13-02: All that Remains + the Haunted Melkweg - Amsterdam

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

13-02: All that Remains + the Haunted Melkweg - Amsterdam

Bericht door Orklord » di jan 06, 2009 6:09 pm

Let op: zowel de deurtijd als de aanvangstijd is een uur vervroegd.

All That Remains zal vanavond een stortvloed aan melodieuze metalcore over je heen storten. De nieuwste plaat ‘Overcome’ is geproduceerd en gemasterd door Jason Suecof en Ryan Smith, grote namen die de kenners bands als Chimaira, Trivium, Lamb of God en Annihilator naar boven zullen laten roepen. De plaat biedt dan ook precies wat je ervan verwacht: spijkerharde en oorverdovende metal waarop snelle gitaren en ziedende drums moeiteloos worde afgewisseld met rustige stukken.

Het Zweedse The Haunted staat bekend om hun nietsontziende trashmetal. De opvolger van ‘Dead Eye’ (2006) heet ‘Versus’ en is weer volgedouwd met moddervette en loodzware krakers, die elke luisteraar genadeloos platwalst.

+Deadlock


aanvang:
19:00 uur
open:
18:15 uur
toegang:
€ 18,00 + lidm

Zodat Bob het onthoud :wink:

Misschien aanwezig. De dag erna is ook nog eens Sworn Enemy in Haarlem en dit is niet al te goedkoop.
Laatst gewijzigd door Orklord op do jan 08, 2009 11:37 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Bob
Berichten: 8642
Lid geworden op: di sep 30, 2003 1:18 pm

Bericht door Bob » di jan 06, 2009 6:10 pm

En Deadlock he, vergeet Deadlock niet.

MetalGast
Berichten: 592
Lid geworden op: ma nov 17, 2008 9:14 pm

Bericht door MetalGast » di jan 06, 2009 7:43 pm

Lijk me gaaf dit..
Ik wacht het af krijg pas,14de weer me geld en de 20ste..
Anders eff 14de kaartje halen misschien :P...
Al is de ellende nog zo groot,kijk naar rotterdam zuid en je lacht je dood

NotYourBitch
Berichten: 2305
Lid geworden op: wo okt 01, 2008 7:29 pm
Locatie: Haarlemmy

Bericht door NotYourBitch » wo jan 07, 2009 2:13 pm

Zeer aanwezig! :twisted:
Nope!!Changing plans!! 8)
BRUTUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laatst gewijzigd door NotYourBitch op vr feb 06, 2009 3:40 am, 1 keer totaal gewijzigd.
***

Gebruikersavatar
gloomy88
Berichten: 1336
Lid geworden op: di aug 05, 2008 5:06 pm
Locatie: Tilburg (noord brabant)

Bericht door gloomy88 » do jan 08, 2009 1:11 am

Eens kijken of ik hierbij aanwezig kan zijn. Hier wil ik ijg wel bij zijn! :D
[img]http://media.nuclearblast.de/openx/www/images/fd395dc9a150325eaefd6903672007d5.gif[/img]

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » do jan 08, 2009 11:38 am

Bob schreef:En Deadlock he, vergeet Deadlock niet.
Toegevoegd :wink: ik ken die band helemaal niet, wat is het eigenlijk?

Gebruikersavatar
benj
Berichten: 52
Lid geworden op: vr jun 09, 2006 10:17 am
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door benj » zo feb 01, 2009 10:22 pm

AANWEZIG!!!
Metal? Yes plz!

Gebruikersavatar
Demorpheus
Poseur Extraordinair
Berichten: 18595
Lid geworden op: ma mar 04, 2002 11:13 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Demorpheus » zo feb 01, 2009 10:23 pm

Present!
Nee, jij!!

until my end
Berichten: 134
Lid geworden op: zo sep 09, 2007 4:15 pm
Locatie: Zaandam

Bericht door until my end » wo feb 04, 2009 1:23 pm

Ik ben er ook bij en de dag erna relax naar Sworn Enemy, Lionheart, CDC en Freya in Patronaat.
`Never back down, never give in!`
www.myspace.com/21gunsalutehc

Gebruikersavatar
Flip
Berichten: 1219
Lid geworden op: vr jun 10, 2005 12:45 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Flip » do feb 05, 2009 3:43 pm

Aanwezig :P
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x2/redgothic.jpeg[/img]

realvimfuego
Berichten: 20
Lid geworden op: wo okt 11, 2006 9:48 pm
Locatie: schiedam

Bericht door realvimfuego » vr feb 06, 2009 3:16 pm

Ondanks het enigzins tegenvallende laatste werk van ATR aanwezig,en er veel zin in!!!! Bijna uitverkocht ook nog eens, goede zaak!
eh what about Cunture CLub are they a cult too?

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Bericht door Tox » vr feb 06, 2009 3:20 pm

Orklord schreef:[..]


Toegevoegd :wink: ik ken die band helemaal niet, wat is het eigenlijk?
Duitse metalcore-band als ik me niet vergis.
NOT MY FUCKING TEMPO

Gebruikersavatar
CALIBANaan
Berichten: 9710
Lid geworden op: vr jul 18, 2003 7:59 pm
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door CALIBANaan » za feb 07, 2009 6:27 pm

Is the Haunted de headliner? Zo nee kom ik niet. Ik vind dat the Haunted ver boven de andere 2 bands uitsteekt.
Gelegenheids Satanist

until my end
Berichten: 134
Lid geworden op: zo sep 09, 2007 4:15 pm
Locatie: Zaandam

Bericht door until my end » do feb 12, 2009 12:44 pm

Volgens mij is All That Remains de headliner als ik t goed begreep.
`Never back down, never give in!`
www.myspace.com/21gunsalutehc

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » do feb 12, 2009 8:47 pm

Klopt, helaas niet aanwezig. Ik hoorde trouwens dat het bijna uitverkocht was. Voor iedereen die gaat, have fun!

Bob
Berichten: 8642
Lid geworden op: di sep 30, 2003 1:18 pm

Bericht door Bob » do feb 12, 2009 9:19 pm

Helaas, ik moet werken.

Maar ik was 't niet vergeten ;)

Gebruikersavatar
Hagal
Berichten: 216
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 5:43 pm
Locatie: Wageningen
Contacteer:

Bericht door Hagal » do feb 12, 2009 9:33 pm

aanwezig 8)
http://www.last.fm/user/DoranS/

realvimfuego
Berichten: 20
Lid geworden op: wo okt 11, 2006 9:48 pm
Locatie: schiedam

Bericht door realvimfuego » za feb 14, 2009 8:51 am

Deadlock Ik haat techno, ik houd van heel veel soorten muziek, maar niet van die elektronische bagger.......Ik haat duitse bands die elke gelegenheid aangrijpen om "hey hey hey hey" te brullen opdat het publiek mee moet brullen.....Ook begin ik een eerlijke aversie te krijgen tegen meelopende dat tapes, ik bedoel.....Als op cd's keyboards een prominente rol spelen, neem je live een keyboardspeler mee, als er op cd tweede stem word gezongen zal er iemand live mee moeten brullen, want ik kreeg het idee dat de helft geplaybackt werd........ Deadlock, ik vind ze op cd best aardige nummers hebben, maar werd live absoluut niet waargemaakt.
Het zangeresje heeft best een mooie stem, maar niet voor dit soort muziek....

The Haunted Zo....en dat was strak.... The Haunted vind ik een band van uitschieters, en die zaten er deze avond voldoende bij....
Het was een dubbele headliner dus een uur lang degelijk gespeelde metal van deze Zweden, een ietwat gedrogeerde zanger die een prima performance gaf en het publiek tussendoor vermaakte met enkele tourwijsheden en het gebruikelijke "I love Amsterdam"

All That Remains Toen zanger Phil vroeg wie de band al eerder had gezien stak een enkeling zijn of haar hand op. Op de vraag wie de band voor het eerst zag gingen de handen massaal de lucht in.....en verkapt debuut op Nederlandse bodem dus voor deze band.....en wat voor een debuut.
Allereerst een heel groot petje af voor de zanger, want als je diepe grunts, hoge krijsen en cleane zang in je eentje een uur lang goed weet te brengen ben je voor mij gewoon een wereldzanger....en dan de drummer, gezeten als een jazz drummer roffelt hij net zo makkelijk op zijn bass drums als op zijn snare.....en zo ongelooflijk strak....echt super. Het mooiste aan All That Remains vind ik de combi van brute metalcore waarin gitaarsolo's een prominente rol hebben, en de heren soleerden er dan ook virtuoos op los.....ik kan daar dus echt van genieten he.
All That Remains heeft goed begrepen dat hun album The Fall Of Ideas hun hoogtepunt is, en de nadruk lag dan ook op songs van dat album, aangevuld met wat tracks van This Dearkened Heart en hun nieuwe de Overcome, waarvan de nummers van de laatste live dus een heel stuk beter overkomen dan op de beetje mat geproduceerde cd......

Verder nog props aan die reusachtige gast in de moshpit, die ondanks zijn bruut overkomende moshmoves voor iedereen een groet, een hand, een glimlach of een vriendelijk praatje had...respect!!!!
eh what about Cunture CLub are they a cult too?

Gebruikersavatar
benj
Berichten: 52
Lid geworden op: vr jun 09, 2006 10:17 am
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door benj » za feb 14, 2009 11:46 am

Super straks concert! Ik kwam pas binnen toen deadlock alweer weg was maar zo te horen heb ik niet veel gemist. The Haunted was goed maar ik kwam voor ATR en die stelde echt niet teleur. Nog een plectrum aan over gehouden ook.
Metal? Yes plz!

Gebruikersavatar
Demorpheus
Poseur Extraordinair
Berichten: 18595
Lid geworden op: ma mar 04, 2002 11:13 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Demorpheus » za feb 14, 2009 12:02 pm

Toen ik binnenkwam was mijn eerste reactie dat ik op een schoolfeest was beland van mijn oude afstudeerstage. Echt een enorme kinderdisco. Deadlock was net begonnen en een korte luisterbeurt maar besloten om het biertje (2 euro fokking 30 voor een mini glas pis) maar verder in de hal op te drinken.

Maarrrr, The Haunted was vet. Heel erg vet. Ondanks een enkel foutje in het spel vond ik het een leuke show om te zien. Peter Dolving lijkt steeds beter en beter te worden in performance. Geniale actie met dat verveelde kind trouwens.

ATR kende ik helemaal niet. Bij vlagen zijn ze monsterlijk bruut maar voor de rest is het vooral erg nat. Het is me net wat te poppy en opgeblazen amerikaans. Wel kudo's voor de drummer.

Overigens was het wel relaxed dat het zo vroeg klaar was. Weer eens een keertje voor twaalven thuis.
Nee, jij!!

Plaats reactie