOL!
http://www.paragonrecords.org/mp3/06%20 ... 0Slave.mp3
Prurient/Tour de Garde... ge weet uit welke hoek de wind waait! 8)

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » vr okt 24, 2008 11:14 pm

Slidhr is ook mooi, heeft wel wat weg van Helheim - die van 'Fenriz' uiteraard.

EDIT: Ash Pool eigenlijk ook wel...
Laatst gewijzigd door the true Thorko op vr okt 24, 2008 11:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » vr okt 24, 2008 11:14 pm

the true Thorko schreef:Liner notes Vermeths Suicide or be Killed!

"Feebles [sic] Bastards who are reading this, you should know one thing. You are ALL my Slaves!... Remember Worms of God, the Past Time of the Awakaning of the Music of Satan... Remember in your weak minds that the Black Legions are the Eternal Children of the Night... Remember what we said... I am the Black Lord Beleth'Rim, Eternal Child of Night, Messenger of your Doom, Creature of the Black Legions!... Here is a Black Metal piece from our Sphere... to bring you Evil and spit my Hate toward your Human Soul... I am back to shout at your ugly face that the Black Legions are back from Silence toward this new Crime... I am here to demystify the phantasms born from your so childish mind... Fuckin Posers...
Listen to me, read this with attention and keep in mind ALL of this... As a Warning...
All of you fuckin' Bastards who have stolen from us our Dark Solos [sic] Projects such as Black Murder, Brenoriturezorkr, Moëvöt, AK, Vagezaryavthe, and all the other Dark Projects, STOP NOW Feeble Bastards to make money wih [sic] these Pieces of Darkness!... ALL of the Black Legions Projects you could have or find are just Fakes! Fuckin' Bastards, you have bought or sold only Fakes, NO ONE has official and they will NEVER be for sale or distro!

(...)

If you have Anything else from us except the few official releases from Embassy Prod (BELKETRE) and Drakkar Prod. (TORGEIST, BELKETRE, VLAD TEPES, MUTIILATION) you have Only One Thing to do: Put them in your ass and immolate yourself in the Name of Satan, in the Name of the Black Legions!... Return to Nothing...!

(...)

I'm still your worst Nightmare, I'm still the Black Lord Beleth'Rim, I'm still the One who will bring the last Breath of this World!... Black Metal is Sacred and I call it VERMETH or AMAKA HAHINA for my Death Ritual! The other styles are just simple music which I infect by myself...!
For the last words, Let it be known that by holding this piece of Darkness named VERMETH the Chaos Bringer, as you know after these words from Nowhere above, you know you have only one Simple Thing to do:

SUICIDE OR BE KILLED!

BE IT KNOWN!"

En nadat de black legions meneer dat allemaal getypt had werd hij zeker door zijn moeder geroepen of hij kwam eten. :' )
לֹא אעבוד

TOL

Bericht door TOL » vr okt 24, 2008 11:27 pm

AmnesJAn schreef:[..]En nadat de black legions meneer dat allemaal getypt had werd hij zeker door zijn moeder geroepen of hij kwam eten. :' )
Ja zou opzich wel mooi zijn om dat tussen de opnames door te horen: ...WILLY!?! JE CROISSANTS ZIJN KLAAR...

Black Legion's is trouwens ZOOO 90's.

Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Contacteer:

Bericht door Jeroen » vr okt 24, 2008 11:50 pm

(...)

(...)

SUICIDE OR BE KILLED!

BE IT KNOWN!"

K. schreef:Pretentieus kereltje :' )
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » vr okt 24, 2008 11:58 pm

...en da's nog niet eens alles! 8)

Krak

Bericht door Krak » za okt 25, 2008 12:27 am

the true Thorko schreef: En een recente favo: Gnaw Their Tongues.
Gek. Ik heb de nummers op myspace niet uit kunnen zitten, en toch kan ik ook niet zeggen dat ik het kut vind. Wat moet ik nu?
Bringing God to the Altar of Satan

Blood&Ashes

Bericht door Blood&Ashes » za okt 25, 2008 2:21 pm

the true Thorko schreef:Slidhr is ook mooi, heeft wel wat weg van Helheim - die van 'Fenriz' uiteraard.

EDIT: Ash Pool eigenlijk ook wel...
Over Slidhr gesproken...heb je hun split met Rebirth Of Nefast inmiddels al gehoord? Ik ben daar heel erg benieuwd naar, vooral naar het werk van RoN. Only Death was fantastisch. Als die lui vooruit zijn gegaan, dan moet het wel een klapper van jewelste worden. Overigens vind ik Slidhr zelf ook niet onaardig, dus enige vooruitgang daar zou ook zeer welkom zijn.

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » za okt 25, 2008 3:06 pm

Blood&Ashes schreef:Over Slidhr gesproken...heb je hun split met Rebirth Of Nefast inmiddels al gehoord?
EDIT: Ik moet zeggen dat ik het RoN-gedeelte tegen vind vallen, saai zelfs. Slidhr is wederom catchy en degelijk.
Laatst gewijzigd door the true Thorko op za okt 25, 2008 9:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

K.

Bericht door K. » za okt 25, 2008 3:10 pm

(...)

(...)

SUICIDE OR BE KILLED!

BE IT KNOWN!"

Damn... :' )

Dat is gaver dan het 'statement' in mijn Mutiilation - VoBIB CD op Drakkar Vinland, en zelfs nog gaver dan het statement van Graven in het boekje van Perished and Forgotten, waarin ze zich verontschuldigden voor de 'goede' productie. Zich verontschuldigen voor die kutmuziek, dat moeten ze!

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » za okt 25, 2008 3:28 pm

Graven schreef:Note to this recording: This is Graven's final recording in that kind of too clear and unraw sound. Definitely our future releases will be again more grim and hateful! Our regards to those who support us!
inderdaad :' )
Al vind ik die plaat op zich best okay. Ik vraag me alleen af waarom The Shadow's Eternal Call dan nog een meer heldere sound heeft meegekregen.

Om Don Leo nog maar eens te quoten
Don Leo Beenhakker schreef:Mannetjes, allemaal mannetjes!

Blood&Ashes

Bericht door Blood&Ashes » zo okt 26, 2008 9:54 pm

Ik heb vanavond het album van Kaosritual gehoord, Svøpt Morgenrød. Wat een fantastisch stuk black zeg! Noors, maar toch ook heel anders. Er komt een geweldige muur van geluid op je af, als je hem voor het eerst aanzet. Beetje S.V.E.S.T.-achtig, qua ervaring, al is het geluid heel anders. Rauw, ruizig, hard, tikkeltje ritualistisch, afwisselend, vol enthousiasme en agressie en meer van die dingen.

Afbeelding

Sample: klik.

Kledur
Contacteer:

Bericht door Kledur » zo okt 26, 2008 9:56 pm

Gave plaat ja, net toevallig nog geluisterd!
Yttligare Ett Steg Närmare Total Jävla Utfrysning

Kledur
Contacteer:

Bericht door Kledur » zo okt 26, 2008 10:25 pm

Voor de Shining liefhebbers onder ons.

Svart, Zweedse band

Afbeelding

edit: neen, geen linkjes naar albums of sites waar je ze kan downloaden.

Blood&Ashes

Bericht door Blood&Ashes » zo okt 26, 2008 10:29 pm

Volgens mij zijn downloadlinkjes hier verboden.

Waarom trouwens voor de Shining liefhebber?

Took
Contacteer:

Bericht door Took » zo okt 26, 2008 10:32 pm

Blood&Ashes schreef:Volgens mij zijn downloadlinkjes hier verboden.
Ik weet het wel zeker.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Kledur
Contacteer:

Bericht door Kledur » zo okt 26, 2008 10:46 pm

Blood&Ashes schreef:Volgens mij zijn downloadlinkjes hier verboden.

Waarom trouwens voor de Shining liefhebber?
Hmm, ok.

Waarom voor de Shining liefhebber; misschien omdat het er op lijkt?
Deed mij tijdens de eerste luisterbeurt denken aan The Eerie Cold.

Amibor

Bericht door Amibor » ma okt 27, 2008 12:26 am

TOL schreef:Ben echt opzoek naar een Dead as dreams,
In dat geval kan ik je Krallice met hun gelijknamige debuut aanraden. Het is lang niet zo briljant als Weakling, maar komt zeker in de buurt.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Plaag

Bericht door Plaag » wo okt 29, 2008 5:04 pm

En nu allemaal ophouden met je weekhartige gezeik en koop de nieuwe Orlog!!!

En stop Krallice te vergelijken met Weakling.

Dat is hetzelfde als een fietsenhok vergelijken met een parkeergarage van vijf verdiepingen.
Kop dicht, Thorko

nuberus

Bericht door nuberus » wo okt 29, 2008 9:16 pm

Plaag schreef:En nu allemaal ophouden met je weekhartige gezeik en koop de nieuwe Orlog!!!
Nee joh, dichthouden die knip. Dit is verre van bijzondere black, wat vind je hier nou zo goed aan?
En de man zal heersen.

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » wo okt 29, 2008 10:42 pm

Lekker gevarieerd, alles zit er in? Melodie, agressie en typisch Duits vuur. Prima plaat weer, al vind ik Reinigende Feuer nog steeds net wat beter.

Zelf draai ik Walknut. Graveforests and Their Shadows is toch wel de black metal plaat die ik hier het meeste draai de laatste tijd. Veruit de beste release op Stellar Winter, dat toch meestal vrij brakke nsbm bandjes uitbracht (al zijn Forest, Svarga, Branikald en nog een aantal andere nog steeds best okay)

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » wo okt 29, 2008 10:47 pm

De nieuwe Old Wainds valt ook al tegen, wat is dat toch de laatste tijd?

...dan maar wachten op de Religion Of Spiritual Violence remaster.

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » wo okt 29, 2008 10:50 pm

Ik blijf erbij dat Where the Snows are Never Gone.. nog altijd het gaafst blijft. De ultraranzige zang en vooral dat lekker rammelende drumgeluid vormen een ware traktatie. Uiteraard zijn er ook nog wat kille riffs te vinden. Gaaf kazig intro ook :P. Maar weer eens draaien, al weer een tijdje terug.

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » wo okt 29, 2008 10:52 pm

Jeroen schreef:Ik blijf erbij dat Where the Snows are Never Gone.. nog altijd het gaafst blijft. De ultraranzige zang en vooral dat lekker rammelende drumgeluid vormen een ware traktatie. Uiteraard zijn er ook nog wat kille riffs te vinden. Maar weer eens draaien, al weer een tijdje terug.
Heerlijke plaat...

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » wo okt 29, 2008 10:58 pm

Wellicht ook een tip om Walknut eens te checken. Misschien een tikje te atmosferisch, gezien de andere bands die je luistert, maar zeker uiterst genietbaar. Goed geluid ook.

http://www.myspace.com/walknutband

Overigens, is Grand Belial's Key nou weer helemaal actief, ondanks het overlijden van die Grimnir dude? Las ik op MA in ieder geval. Dan maar hopen dat ze die zanger (die dikke Black Lourde) van de eerste twee albums maar weer terughalen. Die had een vuige strot, net wat beter dan Grimnir op Kosherat.
Laatst gewijzigd door Jeroen op wo okt 29, 2008 11:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » wo okt 29, 2008 11:00 pm

Een triskelion in het logo? Wülfgärd, ben jij het? :P

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » wo okt 29, 2008 11:02 pm

zo is het, zo NS als de pest gezien de Pagan Front verwijzingen! Maar wel gaaf

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » wo okt 29, 2008 11:12 pm

Goed zo. En dat terwijl ik met Temnozor heel weinig kan...

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » wo okt 29, 2008 11:14 pm

Daar kan ik om eerlijk te zijn ook steeds minder mee. Op de laatste cd gingen me de fluit en die clean zang behoorlijk tegenstaan.

Maar wat vind je van Walknut? Toch best te doen heh. Meer agressie dan Drudkh en afwisselender dan een Hate Forest. Daarnaast is de massieve sound ook wel een pluspunt.

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » wo okt 29, 2008 11:16 pm

Ik ga er eens aandachtig naar luisteren...

Plaag

Bericht door Plaag » do okt 30, 2008 3:20 am

nuberus schreef:[..]

Nee joh, dichthouden die knip. Dit is verre van bijzondere black, wat vind je hier nou zo goed aan?
Het is het briesje in mijn haar.
Kop dicht, Thorko

nuberus

Bericht door nuberus » do okt 30, 2008 5:53 pm

ja maar, black moet de wervelwind zijn. Voor briesjes draai ik andere zaken.
En de man zal heersen.

Baldurs Tod

Bericht door Baldurs Tod » do okt 30, 2008 6:39 pm

Jeroen schreef:Maar wat vind je van Walknut? Toch best te doen heh. Meer agressie dan Drudkh en afwisselender dan een Hate Forest. Daarnaast is de massieve sound ook wel een pluspunt.
Top sound inderdaad... Geweldig album.

Over Temnozor gesproken; het nieuwe album komt als het goed is dit jaar nog uit. "Horizons..." is één van mijn favoriete, en meest gedraaide, albums uit mijn collectie. Staat toevallig nu ook op.
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

nuberus

Bericht door nuberus » do okt 30, 2008 9:08 pm

Er zijn van die momenten, grootse momenten: Dissection - Unhallowed zo rond het uur 2:04...

Je zou het bijna vergeten.
En de man zal heersen.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do okt 30, 2008 9:51 pm

Tijd om weer even 2 bands aan te stippen die op grove wijze over het hoofd worden gezien:

Animus mortis
Een black metal band uit Chili. Je zou het niet verwachten maar deze band weet de gitzwarte kern waar black metal om draait gevaarlijk dicht te benaderen. Muzikaal doet het denken aan In the nightside eclipse van Emperor en het rauwere werk van Lunar aurora met het vernijn van een Endstille. Opvallend is dat men nauwelijks gebruik maakt van keyboards (eigenlijk alleen in de ambient intermezzo's) maar wel enorm veel sfeer weet op te wekken.
http://www.myspace.com/animusmortis

En de naam van die band deed me dan weer denken aan een album uit 2007.

Locus mortis
Een Italiaanse band die vorig jaar dus met het album Voust kwam. Wat mij betreft een van de beste black metal albums van vorig jaar terwijl ik er maar weinig mensen over hoor. Locus mortis bedient zich van een verwrongen, dissonant geluid dat in de verte wat doet denken aan Deathspell omega of Watain. Deze wervelwind van gitaargeweld wordt kracht bij gezet door bijna onaflatende blast-salvo's. En toch vervalt men nooit in chaos omdat deze Italianen perfect weten hoe men met melodie om moet gaan.
http://www.myspace.com/locusmortis13
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Satyr
Contacteer:

Bericht door Satyr » vr okt 31, 2008 12:15 am

Die Chilenen klinken behoorlijk goed ja! Dat Italiaanse combo vind ikzelf wat minder.

Leuke tips, ik ben nieuw hier, dus ik weet niet of dit vaker komt, maar van mij mag het.

sammath
Contacteer:

Bericht door sammath » vr okt 31, 2008 7:51 am

furious black metal

Plaag

Bericht door Plaag » vr okt 31, 2008 9:51 am

nuberus schreef:ja maar, black moet de wervelwind zijn. Voor briesjes draai ik andere zaken.

Zoals je wilt. Een wervelwind. Een orkaan, een aardbeving.
Ga maar eens uitgebreid naar Elysion luisteren. Een beul van een album.
Kop dicht, Thorko

Draconian
Lult over cdtjes

Bericht door Draconian » vr okt 31, 2008 12:25 pm

Ik heb nu nog maar weer eens Farsot - IIII opstaan en dat is eigenlijk toch wel een bijna perfect album. De productie is werkelijk geweldig: luid, duidelijk, en met een scherp randje. Maar het zijn natuurlijk vooral de bijzonder gevarieerde nummers die dit tot zo'n topalbum maken. Farsot klinkt tegelijkertijd agressief, dreigend en beklemmend. Hoe vaker ik dit album draai, hoe meer ik ervan onder de indruk raak.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Scream filled Silence

Bericht door Scream filled Silence » vr okt 31, 2008 2:20 pm

Draconian schreef:Ik heb nu nog maar weer eens Farsot - IIII opstaan en dat is eigenlijk toch wel een bijna perfect album. De productie is werkelijk geweldig: luid, duidelijk, en met een scherp randje. Maar het zijn natuurlijk vooral de bijzonder gevarieerde nummers die dit tot zo'n topalbum maken. Farsot klinkt tegelijkertijd agressief, dreigend en beklemmend. Hoe vaker ik dit album draai, hoe meer ik ervan onder de indruk raak.
Echt een topplaat, vooral het laatste bijna 30 minuten durende nummer is echt geweldig. Ben benieuwd hoe de volgende plaat zal zijn, als die er komt.
[url]www.hopsandbarley.nl[/url]

Gesloten