Manowar zwei!

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25594
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » zo nov 02, 2008 11:42 pm

All Men Play On Ten vind ik dan weer net 1 van de minste nummers van het album, de liederen die ik hierboven al opsomde vind ik echt horen tot het beste wat de band ooit heeft geproduceerd. Helemaal Guyana (Cult Of The Damned) laat zien dat de band ook in staat is te zingen over minder cliche onderwerpen.

Battle Hymns vind ik leuk, maar in de vorm van Shell Shock, Death Tone en eerlijk is eerlijk, zelfs Metal Daze, vind ik dat ze enkele nietszeggende nummers erop hebben staan. Manowar is leuk, Fast Taker is erg gaaf, maar het zijn toch voornamelijk de twee epics die het album naar een hoger niveau tillen. Helemaal Dark Avenger, met dat prachtige gesproken middenstuk van Orson Welles, om vervolgens los te barsten in die fantastische uithaal en de up-tempo riffs/solo. Topwerk.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22655
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » zo nov 02, 2008 11:49 pm

Hehe, dat zijn ook weer nummers die het hier erg goed doen. :mrgreen:

Maargoed, ook de epische nummers weet ik ook wel te waarderen.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25594
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma nov 03, 2008 12:01 pm

Mmm, ik vind bij het Manowar concert op dvd 1 de vocals tegenvallen eigenlijk. Tijdens de gevoelige stukken klinkt Adams prima, maar op de ruigere stukken komt het er maar met moeite en horten en stoten uit.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » ma nov 03, 2008 12:57 pm

Ik vind dat de meer down right metal nummers het er ook goed vanaf brengen op Battle hymns. Vooral als je geen zin hebt in ellelange epische nummers van 10 minuten. (ik zeg Manilla road en Trouble).
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
Zagato
Berichten: 3699
Lid geworden op: do mar 31, 2005 12:29 pm

Bericht door Zagato » ma nov 03, 2008 2:28 pm

Lennert schreef:Helemaal Guyana (Cult Of The Damned) laat zien dat de band ook in staat is te zingen over minder cliche onderwerpen.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat er een familielid van een van de Manowar leden het slachtoffer van referent Jim is geworden.
a fool with a tool is still a fool
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » do feb 05, 2009 11:26 pm

A Norwegian hero has risen!

MANOWAR has found a promoter with the balls to bring us to the country of Norway!

His name is Kelly Aamodt. He and his team are true viking warriors!


Kelly along with The Atomic Agency have sworn to bring Manowar's triumphant return to Norway with very special guests HOLYHELL.

On July 10, 2009 Manowar will headline the Norway Rock 2009 set to take place in Kvinesdal.

For more information, tickets and directions please visit www.norwayrock.no/.

Make no mistake, this is the one and only exclusive Scandinavian festival appearance of the kings of metal in 2009.

We call all warriors from Finland, Sweden, Denmark and the world over to stand beside our Norwegian brothers in our battle against false metal. The Kings Of Metal will crack the earth in Kvinesdal!

More tour dates for 2009 will be announced shortly, including the third edition of the Magic Circle Festival.
Nou, als een Nederlandse promoter graag zo'n persbericht over zichzelf over de hele wereld wil zien rondgaan, dan weet hij wat hem te doen staat. 8)

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25594
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » vr feb 06, 2009 10:56 am

Kijk, een ware held inderdaad!
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » vr feb 06, 2009 11:11 am

Mjin god het wordt steeds megalomaner met onze "Warriors". Ik zou liever zien dat ze die Karl Logan en de drumcomputer van de laatste paar albums eruit zouden knikkeren en met Ross en een meer acoustische versie van Scott Columbus een echt goed album uit de grond stampen, dan zouden ze misschien een reden hebben zo'n persbericht eruit te doen.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6786
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » vr feb 06, 2009 11:38 am

Hmm, misschien toch nog een MCF dit jaar. :)

In Nederland zullen ze toch wel niet komen..

leonard
Berichten: 266
Lid geworden op: di sep 05, 2006 9:52 pm

Bericht door leonard » vr feb 06, 2009 12:17 pm

Ook ik ben na de eerste 4 albums van Manowar afgehaakt, vooral door het steeds erger wordende (Spinal Tap in het kwadraat) image van de band.

Ik vind "Into Glory Ride" hun beste album alhoewel op het eind ik het epische bombastische wel even gehad heeft.
De charme van hun eerste zijn die enkele gewone nummers die meer rock als metal zijn in combi met hun bombastische nummers.
HTE is gewoon een goed album en hun 4de is volgens mij het meest ondergewaardeerde album van ze.

Ik heb ze ergens eind jaren 80 in Paradiso gezien en alhoewel het muzikaal heel goed was verpestte hun presentatie en image voor mij het concert.

Echter ben ik toch benieuwd naar hun latere werk.

Wat is nu een goed album van ze even uitgezonderd de eerste 4 ?

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23007
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » vr feb 06, 2009 12:49 pm

De vier erna.
Kings Of Metal is geniaal, al denk ik dat jij je gaat ergeren aan het imago wat ze neerzetten op die plaat.

Nah, gewoon alles behalve de laatste twee luisteren.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » vr feb 06, 2009 1:09 pm

De laatste twee zijn ook gaaf, alleen niet voor iedereen weggelegd. Gezien het feit dat je het aan het eind van IGR wel gehad hebt met het epische, bombastische, zou ik ze inderdaad laten liggen als ik jou was.

Niks mis het met Manowar-imago overigens.


Oh, en help me onthouden dat als ik ooit toevallig rijk en vermogend ben, dat ik Manowar naar Nederland haal. (Biiiig Cojones, je weet)
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » vr feb 06, 2009 1:12 pm

dako schreef:De vier erna.
Kings Of Metal is geniaal, al denk ik dat jij je gaat ergeren aan het imago wat ze neerzetten op die plaat.

Nah, gewoon alles behalve de laatste twee luisteren.
Fighting the world is het ergste glam album dat ik ooit gehoord heb, kinfs of metal is iets beter maar een nummer als "pleasure slave" slaat echt alle planken mis. Als ik uit het "latere" werk een album zou moeten kiezen vind ik "triumph of steel" nog wel de moeite omdat die zo lekker vet en snel is.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

leonard
Berichten: 266
Lid geworden op: di sep 05, 2006 9:52 pm

Bericht door leonard » vr feb 06, 2009 1:17 pm

O.K duidelijk.
Het image bij die eerste 4 albums was er natuurlijk ook al maar ineens werden hun teksten wel erg simpel (had Judas Priest ook een tijdje last van).
Een vriend van mij is er nog mee doorgegaan, toch maar wat lenen.
Zijn die laatste 2 zo slecht dan, ander soort metal ineens ofzo...

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » vr feb 06, 2009 2:41 pm

enforcer schreef:[..]Fighting the world is het ergste glam album dat ik ooit gehoord heb, kinfs of metal is iets beter
Ik zou Fighting The World toch geen glam metal noemen. Dan zou een Judas Priest album als British Steel ook glam metal zijn, omdat daar wat toegankelijke nummers en meezingers als Living After Midnight en United op staan. Op Fighting The World staan toch ook geweldige, epische heavy metal songs als Black Wind, Fire And Steel en de remake van Defender. Ik luister nog steeds graag naar het gehele album, terwijl Kings Of Metal op een enkel nummer na gewoon tot hun beste werk behoort. Ik heb zelfs de indruk dat dat hun meest populaire album is.

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » vr feb 06, 2009 2:51 pm

leonard schreef: Zijn die laatste 2 zo slecht dan, ander soort metal ineens ofzo...
Nee, alleen ze hebben wel een shitload aan keyboardintro's en intermezzo's, dat haalt de vaart er nogal uit.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » vr feb 06, 2009 2:54 pm

Ik vind FTW een vreselijk album met een VEEL te gladde glam productie en een drumcomputer op drums. Drums of Death systeem staat er geloof ik in het boekje, verkapte naam voor een BOSS DR drummachine LOL.

Black Win Fire and Steel is in aanleg misschien wel een aardig nummer maar zo belabberd uitgevoed dat ik er echt niet naar kan luisteren. "Defender" is een supergaaf nummer, maar de remake is ook weer te. Kings Of Metal is beter, vooral vanwege een paar goede epische manowar nummers. Maar er staan teveel fillers, introotje, intermezzos, geklooi en een paar slechte glamrock nummers op en op een CD met 10 of 11 nummers is dat gewoon funest IMO.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » za feb 07, 2009 1:06 pm

enforcer schreef:[..]


Fighting the world is het ergste glam album dat ik ooit gehoord heb, kinfs of metal is iets beter maar een nummer als "pleasure slave" slaat echt alle planken mis. Als ik uit het "latere" werk een album zou moeten kiezen vind ik "triumph of steel" nog wel de moeite omdat die zo lekker vet en snel is.
Pleasure slave is geweldig man, en alles met Ross als gitarist zijn geweldige albums.
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
dudes
Berichten: 533
Lid geworden op: di aug 15, 2006 9:52 pm
Contacteer:

Bericht door dudes » za feb 07, 2009 1:47 pm

Gilbert schreef:
A Norwegian hero has risen!

MANOWAR has found a promoter with the balls to bring us to the country of Norway!

His name is Kelly Aamodt. He and his team are true viking warriors!

Het is meer dat ze een erg kleine fantasie hebben wat betreft het opstellen van nieuwsbrieven. Deze zin hebben ze ook gebruikt voor Frankrijk en Romenië.( A French hero has risen! MANOWAR has found a promoter with the balls to bring us to the country of France!, A Romanian hero has risen! MANOWAR has finally found a promoter with the balls to bring us to the country of Romania! )
Denk dat dat voor een boeker al een reden kan zijn om Manowar niet te boeken. :wink:

Gebruikersavatar
dudes
Berichten: 533
Lid geworden op: di aug 15, 2006 9:52 pm
Contacteer:

Bericht door dudes » di mar 03, 2009 9:28 pm

- "They can't stop us, let them try, for heavy metal come to Loreley in July!" Feeding on a steady diet of lightning bolts and thunder, MANOWAR is ready to unleash that energy on the next Magic Circle Festival! Saturday, July 18, 2009 is the date for history to be made when metal meets the myth, the magic and the legend of the Loreley. High above the most treacherous part of Germany's Rhine River, MANOWAR stands prepared to awaken the wrath of the siren with heavy metal allies HolyHell, Metalforce and others yet to be announced as well as a very special guest appearance by a legend in his own time, Germanys most famous fantasy author Wolfgang Hohlbein.

This year, the siren's voice will ring with the power of heavy metal, calling all metal warriors to join in MANOWAR's battle to keep the spirit of heavy metal alive. With festivities starting on the afternoon of July 16 MANOWAR will reward its warriors with the best Germany has to offer when it comes to beauty, romance, danger, history and legends of epic proportions... and we're just talking about the grid coordinates surrounding the venue!

Pre-sale tickets for die-hard fans only are available now for 75 EUROS and will be available soon through regular outlets, but before that MANOWAR has compiled a new Ultimate Fan package for 2009 Magic Circle Festival so irresistible that it will be offered for a limited time and limited quantity as pre-sale only available at http://www.magiccirclefestival.com/

In their never ending quest MANOWAR again bring the ultimate metal experience to their fans.

The Magic Circle Festival III ULTIMATE FAN PACKAGE!

For those who are thirsting to drink from the pool of molten metal filled by the blood, sweat and tears of MANOWAR's efforts on behalf of its fans... then PROST! Your cup runneth over with the Magic Circle Festival III Ultimate Fan Package... ON SALE NOW EXCLUSIVELY... for a limited time only!

Each Fan Package includes:

1. Ultimate Fan Festival Ticket complete with laminate and lanyard.
2. Designated Ultimate Fan Seating for this year's most unforgettable metal concert!
3. Meet and Greet / Autograph Session with MANOWAR, HolyHell, Metalforce, Wolfgang Holbein and others!
4. Mr. Metal's Ultimate Fan BBQ.
5. Backstage Area Tour: includes ONSTAGE experience during sound check, your picture taken onstage by MANOWARs official photographer and printed as a poster. Wow!
6. Magic Circle Festival III T-Shirt.
7. Festival Parking Pass.
8. Access to Ultimate Fan Campground.

Priceless for any metal fan... but for MANOWAR's Ultimate Fans...

Only 350 Euros.
Available for a limited time and quantity only!
Exclusively at http://www.magiccirclefestival.com/

For the more ticket information, full festival program, line up and more details check on http://www.magiccirclefestival.com/



Tja....

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » di mar 03, 2009 9:37 pm

cool.

erg gave locatie, en niet eens zo heel ver weg!
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » di mar 03, 2009 11:37 pm

Fijn dat het nu blijkbaar dichterbij is, jammer dat de ticketprijs fors is gestegen. Volgens mij was het twee jaar geleden nog 10 euro voor een dagkaart. Nu was dat wel een speciale actie, maar dan lijkt een prijs van 75 euro voor de komende editie naar verhouding wel erg hoog. Ik ben benieuwd wat voor acts er nog bijkomen. Vorig jaar hadden ze een indrukwekkende line-up, al ging er achter de schermen blijkbaar iets grondig mis, waardoor Whitesnake en Def Leppard op het laatste moment afzegden.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25594
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » wo mar 04, 2009 9:36 am

Ik ben nog steeds benieuwd wat daar nu fout ging in ieder geval.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6786
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » wo mar 04, 2009 11:39 am

Vorig jaar kosten de tickets toch ook al rond de 75 euro?

Wel relax: nu is het nog maar 220 km van huis. Als er nog wat vette bands bijkomen ben ik er weer bij!

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » wo mar 04, 2009 12:00 pm

Johan schreef:Vorig jaar kosten de tickets toch ook al rond de 75 euro?
Ik heb het even nagezocht: Vorig jaar was het 80 euro voor drie dagen, met naast twee keer Manowar aansprekende artiesten als Alice Cooper, Ted Nugent, WASP, Doro en eigenlijk ook Def Leppard en Whitesnake (al kwamen die uiteindelijk niet opdagen). Nu is het 75 euro voor slechts een dag. Dan moeten er toch wel redelijk wat grote namen bijkomen, om die prijs van 75 euro te rechtvaardigen.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » wo mar 04, 2009 12:24 pm

er staat dat de "festiviteiten" op de 16e al beginnen, terwijl het festival pas de 18e is. Wat is er dan de 17e?
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » wo mar 04, 2009 12:30 pm

Lennert schreef:Ik ben nog steeds benieuwd wat daar nu fout ging in ieder geval.
Ik ook. Het enige wat zowel de organisatie als de bands hebben losgelaten is volgens mij dat er "contractual difficulties" waren. Ik ben afgelopen jaar zelf niet op het festival geweest, dus ik weet niet wat DeMaio daar toen op het podium over gezegd heeft. Er waren echter niet bijzonder veel kaartjes verkocht (zo'n elfduizend drie-dagen-tickets) en met het platenlabel gaat het volgens mij ook niet best (gezien bijvoorbeeld de problemen met Rhapsody Of Fire). Dus het zou me niet verbazen als Magic Circle gewoon geen geld had om Def Leppard en Whitesnake het volle afgesproken bedrag te betalen. Maar dat is maar een theorie.

Wacken_Open_Air
Berichten: 369
Lid geworden op: di aug 07, 2007 5:26 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Wacken_Open_Air » wo mar 04, 2009 1:01 pm

Ik heb het idee dat Manowar zichzelf af en toe benadeelt door de houding van Joey.

Gebruikersavatar
Jens
Berichten: 400
Lid geworden op: vr jan 20, 2006 10:38 pm

Bericht door Jens » wo mar 04, 2009 2:12 pm

Took schreef:er staat dat de "festiviteiten" op de 16e al beginnen, terwijl het festival pas de 18e is. Wat is er dan de 17e?
Je mag lekker eten en drinken met "brothers", terwijl je kan genieten van drie kwartier snaredrum, cimbalen getik en wat gitaareffectjes. Daarna wordt er gestemd of de pa wel luid genoeg is, anders een nog grotere !

Het probleem vorig jaar was $$$. Ondanks de fenomenale locatie vrees ik voor de opkomst, ik ga wellicht dit jaar toch passen.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6786
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » wo mar 04, 2009 3:14 pm

Took schreef:er staat dat de "festiviteiten" op de 16e al beginnen, terwijl het festival pas de 18e is. Wat is er dan de 17e?
Waarschijnlijk zijn ze nog volop vanalles aan het plannen en weten ze nog niet zeker of het haalbaar is om ook de 17e bands te boeken.

Gebruikersavatar
dudes
Berichten: 533
Lid geworden op: di aug 15, 2006 9:52 pm
Contacteer:

Bericht door dudes » wo mar 04, 2009 4:04 pm

Took schreef:er staat dat de "festiviteiten" op de 16e al beginnen, terwijl het festival pas de 18e is. Wat is er dan de 17e?
Het is sowieso wat karig de informatie. Geen idee wat de mogelijkheden daar zijn om te camperen of dat je een camping in de buurt moet zoeken.
Heb het idee dat de 16e en 17e meer is voor de gene die voor " slechts " 350 euro een vip kaart kopen.
Weet ook niet of ik ga. Vorig jaar en het jaar daarvoor wel geweest, maar voor weer holyhell en metalforce(majesty) ga ik liever naar Frankrijk ofzo om ze te zien. Betere line-up daar en denk beter georganizeerd. Een ding is zeker die 350 euro gaat het niet worden.

Wacken_Open_Air
Berichten: 369
Lid geworden op: di aug 07, 2007 5:26 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Wacken_Open_Air » wo mar 04, 2009 4:57 pm

Manowar kennende komen ze voor elke scheet met een nieuwsbrief.

Gebruikersavatar
dudes
Berichten: 533
Lid geworden op: di aug 15, 2006 9:52 pm
Contacteer:

Bericht door dudes » wo mar 04, 2009 6:06 pm

...maar die nieuwsbrieven bevatten vaak een hele hoop zinnen met weinig informatie.
:)

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » wo mar 04, 2009 6:35 pm

Ben benieuwd wat er nog bij komt. Toch maar in de gaten houden, want Manowar wil ik toch wel eens zien.

Wacken_Open_Air
Berichten: 369
Lid geworden op: di aug 07, 2007 5:26 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Wacken_Open_Air » wo mar 04, 2009 10:41 pm

Je hoeft ze in principe ook maar één keer te zien :P
Veel verandert er toch niet aan de optredens.

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23007
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » do mar 05, 2009 12:27 am

Nou en.
Het eerste pilsje van de dag verandert ook nooit, maar blijft verrot goed te doen.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Mr Brownstone
Berichten: 720
Lid geworden op: za sep 30, 2006 11:00 am
Locatie: Assen

Bericht door Mr Brownstone » do mar 05, 2009 9:10 am

dudes schreef:...maar die nieuwsbrieven bevatten vaak een hele hoop zinnen met weinig informatie.
:)
Daar is het Manowar voor...veel geblaat, weinig inhoud... :roll:
The more fuck off the name, the more fuck off the band!

Gebruikersavatar
dudes
Berichten: 533
Lid geworden op: di aug 15, 2006 9:52 pm
Contacteer:

Bericht door dudes » do mar 05, 2009 11:46 am

Personal Message from Joey DeMaio
At this point in time I had to take a moment to express the bands appreciation for the unbelievable faith our family of metal has shown to us once again and to the world.

In time, the whole of the truth will be told as to just how much adversity we have faced in bringing MCF III to you all, now is not the time. For one minute I will stop to drink a beer with my brothers in Manowar and the Magic Circle Family and we will hold our glasses high in the name of the greatest and strongest and most fantastically loyal fan family in the world. Together we have accomplished our dream, we have built a festival for our fan family, a place where each year we will all meet to celebrate our individuality as people and the common bond that holds us together as The True Defenders Of Steel. We are already planning 2010, 2011, and 2012. Be ready for an announcement from the stage about 2010, following the one and only exclusive performance of our new album.

This next part of my message is for all who tried to stop us.

FUCK YOU, ASSHOLES ! YOU FAILED !
We will be on the ground this year and for many years to come, please don't die now, live long and suffer each day of your life knowing you were born a FUCKING LOSER. Then see if you can at least accomplish one thing right in your life and then KILL YOURSELF SO WE CAN PISS ON YOUR GRAVE.

MANOWAR FANS HAVE TRIUMPHED AGAIN
HAIL AND KILL
Joey DeMaio


http://manowar-fans.blogspot.com/


:lol: Schiet Joey soms niet een beetje door ? Ben wel benieuwd wat ze nog aan bands kunnen krijgen. Neem aan dat de meeste die plannen hadden om van de zomer te gaan toeren zijn geboekt.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » do mar 05, 2009 11:50 am

z'n message aan iedereen die hun probeerde tegen te houden vind ik nou niet echt bij hem passen.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23007
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » do mar 05, 2009 11:51 am

Ach, als je geen goeie albums meer hoeft te maken heb je tijd over voor dit soort geneuzel.
Tijd dat iemand die kerel 's een trap tegen z'n hol geeft.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Das Gesicht
Berichten: 1732
Lid geworden op: vr mei 13, 2005 8:12 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Das Gesicht » do mar 05, 2009 12:10 pm

Wie zijn toch die geheimzinnige mensen die Manowar proberen tegen te houden?
Ik vind die hele show rond die band eerlijk gezegd maar lachwekkend.
:lol:
http://soundcloud.com/snaggle-tooth Check de muzak die ik gemaakt heb :p

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Dimas » do mar 05, 2009 12:15 pm

Ik zou me als bandlid van Joey kapot schamen als je dit soort berichten naar buiten brengt.

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » do mar 05, 2009 12:42 pm

Laat ze godverdomme maar weer eens een degelijke plaat uitbregen, want dat hebben ze in mijn ogen na het vertrek van Ross niet meer gedaan.

Met hun runen.
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » do mar 05, 2009 1:03 pm

ik vond dat ze met Gods Of War eigenlijk juist hun eerste fatsoenlijke plaat hebben uitgebracht :P

in tegenstelling tot al die ouwe cheesy bagger... Die laatste was tenminste nog leuk cheesy.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » do mar 05, 2009 3:57 pm

Cheesy bagger ?

Ik snap dat je sommige dingen van bijv. FTW of KOM niet echt serieus kan nemen. Maar wat kan je wel serieus nemen bij veel heavy metal bands. Nee Manowar leverde met ross stuk voor stuk kwaliteit platen af.
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
Sentinel
Berichten: 1424
Lid geworden op: di mar 13, 2007 1:33 pm
Locatie: Landgraaf

Bericht door Sentinel » do mar 05, 2009 5:19 pm

Took schreef:
in tegenstelling tot al die ouwe cheesy bagger... Die laatste was tenminste nog leuk cheesy.
Dat zeggen alleen mensen die ouwe Manowar nog nooit hebben gehoord. Ouwe Manowar cheesy bagger noemen hoort niet bij iemand die zich metalfan noemt. Er zit meer metal in ouwe cheesy Manowar dan in alle metal die na 1990 is uitgekomen, inclusief Manowar, zo 8)
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Gebruikersavatar
Mr Brownstone
Berichten: 720
Lid geworden op: za sep 30, 2006 11:00 am
Locatie: Assen

Bericht door Mr Brownstone » do mar 05, 2009 6:55 pm

Sentinel schreef:[..]


Dat zeggen alleen mensen die ouwe Manowar nog nooit hebben gehoord. Ouwe Manowar cheesy bagger noemen hoort niet bij iemand die zich metalfan noemt. Er zit meer metal in ouwe cheesy Manowar dan in alle metal die na 1990 is uitgekomen, inclusief Manowar, zo 8)
Tja..als je na 25 jaar nog steeds niet verder komt dan dezelfde uitgekauwde muzikale cliches en dito teksten, dan moet je je als band toch diep gaan schamen...
The more fuck off the name, the more fuck off the band!

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » do mar 05, 2009 7:25 pm

Valt mee, de grootste bashers hier zijn uiteraard weer degene die het niet tot matig kennen. Vroege Manowar was vooruitstrevend en cliché alleen in sommige tekstuele stukken. Tot en met Hail to England waren ze zelfs vooruitstrevend in het Heavy Metalwereldje. Daarna blijven ze trouw aan hun muziek. Hun muziek cliche noemen is onzin, de teksten kan ik inkomen, maar niet minder cliché dan de rest van de muziekwereld. Alleen anders cliché.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » do mar 05, 2009 9:33 pm

Ik vind wel dat het na Kings of metal flink is afgezakt op muzikaal vooruitstrevend vlak.

Maar alles daarvoor is in één woord geniaal. Van de zang, gitaar, bas en drums tot de hele act eromheen. Iets om trots op te zijn als metalfan, niet om te schamen. Wil je je schamen ? Ga dan naar Dragonforce luisteren.
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
Mr Brownstone
Berichten: 720
Lid geworden op: za sep 30, 2006 11:00 am
Locatie: Assen

Bericht door Mr Brownstone » do mar 05, 2009 9:41 pm

Strijdkreet schreef:Ik vind wel dat het na Kings of metal flink is afgezakt op muzikaal vooruitstrevend vlak.

Maar alles daarvoor is in één woord geniaal. Van de zang, gitaar, bas en drums tot de hele act eromheen. Iets om trots op te zijn als metalfan, niet om te schamen. Wil je je schamen ? Ga dan naar Dragonforce luisteren.
Dan vind ik Dragonforce muzikaal gezien stukken interessanter dan 25 jaar Manowar bij elkaar en dat alleen vanwege de technische capriolen van de gitaristen...
The more fuck off the name, the more fuck off the band!

Plaats reactie