Anthrax

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie

Wat is het beste Anthrax album?

Fistful of Metal
11
10%
Spreading The Disease
26
23%
Among The Living
40
35%
State Of Euphoria
8
7%
Persistence Of Time
6
5%
The Sound Of White Noise
12
11%
Stomp 442
2
2%
Volume 8: The Threat Is Real
1
1%
We've Come For You All
7
6%
 
Totaal aantal stemmen: 113

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » wo jul 22, 2009 12:58 pm

Aan de ene kant hoop ik dta belladonna terugkeert, aan de andere kant hoop ik niet adt hij zich zo verlaagt. de reunie optredens ni 2005 en 2006 waren iig de beste Anthrax shows die ik ooit gezien heb, zeker in de 013 toen...
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » wo jul 22, 2009 1:01 pm

Took schreef:[..]


Sound Of White Noise en We've Come For You All zijn anders best aardige albums.
Ik vind die twee zelfs heel goeie albums. Volume 8 is dan wel weer een gedrocht, maar in die periode hebben wel meer (ex-)thrash bands de plank flink misgeslagen.
Ik zou het ook niet erg vinden als Bush terug kwam, maar dit hele gedoe blijft nogal raar allemaal. Op 't podium komen die gasten heel sympathiek over, maar zo'n acties suggereren toch wel wat anders.
Misschien ga ik ze toch nog maar eens bekijken op Sonisphere.

Gebruikersavatar
Cooma
Berichten: 12160
Lid geworden op: di mei 20, 2003 3:51 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door Cooma » wo jul 22, 2009 4:43 pm

Goddamned! Ik was net zo blij met die nieuwe zanger. Deed t live erg goed, lekker metal. Hij kon tenminste oud en 'nieuw' werk goed laten klinken. pfffffft beetje jammer weer dit.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » do jul 23, 2009 12:54 pm

en Scott Ian ziet John Bush wel weer zitten:
On whether Nelson was truly so ill that ANTHRAX had to cancel dates on their planned European tour or if that was a smokescreen for something altogether more cynical, as Nelson himself has publicly commented:

"We stand by every word in our official statement. Because all we've done is make public exactly what Dan told us. He certainly was not fired — he quit the band, and we accepted his resignation. As for those comments about being fit to go on the road, and that we pulled the tour for other reasons…since Charlie [Benante, drums] join us in 1983, we've only ever cancelled one gig. That was in Düsseldorf in 1987, when Charlie was running a really high fever, and we had to send him to London for treatment. When we didn't make it onto the plane to go to Sweden recently, to start our European run of dates, it went against every molecule in my body, and the same goes for the rest of the band.

"As a band, we learnt a long time ago that in these situations, it's always best to tell the truth, If you lie, then it comes back to bite you in the ass. That's why we were careful at every step to put things exactly the way Dan had told them to us. Why has he changed his story now? I can only assume it's to save his own skin, and to avoid being seen as the bad guy. I can't say that I blame him. But we have absolutely been completely truthful."

On upcoming one-off concert at the U.K.'s Sonisphere festival where ANTHRAX will be joined by John Bush, the vocalist who spent 13 years with them from 1992 to 2005:

"He was the first guy we called when the whole thing went down with Dan. And all of us are delighted that he can do this gig — it'll be great fun. Obviously, our set will be different to the one we'd worked out with Dan. It'll be more oriented towards the Bush era, although still concentrating on our most popular songs. That's what a festival crowd expects."

On whether Ian, in the back of his mind, is hoping that this show might lead to something more permanent with Bush:

"It's not in the back of my mind — it's right at the front of it. When our reunion tour with Joe Belladonna and Dan Spitz finished in 2007, we [Ian, Benante and bassist Frank Bello] wanted both John and [guitarist] Rob Caggiano to come back. Well, Rob returned but not John. Now, though, we've Sonisphere to look forward to with him.

"I love working with John, and I know I speak for everyone involved with ANTHRAX — the band and the fans — when I say that the best thing for us would for this to turn into a long-term relationship. But I don't want to jump the gun. Let's see how things go at Sonisphere, and take it from there."

On what is going to happen to the recently completed studio album, "Worship Music", featuring Dan Nelson on vocals:

"Until we have a new singer, I can't tell you what will happen to the record. We'll probably change a few things on it, including the vocals. However, nothing's been decided. Expect that the release date will go back, possibly to next year."

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » do jul 23, 2009 1:03 pm

LOL ik hoop alleen dat Bush Ian niet ziet zitten, hij zou wel gek zijn...

Op Bushthrax II zit (bijna) niemand zowiezo te wachten, ze werden steeds minder succesvol toen hij bij de band zat. Ik denk dat ze lekker een andere band moeten beginnen met of zonder Bush.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » do jul 23, 2009 1:06 pm

Jammer dat MTV of E! hier geen camera's bij heeft, want het zou perfect zijn voor zo'n reality dramaserie die ze daar uitzenden.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » do jul 23, 2009 1:40 pm

Als jeffrey nou weer even zn haar laat groeien.....
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » vr jul 24, 2009 6:52 pm

Het is echt weer ouderwets moddergooien en vingertjewijzen...ik ben benieuwd hoeveel bier er naar het podium vliegt de volgende keer als ze naar Nederland mochten komen ;)
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6780
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » ma jul 27, 2009 1:59 pm

Hahaha, wat erg! Ik had persoonlijk weinig met die nieuwe zanger, maar Ian en Benante laten zich ook weer kennen hoor. Ben dan mans genoeg om toe te geven dat je het niet met Nelson kon vinden en hem er daarom uitgeflikkerd hebt.

Als ze óf Bush óf Belladonna terugkrijgen dan kan het muzikaal wel weer leuk worden, maar ik betwijfel of een van beide heren zich hiertot laat verleiden.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » vr aug 14, 2009 1:32 pm

Zit er eigenlijk nog wel iemand te wachten op een terugkeer van Bushthrax? Met die vraag in het achterhoofd heb ik hun laatste studio-album We've Come For You All weer eens tevoorschijn gehaald en aan een (retro) review onderworpen: http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=5691.

Gebruikersavatar
HellcommandeR
Berichten: 5066
Lid geworden op: do jul 31, 2003 4:26 pm

Bericht door HellcommandeR » vr aug 14, 2009 2:06 pm

Ik zou het niet erg vinden als Bush terugkomt. "We`ve Come For You All" en "Sound Of White Noise" vind ik erg fijne platen! Niks mis met Belladonna, maar als je hem te vaak hoort wordt zijn stemgeluid soms best irritant.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » vr aug 14, 2009 3:24 pm

Gilbert schreef:Zit er eigenlijk nog wel iemand te wachten op een terugkeer van Bushthrax? Met die vraag in het achterhoofd heb ik hun laatste studio-album We've Come For You All weer eens tevoorschijn gehaald en aan een (retro) review onderworpen: http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=5691.
Antwoord op vraag 1: nee absoluut niet.

Een retroreview van zo'n actueel album?

Is het een slecht album, nou ja er staan een paar best goede ideeen op, maar had nooit onder de Anthrax naam mogen uitkomen m.i..
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » vr aug 14, 2009 3:25 pm

HellcommandeR schreef:Ik zou het niet erg vinden als Bush terugkomt. "We`ve Come For You All" en "Sound Of White Noise" vind ik erg fijne platen! Niks mis met Belladonna, maar als je hem te vaak hoort wordt zijn stemgeluid soms best irritant.
Bush heeft anders ook een nogal monotoon "zeurderig" licht alternatief stemgeluid bij Thrax
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25311
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » vr aug 14, 2009 3:27 pm

Ik kan er ook weinig mee, maar eigenlijk kan ik alleen maar wat met de allereerste Anthrax plaat 'Fistful of Metal' , die vette riffs, die rammelende (doch organische) sound en de keelklanken van Turbin maken het voor mij een niet te versmaden thrashplaat. Turbin doet me zelfs wel eens denken aan Paul Stanley in de wat melodieuzere stukken. De grootste plus is echter dat er nog maar weinig fun elementen op die plaat staan, waar ik absoluut niets mee heb. Gewoon rechttoe-rechtaan, snel en furieus.

Ik vond het best leuk om Anthrax op Dynamo te zien met Belladonna, dat dan weer wel, maar op de één of andere manier doet deze band me samen met Megadeth het minste van de grote Amerikaanse thrashbands.

Bush hoor ik liever bij Armored Saint, al is hij natuurlijk absoluut geen slechte zanger die zeker goede nummers met Thrax heeft gemaakt.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » ma okt 26, 2009 9:10 am

ANTHRAX guitarist Rob Caggiano was interviewed on last night's (Saturday, October 24) edition of the "Maximum Threshold" show. The entire program can now be streamed using the audio player below. (Note: The Caggiano interview begins around the one-hour, 28-minute mark.)

Regarding ANTHRAX's current status, Caggiano said, "We just got back from Japan. We played the Loud Park festival in Tokyo. That was pretty killer.

"We're just kind of taking it easy right now, getting ready to finish the new ANTHRAX record — getting things rolling with that. . . I'm producing and engineering the whole thing.

"I'm sure you guys know the whole story, but the record's pretty much... I mean, it was done... [laughs] and now, it's not confirmed or anything yet — it's unofficial — but it looks like John Bush's [ANTHRAX's singer from 1992 to 2005] gonna do the vocals on it. So we're all kind of keeping our fingers crossed and hopefully it's gonna go great. The record rules; we're all really, really excited about it."
nou, verrassend zeg......
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
!slayer!
Berichten: 3729
Lid geworden op: za okt 11, 2003 5:42 pm
Locatie: Zevenaar

Bericht door !slayer! » ma okt 26, 2009 11:17 am

Voor mij is Anthrax niks zonder Belladonna. Bush is een goede zanger, maar laat hem zijn ding doen met Armored Saint. Zo'n optreden als enkele jaren terug in de 013 wordt toch nooit meer overtroffen door Anthrax.

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » ma okt 26, 2009 12:31 pm

!slayer! schreef:Voor mij is Anthrax niks zonder Belladonna. Bush is een goede zanger, maar laat hem zijn ding doen met Armored Saint. Zo'n optreden als enkele jaren terug in de 013 wordt toch nooit meer overtroffen door Anthrax.
Hier ben ik het nou eens volledig mee eens.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma okt 26, 2009 12:50 pm

!slayer! schreef:Voor mij is Anthrax niks zonder Belladonna. Bush is een goede zanger, maar laat hem zijn ding doen met Armored Saint. Zo'n optreden als enkele jaren terug in de 013 wordt toch nooit meer overtroffen door Anthrax.
+1
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6780
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » do okt 29, 2009 2:58 pm

!slayer! schreef:Voor mij is Anthrax niks zonder Belladonna. Bush is een goede zanger, maar laat hem zijn ding doen met Armored Saint. Zo'n optreden als enkele jaren terug in de 013 wordt toch nooit meer overtroffen door Anthrax.
Inderdaad. In 2006 was het helemaal te gek met Joey en Spitz!

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » do okt 29, 2009 3:17 pm

Inderdaad beter word het niet dan die show, zeker niet (met alle respect) met Bush. Voor mij is Anthrax wel zo een beetje over. Al die wisselingen en ruzies. Ik verwacht niet echt iets hoogstaand meer.

Gebruikersavatar
RadiumAngel
Berichten: 224
Lid geworden op: wo jan 09, 2008 1:58 pm

Bericht door RadiumAngel » vr okt 30, 2009 4:42 pm

Ik heb persoonlijk John Bush nooit bij Anthrax vinden passen. In tegenstelling tot de meeste fans vind ik State Of Euphoria met afstand het beste Anthrax album.
Afbeelding

Exodus
Berichten: 17
Lid geworden op: za okt 20, 2007 9:02 pm
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Exodus » di nov 10, 2009 3:38 pm

Among the Living blijft m.i. het beste album van Anthrax en ik heb dan ook vrij weinig met John Bush (Neil Turbin was wel erg gaaf). Ik moet wel zeggen dat ik nog steeds niet snap waarom Danny Nelson er nou uit is gegooid. Ze leken het op Graspop goed met elkaar te kunnen vinden (zowel op het podium als bij de signeersessie). Ik vind het in ieder geval zonde want hij is een betere zanger dan Bush. Jammer van een band waarvan ik altijd vond dat ze vrij weinig fout konden doen.
You want sauce with THAT?

Gebruikersavatar
Das Gesicht
Berichten: 1732
Lid geworden op: vr mei 13, 2005 8:12 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Das Gesicht » di nov 10, 2009 4:04 pm

Betere zanger dan Bush? dat zou ik nou ook weer niet zeggen, hij zingt vooral anders en spreekt Nelson z'n stijl je meer aan.
Bush vind ik zelf dan veel beter tot zijn recht komen bij Armored Saint.
http://soundcloud.com/snaggle-tooth Check de muzak die ik gemaakt heb :p

Exodus
Berichten: 17
Lid geworden op: za okt 20, 2007 9:02 pm
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Exodus » di nov 10, 2009 5:54 pm

Misschien niet, maar ik vind hem wel beter. Hij brengt het Belladona materiaal in ieder geval overtuigender dan dat ik dat Bush ooit heb zien doen. Met Armored Saint ben ik niet bekend maar dat zal ik nog is opzoeken
You want sauce with THAT?

Gebruikersavatar
Lone Starr
Berichten: 6203
Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Lone Starr » di nov 10, 2009 6:47 pm

Armored Saint ruled wreed hard.
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door Cranial » di nov 10, 2009 9:48 pm

!slayer! schreef:Voor mij is Anthrax niks zonder Belladonna. Bush is een goede zanger, maar laat hem zijn ding doen met Armored Saint. Zo'n optreden als enkele jaren terug in de 013 wordt toch nooit meer overtroffen door Anthrax.
hier kan ik me compleet in vinden, het enige probleem hier is dat zowel spitz als belladonna best te vinden zijn voor meer ''reunie'' werk met Anthrax,alleen wel tegen een prijs, een die geen van beide heren ( Ian en Benante) willen betalen....

ik blijf er nog steeds bij, beste concert waar ik ooit naartoe ben geweest....de anthrax gig in 2005 in 013, zelden zo'n prachtige sfeer geproefd op een concert,pure magie 8)
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » di nov 10, 2009 10:27 pm

Cranial schreef:ik blijf er nog steeds bij, beste concert waar ik ooit naartoe ben geweest....de anthrax gig in 2005 in 013, zelden zo'n prachtige sfeer geproefd op een concert,pure magie 8)
013 was 2006, Dynamo was 2005 ;)
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door Cranial » di nov 10, 2009 10:55 pm

weet je dat zeker? ik heb namelijk een tourshirt van die tour met 2005 erop....
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6780
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » wo nov 11, 2009 11:52 am

Het was inderdaad 2006: 14 April ofzo. Ik was er ook toen. Met Beyond Fear en Powervice in het voorprogramma. Te gekke avond!

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door Cranial » wo nov 11, 2009 12:22 pm

dan heb ik mischien niet goed gekeken...never mind :wink:
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » vr nov 20, 2009 7:09 pm

Interview met Nelson:

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... adlines%29

Het is toch allemaal wel erg vaag gegaan. Hoewel een nieuwe zanger van mij niet hoefde is het ook geen stijl zo iemand uit de band te zetten.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Anthrax

Bericht door Gilbert » ma mei 03, 2010 3:09 pm

Volgens Blabbermouth rommelt het alweer in de band (al gaat het hier vooralsnog om een gerucht):
Former ANTHRAX singer Joey Belladonna was seen with ANTHRAX drummer Charlie Benante and bassist Frank Bello this past Wednesday (April 28) at the FOZZY concert at B.B. King Blues Club & Grill in New York City, prompting speculation that he is in talks to rejoin the band in time for the group's upcoming "Big Four" shows in Europe with METALLICA, MEGADETH and SLAYER. (Belladonna lives in upstate New York while Benante is a Chicago resident, making it somewhat unlikely that this was simply a chance encounter.) Belladonna also got up on stage and performed a cover version of the RUSH classic "Tom Sawyer" with the Brooklyn, New York-based trio ZO2, which provided support at the FOZZY gig.
Ik ben benieuwd of het waar is... en wanneer Anthrax haar status officieel van een metalband in een soap tv-serie gaat veranderen.

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Anthrax

Bericht door Cathalised » ma mei 03, 2010 4:45 pm

Hahahaha. Het is me wat met dat cluppie.

Belladonna moet gewoon met z'n eigen band eens langs Nederland komen.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Re: Anthrax

Bericht door Orklord » ma mei 03, 2010 5:36 pm

Maar hoe zit dat met Bush dan?

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Anthrax

Bericht door Cathalised » ma mei 03, 2010 5:47 pm

Die is/was een sessiezanger, voor een paar liveoptredens.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Re: Anthrax

Bericht door Orklord » ma mei 03, 2010 6:14 pm

Ja, maar hij zou toch die big four tournee gaan doen?

Naja bij Antrhax veranderen ze nogal snel van line-up, dus ik merk het wel :P

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Re: Anthrax

Bericht door IROn » ma mei 03, 2010 10:42 pm

Dat zou wat zijn.... eerst Cyriss terug, en nu dit heel misschien.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25311
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Anthrax

Bericht door Jeroen » zo mei 09, 2010 9:41 pm

Dan liever Neil Turbin, maar dat is aan dovemansoren gericht, vrees ik. Een keer Fistful of Metal opnieuw opnemen met Turbin op zang, dat zou wat wezen. De productie daar vind ik namelijk wat te modderig. Gave zanger ook, zoals ook bleek op zijn solo album.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Re: Anthrax

Bericht door IROn » zo mei 09, 2010 9:44 pm

Maar Jeroen, kom op. Hij deed het goed hoor, op die eerste plaat. Maar zie je hem nou echt de nummers van de andere twee zangers overtuigend zingen? Als in: een waardige vervanger voor de originele zangers?
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25311
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Anthrax

Bericht door Jeroen » zo mei 09, 2010 9:47 pm

Nee, maar van mij hoeft dat ook niet. Ik vind Anthrax namelijk niet zo bijzonder, met uitzondering van het heerlijk effectieve speed metalwerk van de eerste LP. Dat is ook de enige plaat die ik heb. Wat mij betreft spelen ze bij een tour die hele plaat alleen maar live, maar ik zei al, daar zit niemand verder echt op te wachten. Maar goed, Anthrax is toch al een poppenkast geworden de laatste jaren met wisselende rollen, dus wie weet zijn ze zo gek.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
hellish star
Berichten: 731
Lid geworden op: di okt 16, 2007 8:29 pm
Locatie: Lovendegem - België

Re: Anthrax

Bericht door hellish star » zo mei 09, 2010 9:58 pm

Het debuut is nog steeds de Anthrax-plaat bij uitstek voor mij maar de opvolger kent ook talloze hoogtepunten. Wat Neil Turbin betreft; leuke zanger maar live moet hij het van de Anthrax-songs hebben, niet van zijn eigen nummers want op een paar na zijnj ze behoorlijk saai....
http://www.myspace.com/hellishstar

http://users.telenet.be/metaltoinfinity/MTIindex.htm

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Re: Anthrax

Bericht door enforcer » ma mei 10, 2010 8:52 am

LOL neil Turbin, nee dan bijna nog liever Bush. Ik vind die eerste ANTHRAX plaat leuk maar hij is wel echt hopeloos gedateerd en klinkt bovendien nog niet als ANTHRAX tis meer traditionele speed metal. Juist toen ANTHRAX hardcoreinvloeden ging verwerken en met een goeie zanger ging werken kregen ze hun unieke sound.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Re: Anthrax

Bericht door Dragonforce » ma mei 10, 2010 12:54 pm

enforcer schreef:LOL neil Turbin, nee dan bijna nog liever Bush. Ik vind die eerste ANTHRAX plaat leuk maar hij is wel echt hopeloos gedateerd en klinkt bovendien nog niet als ANTHRAX tis meer traditionele speed metal. Juist toen ANTHRAX hardcoreinvloeden ging verwerken en met een goeie zanger ging werken kregen ze hun unieke sound.
Je weet het misschien niet, maar Neil Turbin is een behoorlijke goede zanger. Hij kan meer dan alleen erg gaaf schreeuwen. Ook heeft hij altijd gezegd dat ie met Anthrax ook meer de hardere thrash kant op wou maar dat het er nooit van gekomen is.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Re: Anthrax

Bericht door enforcer » ma mei 10, 2010 2:35 pm

Hij is ook geen slechte zanger, maar zeker niet beter dan Belladonna. Ik vind dat zo suggestief de "hardere" thrash kant, ik bedoel alsof zijn solo platen zo spijkerhard zijn. Ik vind ANTHRAX ten tijde van ATL een stuk steviger iig. We hebben een keer met de Deathriders gespeeld in Hamburg, was best gaaf maar ergens inderdaad ook wel vergane glorie met heel veel Anthrax nummers in de setlist. Ik vind FFOM ook een prima plaat trouwens, allen lang zo uniek niet als de 4-5 albums daarna. belladonna heeft overigens live ook altijd nummers gebracht van de eerste plaat....
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Anthrax

Bericht door Took » ma mei 10, 2010 2:43 pm

en Belladonna is weer terug. voor tour en album, blijkbaar.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Re: Anthrax

Bericht door Orklord » ma mei 10, 2010 2:44 pm

Nou, dan toch maar naar Hengelo!

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22650
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Anthrax

Bericht door innuendo » ma mei 10, 2010 2:52 pm

lol, wat een circus.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Das Gesicht
Berichten: 1732
Lid geworden op: vr mei 13, 2005 8:12 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Anthrax

Bericht door Das Gesicht » ma mei 10, 2010 2:55 pm

Jezus zeg! :lol:

Maarja dat geeft me (hopelijk)wel een kans om Anthrax te kunnen zien met Belladonna.
http://soundcloud.com/snaggle-tooth Check de muzak die ik gemaakt heb :p

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Re: Anthrax

Bericht door enforcer » ma mei 10, 2010 3:01 pm

Kaartjes voor hengelo zijn zo goed als gekocht dan....
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Re: Anthrax

Bericht door IROn » ma mei 10, 2010 5:32 pm

+1

Dan maar een dagje later naar Wacken...
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Plaats reactie