Elsrock 2009 met Mucky Pup en Tankard

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gebruikersavatar
Victor
Berichten: 1539
Lid geworden op: ma jul 10, 2006 9:52 pm
Locatie: Heeten

Bericht door Victor » za aug 29, 2009 4:26 pm

In plaats van bands kijken en bier drinken in Rijssen is het uitzieken geblazen voor mij. Heel erg jammer, had heel veel zin om te gaan
Het was meer geluk dan mazzel

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » zo aug 30, 2009 9:47 am

enforcer schreef:Als mucky pup nog net zo entertaining is als in 1990 staat die tent zo op zijn kop ;-)

de filmpjes van de eerste reunie optredens in de US klonken gelukkig als vanouds.

LOL check dit:

http://www.youtube.com/watch?v=wc1Hvovc ... re=related
Precies hetzelfde gestrip, banaan en zn liedje deed hij gister ook inderdaad.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo aug 30, 2009 1:51 pm

het was erg tof, supersfeer. wat mij betreft ook ideale omvang voor een metalfestival. niet te groot niet te klein. Helaas warene r zakkenroller actief wat een flinke domper voor mij was daar ik alles kwijtgeraakt ben en in mijn directe vriendenkring waren nog 3 slachtoffers te betreuren.

Alle bands waren tof, maar uitschieter was voor mij toch echt Mucky Pup, echt supergaaf om die aan het werk te zien. Nog steeds dezelfde energie ens spelvreugde. Flotsam was ook supergaaf, veel ouwe nummers. Disabuse vond ik ook goed te genieten. Sodom speelde degelijk maar niet erg verassend ik denk dat ik ze te vaak gezien heb. Tankard zelfde verhaal eigenlijk. Action in DC maakte ook en zee goede indruk maar toen was ik echt moe en was het tijd om naar huis te gaan.

heb me nog even onderhouden mat de SGP aanhang op het parkeerterrein was ook grappig, dat gaf wel wat extra sfeer. Ik had overigens meer activisme van de SGP'ers verwacht, vond de opkomst van hun kant magertjes.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Bericht door alicecooper » zo aug 30, 2009 2:14 pm

enforcer schreef:het was erg tof, supersfeer. wat mij betreft ook ideale omvang voor een metalfestival. niet te groot niet te klein. Helaas warene r zakkenroller actief wat een flinke domper voor mij was daar ik alles kwijtgeraakt ben en in mijn directe vriendenkring waren nog 3 slachtoffers te betreuren.

Alle bands waren tof, maar uitschieter was voor mij toch echt Mucky Pup, echt supergaaf om die aan het werk te zien. Nog steeds dezelfde energie ens spelvreugde. Flotsam was ook supergaaf, veel ouwe nummers. Disabuse vond ik ook goed te genieten. Sodom speelde degelijk maar niet erg verassend ik denk dat ik ze te vaak gezien heb. Tankard zelfde verhaal eigenlijk. Action in DC maakte ook en zee goede indruk maar toen was ik echt moe en was het tijd om naar huis te gaan.

heb me nog even onderhouden mat de SGP aanhang op het parkeerterrein was ook grappig, dat gaf wel wat extra sfeer. Ik had overigens meer activisme van de SGP'ers verwacht, vond de opkomst van hun kant magertjes.
+1

Alleen naar mijn mening was het geluid wat rommelig bij Sodom.
Flotsam was mijn persoonlijke hoogtepunt van de dag, wat een strot heeft die zanger zeg.

Iron Maiden
Berichten: 3088
Lid geworden op: do jul 13, 2006 9:46 pm
Locatie: Rijssen

Bericht door Iron Maiden » zo aug 30, 2009 3:46 pm

Het was wel een gezellig feestje gisteren. Ik ben er niet heel lang geweest, daarvoor was ik te moe. Mucky Pup had ik nog nooit gezien, maar ik vond het erg vermakelijk.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » zo aug 30, 2009 4:46 pm

alicecooper schreef:[..]Flotsam was mijn persoonlijke hoogtepunt van de dag, wat een strot heeft die zanger zeg.
Voor mij was Flotsam And Jetsam eveneens het hoogtepunt. Geweldige zanger (voor een thrash metal band) en een gave setlist. Samen met Mucky Pup maakten zij het reisje naar Overijssel dubbel en dwars de moeite waard. Sodom was ook leuk om een keertje gezien te hebben. Al blijft het doodzonde dat ze Nuclear Winter live niet spelen, zoals op dit forum al meerdere malen is vermeld. De keuze van de openingssong was daarentegen wel verrassend (en geslaagd).

Tankard ken ik niet zo goed, maar was wel aardig. Action In DC is best leuk, maar persoonlijk had ik de voorkeur gegeven aan anderhalf uur Flotsam And Jetsam of Sodom in plaats van een coverband als headliner. Dus ben ik wat eerder weggegaan. Ik kwam ook wat later aan (omdat de rest van het programma me niet bijzonder aansprak), waardoor ik over de andere bands niets kan zeggen.

Wel heb ik enkele personen van dit forum rond zien lopen, maar eigenlijk alleen met Rene een (gezellig) praatje gemaakt. Per saldo een zeer geslaagde dag. In eerste instantie was ik van plan om Mucky Pup vandaag ook nog op Dynamo Outdoor Fest te gaan bekijken, maar daar ben ik toch wat te moe voor (na een korte nachtrust).

metaljur
Berichten: 1115
Lid geworden op: zo jun 21, 2009 2:37 pm

Bericht door metaljur » zo aug 30, 2009 6:38 pm

Leuk festival , beter dan waldrock vind ik zelfs.
Tankard was voor mij de beste van de dag.
Wat een band is dat zeg 8).
Ook nog bekende mensen gezien uit gouda en omgeving.
Jammer van die regen buien smiddag's :?

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo aug 30, 2009 8:13 pm

ja mijn festival is een beetje verpest doordat ik bestolen ben, mijn rijbewijs alles...
Maar afgezien daarvan vond ik het een zeer geslaagd festival met een hele vette line up. Een coverband als headliner is wellicht wat ongelukkig, maar ze waren wel echt heel goed in wat ze doen eerlijk is eerlijk.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Bericht door Ernst-Jan » zo aug 30, 2009 9:36 pm

metaljur schreef: Ook nog bekende mensen gezien uit gouda en omgeving.
Wonen er in Gouda bekende mensen dan?
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » zo aug 30, 2009 9:39 pm

Ernst-Jan schreef:[..]


Wonen er in Gouda bekende mensen dan?
Kim Holland schijnt er vandaan te komen, volgens Wikipedia.



en Jennifer Hoffman. wel 2 tegenpolen, in ieder geval. Erg divers, dat Gouda.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
st. evil
Berichten: 673
Lid geworden op: wo feb 09, 2005 9:05 pm
Locatie: hoofddorp

Bericht door st. evil » zo aug 30, 2009 10:16 pm

Ik vond het ook een erg gaaf festival

ook voor mij geld dat Flotsam and Jetsam de gaafste band van de dag was
Sodom en Tankard waren ook wel lachen, en die Gerre was weer even elegant als een ballerina
Mucky pup vond ik eigenlijk tegenvallen, korte en simpele liedjes en te veel geouwehoer tussen de nummers door waardoor er totaal geen vaart in het optreden zat
en action in dc vond ik ook tegenvallen. ze speelden wel goed maar ik vond het allemaal veel te gemaakt. ongeveer halverwege weggegaan
Thrash till Death

Gebruikersavatar
HighKing
Berichten: 6611
Lid geworden op: di dec 18, 2001 11:15 pm
Locatie: Heemskerk
Contacteer:

Bericht door HighKing » zo aug 30, 2009 11:06 pm

Vond het ook zeer geslaagd. Wij waren helaas erg laat vanwege file in Noord-Holland, maar gelukkig Tankard niet hoeven missen! We kwamen aan precies toen Tankard begon te spelen, dus we kwamen meteen goed binnen!
Mucky Pup was ook lache! Kende ze nog niet, maar wat een stel mafketels zeg! Daar is Tankard nog een serieuze band bij haha!

Flotsam and Jetsam vond ik eigenlijk niet zo interessant. Ze speelden wel goed, maar er gebeurde wel erg weinig op het podium.
Sodom klonk zoals eerder gezegd wat rommelig. Was volgens mij meer het geluid dan het spel van deze oude rotten overigens. Buiten de tent klonk het wel iets beter namelijk.

Bij Action in DC zijn wij weer vertrokken. Weinig zin in een cover band... begrijp niet dat ze een cover band als laatste plannen... daar had m.i. Sodom moeten staan, maar ach, nu waren we mooi op tijd weer thuis. ;)

Verder nog aangeschoten door een mooie blondine die met mij op de foto wilde... uiteraard toegezegd... geen idee wie zij was haha :lol:
KFFR, old-school metal!

Gebruikersavatar
!slayer!
Berichten: 3729
Lid geworden op: za okt 11, 2003 5:42 pm
Locatie: Zevenaar

Bericht door !slayer! » zo aug 30, 2009 11:12 pm

Was een zeer geslaagd festival. Flotsam and Jetsam waren super. Voor het eerst dat ik ze live zag, geweldig!
Tankard was niet verrassend, maar wel weer leuk om te zien.
Sodom vond ik niet zoveel aan, geluid hadden ze ook niet mee.
Action in DC was leuk, maar was te moe om nog uit mn dak te kunnen gaan.
Mucky Pup, vermakelijk, geweldige sfeer.

+ Flotsam and Jetsam
+ Goede organisatie
+ Ruben en Maurice ;)

- Zakkenrollers (enkele bekenden helaas bestolen)
- Kleine metalmarket

Gebruikersavatar
HighKing
Berichten: 6611
Lid geworden op: di dec 18, 2001 11:15 pm
Locatie: Heemskerk
Contacteer:

Bericht door HighKing » zo aug 30, 2009 11:24 pm

Dat van die zakkenrollers was inderdaad wat jammer... nog niet eerder meegemaakt op een grasveld vol metalheads... :(
Gelukkig zat mijn portemonnee nog in mijn zak aan het einde van de avond.
KFFR, old-school metal!

Gebruikersavatar
!slayer!
Berichten: 3729
Lid geworden op: za okt 11, 2003 5:42 pm
Locatie: Zevenaar

Bericht door !slayer! » zo aug 30, 2009 11:27 pm

Inderdaad, maar je denkt er wel constant aan. Ik was in ieder geval na al die meldingen wel op mijn hoede...

htheripper
Berichten: 135
Lid geworden op: wo mei 28, 2008 6:36 pm
Contacteer:

Bericht door htheripper » ma aug 31, 2009 12:23 am

!slayer! schreef:Was een zeer geslaagd festival. Flotsam and Jetsam waren super. Voor het eerst dat ik ze live zag, geweldig!
Tankard was niet verrassend, maar wel weer leuk om te zien.
Sodom vond ik niet zoveel aan, geluid hadden ze ook niet mee.
Action in DC was leuk, maar was te moe om nog uit mn dak te kunnen gaan.
Mucky Pup, vermakelijk, geweldige sfeer.

+ Flotsam and Jetsam
+ Goede organisatie
+ Ruben en Maurice ;)

- Zakkenrollers (enkele bekenden helaas bestolen)
- Kleine metalmarket
Kleine metalmarket? als je kijkt naar de omvang van het festival was hij eigenlijk nog best uitgebreid.
http://www.metalkrant.net, Metalkrant de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland!

Gebruikersavatar
puist
Berichten: 2688
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 9:07 pm

Bericht door puist » ma aug 31, 2009 9:02 am

Mucky Pup was voor mij de band van de dag.
Leuke nummers en een geweldige podiumpresentatie.

Sodom vanuit achterin de tent gevolgd en de rest van de bands kon me weinig interesseren.
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22667
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » ma aug 31, 2009 11:07 am

Zo, dat was weer een mooi dagje. Helaas niks gezien van de bezorgde gristenen. Veel leuke bands en veel leuke mensen gezien en gesproken. Muzikaal was Flotsam de beste band en qua podiumpresentatie absoluut Mucky Pup. Die waren dan ook de grootste verrassing "I wore this jacket back in 1982!! *trekt een veel te klein spijkerjack an*". Sodom was een tegenvaller. Wat een kutgeluid zeg.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
!slayer!
Berichten: 3729
Lid geworden op: za okt 11, 2003 5:42 pm
Locatie: Zevenaar

Bericht door !slayer! » ma aug 31, 2009 1:02 pm

htheripper schreef:[..]


Kleine metalmarket? als je kijkt naar de omvang van het festival was hij eigenlijk nog best uitgebreid.
Mwah.. Er was eigenlijk maar 1 goede stand (Millenium records). Ik had ook nog wel gehoopt op Happy face vinyl, Kinsum records etc.

Gebruikersavatar
!slayer!
Berichten: 3729
Lid geworden op: za okt 11, 2003 5:42 pm
Locatie: Zevenaar

Bericht door !slayer! » ma aug 31, 2009 1:02 pm

htheripper schreef:[..]


Kleine metalmarket? als je kijkt naar de omvang van het festival was hij eigenlijk nog best uitgebreid.
dubbel
edit

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma aug 31, 2009 1:04 pm

Bericht uit het Reformatorisch dagblad:

RIJSSEN – Het hardrockfestival Elsrock vrijdagavond en zaterdag in Rijssen is zonder grote problemen verlopen.

Het festival aan de oostkant van Rijssen werd door ruim 1300 metalfans bezocht en was daarmee uitverkocht. Geluidsoverlast was er voor de inwoners van Rijssen nauwelijks, doordat de wind vanuit het westen waaide.

Elsrock stuitte in Rijssen op veel verzet. Vanuit de plaatselijke kerken werd een protestactie tegen Elsrock gehouden. Die leverde bijna 4000 bezwaarschriften op. Die richtten zich voornamelijk op het feit dat de Naam van God door het festival publiekelijk gelasterd zou worden.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
number_17
Berichten: 3176
Lid geworden op: vr okt 12, 2007 11:15 pm

Bericht door number_17 » ma aug 31, 2009 1:06 pm

Dat bericht is dan nog vrij netjes.
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]

Gebruikersavatar
!slayer!
Berichten: 3729
Lid geworden op: za okt 11, 2003 5:42 pm
Locatie: Zevenaar

Bericht door !slayer! » ma aug 31, 2009 1:08 pm

Elsrock-festival: zakkenrollers actief
maandag 31 augustus 2009 | 11:56 | Laatst bijgewerkt op: maandag 31 augustus 2009 | 12:00

Tekstgrootte
RIJSSEN - Het metalfestival Elsrock is zaterdag relatief rustig verlopen, maar gedurende die dag hebben zich wel diverse incidenten voorgedaan.

Zo waren er zakkenrollers actief op het festivalterrein aan de Elsmaten. Dertig bezoekers werden gerold, de gestolen portemonnees werden later leeg teruggevonden op het veld.

Een 39-jarige man uit Winschoten werd door de beveiliging aangehouden op verdenking van zakkenrollerij. Een bezoeker voelde namelijk dat deze man een hand in zijn jaszak stopte. De Winschotenaar werd zondag door de politie in het bureau in Hengelo verhoord, maar ontkende iets met deze gevallen van zakkenrollerij te maken te hebben. Vanwege een gebrek aan bewijs kon hem dit niet ten laste worden gelegd. De man moet zich echter nog wel voor de rechter verantwoorden voor mishandeling en verzet bij zijn arrestatie.

De politie kwam zaterdag verder in actie om een buurtbewoner te kalmeren. Deze stond met een bijl in zijn tuin aan de Enterstraat, omdat een aantal jongeren in zijn tuin had geplast. Hij had hen weliswaar gewaarschuwd, maar daarop hadden de jongeren niet gereageerd. De buurtbewoner verklaarde dat hij de bijl langs zijn lichaam had gehouden als een soort bescherming. Hij was namelijk niet erg groot van stuk en voelde zich behoorlijk bedreigd door deze ongenode gasten in zijn tuin. Na vermanend te zijn toegesproken door de politie ging de Rijssenaar weer naar binnen.

In opdracht van de gemeente Rijssen-Holten werden tijdens het festival diverse geluidsmetingen verricht. Die bleven allemaal onder de norm van de vergunning.

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » ma aug 31, 2009 1:18 pm

Sodom was vet, Tankard was leuk, Flotsam & Jetsam verrassend goed (een stuk beter dan op CD, of ik heb de verkeerde CD's van ze). Devious begon net toen we aankwamen, was ook goed te pruimen.
Een coverband als headliner is inderdaad wel een beetje raar, maar dat is dit jaar bij meer festivals 't geval.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » ma aug 31, 2009 2:22 pm

MetalTuupLimburg schreef:Flotsam & Jetsam verrassend goed (een stuk beter dan op CD, of ik heb de verkeerde CD's van ze)
Misschien mis je hun eerste twee albums dan in je verzameling, want dat zijn klassiekers. Van het furieuze debuut Doomsday For The Deceiver passeerden op Elsrock Hammerhead en het lange Doomsday de revue. Van de opvolger No Place For Disgrace, wat mijns inziens hun beste plaat is, speelden ze zelfs vier nummers. Naast de titelsong kwamen namelijk N.E. Terror, I Live You Die en Escape From Within voorbij.

Van het derde album When The Storm Comes Down speelden ze in ieder geval The Master Sleeps en die klonk inderdaad een stuk beter dan op de cd. Die plaat wordt dan ook geteisterd door een abominabel slechte produktie. Ik geloof dat ze nog een drietal andere songs speelden, maar daarvan weet ik niet zeker wat de titels zijn en op welke cd ze staan. Die songs klonken live echter eveneens prima.

Gebruikersavatar
Geheim_502
Berichten: 1291
Lid geworden op: di dec 06, 2005 11:57 am
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Geheim_502 » ma aug 31, 2009 2:44 pm

Ik vond het een leuk en en kleinschalig festival. Zo hoefde je bijv. niet lang in de
rij te staan voor wat drankbonnetjes. En kon je
makkelijk vooraan komen bij een optreden van een band.
Wat dat betreft vond ik Sodom en Tankard erg goed
en ga ik van the Butcher zeker een cdtje proberen te kopen.

Wat ik minder vond is dat er weinig variatie qua eten was.
Wat mij betreft hadden ze bijv. ook wel een thai food
tentje neer kunnen zetten. Verder vond ik de metalmarkt ook
een beetje tegenvallen. Ondanks dit toch een dikke plus.
FACTA NON VERBA

Gebruikersavatar
Eus
Berichten: 274
Lid geworden op: di mei 25, 2004 9:35 pm
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door Eus » ma aug 31, 2009 2:48 pm

Hierbij nog wat foto's van afgelopen zaterdag.

Martyr
Afbeelding

Devious
Afbeelding

Tankard
Afbeelding

Mucky Pup
Afbeelding

Flotsam & Jetsam
Afbeelding

Sodom
Afbeelding

Action in DC
Afbeelding

Meer foto's zijn te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com

Gebruikersavatar
HighKing
Berichten: 6611
Lid geworden op: di dec 18, 2001 11:15 pm
Locatie: Heemskerk
Contacteer:

Bericht door HighKing » ma aug 31, 2009 4:20 pm

Tovh jammer, geen foto van die meid die bij Sodom hielp met op/afbouwen... dat zij met de rug onze kant op voorover bukte hadden wij toch wel het mooiste uitzich van die avond. :lol:
KFFR, old-school metal!

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Bericht door alicecooper » ma aug 31, 2009 4:25 pm

Heb mij behoorlijk geërgerd aan dat wijf...
Vooral dat ze de hele show op het podium bleef zitten en telkens afwachtte tot een van de band leden haar kant opkeek om vervolgens even dom te lachen.

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » ma aug 31, 2009 4:53 pm

htheripper schreef:[..]
Kleine metalmarket? als je kijkt naar de omvang van het festival was hij eigenlijk nog best uitgebreid.

Inderdaad klein voor een festival met 1300 bezoekers.
Wat ketting/ringen gedoe, 3 standjes met platen en beetje cd's. Millenium had het meeste spul mee. Verder nog een tattooshop, iets met ouderen sponsoren stand, Metal Front Twente en Noord Geldersch Metaal.

alicecooper schreef:Heb mij behoorlijk geërgerd aan dat wijf...
Vooral dat ze de hele show op het podium bleef zitten en telkens afwachtte tot een van de band leden haar kant opkeek om vervolgens even dom te lachen.
Ja inderdaad, was dat niet een dochter van de drummer ofzo? Vreemde meid, beetje bezig met lenzenvloeistof in dr ogen spuiten, water van de band opzuipen en vooral maar blijven zitten op drumpodium. Vroeg me af wat ze daar deed? Steeds lachen naar de bandleden en handdoekje/biertje aanreiken. Vaag.

Gebruikersavatar
Tuska
Eén hoofdletter is genoeg
Berichten: 3146
Lid geworden op: wo mar 29, 2006 10:22 am
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door Tuska » ma aug 31, 2009 5:22 pm

Iemand die gekke Ellie nog gezien?
Olen viikinki, tulin raiskaamaan teidän tyttären!

~!!iK hAuW Va ma DuSHi Elli3!!~ Lavv me schatje

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Bericht door alicecooper » ma aug 31, 2009 6:52 pm

MMayo schreef:[..]


Ja inderdaad, was dat niet een dochter van de drummer ofzo? Vreemde meid, beetje bezig met lenzenvloeistof in dr ogen spuiten, water van de band opzuipen en vooral maar blijven zitten op drumpodium. Vroeg me af wat ze daar deed? Steeds lachen naar de bandleden en handdoekje/biertje aanreiken. Vaag.
Volgens mij was het de vriendin van de drummer, maar zeker weten doe ik het niet, want het was wel een behoorlijk jong vrouwtje als ik dat zo zag.

Gebruikersavatar
HighKing
Berichten: 6611
Lid geworden op: di dec 18, 2001 11:15 pm
Locatie: Heemskerk
Contacteer:

Bericht door HighKing » ma aug 31, 2009 7:09 pm

En toch was het uitzicht mooi toen ze bukte. :D
KFFR, old-school metal!

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma aug 31, 2009 7:29 pm

Had ze geen ondergoed aan? shit heb ik weer wat gemist en ja dat is de vriendin van Bobby volgens mij want hij zei ergens op een RockHard DVD dat ie een jonge vriendin had.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » ma aug 31, 2009 7:33 pm

Haha de vriendin ja? Ze leek een jaar of 18 ofzo. Vond maar raar dat ze op het drumpodium zat tijdens het gehele optreden.

Gebruikersavatar
Geheim_502
Berichten: 1291
Lid geworden op: di dec 06, 2005 11:57 am
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Geheim_502 » ma aug 31, 2009 7:42 pm

Ik heb nog een setlist van Sodom gekregen van
1 van de medewerkers van Elsrock. Daarop stond:

1. Ace of Spades (Motorhead)
2. Outbreak of Evil
3.The Saw is the Law
4. Obsessed by Cruelty
5. City of God
6. Napalm in the Morning
7. Sodomized
8. Blasphemer
9. Agent Orange
10. Ausgebombt
11. Remember the Fallen
12. Bombenhagel

Maar als ik het me goed herinner hadden ze Blasphemer eerder gespeeld.
FACTA NON VERBA

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma aug 31, 2009 8:15 pm

Nou ze hebben mijn portemonnee teruggevonden, geld weg natuurlijk. helaas heb ik mijn credit card en pin pas al laten blokkeren en opnieuw aangevraagd. Nou ja wel mijn rijbewijs terug...
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

metaljur
Berichten: 1115
Lid geworden op: zo jun 21, 2009 2:37 pm

Bericht door metaljur » ma aug 31, 2009 8:42 pm

enforcer schreef:Nou ze hebben mijn portemonnee teruggevonden, geld weg natuurlijk. helaas heb ik mijn credit card en pin pas al laten blokkeren en opnieuw aangevraagd. Nou ja wel mijn rijbewijs terug...
Bizar jah dat er zoveel gestolen werd 35 keer ppfff.
Zeker een gefrustreerde sgp'er geweest :) ?
Na die melding lette ik ook maar goed op me portemonnee inderdaad.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25318
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma aug 31, 2009 8:54 pm

Jammer is dat, drukt voor die mensen toch wel een domper op de feestvreugde. Ik vond het zelf weer een geslaagd festival. Ondanks dat ik een groot gedeelte achter onze stand heb vertoefd, heb ik ook regelmatig de tijd gevonden om wat bands te kijken. Flotsam beviel me het beste, al vond ik Tankard ook wel erg lekker. Mucky Pup was voor een paar minuten wel grappig, maar meer ook niet. Ook Disabuse vond ik wel voor één of twee nummers leuk. Sodom deed me net als de vorige keer maar weinig. Het was verder wel weer erg gezellig, altijd leuk om weer wat MF'ers te spreken (Innuendo, René, Iron, iron_maiden, god_dethroned, !slayer! en nog een aantal) en mooi te ouwehoeren. Minder was wel de gigantische hoosbui, waarbij me met z'n vieren aan de stand hingen om de boel bij elkaar te houden. Helaas voor de stand naast ons werd daar wel wat schade geleden (beeldjes en een waterpijp over de wereld). Daarnaast is het ook altijd leuk om weer wat gave aankopen te doen, waarvoor vooral Millennium bedankt mag worden. Ik had zelf verwacht dat Happyface Vinyl er ook zou zijn zoals vorig jaar, maar helaas, het aanbod was dus wel aan de karige kant. Goed toeven weer, prima muziek en een goede sfeer.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door Cranial » ma aug 31, 2009 9:41 pm

gaat er hier nog iemand naar mucky pup in voselaar???
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma aug 31, 2009 9:58 pm

heel misschien, zou ze graag nog eens zien, voor mij de beste band van de dag...
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Stoeptegel
Berichten: 529
Lid geworden op: do jun 16, 2005 4:50 pm

Bericht door Stoeptegel » ma aug 31, 2009 10:02 pm

Dan wil ik bijdeze nog even aanstippen dat ik Devious ook erg kon waarderen. Ik kende ze al wel, maar dit was allerminst beroerd.

En ik heb geen enkel moment het idee gehad dat het uitverkocht zou kunnen zijn, je kon overal goed komen en het zag niet zwart van de mensen. En de tent mag wat mij betreft volgend jaar weer.
Geen.

Gebruikersavatar
valkyrian
Berichten: 4642
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:54 am

Bericht door valkyrian » ma aug 31, 2009 10:15 pm

enforcer schreef:Nou ze hebben mijn portemonnee teruggevonden, geld weg natuurlijk. helaas heb ik mijn credit card en pin pas al laten blokkeren en opnieuw aangevraagd. Nou ja wel mijn rijbewijs terug...

ah gelukkig zeg

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25318
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma aug 31, 2009 11:25 pm

Verrek ja, Devious. Dat viel me dus echt heel erg mee. Heb ze wel eens vaker gezien, maar dat was altijd niet meer dan redelijk. Nu hadden ze met een vet geluid een heel behoorlijke show. Bovendien klinken die nieuwe nummers sterker dan het spul uit het verleden. Goed optreden en Arnold is nog altijd prima frontbeul.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
gloomy88
Berichten: 1336
Lid geworden op: di aug 05, 2008 5:06 pm
Locatie: Tilburg (noord brabant)

Bericht door gloomy88 » ma aug 31, 2009 11:40 pm

Was weer een mooi dagje :D
Erg veel bekende gezien wat erg gezellig was natuurlijk. Heb niet echt de bands van dichtbij bekeken dit keer. Maar vond devious en mucky pup het gaafst.
Ik snap niet dat die zakkerollers het steeds weer moeten komen verpesten heb het dit jaar al op meerdere festivals meegekregen. Erg jammer :( Gelukkig was ik zelf niet het slachtoffer.
[img]http://media.nuclearblast.de/openx/www/images/fd395dc9a150325eaefd6903672007d5.gif[/img]

metaljur
Berichten: 1115
Lid geworden op: zo jun 21, 2009 2:37 pm

Bericht door metaljur » di sep 01, 2009 2:00 pm

[quote="gloomy88"]Was weer een mooi dagje :D
Erg veel bekende gezien wat erg gezellig was natuurlijk. quote]

Nou gezellig :P
Laatst gewijzigd door metaljur op di sep 01, 2009 2:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22667
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » di sep 01, 2009 2:04 pm

TUSKA schreef:Iemand die gekke Ellie nog gezien?

ja hoor! Gesproken zelfs. Toffe kerel en gezegd dat hij maar gauw weer naar het forum terug moet komen.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25599
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di sep 01, 2009 10:33 pm

Waarom is hij er nu niet dan?
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22667
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » wo sep 02, 2009 10:50 am

Kwam er volgens mij op neer dat hij even geen zin meer had.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Tuska
Eén hoofdletter is genoeg
Berichten: 3146
Lid geworden op: wo mar 29, 2006 10:22 am
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door Tuska » wo sep 02, 2009 12:35 pm

Ja terecht. Maar goed om te weten dat ie nog leeft, zegmaar.
Olen viikinki, tulin raiskaamaan teidän tyttären!

~!!iK hAuW Va ma DuSHi Elli3!!~ Lavv me schatje

Plaats reactie