Overkill / Exodus / Gama Bomb / Torture Squad

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Elessar » za feb 21, 2009 4:04 pm

Over 10 minuten eens richting Uden. Het gat der gaten.
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Wacken_Open_Air
Berichten: 369
Lid geworden op: di aug 07, 2007 5:26 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Wacken_Open_Air » za feb 21, 2009 4:14 pm

Torture Squad begint om 20.15. Dat lijkt me zelfs vanuit R'dam nog wat vroeg.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6786
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » za feb 21, 2009 6:36 pm

Ik ga zo ook eens vertrekken.

Gebruikersavatar
!slayer!
Berichten: 3729
Lid geworden op: za okt 11, 2003 5:42 pm
Locatie: Zevenaar

Bericht door !slayer! » za feb 21, 2009 11:21 pm

Morgen aanwezig. Eindelijk weer eens een thrash avondje!

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » zo feb 22, 2009 1:39 pm

En wat voor één, maak je maar op voor een knaller, echt. Want, wat een geweldige avond.

<<<Warning, contains spoilers.>>>

Helaas speelde Gama Bomb vóór Torture Squad, iets wat wij niet wisten en dus kwamen we aan toen ze al bezig waren. Snel naar voren voor de laatste zes nummers. Erg gaaf, maar kort en nog niet warmgedraaid. Helaas ook geen nieuwe nummers kunnen horen.

Torture Squad was vrij saai, de nummers gingen niet echt ergens heen en de DM invloeden trek ik ook niet zo. Next.

En toen de grote vuurdoop, Exodus in een zaal. Alleen gezien op Wacken van grote afstand afgelopen jaar, wat hooguit matig was. Met de verwachtingen qua setlist niet al te hoog gespannen toch maar opgemaakt voor een paar gave ouwe nummers tussendoor...

Viel dat even mee! Complete old school setlist, met slechts één nummer van de laatste plaat! Verder alleen van de eerste drie en nog eentje van Tempo, die er ook wezen mocht. Wat een gaafheid, wat een uitvoering, wat een verassing, wat een band! Na afloop helemaal kapot, flink staan headbangen en de mosh in tijdens de Waltz. Machtig gaaf, ik had echt mijn twijfels of Overkill, in mijn ogen de gavere van de twee, daar nog overheen kon.

Het antwoord is ja! Fuck, wéér slechts 1 nieuw nummers en de rest oudjes! Ze bleven maar komen die klassiekers! Blitz is een geniale frontman, de band speelde strak, helemaal top. Het is me slechts 1 keer eerder gebeurd dat ik kippenvel kreeg bij een thrashband (bij Medusa van Anthrax in de 013 enkele jaren terug)... maar toen de eerste tonen van Overkill werden ingezet, was het weer zover. Ge-wel-dig, echt genoten.

Setlists voor zover ik ze nog weet en niet helemaal in de juiste volgorde:

Exodus
The last act of defiance
Fabulous Disaster
Piranha
Iconoclasm??? (Te lang nummer in elk geval, kon mooi bier halen)
Brain Dead
A Lesson in Violence
War is my Sheppard
Bonded By Blood
The Toxic Waltz
Strike of the Beast
Overkill
Deny The Cross
E.vil N.ever D.ies
Rotten to the Core
Hammerhead
Hello from the Gutter
Skull and Bones
Elimination
Horrorscope
Feel The Fire
Overkill
In Union We Stand
Fuck You/Overkill (Motörhead cover)
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » zo feb 22, 2009 2:14 pm

Goed geammuseerd, alle vier de bands waren de moeite waard. Van Overkill zet ik wat minder snel een plaat op dan van Exodus, maar live is 't toch wel een stuk overtuigender. Overkill is gewoon een feestje live, en 't zelfde geldt eigenlijk voor Gama Bomb. Erg ammusante band, en eigenlijk de enige van de nieuwe lichting thrashbands waarbij ik niet bij elk nummer kan horen van welke klassieker 't gejat is. Wel jammer dat ze vroeger speelden dan op het programma stond, daardoor maar een paar minuten gezien.

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Bericht door alicecooper » zo feb 22, 2009 4:46 pm

Gave setlist zeg :shock:
Ga nu ook zo maar is richting Enschede, heb der fucking veel zin in :D

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma feb 23, 2009 8:37 am

IROn schreef:En wat voor één, maak je maar op voor een knaller, echt. Want, wat een geweldige avond.

<<<Warning, contains spoilers.>>>

Helaas speelde Gama Bomb vóór Torture Squad, iets wat wij niet wisten en dus kwamen we aan toen ze al bezig waren. Snel naar voren voor de laatste zes nummers. Erg gaaf, maar kort en nog niet warmgedraaid. Helaas ook geen nieuwe nummers kunnen horen.

Torture Squad was vrij saai, de nummers gingen niet echt ergens heen en de DM invloeden trek ik ook niet zo. Next.

En toen de grote vuurdoop, Exodus in een zaal. Alleen gezien op Wacken van grote afstand afgelopen jaar, wat hooguit matig was. Met de verwachtingen qua setlist niet al te hoog gespannen toch maar opgemaakt voor een paar gave ouwe nummers tussendoor...

Viel dat even mee! Complete old school setlist, met slechts één nummer van de laatste plaat! Verder alleen van de eerste drie en nog eentje van Tempo, die er ook wezen mocht. Wat een gaafheid, wat een uitvoering, wat een verassing, wat een band! Na afloop helemaal kapot, flink staan headbangen en de mosh in tijdens de Waltz. Machtig gaaf, ik had echt mijn twijfels of Overkill, in mijn ogen de gavere van de twee, daar nog overheen kon.

Het antwoord is ja! Fuck, wéér slechts 1 nieuw nummers en de rest oudjes! Ze bleven maar komen die klassiekers! Blitz is een geniale frontman, de band speelde strak, helemaal top. Het is me slechts 1 keer eerder gebeurd dat ik kippenvel kreeg bij een thrashband (bij Medusa van Anthrax in de 013 enkele jaren terug)... maar toen de eerste tonen van Overkill werden ingezet, was het weer zover. Ge-wel-dig, echt genoten.

Setlists voor zover ik ze nog weet en niet helemaal in de juiste volgorde:

Exodus
The last act of defiance
Fabulous Disaster
Piranha
Iconoclasm??? (Te lang nummer in elk geval, kon mooi bier halen)
Brain Dead
A Lesson in Violence
War is my Sheppard
Bonded By Blood
The Toxic Waltz
Strike of the Beast
Overkill
Deny The Cross
E.vil N.ever D.ies
Rotten to the Core
Hammerhead
Hello from the Gutter
Skull and Bones
Elimination
Horrorscope
Feel The Fire
Overkill
In Union We Stand
Fuck You/Overkill (Motörhead cover)

nu heb ik toch licht spijt dat ik niet gegaan ben, vette sets! bij xodus tel ik maar één dukes-era song, en bij over kill niets van na 1991.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

realvimfuego
Berichten: 20
Lid geworden op: wo okt 11, 2006 9:48 pm
Locatie: schiedam

Bericht door realvimfuego » ma feb 23, 2009 8:40 am

Heb het zaterdag goed naar mijn zin gehad, Gama Bomb kon ik niet zoveel mee.....
Torture Squad vond ik eigenlijk wel goed, hebben alleen wel een tweede gitarist nodig denk ik....
Overkill heb ik maar een klein stukje gekeken..ik kwam vooral voor Exodus, en die waren echt geweldig!
Een setlist vooral gebaseerd op het eerdere werk met Zetro, wat voor mij toch wel de fav. zanger bij exodus is hoor..... ik vond deze zanger nogal vervelend eigenlijk, ik trek die stoere biker houding niet zo, en dat hij vond dat er te weinig actie in de moshpit was had ik na 3 keer wel begrepen, het heeft geen zin om dat 30 keer te herhalen....
Extra credits voor ingehuurde drummer Nick Barker....tering wat kan die vent drummen zeg!!!!
eh what about Cunture CLub are they a cult too?

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » ma feb 23, 2009 7:19 pm

enforcer schreef:[..]



nu heb ik toch licht spijt dat ik niet gegaan ben, vette sets! bij xodus tel ik maar één dukes-era song, en bij over kill niets van na 1991.
Skull and Bones is toch echt van de recentste plaat :wink:
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma feb 23, 2009 8:08 pm

IROn schreef:[..]


Skull and Bones is toch echt van de recentste plaat :wink:
mijn excuses, overheen gelezen. Tja ik heb alle over kill albums maar de nieuwere klinken me allemaal wat "gemaakt" in de oren. snelle ummers vaak ook tevergeefs te zoeken. Tis wel te horen dat DD Verni verantwoordelijk is voor alle muziek sinds 1994, maar toch vond ik "killbox 13" wel weer erg goed te doen.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Elessar » ma feb 23, 2009 8:14 pm

Altijd weer leuk om te zien hoe de skinheads het wederom weer weten te verpesten. Zo ook het geval in Uden.

Neem de pit. Aan de zijkant staan er altijd mensen gewoon te kijken, en bemoeien zich verder niet met het moshen. Onze kale vrinden vonden het wederom leuk om een willekeurig persoon murw te slaan. En dan niet één tik, maar meerdere echte harde beuken. Ik zie er de lol niet van in.
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22655
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » ma feb 23, 2009 8:15 pm

Hoeveel tanden mis je?
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » ma feb 23, 2009 8:20 pm

In Enschede viel de pit redelijk mee, stonden wel een paar lompe gasten met allerlei Keltische/Ierse tatoeages; die lui zijn volgens mij bij ieder pit-gerelateerd optreden. Maar de schade viel mee: één persoon brak in de pit een enkel en iemand scheen zich in een coma te hebben gezopen.

Leuk trouwens, die Nederlands-sprekende Bobby Blitz. 'Vieze Brabander', aldus menige Twent.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22655
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » ma feb 23, 2009 8:24 pm

Is hij nog naar de bar gecrowsurfed? (en weer terug met een biertje)? ;)
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma feb 23, 2009 10:07 pm

Ik herinner me nog dat Blitz jaren geleden in de Kade "de vlieger" van andre hazes nog even aanhaalde, erg grappig idd!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Elessar » ma feb 23, 2009 11:11 pm

In Uden deed de heer Blitz ook nog de magische sprong aan het einde.

En ook de heer Dukes van Exodus stond opeens in de pit, met een lachende band op het podium.
Ik heb helaas gemist of hij een stage-dive waagde, of dat hij er gewoon af sprong. Het was in ieder geval wel grappig om de man tussen de moshende thrashers te zien.
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma feb 23, 2009 11:15 pm

Ik had het idee dat Dukes z´n dag niet had. Hij was nogal knorrig. Dat kon het publiek ook niet echt waarderen, waardoor hij een glas bier in z´n smoelwerk kreeg. Daarna kwam er een flinke rant over cocksuckers , die in a plane crash. Verder best een leuke show, Overkill trouwens ook.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Elessar » ma feb 23, 2009 11:22 pm

Z'n commentaar over de slappe stage-divers kwam overigens wel aan. Vrijwel meteen erna vlogen de benen over m'n kop heen. En ze bleven ook komen, daar vooraan. Af en toe wel vermoeiend. Maar ja, dat kun je verwachten als je daar staat.
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma feb 23, 2009 11:26 pm

ik heb ze in Enschede niet gezien (stagedivers dus), maar toen ik ze sprak had ik ook het idee dat ze totaal uitgeput waren. Mooi spinal tap momentje. Ze lagen allemaal uitgeteld in fauteuills met op de achtergrond keihard Boney M.
Laatst gewijzigd door Jeroen op ma feb 23, 2009 11:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Elessar » ma feb 23, 2009 11:33 pm

:lol:

Dus ze zaten bij jou? Ik stond buiten met Gama Bomb te ouwehoeren, en later Jack Gibson. Die me nog kende, altijd gaaf! Maar de rest heb ik helaas niet gezien.
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

NotYourBitch
Berichten: 2305
Lid geworden op: wo okt 01, 2008 7:29 pm
Locatie: Haarlemmy

Bericht door NotYourBitch » ma feb 23, 2009 11:37 pm

Male groupies....ja die bestaan ook. :P
Baal wel dat ik Exodus en Overkill heb moeten missen. :(
Laatst gewijzigd door NotYourBitch op ma feb 23, 2009 11:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
***

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma feb 23, 2009 11:38 pm

Ik was in Enschede, niet in Uden. Ik was er gisteravond. Nee, maat van me had een interview met ze, dus ben ik meegegaan. Dat was verder wel gezellig.

Wat ik niet gezien had in Enschede waren stagedivers
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Mollusk
Lult over cdtjes
Berichten: 5792
Lid geworden op: za nov 04, 2006 12:04 am

Bericht door Mollusk » di feb 24, 2009 9:38 am

Ik heb me ook prima vermaakt in Enschede. Ik vond met name Torture Squad echt goed. Heb een cdtjes meegenomen. Gama Bomb vond ik echt tien keer niets, die zanger had totaal geen bereik.
Exodus viel ietwat tegen, vooral ook omdat ze weeeeer bij Atak het geluid zo belachelijk hard hadden staan. Duke was idd nogal pissed, wel grappige dialogen daardoor. Overkill was wel goed, leuke show zetten ze op en Bobby is nog verassend goed bij stem.
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » di feb 24, 2009 12:15 pm

Jeroen schreef:Ik had het idee dat Dukes z´n dag niet had. Hij was nogal knorrig. Dat kon het publiek ook niet echt waarderen, waardoor hij een glas bier in z´n smoelwerk kreeg. Daarna kwam er een flinke rant over cocksuckers , die in a plane crash. Verder best een leuke show, Overkill trouwens ook.
Zo doet ie toch altijd? Heb hem nog nooit met een grote smile op z'n gezicht "it's a great honour to play for you beautiful people" horen zeggen :lol:

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » di feb 24, 2009 3:42 pm

Ik vind hem ook maar een zeikerd. Beetje lopen stoken door iedereen "Fuck you Rob!" te laten roepen, ik zie er de lol er niet van in.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Big Ron
Berichten: 1
Lid geworden op: ma mei 23, 2005 11:28 am

Bericht door Big Ron » di feb 24, 2009 3:51 pm

Die Dukes kan me niet snel genoeg oprotten, we weten zolangzamerhand wel dat het hier kut is en dat ze alleen in de states weten hoe het in een pit eraan toe hoort te gaan.

Blijf daar dan lekker stuk verveel.

Of neem een voorbeeld aan overkill, is ook beter voor je hart.

Gebruikersavatar
Vlekkie
Berichten: 624
Lid geworden op: di nov 11, 2008 8:50 pm
Locatie: Bij Boxmeer

Bericht door Vlekkie » di feb 24, 2009 4:02 pm

Elessar schreef:Altijd weer leuk om te zien hoe de skinheads het wederom weer weten te verpesten. Zo ook het geval in Uden.

Neem de pit. Aan de zijkant staan er altijd mensen gewoon te kijken, en bemoeien zich verder niet met het moshen. Onze kale vrinden vonden het wederom leuk om een willekeurig persoon murw te slaan. En dan niet één tik, maar meerdere echte harde beuken. Ik zie er de lol niet van in.
Het begon al bij de 1e band. Bijna de halve zaal was een pit van een paar man.
Bij Overkill is zelfs een vent van het balkon afgesprongen. Dit vind ik echt gewoon te ver gaan. Niemand ziet zoiets toch aankomen!

Maar voor de rest was het wel een vette show.
Dit was de 1e show waar het publiek zo uit zn dak ging bij de 1e band. 't KLonk ook vet.
Torture Squad vond ik de minste band van de avond, maar ook niet slecht.
Exodus was echt supervet.
Overkill super.
Prima avond gehad
2/6: Fortarock festival
30/6: Houten Deathfest
28/09: Secrets of the Moon
06/10: Overkill
26/10: Aurora Infernalis
14/12: Eindhoven Metal Meeting

Gebruikersavatar
!slayer!
Berichten: 3729
Lid geworden op: za okt 11, 2003 5:42 pm
Locatie: Zevenaar

Bericht door !slayer! » di feb 24, 2009 7:39 pm

Ik heb Enschede zondag bezocht en heb me wel aardig vermaakt.

Eerste band gemist.
Gama Bomb vind ik een gave band en ik kan het wel waarderen. Ook de zang vind ik bij de band passen, alleen jammer dat die de laatste tijd zoveel stemproblemen heeft.
Exodus was beter dan verwacht, maar ik kan die Rob Dukes niet uitstaan, wat een vervelende kerel. Doet echt afbreuk aan de band.
Overkill was gaaf. Live hebben ze me nog nooit teleurgesteld. Al met al dus een geslaagde avond.

Gebruikersavatar
!slayer!
Berichten: 3729
Lid geworden op: za okt 11, 2003 5:42 pm
Locatie: Zevenaar

Bericht door !slayer! » di feb 24, 2009 8:19 pm

Hehe, zag deze net ook nog:

Afbeelding

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » di feb 24, 2009 10:48 pm

GUTS GUTS GUTS GUTS ZOMBIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » wo feb 25, 2009 7:18 pm

Big Ron schreef:Die Dukes kan me niet snel genoeg oprotten, we weten zolangzamerhand wel dat het hier kut is en dat ze alleen in de states weten hoe het in een pit eraan toe hoort te gaan.

Blijf daar dan lekker stuk verveel.

Of neem een voorbeeld aan overkill, is ook beter voor je hart.
ook weer sterk overdreven. Ik heb totaal geen problemen met zijn zangcapaciteiten, live niet en op cd ook niet. Daarnaast vond ik em behoorlijk sympathiek toen hij niet op het podium stond. Maar goed, de heren waren pas om vier uur 's nachts in Enschede aangekomen, nog lam van de afterparty in Uden en in Enske bleek The Black Dahlia Murder nog bezig met de afterparty. Dus je snapt wel hoe dat gegaan is. Ze waren nog flink slecht. Jammer dat het nu invloed op hun 'mood' had (spel was verder wel goed)
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
gloomy88
Berichten: 1336
Lid geworden op: di aug 05, 2008 5:06 pm
Locatie: Tilburg (noord brabant)

Bericht door gloomy88 » do feb 26, 2009 12:57 am

Ik heb me toch lekker vermaakt weer.
Vond alleen het geluid wat hard staan.
[img]http://media.nuclearblast.de/openx/www/images/fd395dc9a150325eaefd6903672007d5.gif[/img]

Plaats reactie