Accept

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22652
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » za apr 14, 2007 1:03 pm

Accept is zo ontzettend gaaf, god, wat ik heb ik genoten van hun laatste concert op Graspop.

Ik heb alleen nog steeds geen plaat van hun, da's dan wel weer minder gaaf.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
vengeancefan
Lult over cdtjes
Berichten: 1701
Lid geworden op: vr dec 15, 2006 10:07 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door vengeancefan » za apr 14, 2007 10:54 pm

Accept is tijdloos....toen ik voor t eerst Fast As A Shark hoorde was ik verkocht......en UDOs Live In Russia is een dijk van een plaat. OK het is veel van hetzelfde...maar als je van dat "zelfde" houdt kan het niet kapot.
Heb Accept 2x live gezien daar dat is jaaaaaaren geleden...laatste keer Aardschokdag Den Bosch geloof ik (ehm,...da's een jaar of 23 geleden?????)

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24866
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma mei 07, 2007 1:20 pm

zeer binnenkort ligt ook weer een nieuwe U.D.O. plaat in de winkels

review:
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=3609
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » ma mei 07, 2007 2:53 pm

Wat een lelijke cover zeg :lol:
It's the end of time

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma mei 07, 2007 2:55 pm

Zeer zeker...

Maar goed, U.D.O. zit voor mij in hetzelfde straatje als Motorhead en AC/DC: ik hoef er niet zo nodig een album van te kopen. 1 is voldoende.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » ma mei 07, 2007 3:01 pm

Lennert schreef:Zeer zeker...

Maar goed, U.D.O. zit voor mij in hetzelfde straatje als Motorhead en AC/DC: ik hoef er niet zo nodig een album van te kopen. 1 is voldoende.
De laatste UDO platen zijn niet echt fantastisch en nogal hetzelfde, maar bands als Motörhead en AC/DC zijn toch een stuk beter en hebben echt wel zulke goede albums dat je er toch redelijk wat van moet aanschaffen, als is het bij AC/DC na de dood van Bon Scott wel wat wisselvallig geworden.
It's the end of time

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma mei 07, 2007 3:02 pm

Weet ik, maar ik vind de stijl die ze spelen daarvoor gewoon niet interessant genoeg ;)
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » ma mei 07, 2007 3:05 pm

Lennert schreef:Weet ik, maar ik vind de stijl die ze spelen daarvoor gewoon niet interessant genoeg ;)
Dan hoef je er geeneen album van, niet 1.
It's the end of time

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » ma mei 07, 2007 3:06 pm

Lennert schreef:Weet ik, maar ik vind de stijl die ze spelen daarvoor gewoon niet interessant genoeg ;)
Helemaal mee eens. ACDC en Motorhead zijn eigenlijk gewoon domme boer'n rockbands voor de massa, ordinaire 'farmermetal', en missen voor mij de diepgang die juist veel metalbands voor mij interessant maken.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma mei 07, 2007 3:08 pm

Dragonforce schreef:[..]
Dan hoef je er geeneen album van, niet 1.
Heb je wel gelijk in, maar ik heb zo'n vervelende tik om bepaalde klassiekers toch wel in huis te willen hebben :P
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma mei 07, 2007 3:26 pm

Ik heb vandaag ook de nieuwe UDO beluisterd en ik vind hem toch wel tegen vallen. Ik vind de sound niet zo gewelldig. Dit is dan wel na 1 luisterbeurt.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24866
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma mei 07, 2007 4:00 pm

Orklord schreef:Ik heb vandaag ook de nieuwe UDO beluisterd en ik vind hem toch wel tegen vallen. Ik vind de sound niet zo gewelldig. Dit is dan wel na 1 luisterbeurt.
ik zou hem zeker nog meer luisteren

ik vind het de beste van de laatste drie albums
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24866
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » vr mei 25, 2007 8:34 am

ik had een interview met Udo Dirkschneider

en heb dat nog uitgetypt ook!

http://www.metalfan.nl/interviews.php?id=530
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » vr mei 25, 2007 12:22 pm

Eru Iluvatar schreef:[..]ACDC en Motorhead zijn eigenlijk gewoon domme boer'n rockbands voor de massa, ordinaire 'farmermetal', en missen voor mij de diepgang die juist veel metalbands voor mij interessant maken.
Ik luister graag en veel naar AC/DC, Motörhead, Accept, Status Quo en aanverwanten (al ben ik wat minder bekend met U.D.O.). Ik ben opgegroeid in een boerendorp, zou het daardoor komen? Ach, dan ben ik maar een boer. :D

Gebruikersavatar
Metal79
Berichten: 544
Lid geworden op: ma mei 21, 2007 2:33 pm
Locatie: A-locatie

Bericht door Metal79 » vr mei 25, 2007 1:09 pm

Gilbert schreef:[..]
Ik luister graag en veel naar AC/DC, Motörhead, Accept, Status Quo en aanverwanten (al ben ik wat minder bekend met U.D.O.). Ik ben opgegroeid in een boerendorp, zou het daardoor komen? Ach, dan ben ik maar een boer. :D
Boer'nrockbands? Vind ik ook kras uitgedrukt, maar 't is ook wel weer een geuzennaam.
Soms heb je gewoon zin om bijvoorbeeld ouwe Quo of Motörhead te draaien, dat zijn toch stemmingmakers in positieve zin. En tussen Accept en U.D.O. zit ondanks Dirkschneider toch een kwaliteitsverschil. Platen als 'Breaker' en 'Restless and wild' zou ik bepaald niet in de simpelmanscategorie willen wegzetten.

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » vr mei 25, 2007 3:45 pm

Metal79 schreef:[..]


Boer'nrockbands? Vind ik ook kras uitgedrukt, maar 't is ook wel weer een geuzennaam.
Soms heb je gewoon zin om bijvoorbeeld ouwe Quo of Motörhead te draaien, dat zijn toch stemmingmakers in positieve zin. En tussen Accept en U.D.O. zit ondanks Dirkschneider toch een kwaliteitsverschil. Platen als 'Breaker' en 'Restless and wild' zou ik bepaald niet in de simpelmanscategorie willen wegzetten.
Inderdaad, en AC/DC & Motörhead zijn heerlijke boerenmetal bands. Het hoeft niet altijd zo ingewikkeld en afwisselend.
It's the end of time

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24866
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » vr dec 14, 2007 6:58 pm

voor accept fans die het udo solowerk niet kennen, er verschijnt komende week een best-of cd van zeventig minuten, inclusief twee nieuwe songs en een akoestische versie van balls to the wall
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24866
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » di dec 25, 2007 10:30 am

Kriestof schreef:voor accept fans die het udo solowerk niet kennen, er verschijnt komende week een best-of cd van zeventig minuten, inclusief twee nieuwe songs en een akoestische versie van balls to the wall
review staat er nu:
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=4287
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » wo mar 25, 2009 12:43 pm

Ik kan geen afzondelijke draad over U.D.O. ontdekken (schande!), dus daarom post ik het hier maar:

U.D.O. komt met nieuwe single en langspeler

De Duitse heavy metal band U.D.O. neemt momenteel het twaalfde studio-album op. Het werkje krijgt de titel Dominator mee; net als het meest recente W.A.S.P. album dus. Op 21 augustus dient de nieuwe U.D.O. langspeler in de winkel te liggen. Daarvoor kun je echter al nieuw werk beluisteren van de rond voormalig Accept-zanger Udo Dirkschneider samengestelde groep. Op 26 juni, de dag dat de formatie aantreedt op het Bang Your Head festival, zal er namelijk een gelimiteerde nieuwe single verschijnen, getiteld Infection. Naast het titelnummer zal de single twee non-album tracks bevatten en twee live opgenomen songs. Op het Bang Your Head festival heeft de band bovendien een signeer- en luistersessie gepland, waarbij het gehele nieuwe album te beluisteren zal zijn.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » zo mei 17, 2009 11:07 am

Accept-reünie zonder Udo Dirkschneider

Gitaristen Wolf Hoffmann en Herman Frank, bassist Peter Baltes en drummer Stefan Schwarzmann hebben besloten om de klassieke Duitse heavy/power metal formatie Accept nieuw leven in te blazen. De legendarische frontman Udo Dirkschneider zal er deze keer echter niet bij zijn. Hij geeft de voorkeur aan zijn eigen band U.D.O., waarmee hij op 21 augustus een nieuwe langspeler uit zal brengen, getiteld Dominator. Zijn vervanger bij Accept is voormalig TT Quick vocalist Mark Tornillo. Met hem zal Accept op toernee gaan en een nieuwe plaat opnemen. Op Accepts officiële website kun je alvast wat jamsessies met de nieuwe zanger beluisteren.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » zo mei 17, 2009 11:09 am

Hmm Accept hoeft van mij niet zo zonder Udo.

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » zo mei 17, 2009 11:10 am

Hm, de vraag is wat we daar aan hebben, nu hebbe we eigenlijk twee halve bands. Een Accept zonder Udo, en zijn soloband die ook voor de helft van de tijd Acceptnummers speelt...
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » zo mei 17, 2009 11:26 am

Accept zonder Udo is ook niet het eerste waar ik op hoop, maar ik moet zeggen dat Mark een zeer goede Udo in zich heeft. :lol:
It's the end of time

Naaktslak
Berichten: 9
Lid geworden op: vr nov 09, 2007 2:09 am

Bericht door Naaktslak » zo mei 17, 2009 1:47 pm

Eru Iluvatar schreef:[..]


Helemaal mee eens. ACDC en Motorhead zijn eigenlijk gewoon domme boer'n rockbands voor de massa, ordinaire 'farmermetal', en missen voor mij de diepgang die juist veel metalbands voor mij interessant maken.
Dan mag jij je gehoorgangen wel eens laten doorspoelen.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma mei 18, 2009 9:33 am

Eru Iluvatar schreef:[..]


Helemaal mee eens. ACDC en Motorhead zijn eigenlijk gewoon domme boer'n rockbands voor de massa, ordinaire 'farmermetal', en missen voor mij de diepgang die juist veel metalbands voor mij interessant maken.
hahah dat is wel heel kortzichtig, dat soort bands heeft juist de groove die de meeste metalbands ontbeert. waar de meeste metalbands vaak verzinken in kille techniek zijn het dit soort bands die de rockende ballen hebben. Ik kan zowel met metal als met rock prima uit de voeten.

Ik weet dat veel metalheads zo'n zelfde elitaire benadering hebben (alsof alleen domme boeren van bijv. AC/DC houden omdat ze de oh zo verheven techniek/snelheid/diepgang van de meeste metalband niet "begrijpen") als jij (dus voel je niet persoonlijk aangesproken), ergens stoort dat me. Een band als Motorhead of Accept (om over AC/DC maar helemaal te zwijgen) staan op een niveau dat de meeste metalbands nooit zullen bereiken en voor een reden. De diepgang bij dat soort bands zit hem misschien niet in het aantal breaks/notenregen maar hij is er wel degelijk.

Ik sta zelf met gemak de ene avond bij Forbidden en de andere bij ZZ Top.

Maar effe on topic, ik vind die nieuwe samples niet slecht klinken, maar ergens is het gedoemd te falen. Ze hebben het al eerder geprobeerd met David Reece op zang en dat was een zielige poging. Deze zanger klinkt beter en Wolf Hoffman is een gitarist die zeker gehoord moet worden....ik ben benieuwd.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » ma mei 18, 2009 9:41 am

De poll op de frontpage gaat over het recente Accept/Udo nieuws.

Stemmen doe je via deze link:
http://www.metalfan.nl/pollBooth.php?pollID=63
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

leonard
Berichten: 266
Lid geworden op: di sep 05, 2006 9:52 pm

Bericht door leonard » ma mei 18, 2009 12:41 pm

Nu is Udo niet echt een wereldzanger, zijn er 3 van de 5 originele leden bij van het album "Restless and Wild" en waren ze altijd nogal wisselvallig.

Laat maar komen dus, eigenlijk vind ik alleen de allereerste "Accept" uit 1979 en "Breaker" uit 1981 echt goed.

Thuis straks even die samples luisteren, ben benieuwd.

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door Edwynn » ma mei 18, 2009 7:57 pm

Ik ben wel benieuwd. Accept speelt een soort heavy metal die ik altijd wel kan aanhoren.
Met Udo zou leuk zijn natuurlijk, maar ik vind zijn aanwezigheid niet noodzakelijk. Soms verveelt hij me. Daarnaast ben ik dan ook die ene ziel die Eat The Heat wel goed vind.
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

Gebruikersavatar
vengeancefan
Lult over cdtjes
Berichten: 1701
Lid geworden op: vr dec 15, 2006 10:07 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door vengeancefan » ma mei 18, 2009 11:45 pm

ik ben benieuwd hoe het zonder Udo klinkt.
Als het klinkt zoals de solo cd van Herman Frank dan belooft het nog wat :-)

drdennuz
Berichten: 324
Lid geworden op: do jan 12, 2006 3:24 pm
Locatie: Ommen

Bericht door drdennuz » di mei 19, 2009 8:14 am

pff ik heb een versie van het nummer Balls To The Walls gehoord met deze nieuwe zanger en eerlijk waar.. Ik hoop dat het een grap is..

Wat een draak van een zanger... UDO's stem is karakteristiek.. niet mooi.. maar het maakt de muziek wel tot wat het is en dat is gewoon een goede stevige pot metal...maar als iemand een karakteristiek stemgeluid ook maar een klein beetje probeert te imiteren dan klinkt het naar mijn mening gewoon totaal niet...

Nee ik haak af als het zo moet:P

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 22968
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » di mei 19, 2009 8:53 am

Metal Heart is een van de betere albums allerfokkingtijden.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » di mei 19, 2009 9:02 pm

Zo is het maar net, topplaat. Midnight Mover, Metal Heart, Living for Tonite, wat een gaafheid.

Die eerste is het vetst though, zomerse meezinger.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22652
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » wo mei 20, 2009 11:08 am

Behalve als je Dimmu Borgir heet.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door Edwynn » wo mei 20, 2009 12:43 pm

Wat een afgrijslijke verkrachting is dat inderdaad. Alle stoerheid in één klap uit het nummer geslagen door die beschilderde Noorse puistenpubers.
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 22968
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » wo mei 20, 2009 12:43 pm

Doen ze vaker.
Burn In Hell en Hallowed Be Thy Name (of was dat Cradle?) waren ook om te jenken.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » vr mei 22, 2009 6:22 pm

HBTN was door Cradle, stelletje fopnegers.

Accept is zeer goed te pruimen inderdaad, naar aanleiding van dit topic mn oude lp's maar weer opgesnort. Vooral Metal heart, Breaker en Restless and wild draaien hier nu weer de hele dag rondjes.
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Bericht door ketter » vr mei 22, 2009 6:50 pm

Hm, volgens mij ben ik de enige op deze aardbol die de cover van dimmu juist zeer gaaf vind :P Misschien kwam het omdat het het eerste nummer is wat ik op de gitaar leerde spelen.

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » vr mei 22, 2009 8:19 pm

dako schreef:Doen ze vaker.
Burn In Hell en Hallowed Be Thy Name (of was dat Cradle?) waren ook om te jenken.
Burn in Hell was goed te doen vond ik, mede door de clean vocals van de bassist. Heb slechtere covers gehoord.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » wo jun 03, 2009 8:12 pm

Ja dat zijn alweer meer dan 200 plays in een week, maar goed dat ik die cd's heb aangeschaft voor de vervanging van de een beetje grijze lp's.

UP TO THE LIMIT.

Alles t/m Russian Roullette doet het weer uitstekend hier, vooral in de zon
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » wo jun 03, 2009 8:22 pm

London Leatherboys doet het altijd goed op het terras.

Volgende week maar een Accept week houden. Elke dag een ander album tot RR. De meeste albums heb ik al een jaartje niet meer beluisterd.
It's the end of time

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » wo jun 03, 2009 8:29 pm

Jongens Objection Overruled is ook een knaller met als hoogtepunt Sick, Dirty and Mean!
Allemaal even normaal doen tegen djent

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Re: Accept

Bericht door Rene » di mei 11, 2010 1:27 pm

De video van het nieuwe & ontzettend brute nummer Teutonic Terror:

[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Das Gesicht
Berichten: 1732
Lid geworden op: vr mei 13, 2005 8:12 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Accept

Bericht door Das Gesicht » di mei 11, 2010 4:17 pm

Klinkt opzich wel goed, maar ik vind het meer als Metal Church klinken dan als Accept.
http://soundcloud.com/snaggle-tooth Check de muzak die ik gemaakt heb :p

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Accept

Bericht door Jeroen » di mei 11, 2010 5:48 pm

Valt mij wat tegen. Hoewel we de riffs en lickjes wel eerder hebben gehoord, klinken die wel weer heel erg lekker, maar de zang is wat wankel. Hij zingt de coupletten wel okay, maar dat matte refreintje doet me maar weinig. Ook de misplaatste uithaal in het begin komt erg geforceerd over.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

knalmijmaarindekerstboom
Berichten: 175
Lid geworden op: do mar 09, 2006 8:54 pm

Re: Accept

Bericht door knalmijmaarindekerstboom » di mei 11, 2010 6:20 pm

Ik vind deze clip overkomsten vertonen met Dream Evil - The Book Of Heavy Metal. Wel leuk nummer, niet geweldig.

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 22968
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Re: Accept

Bericht door dako » wo mei 12, 2010 9:12 am

Wow, tof nummer!
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Re: Accept

Bericht door enforcer » wo mei 12, 2010 9:37 am

Vind het ook gaaf...
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Iggy
Berichten: 177
Lid geworden op: do jan 29, 2009 6:40 pm
Locatie: Kranenburg (DE)

Re: Accept

Bericht door Iggy » vr mei 14, 2010 9:13 am

Jeroen schreef:Valt mij wat tegen. Hoewel we de riffs en lickjes wel eerder hebben gehoord, klinken die wel weer heel erg lekker, maar de zang is wat wankel. Hij zingt de coupletten wel okay, maar dat matte refreintje doet me maar weinig. Ook de misplaatste uithaal in het begin komt erg geforceerd over.
Refrein valt mij niet echt op en ook de vocalen vindt ik persoonlijk een tikkie geforceerd klinken. Dat eerste kan meer aan het lied zelf liggen dan aan de zanger. Ook al kan de muziek op zich mij absoluut bekoren.

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Re: Accept

Bericht door Rene » vr aug 27, 2010 7:28 pm

Heeft iemand de nieuwe cd alin zijn of haar bezit? Ik kan 'm een week na de officiele release-date niet vinden in de winkels.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Iggy
Berichten: 177
Lid geworden op: do jan 29, 2009 6:40 pm
Locatie: Kranenburg (DE)

Re: Accept

Bericht door Iggy » vr aug 27, 2010 8:37 pm

Rene schreef:Heeft iemand de nieuwe cd alin zijn of haar bezit? Ik kan 'm een week na de officiele release-date niet vinden in de winkels.
Ja, ik heb de mijne bij EMP.de gekocht, bevat de bonus track Time machine. Dit keer heb ik de cd wel op de dag van release binnen gekregen.

De oude Accept ken ik (nog) niet zo goed maar deze plaat klinkt in mijn oren erg goed. Blood of the nations, No shelter, Teutonic terror en Beat the bastards zijn m'n persoonlijke favoriete tracks.

Edit;
Large heeft 'm gewoon op voorraad.

Plaats reactie