Graspop 2009

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » ma feb 09, 2009 5:04 pm

Vlekkie schreef:[..]


Dat was volgens mij dezelfde tent als de tent waar Behemoth in optrad. En daar vond ik 't geluid ook superslecht.
Eigenlijk Behemoth's optreden vond ik niet zo spetterend toen, maar 't geluid maakte 't alleen maar erger.
Ik weet niet waar jij stond, maar vooraan in die tent was het geluid prima.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
number_17
Berichten: 3176
Lid geworden op: vr okt 12, 2007 11:15 pm

Bericht door number_17 » ma feb 09, 2009 5:07 pm

Vlekkie schreef:[..]


Dat was volgens mij dezelfde tent als de tent waar Behemoth in optreede. En daar vond ik 't geluid ook superslecht.
Eigenlijk Behemoth's optreden vond ik niet zo spetterend toen, maar 't geluid maakte 't alleen maar erger.
Was het ja, al was het bij Behemoth niet eens slecht.
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22161
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » ma feb 09, 2009 5:07 pm

Ik stond volgens mij ergens rechts halverwege en daar was het geluid ook bijzonder goed te pruimen. Zeker voor Graspop-begrippen.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » ma feb 09, 2009 7:53 pm

yowannuzz schreef:Ik weet niet waar jij stond, maar vooraan in die tent was het geluid prima.
Dat kan ik zeker beamen, ja. Allemaal glashelder.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

h3nk
Berichten: 19
Lid geworden op: di feb 03, 2009 11:56 pm

Bericht door h3nk » ma feb 09, 2009 10:18 pm

sal schreef:[..]


Maar dat is zoals altijd uitverkocht.
Maar gelukkig heb ik een kaartje

Metaalhoofd_666
Berichten: 140
Lid geworden op: ma dec 01, 2008 3:17 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Metaalhoofd_666 » di feb 10, 2009 4:48 am

Bevestigd op de site van Ashladan maar niet op Gmmsite :

Dream Theater
Lacuna Coil
Slipknot
Black Tide
Mótley crúe

'K denk ik zeg het even.
Met je kanus in me anus xD

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » di feb 10, 2009 11:12 am

VIP-arrangementen

Vanaf dit jaar zijn er VIP-arrangementen beschikbaar, helemaal opgebouwd in de metalsfeer van Graspop Metal Meeting.

Een VIP-arrangement voorziet in een voorbehouden parkeerplaats, een VIP-ticket (dag of combi) voor het festival met toegang tot de VIP-lounge. Mét uiteraard werelds beste en stevigste live muziek! Dankzij deze elementen kan je Graspop Metal Meeting in de beste omstandigheden meemaken.

LET OP: VIP-ticket zijn NIET geldig als NMBS-vervoersbewijs en geeft GEEN toegang tot de camping. Wie op de camping blijft slapen, dient hiervoor een campingticket te kopen aan de ingang van de camping (15€p.p).

Prijzen
(deze prijzen zijn excl. btw en portkosten):
VIP-arrangement op vrijdag 26 juni: €100/persoon
VIP-arrangement op zaterdag 27 juni: €100/persoon
VIP-arrangement op zondag 28 juni: €100/persoon
VIP-arrangement voor het volledige weekend (26-27-28 juni): €220/persoon
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
number_17
Berichten: 3176
Lid geworden op: vr okt 12, 2007 11:15 pm

Bericht door number_17 » di feb 10, 2009 12:28 pm

Wat heb je dan echt aan zo een VIP? Dan mag je naar een stukje afgeschermde weide waar een paar camping tafels staan? :lol:
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6780
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » di feb 10, 2009 1:49 pm

Sowieso een slechte trend, de invoering van de klassenmaatschappij tijdens festivals en concerten. Mensen met centen op de beste plaatsen. :?

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22161
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » di feb 10, 2009 1:59 pm

Vind je dat niet een beetje melodramatisch? :P

Mensen die zoveel geld lappen voor een goede plaats vind ik een beetje dom, ongeacht hoe rijk ze zijn.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Wacken_Open_Air
Berichten: 369
Lid geworden op: di aug 07, 2007 5:26 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Wacken_Open_Air » di feb 10, 2009 2:56 pm

Laat ze lekker. Dat soort zeikberen denkt alleen maar de beste plaatsen te hebben. De beste plaatsen zijn echter niet gelijk aan de schoonste of stilste plaatsen of plaatsen met de beste voorzieningen. De beste plaatsen zijn daar waar je de meeste lol hebt, dus met zo veel mogelijk gekken en zatlappen bij elkaar. Als je daar een hekel aan hebt, moet je je eens achter je oren krabben of een festival wel iets voor jou is. Ga dan voor de clubtours.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6780
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » di feb 10, 2009 2:57 pm

Het valt natuurlijk te bezien hoe dit gaat uitpakken. Als je bij Sonisphere gewoon niet meer in het eerste vak kunt zonder VIP-kaart dan zou het een slechte zaak zijn.

Wacken_Open_Air
Berichten: 369
Lid geworden op: di aug 07, 2007 5:26 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Wacken_Open_Air » di feb 10, 2009 3:08 pm

Als ze dat zouden doen, denk ik opzich dat het daarna weer snel teruggedraaid wordt. Ik denk niet dat de bands zitten te wachten op de saaiste mensen vooraan en de pit daarachter. Dus blijven ze weg. Daar zal de organisatie van GMM niet vrolijk van worden. Het zou een soortgelijke situatie worden als bij EK's en WK's voetbal, waarbij 80% van de tribune gevuld is met bobo's.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » di feb 10, 2009 3:49 pm

Ik zou het juist een slechte zaak vinden als ze bij Sonisphere nog wel mensen toelaten in het eerste vak zonder VIP-kaart. Dan voelen de mensen die zo'n kaart hebben gekocht zich toch bestolen? Het lijkt me dat ze juist zo'n VIP-kaart kopen met het idee dat ze dan vlak voor het podium kunnen staan headbangen in relatieve rust, niet dat ze dan alsnog alle kanten op worden geduwd en in een pit belanden. Als ze het eerste vak alsnog zouden openstellen voor ander publiek, dan zal Mojo de volgende keer geen mensen meer zo gek vinden om zo'n duur VIP-arrangement te kopen, want Mojo kennende zal het "gratis drank" en dergelijke niet al te veel voorstellen.

Dat betekent natuurlijk niet dat ik zelf zo'n achterlijk bedrag ga betalen voor een VIP-kaart, en bij Graspop is het me vooralsnog vrij onduidelijk wat je voor de extra kosten nou precies terugkrijgt. Uit het bovenstaande persbericht maak ik niet op dat ze bij Graspop een eerste ring hebben waar je met zo'n VIP-kaart toegang tot zou hebben. Bij een VIP-lounge stel ik me eerder iets voor als een persruimte, waar je wat extra dranktentjes en toiletten hebt staan zonder lange rijen. Maar als Mojo bij Sonisphere dan zonodig extra kosten in rekening wil brengen om in het eerste vak te kunnen staan, dan moeten ze daar ook alleen mensen toelaten die er extra voor betaald hebben.

Daar zullen nog genoeg Metallica-fanaten bij zitten die vlak voor het podium een kleine pit gaan bouwen. Bovendien kan ik me echt niet voorstellen dat het Metallica veel uitmaakt of er op vijf meter of op twintig meter van hun neus een pit is. Zolang de organisatie verder goed geregeld is en ze het gevraagde bedrag op hun bankrekening krijgen gestort, komen ze over een paar jaar gewoon weer headlinen op een eventuele volgende Sonisphere hoor.

Gebruikersavatar
CALIBANaan
Berichten: 9710
Lid geworden op: vr jul 18, 2003 7:59 pm
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door CALIBANaan » di feb 10, 2009 4:07 pm

Johan schreef:Sowieso een slechte trend, de invoering van de klassenmaatschappij tijdens festivals en concerten. Mensen met centen op de beste plaatsen. :?
De beste plaatsen zijn in de pit. Dat heb je niet op de VIP afdeling.
Vip is kut, saai, en gezelligheidloos.
Gelegenheids Satanist

Wacken_Open_Air
Berichten: 369
Lid geworden op: di aug 07, 2007 5:26 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Wacken_Open_Air » di feb 10, 2009 4:26 pm

Gilbert schreef:Ik zou het juist een slechte zaak vinden als ze bij Sonisphere nog wel mensen toelaten in het eerste vak zonder VIP-kaart. Dan voelen de mensen die zo'n kaart hebben gekocht zich toch bestolen? Het lijkt me dat ze juist zo'n VIP-kaart kopen met het idee dat ze dan vlak voor het podium kunnen staan headbangen in relatieve rust, niet dat ze dan alsnog alle kanten op worden geduwd en in een pit belanden. Als ze het eerste vak alsnog zouden openstellen voor ander publiek, dan zal Mojo de volgende keer geen mensen meer zo gek vinden om zo'n duur VIP-arrangement te kopen, want Mojo kennende zal het "gratis drank" en dergelijke niet al te veel voorstellen.

Dat betekent natuurlijk niet dat ik zelf zo'n achterlijk bedrag ga betalen voor een VIP-kaart, en bij Graspop is het me vooralsnog vrij onduidelijk wat je voor de extra kosten nou precies terugkrijgt. Uit het bovenstaande persbericht maak ik niet op dat ze bij Graspop een eerste ring hebben waar je met zo'n VIP-kaart toegang tot zou hebben. Bij een VIP-lounge stel ik me eerder iets voor als een persruimte, waar je wat extra dranktentjes en toiletten hebt staan zonder lange rijen. Maar als Mojo bij Sonisphere dan zonodig extra kosten in rekening wil brengen om in het eerste vak te kunnen staan, dan moeten ze daar ook alleen mensen toelaten die er extra voor betaald hebben.

Daar zullen nog genoeg Metallica-fanaten bij zitten die vlak voor het podium een kleine pit gaan bouwen. Bovendien kan ik me echt niet voorstellen dat het Metallica veel uitmaakt of er op vijf meter of op twintig meter van hun neus een pit is. Zolang de organisatie verder goed geregeld is en ze het gevraagde bedrag op hun bankrekening krijgen gestort, komen ze over een paar jaar gewoon weer headlinen op een eventuele volgende Sonisphere hoor.
In theorie klinkt het nog idee niet eens zo belachelijk om op deze manier de pit te ontwijken, Gilbert, maar ik denk dat het practisch niet haalbaar is. Enkel de headliners zullen een vol voorvak halen. Voor de rest betekent het dat het gros van het publiek op enkele tientallen meters van het podium staat. De normale man zou dus de dupe worden van Mojo, die via een paar doorgeslagen moshers extra munt uit de kaartjes wil slaan.
Ik denk dan ook eerder dat het VIP-arrangement vooral op de camping gericht is. Het zou toch al te belachelijk zijn om al een hoop voor een normaal kaartje neer te tellen, om nog maar te zwijgen van alle andere kosten die erbij komen kijken, om dan op het festivalterrein een verrekijker te wensen, zodat je je kunt verzekeren dat er geen stand-inns op het podium staan. Daarbij wordt het festival met het jaar drukker, dus kan de organisatie elke meter goed gebruiken.

Ik denk dat gratis bier een nogal hoge verwachting is. Wel heb ik begrepen dat het contract met Maes na de komende editie afloopt. Misschien Jupiler vanaf 2010?

Gebruikersavatar
AltarOfSacrifice
Berichten: 8287
Lid geworden op: zo sep 12, 2004 10:20 am
Contacteer:

Bericht door AltarOfSacrifice » di feb 10, 2009 4:33 pm

Het is mij niet helemaal duidelijk waarom jullie de moshers dusdanig in verband brengen met de V.I.P. mogelijkheid..
[size=75]That's why they call me 'full throttle' - I like a good time
it all started at a bar with a friend of mine
Well she had to hook me up - she said she'd blow my mind
I've been up for four days so cut me out another line[/size]

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » di feb 10, 2009 4:33 pm

Wacken_Open_Air schreef:In theorie klinkt het nog idee niet eens zo belachelijk om op deze manier de pit te ontwijken, Gilbert, maar ik denk dat het practisch niet haalbaar is. Enkel de headliners zullen een vol voorvak halen. Voor de rest betekent het dat het gros van het publiek op enkele tientallen meters van het podium staat. De normale man zou dus de dupe worden van Mojo, die via een paar doorgeslagen moshers extra munt uit de kaartjes wil slaan.
Ik denk dan ook eerder dat het VIP-arrangement vooral op de camping gericht is. Het zou toch al te belachelijk zijn om al een hoop voor een normaal kaartje neer te tellen, om nog maar te zwijgen van alle andere kosten die erbij komen kijken, om dan op het festivalterrein een verrekijker te wensen, zodat je je kunt verzekeren dat er geen stand-inns op het podium staan. Daarbij wordt het festival met het jaar drukker, dus kan de organisatie elke meter goed gebruiken.

Ik denk dat gratis bier een nogal hoge verwachting is. Wel heb ik begrepen dat het contract met Maes na de komende editie afloopt. Misschien Jupiler vanaf 2010?
Ik had het dan ook voornamelijk over het Sonisphere festival. Mojo organiseert immers Graspop niet. Zoals gezegd vind ik het persbericht over Graspop nogal vaag, maar daar staat volgens mij niets in over een eerste vak of gratis bier. Dus volgens mij gaat het bij Graspop inderdaad om een heel ander soort VIP-arrangement. De prijs van een VIP-kaart op Graspop lijkt mij zo op het oog ook niet ver boven de vermoedelijke normale prijzen te liggen.

Wacken_Open_Air
Berichten: 369
Lid geworden op: di aug 07, 2007 5:26 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Wacken_Open_Air » di feb 10, 2009 4:37 pm

Mojo of een ander bedrijf, de bureaucratie zal weinig verschillen.

Veel of weinig extra betalen, ik denk dat het festival er alleen maar op achteruit gaat als ik er gebruik van zou maken.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6780
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » di feb 10, 2009 4:50 pm

Het contract met Maes is nu al afgelopen. Dit jaar komt er Stella Artois. Ik hoop wel dat ze ook nog steeds Grimbergen oid serveren.

Wacken_Open_Air
Berichten: 369
Lid geworden op: di aug 07, 2007 5:26 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Wacken_Open_Air » di feb 10, 2009 4:53 pm

Dat heb ik nog nooit bewust gedronken. Veel slechter dan Maes zal het echter ook niet kunnen.

Gebruikersavatar
AltarOfSacrifice
Berichten: 8287
Lid geworden op: zo sep 12, 2004 10:20 am
Contacteer:

Bericht door AltarOfSacrifice » di feb 10, 2009 4:55 pm

Stella is lekker man.
[size=75]That's why they call me 'full throttle' - I like a good time
it all started at a bar with a friend of mine
Well she had to hook me up - she said she'd blow my mind
I've been up for four days so cut me out another line[/size]

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22649
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » di feb 10, 2009 5:21 pm

Johan schreef:Het contract met Maes is nu al afgelopen. Dit jaar komt er Stella Artois.

Meen je niet... :( Ik vind Stella artois echt niet lekker. Ik kan het gewoon niet drinken. Als we gaan vergelijken vind ik Maes serieus nog lekker ook.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Wacken_Open_Air
Berichten: 369
Lid geworden op: di aug 07, 2007 5:26 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Wacken_Open_Air » di feb 10, 2009 6:27 pm

Dat wordt smokkelen :lol:

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22649
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » di feb 10, 2009 6:34 pm

Ik bedenk me dat het toch met water aangelengd wordt. Wellicht dat het dan beter smaakt.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » di feb 10, 2009 7:11 pm

Tsja, collega's van me waren op de horecava, en die vertelden dat het meeste festivalbier op postmix basis is. Kwestie van afstellen.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
st. evil
Berichten: 673
Lid geworden op: wo feb 09, 2005 9:05 pm
Locatie: hoofddorp

Bericht door st. evil » di feb 10, 2009 8:17 pm

Wacken_Open_Air schreef:Dat wordt smokkelen :lol:
afgelopen jaar (door de belachelijk lange rijen en hoge prijzen) niet anders gedaan 8)
Thrash till Death

Gebruikersavatar
Bleek No. 1
Berichten: 14691
Lid geworden op: di dec 18, 2007 10:50 pm
Locatie: Eindhoven.

Bericht door Bleek No. 1 » di feb 10, 2009 8:21 pm

Wacken_Open_Air schreef:Dat wordt smokkelen :lol:
Je mag 24 blikjes á 33 cl meenemen naar de camping.

En dan naar het terrein smokkelen kost niet eens zoveel moeite.
Vorig jaar nam ik per keer zo'n 4 half liter blikjes mee in m'n zakken.
No problemo.
Hakkaa päälle pohjan poika!

Wacken_Open_Air
Berichten: 369
Lid geworden op: di aug 07, 2007 5:26 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Wacken_Open_Air » di feb 10, 2009 8:24 pm

Het is ook belachelijk eenvoudig, evenals wierie op Wacken binnenkrijgen.

Gebruikersavatar
Bleek No. 1
Berichten: 14691
Lid geworden op: di dec 18, 2007 10:50 pm
Locatie: Eindhoven.

Bericht door Bleek No. 1 » di feb 10, 2009 8:26 pm

Wacken_Open_Air schreef:evenals wierie op Wacken binnenkrijgen.
Ook op Graspop is dat geen enkel punt. Hell, als je het 'slim' verstopt, kan je zelfs 5 flessen whiskey en 2 flessen rum meenemen. Hehe.
Hakkaa päälle pohjan poika!

Gebruikersavatar
sal
Berichten: 3535
Lid geworden op: di feb 19, 2008 1:18 pm
Locatie: Goes, da's in Zeeland.
Contacteer:

Bericht door sal » di feb 10, 2009 8:28 pm

Black No. 1 schreef:[..]


Ook op Graspop is dat geen enkel punt. Hell, als je het 'slim' verstopt, kan je zelfs 5 flessen whiskey en 2 flessen rum meenemen. Hehe.
Oftewel, op de camping allemaal opdrinken en 't er op 't festivalterrein weer uit pissen. Lekker dan.
[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]


[size=67]Buma in me zak.[/size]

Wacken_Open_Air
Berichten: 369
Lid geworden op: di aug 07, 2007 5:26 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Wacken_Open_Air » di feb 10, 2009 8:29 pm

Op Wacken pikken ze er elke auto met een geel kenteken met zwarte letters uit. Maar inderdaad, slim verstoppen. Toch was het wel even zweten toen één van de honden zijn baasje begon aan te kijken en half ging zitten en weer opstond en weer ging zitten. Maar goed, uiteindelijk zijn we ermee weggekomen. Voor de rest nooit ergens problemen gehad.

Gebruikersavatar
Bleek No. 1
Berichten: 14691
Lid geworden op: di dec 18, 2007 10:50 pm
Locatie: Eindhoven.

Bericht door Bleek No. 1 » di feb 10, 2009 8:30 pm

sal schreef:[..]


Oftewel, op de camping allemaal opdrinken en 't er op 't festivalterrein weer uit pissen. Lekker dan.
Hell yeh!
Ligt eraan hoe laat i.v.m. gave bands die je wilt bekijken en als je ladderzat bent, ben je het de volgende dag alweer vergeten. Da's ook zonde.
Hakkaa päälle pohjan poika!

Gebruikersavatar
Flip
Berichten: 1219
Lid geworden op: vr jun 10, 2005 12:45 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Flip » di feb 10, 2009 11:43 pm

Black No. 1 schreef:[..]


Hell yeh!
Ligt eraan hoe laat i.v.m. gave bands die je wilt bekijken en als je ladderzat bent, ben je het de volgende dag alweer vergeten. Da's ook zonde.
Genoeg mensen gezien op concerten en festivals die dat doen, snap dat nog steeds niet helemaal. Maarja hun pakkie aan toch :P

Lineup staat me wel erg goed aan, misschien volgende week maar kaartjes alvast halen. :P
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x2/redgothic.jpeg[/img]

Wacken_Open_Air
Berichten: 369
Lid geworden op: di aug 07, 2007 5:26 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Wacken_Open_Air » di feb 10, 2009 11:57 pm

Das geen zonde, dan weet je zeker dat je het naar je zin hebt gehad.

Gebruikersavatar
Bleek No. 1
Berichten: 14691
Lid geworden op: di dec 18, 2007 10:50 pm
Locatie: Eindhoven.

Bericht door Bleek No. 1 » di feb 10, 2009 11:58 pm

Wacken_Open_Air schreef:Das geen zonde, dan weet je zeker dat je het naar je zin hebt gehad.
Zeker? Je weet niks meer. :lol: Je moet het maar aanhoren van je vrienden/bekenden hoe vét je dag/avond was, ghehe.
Hakkaa päälle pohjan poika!

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22649
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » wo feb 11, 2009 12:00 am

Dan kun je net zo goed naar een kroeg gaan :P
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Bleek No. 1
Berichten: 14691
Lid geworden op: di dec 18, 2007 10:50 pm
Locatie: Eindhoven.

Bericht door Bleek No. 1 » wo feb 11, 2009 12:02 am

innuendo schreef:Dan kun je net zo goed naar een kroeg gaan :P
Já! Juist. 8)

EDIT:
Geef mij maar sfeer, vieze kleding, vette bands, hoop zon en natuurlijk wel wát bier, wilde ik ermee zeggen, ghehe.
Én Jägermeister 8).
Hakkaa päälle pohjan poika!

Gebruikersavatar
gloomy88
Berichten: 1336
Lid geworden op: di aug 05, 2008 5:06 pm
Locatie: Tilburg (noord brabant)

Bericht door gloomy88 » wo feb 11, 2009 12:24 am

Black No. 1 schreef:[..]

Já! Juist. 8)

EDIT:
Geef mij maar sfeer, vieze kleding, vette bands, hoop zon en natuurlijk wel wát bier, wilde ik ermee zeggen, ghehe.
Én Jägermeister 8).
Dat laatste heb ik ook erg graag :D
[img]http://media.nuclearblast.de/openx/www/images/fd395dc9a150325eaefd6903672007d5.gif[/img]

Wacken_Open_Air
Berichten: 369
Lid geworden op: di aug 07, 2007 5:26 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Wacken_Open_Air » wo feb 11, 2009 1:31 am

Toch kom ik amper zatlappen tegen die er achteraf spijt van hebben.

Metaalhoofd_666
Berichten: 140
Lid geworden op: ma dec 01, 2008 3:17 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Metaalhoofd_666 » wo feb 11, 2009 3:35 am

Wacken_Open_Air schreef:Toch kom ik amper zatlappen tegen die er achteraf spijt van hebben.
tja .. waar moet je spijt van hebben als de hele herrinering aan die bewuste dag/avond weg is xD
Met je kanus in me anus xD

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » wo feb 11, 2009 9:57 am

Metaalhoofd_666 schreef:[..]


tja .. waar moet je spijt van hebben als de hele herrinering aan die bewuste dag/avond weg is xD
Hoeze bewuste dag? :wink:

Wacken_Open_Air
Berichten: 369
Lid geworden op: di aug 07, 2007 5:26 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Wacken_Open_Air » wo feb 11, 2009 11:24 am

Hartstikke mooi dan toch :D

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Bericht door alicecooper » wo feb 11, 2009 5:15 pm

Terwijl de organisatie op haar site maar weinig bevestigt, regent het bevestigingen van de bands zelf.

Na onder andere Slipknot en Dream Theater heeft nu ook Marilyn Manson zich bevestigd voor de 14e editie van Graspop Metal Meeting.

Gebruikersavatar
number_17
Berichten: 3176
Lid geworden op: vr okt 12, 2007 11:15 pm

Bericht door number_17 » wo feb 11, 2009 5:50 pm

Graspop de site is aan het verhuizen naar een andere host.
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Elessar » wo feb 11, 2009 5:58 pm

Marilyn Manson? Die zal dan wel headlinen ben ik bang.
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22649
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » wo feb 11, 2009 6:00 pm

hmm, zou mooi kut zijn :?
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » wo feb 11, 2009 6:20 pm

Gadver

Gebruikersavatar
Anskar
Berichten: 305
Lid geworden op: di jan 02, 2007 4:54 pm
Locatie: Temse

Bericht door Anskar » wo feb 11, 2009 6:36 pm

Dit meen je niet...

Gebruikersavatar
number_17
Berichten: 3176
Lid geworden op: vr okt 12, 2007 11:15 pm

Bericht door number_17 » wo feb 11, 2009 7:10 pm

Elessar schreef:Marilyn Manson? Die zal dan wel headlinen ben ik bang.
Wel nee, 19-20 uur op het hoofd podium.
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]

Plaats reactie