Cro-Mags Watt Vrijdag 27 feb
Cro-Mags Watt Vrijdag 27 feb
Zoals de titel al aangeeft: een versie van de Cro-Mags speelt vrijdag 27 februari in Rotterdam, Watt-basement. 15 E kost het....ik vermoed de line-up zonder John Bloodclot, met Flanagan op zang dus....desondanks moet en zal ik hier bij zijn. Hard times!
-
Re: Cro-Mags Watt Vrijdag 27 feb
nee is MET John Bloodclot:)Ernst schreef:ik vermoed de line-up zonder John Bloodclot!
-
- Contacteer:
- Eru Iluvatar
-
- Eru Iluvatar
Hmm, ik ben nu niet héél rouwig dat ik niet gegaan ben. Age Of Quarrel vind ik een erg goed hardcore-album, maar mijn favoriete Cro-Mags nummers staan over het algemeen toch op de wat meer 'crossover'-albums Best Wishes en Alpha-Omega.
Maar goed: hoe was de opkomst verder Ernst? Was dit de line-up zónder Flannagan? Welk nummer speelden ze overigens van Bad Brains?
Maar goed: hoe was de opkomst verder Ernst? Was dit de line-up zónder Flannagan? Welk nummer speelden ze overigens van Bad Brains?
Rock for light speelden ze van de Bad Brains volgens mij....
Daarnaast was de opkomst heel behoorlijk: bijna uitverkocht denk ik. Het was idd een line up zonder Flanagan. Dit was voor mij het ideale concert van ze, aangezien ik het debuut met reuze afstand het beste vind...en een band die een concert begint met een enorme knaller als World Peace kan bij mij niets verkeerd doen!
Daarnaast was de opkomst heel behoorlijk: bijna uitverkocht denk ik. Het was idd een line up zonder Flanagan. Dit was voor mij het ideale concert van ze, aangezien ik het debuut met reuze afstand het beste vind...en een band die een concert begint met een enorme knaller als World Peace kan bij mij niets verkeerd doen!
Het was zeker vet, ik vond over het algemeen ook "Best Wishes" het beste album van de Cro Mags, maar ik moet zegen dat mijn interesse in het debuut door het knallende optreden behoorlijk toegenomen is, ben er nu zeg maar eens "echt" naar gaan luisteren. Opkomst was zeker goed, schat zo'n 250-300 man, behoorlijk volle bak in de kleine zaal
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
-
Bij het voorprogramma was het nog relatief rustig maar tijdens de Cro-Mags was er inderdaad weinig ruimte meer over in de zaal. Erg vet dat ze vnl. nummers van het eerste album speelden. Geweldig was ook die intro van "A Clockwork Orange"...
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]